Gå til innhold

mammatilmichelle


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Sobril

Du som voksen kvinne og selv mor bør holde deg for god til å delta i slike tråder som dette.

Anonymous poster hash: 7217b...48b

Som mor til ei som blir tenåring om ikke mange år, er dette et høyst aktuelt tema også for meg.

Kjekt å holde seg informert om hva som skjer på nett også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 22, takk som spør. Og jeg ser ikke på det som et problem, det gjør tydeligvis du. Bra for deg. Men det er ikke en dritt noen av dere som kommentere her kan gjøre noe med. La nå kjerringa gjøre som ho vil uten at dere skal legge hjerte og sjel i andres liv. Slutt å les bloggen så blir det ikke noe mer reklame.

Lurer egentlig på hvorfor du mener at man skal la være å kommentere. Jeg synes det er genuint kritikkverdig at folk tar så lett på at en jente påvirker andre på å bli gravide i ung alder.

Anonymous poster hash: 1ca7e...4e8

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer egentlig på hvorfor du mener at man skal la være å kommentere. Jeg synes det er genuint kritikkverdig at folk tar så lett på at en jente påvirker andre på å bli gravide i ung alder.

Anonymous poster hash: 1ca7e...4e8

Dere kommenterer bare det negative, derfor. Så vidt vi vet er ho en god mor og fortjener mer enn den skiten dere kommer med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kommenterer bare det negative, derfor. Så vidt vi vet er ho en god mor og fortjener mer enn den skiten dere kommer med.

Hva er positivt å nevne? Det er jo bare tragisk

Anonymous poster hash: 3f7c4...a58

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er positivt å nevne? Det er jo bare tragisk

Anonymous poster hash: 3f7c4...a58

Fordi ho er ung? Fordi mange her lever i den verden om at "Man må være 30 + for å bli en god mor"? Voks opp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kommenterer bare det negative, derfor. Så vidt vi vet er ho en god mor og fortjener mer enn den skiten dere kommer med.

Jeg tror ikke du har lest ordentlig hva mange av oss her inne skriver og hva som menes med dette. Jeg kan fortsatt ikke lese at noen her hater eller sier stygge ting om henne. At man kritiserer en fenomen (bli gravid to ganger så ung og eksponere ungene for hele Norge) det synes jeg mange har rett i å kritisere. Kanskje bare du som er litt hårsår?

Anonymous poster hash: 1ca7e...4e8

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke du har lest ordentlig hva mange av oss her inne skriver og hva som menes med dette. Jeg kan fortsatt ikke lese at noen her hater eller sier stygge ting om henne. At man kritiserer en fenomen (bli gravid to ganger så ung og eksponere ungene for hele Norge) det synes jeg mange har rett i å kritisere. Kanskje bare du som er litt hårsår?

Anonymous poster hash: 1ca7e...4e8

Jeg er ikke hårsår? Som sagt så gir jeg langt faen. Jeg bare synes det er unødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi ho er ung? Fordi mange her lever i den verden om at "Man må være 30 + for å bli en god mor"? Voks opp.

Ja... du leser ikke hva noen her inne har skrevet. Hvor står det at folk sier at man må være 30 + for å være en god mor? jeg tror det er en stoooooor forskjell mellom det og det å mene at 17 år med to unger er noe godt forbilde!

Voks opp sjæl

Anonymous poster hash: 1ca7e...4e8

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi ho er ung? Fordi mange her lever i den verden om at "Man må være 30 + for å bli en god mor"? Voks opp.

Tenker vi lar det svaret der stå, det taler for seg selv hvorfor unge jenter ikke skal bli mødre..

Anonymous poster hash: 3f7c4...a58

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... du leser ikke hva noen her inne har skrevet. Hvor står det at folk sier at man må være 30 + for å være en god mor? jeg tror det er en stoooooor forskjell mellom det og det å mene at 17 år med to unger er noe godt forbilde!

Voks opp sjæl

Anonymous poster hash: 1ca7e...4e8

Virkelig? "Sjæl"? Jaok. 30+ var en overdrivelse for å illustrere det mange her mener. Og jeg tar det for siste gang, for nå gidder jeg ikke mer: HVIS KJERRINGA FØLER HO ER KLAR TIL Å FÅ BARN SÅ LA NÅ KJERRINGA FÅ BARN. GI NÅ LANGT FAEN I HVA ANDRE DRIVER MED I HVERDAGEN. VIL DERE HA SLUTT PÅ REKLAME SÅ BOIKOTT BLOGGEN HENNES. God natt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi ho er ung? Fordi mange her lever i den verden om at "Man må være 30 + for å bli en god mor"? Voks opp.

Nå er ikke jeg samme som tidligere, men det er kritikkverdig at hun ikke er i stand til å forsørge hverken seg selv, datteren eller kommende barn uten inntekt fra NAV. Jobb og økonomi først, deretter barn. Uansett alder.

Anonymous poster hash: d32ac...253

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Amir er faren. Hun skrev i går at hun var 7-8 uker på vei. Det er rundt den tiden Amir og hun var på ferie sammen.



Anonymous poster hash: 42215...17b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Seriøst, jeg skjønner ikke at dere bryr dere... La den stakkars jentungens liv være i fred!



