Gå til innhold

Linnea Myhre...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Uff, jeg leste bloggen hennes i dag... http://www.linniiie.com/ Det siste innlegget hennes vitner jo bare om at hun har det fryktelig vondt. Hun har blitt mye tynnere i det siste, og jeg blir bare lei meg. Jeg kan ikke fatte og begripe at hun ønsker å kringkaste livet sitt på den måten, når hun ender opp med masse usympatiske leseres kommentarer.

Folk ler jo bare av henne og regelrett oppmuntrer henne til å fortsette å være deppa i kommentarfeltet, noen oppfordrer henne til og med til å bli modell. Hun er så åpenbart syk, hvorfor må hun gjemme seg bak en maske av sarkasme og hard hud når hun åpenbart tar alt vondt i hele verden til seg og lider av både depresjoner og anoreksi?

:tristbla:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns ikke hun gjemmer seg, jeg syns hun er veldig flink til å uttrykke hvor vondt hun har det og at selv om hun er en av de største bloggerne klistrer hun ikke på seg et smil og lever en livsløgner for alle oss andre.

Jeg syns hun er dødstøff

Endret av sequin
  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det ligner mer og mer på et freakshow.

Kan ikke noen av menneskene rundt denne jenta ta tak og gjøre noe?! Hun virker jo som om hun er på nippet til å forlate denne verden av egen vilje. Legg henne inn på psykiatrisk, hva som helst, det kan jo gå riktig galt med henne frykter jeg... Og det å eksponere seg for masse fjortiser på nett daglig kan jo ikke være den lureste strategien, hun trenger å komme seg ut av offentligheten og legge all kraft i å bli frisk!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O___o

"Du burde høre på Nickelback med If Today Was Your Last Day. Jeg tror alle kan ta mye lærdom av den. :) "

Fikk i hvert fall meg suicidal.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vel, bra hun har vett nok til å dra hjem til mammaen sin når hun har behov for det.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Levitate

Stakkars kvinnemenneske sier jeg bare. Har aldri ledd av bloggen hennes, ettersom jeg er fullt klar over at dama faktisk er 100% seriøs i det hun skriver. Hun er jo så deprimert stakkar. Liker heller ikke det siste innlegget hennes, hun ser virkelig ikke frisk ut på bildet. Beundrer dama av hele mitt hjerte, hun er sinnssykt tøff.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 19.3.2012 den 21.09):

Er hun noe 'mafian'?

Det er det bare Mr Ribsskog som sysler med! :opplyser:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Hun går jo til psykolog og får den hjelpen hun kan få. Hun er klar over at hun sliter og har en sykdom, noe som gjør at det egentlig ikke er så mye mer de kan gjøre. Hadde hun derimot nektet å godta virkeligheten for det den er, da... da hadde hun nok blitt tvunget inn på psykiatrisk avdeling. Men slik som ting er nå tror jeg hun og familien bare gjør så godt som de kan.

Det virker ikke som om hun har så mye livsglede, og det er trist, men man kan ikke tvinge en person til å bli glad? Får bare håpe hun en dag ser verden på en bedre måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

21.jpg

Hjertet hoppet et ekstra slag av skrekk når jeg så dette bildet her. Slik har jeg også sett ut, og jeg var ekstremt ulykkelig, og livet var smertefullt, og jeg trodde fortsatt jeg var feit.

Stakkars Linnea, jeg håper du finner den roen du trenger :klem:

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg leste også bloggen hennes i går, og selv om jeg ikke kjenner henne, er omtrent dobbelt så gammel som den gjennomsnittlige leseren og ikke likner på henne på noen som helst måte, har jeg en slags godhet for den dama. Håper hun får hjelp til å få skikk på livet og tilværelsen sin slik at hun kan bli lykkeligere og få det bra. Hun er jo en skarp og oppegående person!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 20.3.2012 den 12.10):

21.jpg

Hjertet hoppet et ekstra slag av skrekk når jeg så dette bildet her. Slik har jeg også sett ut, og jeg var ekstremt ulykkelig, og livet var smertefullt, og jeg trodde fortsatt jeg var feit.

Stakkars Linnea, jeg håper du finner den roen du trenger :klem:

Fotballfrue er jo like tynn/tynnere enn dette. Men det er verken pent eller sunt.. Digger Linnea og bloggen hennes. Håper det går bra med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 20.3.2012 den 12.20):

Fotballfrue er jo like tynn/tynnere enn dette. Men det er verken pent eller sunt.. Digger Linnea og bloggen hennes. Håper det går bra med henne.

Da føler jeg med henne også, aner ikke hvem det er. Men uff, stakkars Linnea..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff.. Så hjerteskjærende å se! Jeg er sikker på at mitt hjerte også hoppet over et slag (eller flere) :( Jeg har alltid hatt sansen for Linnea :hjerte: Håper inderlig at hun har det bra :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 20.3.2012 den 12.20):

Forskjellen er jo at Linnea har en alvorlig spiseforstyrrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 20.3.2012 den 16.41):

Forskjellen er jo at Linnea har en alvorlig spiseforstyrrelse.

Hva gjør deg så sikker på at ikke FF har det? Bare fordi hun ikke snakker om det, så er hun frisk? :)

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Levitate
  AnonymBruker skrev (På 20.3.2012 den 17.42):

Hva gjør deg så sikker på at ikke FF har det? Bare fordi hun ikke snakker om det, så er hun frisk? :)

Denne tråden handler ikke om FF, vi har en egen for henne. Vær vennlig og ikke sammenlign fotballfruen med en jente som lider av en alvorlig spiseforstyrrelse og ikke legger skjul på det.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  Levitate skrev (På 20.3.2012 den 17.50):

Denne tråden handler ikke om FF, vi har en egen for henne. Vær vennlig og ikke sammenlign fotballfruen med en jente som lider av en alvorlig spiseforstyrrelse og ikke legger skjul på det.

Slapp nå av, jeg spurte et spørsmål. Det var ikke jeg som sammenlignet noe som helst. Du har heller ingenting med å diktere hva andre snakker om.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Levitate
  AnonymBruker skrev (På 20.3.2012 den 17.53):

Slapp nå av, jeg spurte et spørsmål. Det var ikke jeg som sammenlignet noe som helst. Du har heller ingenting med å diktere hva andre snakker om.

:klaske:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yasi skrev (På 20.3.2012 den 12.27):

Huff.. Så hjerteskjærende å se! Jeg er sikker på at mitt hjerte også hoppet over et slag (eller flere) :( Jeg har alltid hatt sansen for Linnea :hjerte: Håper inderlig at hun har det bra :)

Så veldig enig med deg Yasi! Jeg liker henne også, kloke, fine Linnea. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...