Gå til innhold

mammatilmichelle


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun skriver at hun er 7-8 uker på vei... Passer ikke det perfekt med den uken hun var på ferie med Amir? :P Hadde vært gøy om han var faren. De hadde nok fått et pent barn



Anonymous poster hash: bae7d...756
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun skriver at hun er 7-8 uker på vei... Passer ikke det perfekt med den uken hun var på ferie med Amir? :P Hadde vært gøy om han var faren. De hadde nok fått et pent barn

Anonymous poster hash: bae7d...756

Kanskje det var en ferieflørt ;-) Hehe.

Anonymous poster hash: 477e1...573

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7-8 uker på vei........ Amir eller Jan som er faren mon tro??

Anonymous poster hash: 760a5...9ee

Hun må sikkert ta farskapstest. Hun har jo hengt med disse guttene om hverandre og brettet det ut på bloggen . Men hun samtidig har avkreftet at de er mer enn bare "venner"

Anonymous poster hash: 9d01a...619

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har holdt på med Amir og Jan, men sier at ingen av de er pappaen. Altså er det minst en tredje aktuell kandidat. Virker ikke akkurat som hun kniper igjen...?

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fulgt Anna siden jeg leste i avisen at hun skulle være med på Unge mødre. Hun imponerte meg over hvordan hun taklet både baby og skole.

Hele tiden har jeg tenkt at det er bra hun fremstår som et godt forbilde. I motsetning til de fleste andre jobber hun med skolen og ser ut til å være en god mamma for michelle.

Men nå.... Nå raste hele det gode inntrykket mitt av henne sammen :-( Syns dette er så synd. Hun hadde virkelig hele livet foran seg. Men som tobarnsmor alene blir det umulig å ta noe utdannelse... Huff :-(

Anonymous poster hash: 90fa5...81d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun postet på Instagram igår at hverken Jan eller Amir var faren. Jøsses
Hvor mange gutte"venner" har hun?



Anonymous poster hash: eee6d...276
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst, hvis dette er så grusomt, meld fra til barnevernet da. Eller politiet eller hvor enn dere føler for. Ikke sitt her bak skjermene deres og spre eder og galle og ta del i andres grusomme drittkasting.

Stakkars jente altså. Som har dere å omgås. Jeg håper virkelig dere gremmes over dere selv om noen dager. Hadde dere sagt disse forferdelige tinga til ansiktet hennes? Dette er nettmobbing. Som faktisk er mer avskylelig enn det hun her holder på med.

Mobbere. Det er det dere er. Og jeg mener det i aller værste forstand...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er jo suppehuer. Bloggen hennes er mest lest med over 100 000 lesere i dag! Slutt å gi henne penger i kassen! Dere faller jo i grøfta hennes akkurat slik hun ønsket. Blir gal altså. Bry dere om andre ting og ikke en 18 åring som utnytter ungene for å få penger. Men Neida her fortsetter unge jenter å klikke seg inn slik at hun fortsetter med dette tullet. Stakkars barn! Michelle har ikke valgt dette å er ufattelig trist at hun ikke skammer seg over å fronte datteren slik! Slutt å les bloggen i det minste for datterens skyld. Dere er med på hysteriet.

Anonymous poster hash: a8c1b...a4b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er ikke bloggen med på blogglisten.no?

Anonymous poster hash: 24225...71d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har holdt på med Amir og Jan, men sier at ingen av de er pappaen. Altså er det minst en tredje aktuell kandidat. Virker ikke akkurat som hun kniper igjen...?

Hun har sagt hun bare er venner med de to. Mye mulig barnefaren er den eneste hun har ligget med.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldre som setter foten ned, myndighetspersoner, er det som tydeligvis har manglet i livet til denne bloggeren. Folk blir vel sjokkerte og lei seg på både hennes og barnas vegne. Nei, hets er ikke bra, men jeg forstår at det reageres. Hele greia er bare trist og tragisk.

Anonymous poster hash: 3f7c4...a58

Folk blir sjokkerte og lei seg over hvor stygge dere er med henne og barna her inne. Denne diskusjonen er bare stygg og tragisk.

Anonymous poster hash: 3a77b...688

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tingelinling

Hun har sagt hun bare er venner med de to. Mye mulig barnefaren er den eneste hun har ligget med.

Dette tenkte jeg også. Meeeeeeen. Hun er jo blogger. Hun tjener jo penger på bloggen, noe som er bannlyst av mange KG-brukere. Dermed er hun mest sannsynligvis lett på tråden og SELVSAGT har hun ligget med tre gutter. Minst. De andre tolv får vi ikke vite noe om.

Og litt morsomt. Jeg leser ikke andre blogger enn Fotballfrue sin. Denne tråden fikk meg til å lese MTM sin også. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og da er det deres jobb å fortelle dem hvor dårlige mødre de er uten at dere kjenner dem personlig? Jenta er 18 år gammel og har lov til å gjøre feil. Jeg tror ikke dere som hetser henne og barna (ja, dere hetser barna hennes også når dere kommer med stygge kommentarer og spekulasjoner). Jeg er sikker på at dere som har barn også har gjort et eller annet feil uten at dere har blitt verbalt lynsjet av den grunn.

Jeg synes dere heller skal forsøke å sette dere inn i hennes situasjon og lete fram litt empati og forståelse istedet for å mobbe en ung mor.

