Gå til innhold

mammatilmichelle


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Dollyådi

Jeg syns Anna fremstår som en flott og reflektert jente. Det er alltid stil over det hun gjør, barna er rene og fine og blogginnleggene er som regel gjennomtenkte og reflekterte. Det som bekymrer meg er at hun, kanskje på grunn av sin unge alder, er så utrolig avhengig av sin mor. Dette har kanskje blitt redusert nå når hun er sammen med Jan, men jeg glemmer ikke at moren bodde på Kypros med henne hele perioden, med unntak av en eller to uker. Dette har kommet frem mellom linjene i bloggen, der det i all hovedsak har blitt fremstilt at Anna var der alene med barna. 

Moren fortjener en enorm hyllest, hun har satt sitt liv tilsides forå hjelpe datteren. Vi skal huske at hun har mann, barn og stebarn hjemme, men likevel valgte hun å "bo" på Kypros i flere måneder for at datteren skulle prøve ut drømmen sin. Jeg et ærlig talt ikke om jeg hadde klart å ta samme avgjørelse selv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Xstrella skrev:

Bloggerene nå. Vise frem babyutstyr til 8-10 år gamle jenter 😱

:ohmy:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Dollyådi skrev:

 

Moren fortjener en enorm hyllest, hun har satt sitt liv tilsides forå hjelpe datteren. Vi skal huske at hun har mann, barn og stebarn hjemme, men likevel valgte hun å "bo" på Kypros i flere måneder for at datteren skulle prøve ut drømmen sin. Jeg et ærlig talt ikke om jeg hadde klart å ta samme avgjørelse selv. 

 

Det står det respekt av! Å oppmuntre til å følge en drøm, og i tillegg å hjelpe til å gjøre den mulig er stort. Har man en indre stemme som sier at man ønsker å prøve noe så er ingenting bedre enn at man blir oppmuntret på dette. Noen ganger blir det som man forespeilet, andre ganger finner man ut at det er bedre å snu. Men uansett så har man fått prøve det man lengtet etter, og det er ofte veldig positivt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg er naiv :) Jeg er ikke så kjent med Anna og hennes tilværelse men har fått med meg at hun er ung og snart er trebarnsmor. Jeg er fortsatt av den oppfatning av at folk må finne sin egen lykke, og at vi ikke kan tenke likt hele gjengen. Hadde hun bodd i et annet land ville 3 barn i den alderen vært helt innafor - kanskje ikke med 3 ulike menn, men allikevel. Det er litt synd at samfunnet vårt skal bestemme hva som er greit og ikke.. så fremt hun er lykkelig så ser jeg ikke at det er verdens undergang at hun lever slik hun gjør. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 13.3.2016 at 17.07, Frøken fjong skrev:

Det som gjør dette kontroversielt, er at Anna Rasmussen lever av å eksponere barna sine på nett. Det vil si, hun tjener masse penger på å legge ut bilder av sine små. Nok en baby, betyr mer oppmerksomhet, større lesertall - og mer penger. Barna er hennes "salgsobjekt", og et strategisk valg når hun ikke har annet livsgrunnlag. Personlig synes jeg ikke det er greit. De har ikke samtykket til å være levebrød for sin PR-kåte mor..

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Reza08 skrev:

Det må bli ett innviklet familieforhold i den gården. Det er dine, mine, våres og deres om hverandre.

Dette med dine,mine,våres barn er det i mange familier i Norge. Her er ikke Anna sin familie den eneste

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reza08
5 minutter siden, Veggivegg skrev:

Dette med dine,mine,våres barn er det i mange familier i Norge. Her er ikke Anna sin familie den eneste

Gratulerer med nytt funn! Det var det ingen som visste før deg.

Fra spøk til alvor. Poenget var at det er mye å holde styr på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er vel ikke den første her i verden som har fått barn med tre forskjellige fedre? Ja, hun er veldig ung og det er sånn sett ikke en ideell situasjon, men hun virker jo til å være en god mor som er flink med barna, noe som jo må være det viktigste? Om hun er alenemor til tre barn med samme far, eller alenemor til tre barn med forskjellige fedre har sånn sett ingenting å si.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PLANLAGT graviditet?! Hun er 13 uker på vei, som vil si at hun ble gravid rundt 20. desember.. De ble sammen i desember. Hvordan er det mulig å tenke på å få barn sammen så tidlig, spesielt når hun akkurat hadde blitt dumpet av Mathijs?? Å si at det var planlagt får meg bare til å synes dette er enda mer spesielt.

For all del, lykke til.. Men barn skal opp og frem også. 

