Gå til innhold

mammatilmichelle


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Honeyblossom

Det var vel bare et spørsmål om tid før hun ville bli gravid med Jan.. 

Endret av Honeyblossom
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en enoooorm bombe.. Som et lynnedslag. Kom som julekvelden på kjærringa osv.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hulderjenta
1 minutt siden, Caroline91 skrev:

19 år og snart 3 barn med 3 ulike fedre. For en prestasjon.. 

Om ikke annet så slår hun Rannveig H. langt ned i støvlene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joppe

Hadde jammen rett likevel da....når jeg antydet at hun var gravid på bildet fra Bloggerene premieren.

Virker ikke særlig gjennomtenkt. 3 barn - 3 fedre, godt jobba!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91
2 minutter siden, hulderjenta skrev:

Om ikke annet så slår hun Rannveig H. langt ned i støvlene...

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom ikke som noen overraskelse akkurat. Men kan hun ikke roe seg ned litt... hvorfor stresse med å få barn med en gang man blitt kjærester? Og tre barn med tre fedre når hun er 19 år? Jaja... 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pleier ikke skrive noe i denne tråden, men nå ble jeg litt månebedotten. Alt man gjør for berømmelse og penger. 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! hvorfor sånt hastverk? Er jo helt i orden å få barn med Jan etterhvert, men hvorfor forhaste seg sånn?! Forstår det ikke. Hun er kjempeung og kan få barn i mange år til, hvorfor ikke nyte tiden med to barn og som kjærester først.

Greit at hun og Jan har kjent hverandre lenge, men de har ikke vært i forhold lenge. Man bør bli bedre kjent på kjærestefronten før man planlegger barn.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91

Det kom jo ikke akkurat som et sjokk.. Men, altså... Jenta er NITTEN ÅR!! Nitten år, og hun har snart 3 barn med 3 forskjellige fedre. Jeg skjønner ikke hvorfor hun ikke kan roe seg litt? Hvor lenge har hun og Jan vært sammen liksom? Det er ikke så lenge siden faren til William var hennes store kjærlighet. Kan hun ikke prøve å nyte forholdet i en litt lengre periode? Igjen, hun er NITTEN år.

Jeg blir rett og slett trist. Ikke sjokkert, fordi det er tross alt AR vi snakker om. Men, trist. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...