Gå til innhold

mammatilmichelle


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Cartina

Jeg synes det rett og slett bare er veldig trist. De har kjent hverandre lenge men vært sammen veldig kort og har ikke et stabilt forhold. I tillegg er hun veldig ung. Hvorfor haster det sånn? Jeg fatter og begriper ikke at man kan være så uansvarlig og gjøre ting så vanskelig for seg selv. Én ting er å bli planlagt gravid ung, men da gjør man ikke samme feilen igjen og igjen. 

 

Det er mulig jeg er i overkant fornuftig og ordentlig men jeg blir faktisk litt satt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Haaploes skrev:

 

Og som du ser påstår jeg ikke at hun har rett, jeg sier at det er interessant dersom det viser seg at hun har rett.

Du må nesten legge ut screenshot, de fleste av oss er blokkerte av denne EN.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Cartina skrev:

Jeg synes det rett og slett bare er veldig trist. De har kjent hverandre lenge men vært sammen veldig kort og har ikke et stabilt forhold. I tillegg er hun veldig ung. Hvorfor haster det sånn? Jeg fatter og begriper ikke at man kan være så uansvarlig og gjøre ting så vanskelig for seg selv. Én ting er å bli planlagt gravid ung, men da gjør man ikke samme feilen igjen og igjen. 

 

Det er mulig jeg er i overkant fornuftig og ordentlig men jeg blir faktisk litt satt ut.

Vi vet ingenting om bakgrunnen for dette. Vi kan ikke anta at det er uplanlagt. For alt vi vet har de planlagt det. Nettopp fordi de ønsker dette. Allikevel hadde det beste vært for dem å vente. De har jo ikke noe hastverk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartina
Et øyeblikk siden, Treningsjunkie1 skrev:

Vi vet ingenting om bakgrunnen for dette. Vi kan ikke anta at det er uplanlagt. For alt vi vet har de planlagt det. Nettopp fordi de ønsker dette. Allikevel hadde det beste vært for dem å vente. De har jo ikke noe hastverk. 

Jeg mener ikke at det er uplanlagt denne gangen, for det er det sikkert ikke, men jeg mener det er like feil å planlegge det (i hennes situasjon).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper virkelig at forholdet med Jan varer nå. For vondt av henne. Hun drømmer så intenst om en kjernefamilie, og jeg tror det er derfor hun er gravid allerede. Han virker som en voksen og fornuftig fyr da, så forhåpentligvis så vil han ta farsrollen på alvor og bli i forholdet. Krysser fingrene for dem!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå venter hun på nr 3.. tre barn med 3 forskjellige fedre og hu er såvidt fylt 20 år

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartina
1 minutt siden, Frøken fjong skrev:

Det som gjør dette kontroversielt, er at Anna Rasmussen lever av å eksponere barna sine på nett. Det vil si, hun tjener masse penger på å legge ut bilder av sine søte små. Nok en baby, betyr mer oppmerksomhet, større lesertall - og mer penger. Barna er hennes "salgsobjekt", og et strategisk valg når hun ikke har annet livsgrunnlag. Personlig synes jeg ikke det er greit. De har ikke samtykket til å være levebrød for sin PR-kåte mor..

Nei, det er overhode ikke greit. Det skulle ha vært en lov mot det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Cartina skrev:

Nei, det er overhode ikke greit. Det skulle ha vært en lov mot det.

Enig!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Cartina skrev:

Jeg mener ikke at det er uplanlagt denne gangen, for det er det sikkert ikke, men jeg mener det er like feil å planlegge det (i hennes situasjon).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke hva lesere finner interessant ved bloggen hennes, jeg personlig kunne ikke brydd meg mindre å se bilder av hennes barn. Jeg har ikke noen interesse av andres mennesker barn (familiens og venners barn er noe annet). 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Cartina skrev:

Jeg mener ikke at det er uplanlagt denne gangen, for det er det sikkert ikke, men jeg mener det er like feil å planlegge det (i hennes situasjon).

Men hennes situasjon? Det virker jo som hun har det ganske så bra i hverdagen med familie, venner, barn, Jan og jobb til tross for to uplanlagte. Hun er jo ikke i noen farlig situasjon. Om det er så lurt å få barn så tidlig er jo en annen ting. De burde ha venta et år eller to.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Reza08

At man får barn i ung alder er ikke noe nytt fenomen, men at det tar helt av, som i dette tilfellet, er litt ekstremt. Hun virker nærmest helt besatt, eller så lever hun på en rosa sky som det tar tid å komme ned fra. Har lest noen av hennes uttalelser i media, hvor hun spriker veldig i hva hun mener om sin egen situasjon. Hun mener en ting den ene dagen, for så å mene noe helt annet denne neste dagen.

