Jump to content
AnonymBruker

mammatilmichelle

Recommended Posts

Nordvesta

Tråden ryddet for spekulasjoner, brukerdebatt og hetsende utsagn, samt samtlige svar til dette

Nordvesta, mod.

Fortsetter under...

Sitronmelis

Såå barnet var planlagt denne gangen ja. Syns det er dumt å planlegge et nytt barn når hun enda ikke har fullført videregående en gang. Men det er nå min mening. Men hun fortjener ikke all den hetsen hun får. Får bare håpe hun og Jan holder sammen nå da.

Edited by Sitronmelis

Miranda16
29 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Såå barnet var planlagt denne gangen ja. Syns det er dumt å planlegge et nytt barn når hun enda ikke har fullført videregående en gang. Men det er nå min mening. Men hun fortjener ikke all den hetsen hun får. Får bare håpe hun og Jan holder sammen nå da.

En annen ting er å bli planlagt gravid med en man har sammen med bare noen uker, uansett om de har kjent hverandre en stund, det er irrelevant for meg?! Who does that?? Jo Anna!

Veggivegg
1 time siden, Sitronmelis skrev:

Utdannelse kan hun jo ta når barna er noe større. Men hun hadde kanskje vært smart ved å vente litt med å få nr 3.

Men dette er hennes valg og som du sier,all hetsen fortjener hun ikke

Sitronmelis
18 minutter siden, Veggivegg skrev:

Utdannelse kan hun jo ta når barna er noe større. Men hun hadde kanskje vært smart ved å vente litt med å få nr 3.

Sant. Jeg får faktisk litt vondt av henne. Jeg føler kanskje hun har kommet litt ned på jorda igjen etter hun flyttet hjem fra Kypros. Selv om det å få barn i et så ferskt forhold kanskje ikke er det smarteste å gjøre..Men tror nok ikke barna lider noen nød og det er jo hennes valg.

Edited by Sitronmelis

Miranda16
21 minutter siden, Veggivegg skrev:

Vil ikke kalle det hets om man ytrer sin mening om Annas situasjon i denne tråden. De fleste her har nok en god del flere år på baken og tenker vel mer fornuft en det Anna har gjort  med å bli gravid med en hun har vært sammen med noen få uker. Hva som foregår utenfor KB, kan jeg ikke svare for 

Noe annet er at hun selv har sagt er at utdannelse er noe hun ikke prioriterer og det vises jo tydelig i handling. Vet ikke om det er umodenhet eller hva det er, men alle hennes valg ser ikke ut til gå lenger enn nesa rekker.

Edited by Miranda16

Annonse

Veggivegg
14 minutter siden, Miranda16 skrev:

Vil ikke kalle det hets om man ytrer sin mening om Annas situasjon i denne tråden. De fleste her har nok en god del flere år på baken og tenker vel mer fornuft en det Anna har gjort  med å bli gravid med en hun har vært sammen med noen få uker. Hva som foregår utenfor KB, kan jeg ikke svare for 

Noe annet er at hun selv har sagt er at utdannelse er noe hun ikke prioriterer og det vises jo tydelig i handling. Vet ikke om det er umodenhet eller hva det er, men alle hennes valg ser ikke ut til gå lenger enn nesa rekker.

Alle vil jo ha forskjellige meninger om dette.

Men så lenge hun,jan og barna har det bra,så synes jeg d er hovedsaken.

Er jo ikke alle heller som synes utdannelse er så viktig. Men hun er kun 19 år og hun kan fortsatt begynne på en utdannelse når hun er 30. 

Sandie
10 minutter siden, Miranda16 skrev:

Enig.Så intervjuet med henne på God Morgen Norge idag.

Guest Joppe

Liksom, liksom, liksom - ordforråd som en fjortis, dessverre.

Xstrella

Bloggerene nå. Vise frem babyutstyr til 8-10 år gamle jenter 😱

Guest Dollyådi

Jeg syns Anna fremstår som en flott og reflektert jente. Det er alltid stil over det hun gjør, barna er rene og fine og blogginnleggene er som regel gjennomtenkte og reflekterte. Det som bekymrer meg er at hun, kanskje på grunn av sin unge alder, er så utrolig avhengig av sin mor. Dette har kanskje blitt redusert nå når hun er sammen med Jan, men jeg glemmer ikke at moren bodde på Kypros med henne hele perioden, med unntak av en eller to uker. Dette har kommet frem mellom linjene i bloggen, der det i all hovedsak har blitt fremstilt at Anna var der alene med barna. 

