Gå til innhold

mammatilmichelle


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så filmklippet på bloggen; og herregud! Er det sant liksom? Er Anna egentlig i et fast forhold eller? To barn før fylte atten, det er helt insane...



Anonymous poster hash: 804df...b68
  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun virker jo som en god mor, men to barn når hun er 18 er nok tøft! Håper virkelig at hun har et forhold til barnefaren.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ikke i et forhold som jeg vet.. Mange har trodd hun var i et forhold med en som het Jan som har vært en del på bloggen i det siste. Men hun bekfreftet de bare var venner.. Men kan jo hende de er kjærester i hemmelighet.. Får håpe det. Syns det er litt sykt at hun er gravid igjen i grunn.. Hun er jo så ung. Ikke at det skal ha noe å si da. Hun virker jo som en god mamma til Michelle. Men tøft tror jeg nok det kan bli. Trodde først det var kødd, men kan jo ikke være det når hun får Michelle til å si hun blir storestøster og at mamma har en baby i magen. Det hadde ihvertfall vært sykt om det var kødd.



Anonymous poster hash: eee3a...3be
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det sykeste jeg har hørt på lenge…



Anonymous poster hash: 1cf63...d41
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er fullstendig uenig i at hun er en så god mamma som det flere påstår.

Ja, hun gir ungen leker, mat, tak over hodet og kjærlighet, MEN hun frarøver ungen et privatliv!

Hun har selv skrevet på bloggen sin at michelle blir usikker og redd når det kommer fremmede folk for å ta bilder, og derfor lar hun ikke fansen ta bilder av michelle. Det er INGEN toåring som skal behøve å bli usikker eller redd fordi det tropper opp 4-5 ungdommer med mobilen i hånda og vil fotografere. Likevel er ALT av Annas inntekt basert på å utlevere ungen sin, og hun arrangerer ikke mindre enn to "møter" i oslo for at fansen skal få bildene sine - når hun har med seg michelle på tur.

At en toåring synes det er gøy å se seg selv på bilder/tv kan jeg godt forstå, men en toåring har ikke forståelse for hvor omfattende dette er...

Anonymous poster hash: c68cb...2cc

Fullstendig enig. Lurer på om dette barnet blir like utlevert som Michelle. For håpe hun tar til fornuften!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om den ungen ikke er planlagt så håper jeg en eller annen gir henne seksualundervisning. Om ungen er planlagt så håper jeg noen gir henne... nei, vent. Vi kan ikke oppfordre til sånt på forumet. Jeg håper noen gir henne kjeft. For å planlegge graviditet uten at man har jobb for å skaffe seg foreldrepenger, egen bolig eller et stabilt fast forhold er rent idiotisk, uansett om hun er snart 18 eller snart 48.



Anonymous poster hash: d6366...df1
  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er stor fan av Anna og syntes hun har gjort det fantastisk både for seg og Michelle. Situasjonen for dem begge kunne vært langt verre enn den er, og tatt i betrakning at hun ble gravid som 14 åring er hun i min mening et supermenneske på mange plan.

Derimot skulle jeg gjerne ønske hun ble ferdig med VGS før hun fikk en til :laugh: Men det er bare mitt eget mamma-hjerte som snakker. Ønsker henne alt godt :blomst:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om den ungen ikke er planlagt så håper jeg en eller annen gir henne seksualundervisning. Om ungen er planlagt så håper jeg noen gir henne... nei, vent. Vi kan ikke oppfordre til sånt på forumet. Jeg håper noen gir henne kjeft. For å planlegge graviditet uten at man har jobb for å skaffe seg foreldrepenger, egen bolig eller et stabilt fast forhold er rent idiotisk, uansett om hun er snart 18 eller snart 48.

Anonymous poster hash: d6366...df1

Hun har jo egen leilighet, og bloggen er jo strengt talt jobben hennes i tillegg til at hun jobbet på Pasta Pasta tidligere. Det med stabilt forhold er nok sant, men hvem er vi til å dømme, egentlig.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns dette var trist å høre, egentlig. 18 år, alenemor (?) til to, uten utdanning, og en smule usikker og ustabil ut fra blogginnleggene å dømme... Ingen drømmekombo.



Anonymous poster hash: 323c1...2ee
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har jo egen leilighet, og bloggen er jo strengt talt jobben hennes i tillegg til at hun jobbet på Pasta Pasta tidligere. Det med stabilt forhold er nok sant, men hvem er vi til å dømme, egentlig.

Hun er fortsatt et barn selv og mangler fullstendig den modenheten som kreves av en omsorgsperson.

Anonymous poster hash: 1cf63...d41

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har jo egen leilighet, og bloggen er jo strengt talt jobben hennes i tillegg til at hun jobbet på Pasta Pasta tidligere. Det med stabilt forhold er nok sant, men hvem er vi til å dømme, egentlig.

Leilighet som hun leier, der skal 17-åringen bo alene med to små barn? Hun er ikke en gang gammel nok til å ta egne valg jo. Og hvor lenge tror du bloggen holder seg? Anna slutter jo å blogge 2-3 ganger hvert år.

Hun er kun 1-2 uker på vei, utrolig tidlig å annonsere det for alle andre - spesielt Michelle.

Anonymous poster hash: 149d7...9c4

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er kun 1-2 uker på vei, utrolig tidlig å annonsere det for alle andre - spesielt Michelle.

Anonymous poster hash: 149d7...9c4

Hvordan vet du at hun bare 1-2 uker på vei? Ja, hun la ut bilde av testen på instagram idag. Men det betyr ikke at hun har tatt testen i dag.
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med det med testen. Syntes definitivt hun burde ventet til etter 12 uker med å annonsere graviditeten for offentligheten. (Sett at testen er tatt i det siste)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Unnskyld meg, men det får da finnes grenser på hvor lite gjennomtenkt man kan være.

Én ting er å være en alenemor på 18 uten utdanning, men herregud, å være en alenemor på 18 uten utdanning til to er en helt annen sak. Med tanke på at datteren hennes for øyeblikket går i barnehage (og starter på skolen om to tre år) har hun mye fritid på dagtid. Denne tiden kunne hun ha brukt til å fullføre utdanningen sin og få seg en ordentlig jobb. Men neida, siden hun er gravid på ny kaster hun bort denne gyldne muligheten.

Denne graviditeten ødelegger altså mange potensielle muligheter for henne til å få seg en jobb og antakeligvis et mer strukturert liv. At hun er villig til å gå flere år som en ung alenemor uten utdanning er for meg helt blåst. Bloggen hennes, hvor all inntekten kommer fra, kommer ikke til å vare for alltid. Den skamløse utleveringen av datteren hennes på kommer ikke til å sikre økonomien hennes de ti neste årene, så hvordan hun skal klare seg i fremtiden er jeg meget spent på.

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du at hun bare 1-2 uker på vei? Ja, hun la ut bilde av testen på instagram idag. Men det betyr ikke at hun har tatt testen i dag.

Det vet jeg selvfølgelig ikke. Si 2-3 uker i stedet da. Anna er ikke akkurat kjent for å tenke lengre enn sin egen nese, så jeg har ingen forventninger til at hun har tenkt gjennom dette.

Anonymous poster hash: 149d7...9c4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, da får hun vel en sesong til eller to på Unge Mødre og enda en baby å tjene penger på på blogging.

Anonymous poster hash: ca8b8...e89

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...