Dessuten virker ikke dette som en særlig sunn oppvekst for barnas del. At de hele tiden skal måtte ta del i et evig sirkus av tull og tøys, som moren deres står for, kan umulig være optimalt. Om noen år kan det hende spørsmålene begynner å komme, hva skal hun svare da? Alt dette virker ganske uansvarlig, og alt dette bare for PR og noen kroner i kassa. Er det begynnende John Arne Riise takter på gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartina
2 minutter siden, Treningsjunkie1 skrev:

Men hennes situasjon? Det virker jo som hun har det ganske så bra i hverdagen med familie, venner, barn, Jan og jobb til tross for to uplanlagte. Hun er jo ikke i noen farlig situasjon. Om det er så lurt å få barn så tidlig er jo en annen ting. De burde ha venta et år eller to.

Jeg forklarte det i mitt første innlegg - det er et nytt og derfor ikkr stabilt forhold og hun er veldig ung. Hun har også 2 små barn fra før som ikke bor sammen med sine fedre og som trenger stabile rammer, ikke enda mer rot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hun er gravid igjen er overhode ikke overraskende. Det som er uforståelig er hastverket...og kom ikke her med at det er så kjekt med 3 tette. Det var helt sikkert planlagt. Hvorfor ikke vente i 5-6 år, teste livet som samboere først? Jan har jo såvidt vært i stefarrollen i noen få mnd. Ja, jeg klarer ikke la være å bli oppgitt...når man legger sammen alle faktorer så kan det ikke falle på noe annet enn et "mediestunt". Hva ellers. Jada, ungen får kjærlighet og alt det der, men HVORFOR så travelt...det skulle jeg likt å visst. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 timer siden, Treningsjunkie1 skrev:

Men hennes situasjon? Det virker jo som hun har det ganske så bra i hverdagen med familie, venner, barn, Jan og jobb til tross for to uplanlagte. Hun er jo ikke i noen farlig situasjon. Om det er så lurt å få barn så tidlig er jo en annen ting. De burde ha venta et år eller to.

Det er jo ikke så overraskende at den situasjonen hun er i på dette tidspunktet er passelig å få barn i, da hun har mye fritid og tjener rundt 200.000 i mnd på en blogg som ikke oppdateres jevnlig. Problemet her er jo at bloggen varer ikke evig, og hun har ikke på langt nær et brukbart grunnlag for å etablere seg økonomisk når hun ikke lenger tjener penger på den. Hun har ikke videregående engang.

Innlegg ryddet for debatt om barna

Nordvesta, mod.

Endret av Nordvesta
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ja, dette tar ihvertfall mye oppmerksomhet bort fra CBE og LKE sine siste eskapader. De er sikkert veldig happy for denne graviditeten! :ler: 

Endret av Stinkerbell
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen burde sette seg ned og forklare henne hva som finnes av tilgjengelige prevensjonsmidler i dagens moderne samfunn, og hvordan de skal brukes - ordentlig. Det må være det det skorter på, for det ER ikke normalt å få et barn med alle kjærester man har.

Endret av Million
  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysøren, den jenta er produktiv, og det på en mindre heldig måte. På 5år har hun rukket å få to barn, og ett til på vei, med 3 forskjellige fedre, og hun er bare 19år! Itillegg har hun nettopp bodd i utlandet, og kjøpt seg hus som er under oppussing, trenger hun ikke tid til å lande litt? Puste litt ut, og bare ta livet med ro og kose seg med de to barna hun allerede har og ny samboer? Lurer på hva moren hennes (som virkelig har hjulpet Anna mye før Jan kom inn i bildet) synes om familieforøkelsen. 

Synes Jan virker som en superduper kar, som virkelig bryr seg om Anna og barna hennes, men at han setter igang og produserer enda ett barn med henne etter knappe 6mnd som par klarer jeg ikke helt å forstå.. 
Greit de har vært venner lenge, men de er nok enda nyforelska og ser ikke med klare øyne. 

Noen som vet forresten om Anna kjøpte huset alene eller om de kjøpte det sammen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...