Gå til innhold

mammatilmichelle


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da blir det nok ikke noe mer skolegang på henne nei.

Og NAV får enda en munn å mette ;) Har vi det ikke godt i landet da dere? Få masse barn, bli alenemor, blogg om hele livet ditt. NAV tar regningen. Lykke til.



Anonymous poster hash: c1fef...c1c
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spesiell blogg da. Datteren er jo mer ekspondert enn de kongelige, de kongelige har jo mer privatliv. Dette er bare trist, men hva gjør ikke menneskeheten for penger......§§§!!!!



Anonymous poster hash: c1fef...c1c
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som begynner å snakke om NAV her.

Hun forsørger seg selv.

Hun tjener mer enn mange voksne i oljeindustrien på bloggingen. Tipper en del sprekker av misunnelse nå.

Så hun har strengt tatt RÅD. Men det er for ungt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er alene, så jeg nekter å tro at hun takker NEI til overgangsstønad og en ekstra barnetrygd som hun har rett på, jobb eller ikke. De kan tjene 5-600 000 i året OG motta overgangsstønad altså, sjekk satsene til NAV.



Anonymous poster hash: c1fef...c1c
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som begynner å snakke om NAV her.

Hun forsørger seg selv.

Hun tjener mer enn mange voksne i oljeindustrien på bloggingen. Tipper en del sprekker av misunnelse nå.

Så hun har strengt tatt RÅD. Men det er for ungt.

Ikke misunnelig. Vekker heller avsky

Anonymous poster hash: 3f7c4...a58

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flere som begynner å snakke om NAV her.

Hun forsørger seg selv.

Hun tjener mer enn mange voksne i oljeindustrien på bloggingen. Tipper en del sprekker av misunnelse nå.

Så hun har strengt tatt RÅD. Men det er for ungt.

Så du tror at blogging er en evigvarende inntektskilde? Hva har hun etter bloggen? Det er verken utdanning eller arbeidserfaring... Super CV! Trygg og god fremtid for sine to barn. Håper hun investerer i barnas fremtid, i det minste. Sparer på konto for dem osv

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig hun måtte melke kua mens den enda var fersk? Lurer på hva målet til datteren blir, modell og 0 skolegang? Barnestjerne i tv? Man ser jo hvor barnetjerner ender......spesielt i Hollywood.



Anonymous poster hash: c1fef...c1c
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som begynner å snakke om NAV her.

Hun forsørger seg selv.

Hun tjener mer enn mange voksne i oljeindustrien på bloggingen. Tipper en del sprekker av misunnelse nå.

Så hun har strengt tatt RÅD. Men det er for ungt.

Hehe. Det skulle nok ha vært mer å friste med enn en grei men uforutsigbar månedslønn for at jeg hadde villet få to barn med to ulike menn før jeg hadde fylt 18, den gangen jeg var på samme alder. De fleste har nok IKKE lyst til å være i Annas sko..

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er så galt med at hun er gravid igjen? Med tanke på datteren er det jo forståelig at hun velger å få barn i nær alder. At hun er ung, det er da rikelig med andre unge mødre i dette landet som klarer seg flott! Det eneste jeg har å utsette på det er eksponeringen av barnet. Men så var det jo barnet som var i fokus fra første stund på denne bloggen om jeg ikke tar feil?

Jeg syns det er verre med de brukerne på kg som stadig lager tråder om bloggeren. La henne få leve sitt liv i fred.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du tror at blogging er en evigvarende inntektskilde? Hva har hun etter bloggen? Det er verken utdanning eller arbeidserfaring... Super CV! Trygg og god fremtid for sine to barn. Håper hun investerer i barnas fremtid, i det minste. Sparer på konto for dem osv

Hun holder på med en utdanning. Bloggingen fører ikke til hull i CV-en.

Grunnen til at jeg skrev innlegget var for å poengtere at hun ikke går på NAV, slik mange feilaktig skriver.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er så galt med at hun er gravid igjen? Med tanke på datteren er det jo forståelig at hun velger å få barn i nær alder. At hun er ung, det er da rikelig med andre unge mødre i dette landet som klarer seg flott! Det eneste jeg har å utsette på det er eksponeringen av barnet. Men så var det jo barnet som var i fokus fra første stund på denne bloggen om jeg ikke tar feil?

Jeg syns det er verre med de brukerne på kg som stadig lager tråder om bloggeren. La henne få leve sitt liv i fred.

Til deg og dere andre som alltid kritiserer at folk snakker negativt eller oppretter tråder om bloggere. Dere er jo ikke veldig mye bedre selv. DU har jo tydeligvis trykker deg inn hit for å lese om nettopp anna...

Anonymous poster hash: c68cb...2cc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til deg og dere andre som alltid kritiserer at folk snakker negativt eller oppretter tråder om bloggere. Dere er jo ikke veldig mye bedre selv. DU har jo tydeligvis trykker deg inn hit for å lese om nettopp anna...

Anonymous poster hash: c68cb...2cc

Jeg har fått med meg at det er utallige tråder om denne bloggeren. Men det er første gang jeg uttaler meg om henne. Er ikke det lov? Det er et forum vi er på ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du tror at blogging er en evigvarende inntektskilde? Hva har hun etter bloggen? Det er verken utdanning eller arbeidserfaring... Super CV! Trygg og god fremtid for sine to barn. Håper hun investerer i barnas fremtid, i det minste. Sparer på konto for dem osv

Det hun har er et vanvittig dårlig rykte mtp dømmekraft etc.

Anonymous poster hash: 1cf63...d41

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva er egentlig så galt med henne? Leser ikke bloggen hennes, har bare tittet raskt innom i dag. Og den ser jo normal nok ut den? Ungen er jo litt veldig eksponert, men utover det kunne ikke jeg se noe som skulle gjøre det så galt at hun får en til?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig så galt med henne? Leser ikke bloggen hennes, har bare tittet raskt innom i dag. Og den ser jo normal nok ut den? Ungen er jo litt veldig eksponert, men utover det kunne ikke jeg se noe som skulle gjøre det så galt at hun får en til?

http://youtu.be/C1LMVCdogAw

Anonymous poster hash: dbce3...ea4

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som begynner å snakke om NAV her.

Hun forsørger seg selv.

Hun tjener mer enn mange voksne i oljeindustrien på bloggingen. Tipper en del sprekker av misunnelse nå.

Så hun har strengt tatt RÅD. Men det er for ungt.

Jeg tror du har helt rett.

Hun lever virkelig drømmelivet, to barn med to forskjellige fedre før hun er myndig og ingen utdannelse utover ungdomsskolen. Jeg håper virkelig dagens fjortiser har større ambisjoner for seg selv enn dette.

Anonymous poster hash: 6d1a6...1d0

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://youtu.be/C1LMVCdogAw

Anonymous poster hash: dbce3...ea4

Hun har mange bikinier? Er det problemet?

Det at hun viser seg frem i bikini i helt uskyldige omstendigheter ser jeg ikke på som ille i det hele tatt. Er jo ikke som om ingen kommer til å se henne i bikini på stranden om sommeren eller i basseng, ferie osv. Skal man dekke kroppen helt og ikke bruke for eksempel bikini når man har fått barn?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...