Gå til innhold

Linnea Myhre


Lillemy23

Anbefalte innlegg

Jeg syntes Linnea M. virker som en dødskul dame. Hun skriver godt (har lest både blogg og bok), har holdt en lav profil og bare deltatt på det som er relevant til det hun driver med (ble overasket over at hun skal delta i Skal Vi Danse).

hun kommer jo snart med ny bok, så da tenker jeg at tidspunket for å bli med på Skal vi Danse ikke er helt tilfeldig. Hun er jo faktisk ikke så kjent, spesielt ikke for skal-vi-danse-målgruppen, så da må man jo velge en måte å profilere seg på. Heller et jovialt helgeprogram på TV2, enn å skaffe seg en klein realityserie der man følger henne på fylla liksom :P

Anonymous poster hash: 0cbbd...f64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ashanti

Syntes det var litt merkelig at hun valgte å bli med i Skal vi danse, har hatt inntrykk av at hun ikke er så PR kåt, men.. Man sier vel ikke ja til det programmet hvis man ikke ønsker massevis av oppmerksomhet i media? Og hvis hun gjør det kun for å selge noen ekstra eksemplarer av boka si.. oh well.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min Sondre er finere :blomst:



Anonymous poster hash: be86c...87b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det var litt merkelig at hun valgte å bli med i Skal vi danse, har hatt inntrykk av at hun ikke er så PR kåt, men.. Man sier vel ikke ja til det programmet hvis man ikke ønsker massevis av oppmerksomhet i media? Og hvis hun gjør det kun for å selge noen ekstra eksemplarer av boka si.. oh well.

Jeg tror ikke nødvendigvis hun har sagt ja kun for å tilfredsstille sin egen pr-kåthet, eller selge et par ekstra eksemplarer av boken sin. Av alle reality-programmer er vel Skal vi danse, det jeg personlig også har mest lyst til å være med på. Det hadde vært moro å lært seg å danse så bra, og ikke minst trene og bli i så god form!

Tror den pr som følger med deltagelsen kun er et pluss for henne. Hun er veldig aktiv på sosiale medier, og sikkert glad i oppmerksomhet sånn sett, men foruten det virker hun meget lite pr-kåt synes jeg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du lurte saa har hun vaert innom her i en trad om henne, og kommentert.

Anonymous poster hash: 2b0df...ec7

Lol, har du link?

(Det er så interessant når folk gjør det, ref. den underholdende men oh så vondt pinlige Lizbeth Osnes-tråden)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekskona til Sondre virker ikke mye søt, nei. Typisk kunstner med veldig høye tanker om seg selv.

Jeg liker Linnea veldig godt. Det var nok bra for henne å bli sammen med en positiv fyr som Sondre.



Anonymous poster hash: 00c19...1b5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Norges svar på "Brangelina" var vel litt å ta i, men for all del, jeg liker Linnea og håper Sondre gjør henne lykkelig.

Håper også hun takler den beinharde treningen som følger med når man deltar i "Skal vi danse". Unge, slanke jenter som f.eks. Linni, Aylar og Triana Iglesias måtte alle virkelig gjøre en innsats for å unngå vektnedgang. Mener å huske at Triana sa hun drakk vaniljesaus mellom treningene. Tror det kan bli tøft for Linnea.



Anonymous poster hash: 85f15...04a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er flink til å skrive på en ironisk, sarkastisk og morsom måte - samtidig! :D

Med andre ord: hipster.

Anonymous poster hash: 8838c...95e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

talent = hipster? :rolleyes:

Talent kan være så mangt.

Jo da, hun hadde sikkert blitt kjendis om hun så ut som en grå mus.

Anonymous poster hash: 8838c...95e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er spent på om hun hår bygget lårmuskler og rygg til dette. Linnea er ekstremt tynn, og hvis hun ikke spiser kommer jo dette umulig til å gå. Vet ikke om hun er kvitt anoreksien og spiseforstyrrelsene jeg?

Anonymous poster hash: 785e8...e95

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å sammenligne Tone og Aksel med Linnea og Sondre blir vel som å sammenligne surt og søtt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hayati

Linnea er så bra. Elsket den tidligere bloggen hennes, og ble lei meg da hun sluttet. Blir spennende å se hun på skjermen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om hun fortsatt er syk, så ville det ha vært veldig uforsvarlig å ta henne med i programmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om hun fortsatt er syk, så ville det ha vært veldig uforsvarlig å ta henne med i programmet.

Hun har vel snakket om at hun ikke er helt frisk enda, så det er mulig du har rett der.. mye press for en med spiseforstyrrelser å skulle svirre rundt i tettsittende drakter og kjoler foran tusenvis av seere..

Anonymous poster hash: 334b9...d6f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har vel snakket om at hun ikke er helt frisk enda, så det er mulig du har rett der.. mye press for en med spiseforstyrrelser å skulle svirre rundt i tettsittende drakter og kjoler foran tusenvis av seere.. Anonymous poster hash: 334b9...d6f

Ja, for ikke å snakke om den enorme treningsmengden kombinert med at hun kanskje(dette blir spekulasjon da) spiser for lite. Tidligere deltagere har jo gått med mange mange kg! De må jo få ernæringsrådgivning av noe slag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg trodde det var en spøk når jeg leste at Linnea Myhre skulle med i Skal Vi Danse. Hun har jo en langt utviklet spiseforstyrrelse og er til tider svært, svært syk:

http://www.linniiie.com/?p=1602

Å ha med en så syk jente i et knallhardt danseshow er galskap. Om ikke dette trigger sykdommen hennes igjen så vet ikke jeg. Hun får jo FF til å se feit ut.



Anonymous poster hash: 29730...ff4
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linnéa sa jo selv til VG at hun nå følte seg sterk nok, både fysisk og psykisk til å bli med på dette. Da må en nesten bare stole på henne. Jeg tror Linnéa har mange folk rundt seg som kan støtte henne og som hun sikkert hadde lyttet til hvis de hadde ment at hun ikke var klar for dette.

Men det må sies; jeg hadde aldri trodd, at Linnéa, av alle Norges kjendiser, skulle bli med på Skal vi danse. Det programmet er så... Huff. Folk som Hanne Sørvaag passer liksom perfekt inn der, men Linnéa? Really? Det må nesten være for å promotere boken + tjene litt penger. Lurer på hvor langt hun kommer...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snoopy_93

Med andre ord: hipster.

Anonymous poster hash: 8838c...95e

Å trykke på AB funksjonen er hipster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det må sies; jeg hadde aldri trodd, at Linnéa, av alle Norges kjendiser, skulle bli med på Skal vi danse. Det programmet er så... Huff. Folk som Hanne Sørvaag passer liksom perfekt inn der, men Linnéa? Really? Det må nesten være for å promotere boken + tjene litt penger.

Jeg tror hun har fulgt med på de tidligere sesongene og liker programmet, så da hun fikk sjansen, så tok hun den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...