Moren fortjener en enorm hyllest, hun har satt sitt liv tilsides forå hjelpe datteren. Vi skal huske at hun har mann, barn og stebarn hjemme, men likevel valgte hun å "bo" på Kypros i flere måneder for at datteren skulle prøve ut drømmen sin. Jeg et ærlig talt ikke om jeg hadde klart å ta samme avgjørelse selv. 

Guest Reza08

Det må bli ett innviklet familieforhold i den gården. Det er dine, mine, våres og deres om hverandre.

stikkontakt
11 minutter siden, Xstrella skrev:

Bloggerene nå. Vise frem babyutstyr til 8-10 år gamle jenter 😱

:ohmy:

Annonse

Jessica!
16 minutter siden, Dollyådi skrev:

Moren fortjener en enorm hyllest, hun har satt sitt liv tilsides forå hjelpe datteren. Vi skal huske at hun har mann, barn og stebarn hjemme, men likevel valgte hun å "bo" på Kypros i flere måneder for at datteren skulle prøve ut drømmen sin. Jeg et ærlig talt ikke om jeg hadde klart å ta samme avgjørelse selv. 

Det står det respekt av! Å oppmuntre til å følge en drøm, og i tillegg å hjelpe til å gjøre den mulig er stort. Har man en indre stemme som sier at man ønsker å prøve noe så er ingenting bedre enn at man blir oppmuntret på dette. Noen ganger blir det som man forespeilet, andre ganger finner man ut at det er bedre å snu. Men uansett så har man fått prøve det man lengtet etter, og det er ofte veldig positivt.

Jessica!

Mulig jeg er naiv :) Jeg er ikke så kjent med Anna og hennes tilværelse men har fått med meg at hun er ung og snart er trebarnsmor. Jeg er fortsatt av den oppfatning av at folk må finne sin egen lykke, og at vi ikke kan tenke likt hele gjengen. Hadde hun bodd i et annet land ville 3 barn i den alderen vært helt innafor - kanskje ikke med 3 ulike menn, men allikevel. Det er litt synd at samfunnet vårt skal bestemme hva som er greit og ikke.. så fremt hun er lykkelig så ser jeg ikke at det er verdens undergang at hun lever slik hun gjør. 

Frøken fjong
Den 13.3.2016 at 17.07, Frøken fjong skrev:

Det som gjør dette kontroversielt, er at Anna Rasmussen lever av å eksponere barna sine på nett. Det vil si, hun tjener masse penger på å legge ut bilder av sine små. Nok en baby, betyr mer oppmerksomhet, større lesertall - og mer penger. Barna er hennes "salgsobjekt", og et strategisk valg når hun ikke har annet livsgrunnlag. Personlig synes jeg ikke det er greit. De har ikke samtykket til å være levebrød for sin PR-kåte mor..

Veggivegg
52 minutter siden, Reza08 skrev:

Det må bli ett innviklet familieforhold i den gården. Det er dine, mine, våres og deres om hverandre.

Dette med dine,mine,våres barn er det i mange familier i Norge. Her er ikke Anna sin familie den eneste

Guest Reza08
5 minutter siden, Veggivegg skrev:

Dette med dine,mine,våres barn er det i mange familier i Norge. Her er ikke Anna sin familie den eneste

Gratulerer med nytt funn! Det var det ingen som visste før deg.

Fra spøk til alvor. Poenget var at det er mye å holde styr på.

Clarity

Hun er vel ikke den første her i verden som har fått barn med tre forskjellige fedre? Ja, hun er veldig ung og det er sånn sett ikke en ideell situasjon, men hun virker jo til å være en god mor som er flink med barna, noe som jo må være det viktigste? Om hun er alenemor til tre barn med samme far, eller alenemor til tre barn med forskjellige fedre har sånn sett ingenting å si.

doktorproktor

PLANLAGT graviditet?! Hun er 13 uker på vei, som vil si at hun ble gravid rundt 20. desember.. De ble sammen i desember. Hvordan er det mulig å tenke på å få barn sammen så tidlig, spesielt når hun akkurat hadde blitt dumpet av Mathijs?? Å si at det var planlagt får meg bare til å synes dette er enda mer spesielt.

For all del, lykke til.. Men barn skal opp og frem også. 

Guest
This topic is now closed to further replies.

Artikler fra forsiden

• Create New...