Gå til innhold

mammatilmichelle


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

IGJEN....hvor er hatet? :leter:

Anonymous poster hash: c1fef...c1c

Hate vil si at man må argumentere på noe hele tiden/mislike noe hele tiden. Internettfenomen. Jeg bryr meg fint lite om "mamma til Michelle", så holder meg heller unna drittslenging.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda, men jeg brukte det egentlig sarkastisk. Men men. Folk hater mye her i dag

Jeg ser ikke hat, jeg ser folk som er bekymret for mor og barn. Jo, alle kan gjøre feil, men to barn før man er atten? Hvor er foreldrene?

Anonymous poster hash: 3f7c4...a58

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det har blitt mye snakk om at jeg tar så masse bilder av datteren min, og legger ut hele livet hennes på nettet. Jeg vil bare få sagt at om jeg ikke delte noenting hadde ikke dere fått sett mitt liv, sånn som det egentlig er. Mitt liv består av Michelle 24 timer i døgnet, hvis jeg ikke er sammen med henne, så tenker jeg likevel på henne. Michelle er min datter, og selvfølgelig skjermer jeg mer for dere enn dere tror, dere vet det bare ikke, fordi jeg ikke har delt det. Ja, Michelle har tusenvis av bilder av seg selv på nettet, og bare er to år gammel. Men jeg er tross alt mammaen og det er mitt valg hva jeg legger ut om henne, og hvilke bilder, jeg velger å ikke dele. Jeg tviler veldig sterkt på at Michelle vil bli sur på meg om 10 år fordi jeg har lagt ut mange fine bilder av henne på nettet. Tvert i mot, jeg hadde blitt kjempe glad om mammaen min gjorde dette med meg når jeg var baby. Og hvis hun vil bli sur på meg for dette, er jo det en kamp å ta om 10 år, men som jeg sa, jeg tviler på at dette vil skje. Allerede nå, syns Michelle det er kjempe stas å se seg selv på TV og videoer. Ikke minst i aviser! Alle videoene jeg har tatt av henne, ser hun om og om igjen på mobilen min, og syns det er like kjekt hver gang. Michelle er kanskje en av Norges mest kjente 2 åring, at the moment. Derfor må dere tenke på alle timene i døgnet hun ikke blir filmet, eller tatt bilde av. En video jeg valigvis legger ut varer bare i 2-5 minutter. Og det vil jo si at det er 1435 minutter resten av døgnet hun får fred fra "blogg" verden. Tenkte bare jeg skulle la dere tenke litt på, hva dere ser på bloggen av Michelle, er ingenting i forhold til timene i døgnet sammen med meg."Hentet fra http://mammatilmichelle.blogg.no/1384377644_kanskje_norges_mest_k.htmlJeg kan bae si wow..... Anonymous poster hash: c68cb...2cc

Selv om Anna, som mor synes alle bilder av datteren er fine betyr ikke det at ungen er enig om 10 år, spesielt når alle på skolen hennes har sett dem...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hate vil si at man må argumentere på noe hele tiden/mislike noe hele tiden. Internettfenomen. Jeg bryr meg fint lite om "mamma til Michelle", så holder meg heller unna drittslenging.

Din definisjon av ordet hat er gal

Anonymous poster hash: 3f7c4...a58

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser bare folk som stiller seg kritisk til at en 17 åringen med to unger skal være forbilde for andre jenter. Men jeg ser ingen hat her...



Anonymous poster hash: 1ca7e...4e8
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke hat, jeg ser folk som er bekymret for mor og barn. Jo, alle kan gjøre feil, men to barn før man er atten? Hvor er foreldrene?

Anonymous poster hash: 3f7c4...a58

Hvorfor spiller alderen så jævlig stor rolle? Hvorfor skal du eller noen andre her fortelle når noen andre er klare til å få barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Din definisjon av ordet hat er gal

Anonymous poster hash: 3f7c4...a58

Sure. Siden du vet alt.

Anonymous poster hash: 7ede5...488

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sure. Siden du vet alt.

Anonymous poster hash: 7ede5...488

Handler om et minimum av kunnskaper..