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Xstrella skrev:

Bloggerene nå. Vise frem babyutstyr til 8-10 år gamle jenter 😱

Snakk om feil målgruppe.:fnise:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

19(?) år gammel, 3 barn med 3 forskjellige fedre. Selger barna sitt privatliv på nettet. Ja dette er virkelig en oppegående og reflektert jente. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen burde fortelle henne at det ikke er obligatorisk å få barn med alle man er i et forhold med..

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Miranda16 skrev:
7 timer siden, doktorproktor skrev:

PLANLAGT graviditet?! Hun er 13 uker på vei, som vil si at hun ble gravid rundt 20. desember.. De ble sammen i desember. Hvordan er det mulig å tenke på å få barn sammen så tidlig, spesielt når hun akkurat hadde blitt dumpet av Mathijs?? Å si at det var planlagt får meg bare til å synes dette er enda mer spesielt.

For all del, lykke til.. Men barn skal opp og frem også. 

Men husk at de ha kjent hverandre i 4 år før de nå ble ett par. De møttes ikke for første gang på byen rundt 20 Desember 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Veggivegg skrev:

 

Og med dette (altså at de har kjent hverandre i 4 år) hører det en hel lang historie med masse drama og ustabilitet til. Fortsatt ingen god begrunnelse for å begynne å lage barn det sekundet man blir sammen. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tenker at det umulig kan være planlagt. Man planlegger ikke å bli gravid etter noen uker, selv om man har kjent hverandre lenge. Men jeg tror at de ved å si at det er planlagt, håper at folk skal mene at det er gjennomtenkt og ett bevisst valg de har tatt, og dermed ikke dømme dem slik som de ville gjort (eller gjør) når man forteller om at man bare slurvet med prevensjonen.

Og når man først har valgt å beholde barnet, så skjønner jeg jo at det er utrolig tungt at alle skal mene man ikke burde fått det i utgangspunktet.

 

Endret av *Emma*
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror anna er en veldig god mamma og at barna hennes har det bra. Men det virker ikke som Anna har det så bra. Det virker ikke som hun har "funnet seg selv" ennå og det virker som hun desperat prøver å skape en "kjernefamilie"- noe hun gjør ved å ta litt dårlige valg akkurat nå. 

Hun sier det var planlagt, men det er litt spesielt når barnet ble unnfanget midt i kjærestedramaet mellom jan og eksen. for meg hadde det vært mer troverdig om hun hadde sagt "barnet var ikke planlagt, men det er høyt ønsket av oss begge og selvom det skjedde så tidlig i forholdet er vi begge innstilt på å få dette til å fungere" (eller noe i den duren)

en annen ting jeg syns er rart er at hun i intervju med GMN sier at hun har barna 100% og at barna har forskjellige fedre, men det er Jan som er pappa. Greit nok at barnas fedre nå er fraværende, men det er jo ikke fordi de ikke er interessert i å være pappa- de er jo unge begge to og de holder på med å bygge grunnlag for fremtiden sin (studier og førstegangstjeneste). Hun kan jo ikke ut ifra det anta at fedrene kommer til å holde seg unna- eller bestemme at barna skal få "ny pappa" i Jan. Hvis fedrene aldri hadde vært inni bildet så hadde det vært noe annet. det virker ikke som Anna klarer å tenke realistisk oppi alt dette. 

Jeg tror nok at hun vil klare dette fint. Jeg håper virkelig at hun og Jan klarer å holde sammen (men det blir nok utfordrende, med tanke på at jan stuper inn i dette- som "stefar" til to veldig små barn også etter kort tid en baby til). Men jeg tror ikke det blir like rosenrødt som Anna ser for seg nå. 

også må jeg si at jeg syns det er forkastelig med alle de usakelige kommentarene om at hun er "hore" osv (har ikke sett så mye av det her inne, men sett på facebook osv). Det er så absolutt ikke greit. 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, neiognei skrev:

Og med dette (altså at de har kjent hverandre i 4 år) hører det en hel lang historie med masse drama og ustabilitet til. Fortsatt ingen god begrunnelse for å begynne å lage barn det sekundet man blir sammen. 

Nei er enig at Hun kanskje burde vente. Men hva får de gjort med det nå? Ta abort? 

Dette er jo hennes liv og verken du eller jeg skal betale noe for at hun skal fostre opp barnet

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joppe
2 timer siden, Veggivegg skrev:

Men husk at de ha kjent hverandre i 4 år før de nå ble ett par. De møttes ikke for første gang på byen rundt 20 Desember

At de har kjent hverandre i 4 år før de ble kjærester er en tynn forklaring....å være venn og kjæreste er to helt forskjellige ting. Og om du har vært venn med denne personen i 4 år, er det aldri sikkert det fungerer som kjærester. Men, det visste disse to tydeligvis etter 2 min. Virker utrolig lite gjennomtenkt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...