Joda, jeg har hørt det samlede koret her inne: "Siden hun blogger og er en offentlig person, må hun tåle å høre det". Dette er bare en unnskyldning dere kommer med for å fortsette mobbingen. Si det heller direkte til henne, på en høflig måte, hva dere synes hun gjør feil istedet for å drive med denne grøftegravingen som dere gjør nå... :bond:

Anonymous poster hash: 3a77b...688

Hvor mobber og hetser jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trolletrine

Foreldre som setter foten ned, myndighetspersoner, er det som tydeligvis har manglet i livet til denne bloggeren. Folk blir vel sjokkerte og lei seg på både hennes og barnas vegne. Nei, hets er ikke bra, men jeg forstår at det reageres. Hele greia er bare trist og tragisk. Anonymous poster hash: 3f7c4...a58

Jeg vil ikke kalle en gjeng på KG myndighetspersoner, heller. Mener du virkelig at ukjente mennesker på et debattforum er forpliktet/har rett til, å irettesette bloggere i hvordan de skal leve livene sine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke kalle en gjeng på KG myndighetspersoner, heller. Mener du virkelig at ukjente mennesker på et debattforum er forpliktet/har rett til, å irettesette bloggere i hvordan de skal leve livene sine?

Hvorfor tror dere at det å kommentere en offentlig ting en blogger har lagt ut er automatisk å kritisere henne som person????

Det må jo være lov å kommentere noe som hun har gått med på selv å utlevere.

Anonymous poster hash: 1ca7e...4e8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Trolletrine

Hvorfor tror dere at det å kommentere en offentlig ting en blogger har lagt ut er automatisk å kritisere henne som person???? Det må jo være lov å kommentere noe som hun har gått med på selv å utlevere. Anonymous poster hash: 1ca7e...4e8

Klart det er lov. Men hva er egentlig årsaken bak disse diskusjonene? Er det fordi dere/ vi skal fortelle bloggerne hva som er rett og galt, eller er det fordi vi liker å baksnakke og være bedrevitere? Bare lurer, skjønner du;-)

Og TROR du virkelig at en blogger bryr seg nevneverdig hva folk på et diskusjonsforum mener, eller at akkurat DIN mening blir banebrytende i nevntes liv? For noen ganger kan det faktisk fremstå slik her på KG.

Endret av Trolletrine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det er lov. Men hva er egentlig årsaken bak disse diskusjonene? Er det fordi dere/ vi skal fortelle bloggerne hva som er rett og galt, eller er det fordi vi liker å baksnakke og være bedrevitere? Bare lurer, skjønner du;-)

Og TROR du virkelig at en blogger bryr seg nevneverdig hva folk på et diskusjonsforum mener, eller at akkurat DIN mening blir banebrytende i nevntes liv? For noen ganger kan det faktisk fremstå slik her på KG.

Anonymous poster hash: 1ca7e...4e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke baksnakking når man snakker på et åpent forum om en blogger som selv refererer til at hun ønsker å dele nyheten med hele Norge, opp til flere ganger i innleggene sine. Det er meget bevisst og som annengangs gravid 17åring så må hun forstå at det vil skape debatt. Og debatt er sunt.

Reaksjonene er også sunne. Man må få lov til å si at man synes dette er tabu, hårreisende, dårlig planlagt etc. Om alle skal si "hurra, grattis", så styrker man ikke akkurat eksisterende sett normer innen emnet som tilsier at man skal være voksen før man blir foreldre. Noe som er en sunn og god norm. Som det ikke bør bli vanlig å bryte.



Anonymous poster hash: 8ad63...f4c
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det er lov. Men hva er egentlig årsaken bak disse diskusjonene? Er det fordi dere/ vi skal fortelle bloggerne hva som er rett og galt, eller er det fordi vi liker å baksnakke og være bedrevitere? Bare lurer, skjønner du;-)

Og TROR du virkelig at en blogger bryr seg nevneverdig hva folk på et diskusjonsforum mener, eller at akkurat DIN mening blir banebrytende i nevntes liv? For noen ganger kan det faktisk fremstå slik her på KG.

OK jeg har ikke kommentert noe i denne tråden her før nå men:

JEG bryr meg godt lite om hva denne Anna jenta gjør med sitt liv og hvem hun ligger med, hvor mange barn hun får og om hun leser hva jeg kommenterer her. JEG er ikke ute etter at hun "retter opp" i livet hennes eller hva hun nå gjør. Hvordan hun er som mor til sine unger gir jeg blanke effen i... MEN jeg synes at når en 15 år gammel jente blir gravid er det noe man ikke under noen omstendigheter skal se opp til. Kjipt er det selvfølgelig og bra hun gjorde noe godt ut av det. Så blir hun gravid IGJEN før fylte 17 år og folk gratulerer henne????? HALLO?! også blir hun premiert med å være i 1 plass på blogg og tjene på tross av eksponeringen av ungen... mener dere virkelig at det er noe å se opp til?? da er det noe som er virkelig galt med mange av dere.

Noen jenter som hun Anna, klarer seg bra med to unger og ingen utdanning (KANSKJE) men det er nok 99% andre som ikke gjør, tro meg, det har jeg sett mye av i løpet av mitt liv og ikke minst i min jobb. JEG SYNES INGENTING om at hun står til forbilde til andre ungjenter og at alle stiller seg ukritisk til dette

Anonymous poster hash: 1ca7e...4e8

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...