Anonymous poster hash: ee4bf...b67
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst, jeg skjønner ikke at dere bryr dere... La den stakkars jentungens liv være i fred!

Anonymous poster hash: ee4bf...b67

That's what I'm talking about.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til deg, Shiva, som lurer på hvorfor det kan være negativt å få barn i ung alder.

Jeg jobber i barneverntjenesten, og det er dessverre mange unge mødre som ikke er klare for den store oppgaven det er å ta seg av en baby og sette alle sine egne behov til side. For å være en god forelder må en ha deler av både emosjonell og praktisk omsorg. Mange klarer å dekke barnets mest åpenbare behov som søvn, mat og påkledning, men klarer ikke å dekke behovene for kontinuitet i omsorgen, fysisk og psykisk tilstedeværelse, trygg havn og utviklingsstøttende omsorg. Det er ikke fordi de ikke ønsker å gjøre det beste for sitt barn, men de er fortsatt umodne og er ikke bevisst sin rolle som forelder. I mange saker går det bra med godt nettverk rundt den unge moren, mye veiledning og oppfølging i flere år, i andre tilfeller må vi i siste omgang plassere ungen et annet sted. Og ja, det skjer også når voksne får barn, men spesielt unge mødre-sakene vi har handler om nettopp dette.

Kanskje Anna klarer det, men det betyr ikke at den gjengse ungdom klarer det, og det burde vi få frem til fansen som synes det ser så koselig ut å dulle med baby.

Anonymous poster hash: be99f...600

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Til deg, Shiva, som lurer på hvorfor det kan være negativt å få barn i ung alder.

Jeg jobber i barneverntjenesten, og det er dessverre mange unge mødre som ikke er klare for den store oppgaven det er å ta seg av en baby og sette alle sine egne behov til side. For å være en god forelder må en ha deler av både emosjonell og praktisk omsorg. Mange klarer å dekke barnets mest åpenbare behov som søvn, mat og påkledning, men klarer ikke å dekke behovene for kontinuitet i omsorgen, fysisk og psykisk tilstedeværelse, trygg havn og utviklingsstøttende omsorg. Det er ikke fordi de ikke ønsker å gjøre det beste for sitt barn, men de er fortsatt umodne og er ikke bevisst sin rolle som forelder. I mange saker går det bra med godt nettverk rundt den unge moren, mye veiledning og oppfølging i flere år, i andre tilfeller må vi i siste omgang plassere ungen et annet sted. Og ja, det skjer også når voksne får barn, men spesielt unge mødre-sakene vi har handler om nettopp dette.

Kanskje Anna klarer det, men det betyr ikke at den gjengse ungdom klarer det, og det burde vi få frem til fansen som synes det ser så koselig ut å dulle med baby.

Anonymous poster hash: be99f...600

Shira* først og fremst. Og jeg ser problemstillingen, men faktum er at Anna får det til. Og ja, ho reklamerer mye om det på bloggen sin. Men hvis folk har så store problemer med det så forstår ikke jeg hvorfor de ikke bare kan boikotte hele faenskapen. Og med denne tråden her så får ho enda mer oppmerksomhet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

Sladderkjerringer er mennesker av verste sort - det er vel få mennesketyper som har gjort så mye vondt for andre og vært skyld i så mange tragedier.

Så visst dette er måten du går frem for å beskytte din kommende tenåringer så sier jeg bare "stakkar".

Anonymous poster hash: 7217b...48b

Jeg har vel ikke sladret et kvekk. Ikke har jeg sagt noe nedsettende om hvem som evt er barnefar osv heller.

Men jeg har slengt meg på bølgen som er skeptisk til bloggindustrien totalt sett. Hvis dette er sladder så ja vel.

Sladder er heller ikke det samme som å diskutere/være uenig. Sladder er vel å spre dritt og/eller usannheter om folk.

Men sånn på privaten er uansett ikke dette noe jeg diskuterer med folk eller tenker videre over. KG er KG.

Når det er sagt håper jeg at min datter får andre forbilder, og jeg har et håp om å "styre" henne i en litt annen retning enn å bli tenåringsmor. Samtidig er det mange ting jeg ikke står frem som et godt forbilde på selv heller. Såpass med selvinnsikt har man fått i det minste.

Endret av Sobril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener og skriver mye til å bry deg så lite ;)

Anonymous poster hash: c68cb...2cc

Jeg forsvarer meg. Gjør det noe? Jeg sitter ikke hjemme og leser om livet til en eller annen ukjent jente, for så å klage til andre om at ho får for mye oppmerksomhet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shira* først og fremst. Og jeg ser problemstillingen, men faktum er at Anna får det til. Og ja, ho reklamerer mye om det på bloggen sin. Men hvis folk har så store problemer med det så forstår ikke jeg hvorfor de ikke bare kan boikotte hele faenskapen. Og med denne tråden her så får ho enda mer oppmerksomhet.

Det er det som er poenget med å diskutere det her på denne tråden da. Siden hun har stengt kommentarfeltet på bloggen sin og hele fanbasen kaster seg som religiøse fanatikere mot alle de som har en mening om at det å ha barn så tidlig kanskje ikke er helt greit. Men fyyysj så usaklige vi er når vi våger å tro noe sånt

Anonymous poster hash: 1ca7e...4e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...