Gå til innhold

Linnea Myhre


Lillemy23

Anbefalte innlegg

Hun jobber hardt for de smilene hun gir, det er ikke sånn at hun lar være å smile med vilje. Anonymous poster hash: bf8e0...630

Eh...jo... :) og det er veldig tydelig.

Anonymous poster hash: a2c9e...c48

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Likte bloggen hennes. Synes alltid det er teit å skrive en bok om seg selv i en alder av ca. 20. Hva har du å bidra med? Og nå hørte jeg at hun snart skal slippe bok nummer 2, også om seg selv? Og hun omtales som "forfatter" på "Skal vi danse"? Gleder meg til å utgi mine dagbøker.



Anonymous poster hash: caa9c...ed2
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg eller virker hun ganske desperat etter å bli kjent?

Bloggen, skrevet bok, dater Sondre Lerche, vært med i mgp jr og andre tv shows.

Hun virker litt som en norsk, tragisk versjon av kardashian søstrene.

Anonymous poster hash: d6400...0b7

Mgp jr var bare en uskyldig og morsom opplevelse, hun ble ikke kjendis av den grunn.

Bloggen er det som hovedsakelig gjorde henne kjent.

Boken hennes er basert og inspirert av bloggen (ergo, hadde hun ikke hatt blogg før er det mindre sannsynlig for at hun hadde gitt ut bok)

Hun og Sondre er vel et produkt av to kjendiser som fant tonen sammen, eller hva

Og vet du om noen bloggere eller kjendiser som IKKE blir tilbudt flere tv-program?

Dere som sier at hun er sur, det er den del av personligheten hennes og imaget hennes i media. Man TRENGER ikke Skappelifisere seg for å bli godt likt.

Alle argumentene dine er invalide

Anonymous poster hash: a077d...12e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det koster Linnéa veldig mye å være med på et slikt program, og det er respekt at hun utfordrer seg selv.



Anonymous poster hash: a981c...5b4
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun er en av få kjendiser som IKKE virker desperat etter å være kjendis. Hun sier det hun mener uten å gå med et påklistret glis 24/7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ut som en trassig 3 åring der hun dansa.

Anonymous poster hash: 9ae38...624

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som mener hun virker som en flott jente burde gå inn på vg og se på den siste Tørnquist episoden hvor hun er gjest.. Hun fremstår ikke som en flott jente overhode for min del! Rett og slett frekk og smålig, og veldig rar

Anonymous poster hash: e569e...3c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som mener hun virker som en flott jente burde gå inn på vg og se på den siste Tørnquist episoden hvor hun er gjest.. Hun fremstår ikke som en flott jente overhode for min del! Rett og slett frekk og smålig, og veldig rar

Anonymous poster hash: e569e...3c0

Hva var det hun sa som gjorde at du fikk det uttrykket?

Anonymous poster hash: 3e9d5...65f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som mener hun virker som en flott jente burde gå inn på vg og se på den siste Tørnquist episoden hvor hun er gjest.. Hun fremstår ikke som en flott jente overhode for min del! Rett og slett frekk og smålig, og veldig rar

Anonymous poster hash: e569e...3c0

Enig. Greit at hun ikke er så lystig av seg, det er ikke jeg heller, men man kan da være litt høflig synes jeg. Ble flau når Tørnquist viste en YouTube video han syntes var morsom og hun bare satt der helt uttrykksløs, mener selvsagt ikke at man skal være falsk og le bare for å jatte med, men litt høflig kan man jo prøve å være. Ellers så har jeg ikke noe i mot henne, alle kan ikke være som Kathrine Moholt heller :P

http://www.vgtv.no/#!/video/100683/toernquist-show-47-gjest-linnea-myhre

Anonymous poster hash: f4923...5f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Linnea. Hun er litt annerledes. Ikke et påklistret smil konstant, oversminket og dollete. Prøver ikke å framstå perfekt heller.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var det hun sa som gjorde at du fikk det uttrykket?

Anonymous poster hash: 3e9d5...65f

Jeg synes måten hun svarte Tørnquist på var ufin.. Hun var frekk i svarene sine, og virket innmari sur. Jeg skjønner jo dere som mener det er fint at hun ikke klistrer på seg et falskt smil bare for å tilfredsstille andre, men det må da være mulig å trekke på smilebåndet engang i blandt? Rett og slett skikkelig tørr og kjedelig, provoserende og lite intressant person, synes det er synd at mennesker som ikke klarer å smile skal få "glede" seere ved å vise seg på tv

Anonymous poster hash: e569e...3c0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes måten hun svarte Tørnquist på var ufin.. Hun var frekk i svarene sine, og virket innmari sur. Jeg skjønner jo dere som mener det er fint at hun ikke klistrer på seg et falskt smil bare for å tilfredsstille andre, men det må da være mulig å trekke på smilebåndet engang i blandt? Rett og slett skikkelig tørr og kjedelig, provoserende og lite intressant person, synes det er synd at mennesker som ikke klarer å smile skal få "glede" seere ved å vise seg på tv

Anonymous poster hash: e569e...3c0

Ok nå så jeg hele episoden, og jeg lurer på om vi har sett på det samme programmet... :P Sitter ikke igjen med samme inntrykk som deg iallfall.

Endret av SoftKitty
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Linnea er både vakker og sårbar. Og ikke redd for å vise hvem hun er. Litt rar, med nevroser. Hun er ekte. Og jeg tviler på at en så flott mann som Sondre Lerche er kjæreste med et mehe.

Linnea er nydelig! Og et supert forbilde for jenter som er litt annerledes, som sliter, som ikke smiler kun fordi et kamera blir trøkket opp i ansiktet deres.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes hun gir inntrykk av å være usjarmerende.. likte ikke intervjuet med henne på tv. Sur, vanskelig å få kjemi med og uengasjert. Nei takk! Ingen feelgood over den dama der



Anonymous poster hash: 992c1...b08
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Det finnes virkelig flere andre bloggere som gjør at jeg tenker "desperat"...

Linnea sluttet å blogge og fornyet imaget sitt som forfatter, og hva så om hun dater Sondre Lerche? Kan det kanskje ha noe å gjøre med at de er glade i hverandre?

Folk med depresjoner kan virke sure og tverre, de har hele tiden en hard kamp de kjemper mot på innsiden. Men virker som om hun har det mye bedre nå, og har kommet seg frem og ut i livet. Det er godt å se, spesielt for en som har fulgt henne fra sinnablogger frem til den dag i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som mener hun virker som en flott jente burde gå inn på vg og se på den siste Tørnquist episoden hvor hun er gjest.. Hun fremstår ikke som en flott jente overhode for min del! Rett og slett frekk og smålig, og veldig rar

Anonymous poster hash: e569e...3c0

Jeg sitter definitivt ikke igjen med det samme inntrykket som deg.

Frekk og smålig, du... Og hva tenker du om din kommentar?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter definitivt ikke igjen med det samme inntrykket som deg.

Frekk og smålig, du... Og hva tenker du om din kommentar?

Dette!

Anonymous poster hash: 77bfe...d62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...