Anonymous poster hash: 3f7c4...a58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor spiller alderen så jævlig stor rolle? Hvorfor skal du eller noen andre her fortelle når noen andre er klare til å få barn?

La oss oppfordre alle 15 åringer å ha barn nå da vel... :danse:

Anonymous poster hash: 1ca7e...4e8

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss oppfordre alle 15 åringer å ha barn nå da vel... :danse:

Anonymous poster hash: 1ca7e...4e8

Du er ikke så gammel, er du?

Anonymous poster hash: 3f7c4...a58

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke så gammel, er du?

Anonymous poster hash: 3f7c4...a58

Sorry, feilposting!!

Anonymous poster hash: 3f7c4...a58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

Hvorfor spiller alderen så jævlig stor rolle? Hvorfor skal du eller noen andre her fortelle når noen andre er klare til å få barn?

Hvis du har lest litt her på forumet har mange en mening både om høy og lav alder mht graviditet.

Jeg driter i når folk får barn, men må innrømme at når ei blir gravid som 14- og nå 17-åring og annonserer det på nett som den naturligste ting i verden - ja, da blir jeg litt bekymret for den yngre fanskaren. Man har definitivt lettere for å la seg påvirke som ung.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har lest litt her på forumet har mange en mening både om høy og lav alder mht graviditet.

Jeg driter i når folk får barn, men må innrømme at når ei blir gravid som 14- og nå 17-åring og annonserer det på nett som den naturligste ting i verden - ja, da blir jeg litt bekymret for den yngre fanskaren. Man har definitivt lettere for å la seg påvirke som ung.

Jeg kunne virkelig ikke brydd meg mindre om når noen velger å få barn og hvorfor. Neither should any of you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sobril

Jeg kunne virkelig ikke brydd meg mindre om når noen velger å få barn og hvorfor. Neither should any of you.

Det er forskjell på når noen gjør det "stille og rolig" kontra en av norges største bloggere som nærmest reklamerer for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjell på når noen gjør det "stille og rolig" kontra en av norges største bloggere som nærmest reklamerer for det.

Så la ho reklamere for det? Igjen, hvorfor bry seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

Så la ho reklamere for det? Igjen, hvorfor bry seg?

Hvor gammel er du - 12? Har du barn selv?

Jeg synes ikke om reklame som kan ha negativ påvirkning og retter seg mot barn og unge. Det er vel bevist hvor stor påvirkningskraft reklame har.

Generelt sett så bryr jeg meg nada.

Endret av Sobril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvor gammel er du - 12? Har du barn selv?

Jeg synes ikke om reklame som kan ha negativ påvirkning og retter seg som barn og unge. Det er vel bevist hvor stor påvirkningskraft reklame har.

Jeg er 22, takk som spør. Og jeg ser ikke på det som et problem, det gjør tydeligvis du. Bra for deg. Men det er ikke en dritt noen av dere som kommentere her kan gjøre noe med. La nå kjerringa gjøre som ho vil uten at dere skal legge hjerte og sjel i andres liv. Slutt å les bloggen så blir det ikke noe mer reklame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du - 12? Har du barn selv?

Jeg synes ikke om reklame som kan ha negativ påvirkning og retter seg mot barn og unge. Det er vel bevist hvor stor påvirkningskraft reklame har.

Enig.

Anonymous poster hash: 1ca7e...4e8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kommer dette idiotiske uttrykket fra egentlig? Betyr det at alle som synes det virker uansvarlig å bli gravid med nummer to som 17-åring, eller daglig eksponerer sitt eget barn offentlig - er misunnelig?? :klo:

Du som voksen kvinne og selv mor bør holde deg for god til å delta i slike tråder som dette.

Anonymous poster hash: 7217b...48b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du - 12? Har du barn selv?

Jeg synes ikke om reklame som kan ha negativ påvirkning og retter seg mot barn og unge. Det er vel bevist hvor stor påvirkningskraft reklame har.

Generelt sett så bryr jeg meg nada.

Det lurer jeg også på. Henger meg på denne

Anonymous poster hash: 3f7c4...a58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...