Gå til innhold

mammatilmichelle


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest NorthDakota

Syntes det er veldig synd at ting skal gå så fort. Er redd dette ender med  brudd også. Forholdet er veldig nytt så det har ikke de beste forutsetningene.

Borsett ifra det er Jan en bra fyr. Han har gått igjennom mye for den familien og dette har han selv valgt. Tror det kommer til å gå bra denne gangen, han virker som en god far.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sisti

Uff, det er jo bare trasig. Virker som den jenta gjør alt hun kan for å oppnå et harmonisk familieliv, muligens fordi hun selv ikke har opplevd det (mtp hennes egen barndom som i følge henne selv ikke var så enkel)? 

Det begynte med en 14-åring mange ble imponert over fordi hun virket mer rolig og ansvarlig enn mange andre stereotypiske unge mødre. Den gang ei... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Sisti skrev:

Uff, det er jo bare trasig. Virker som den jenta gjør alt hun kan for å oppnå et harmonisk familieliv, muligens fordi hun selv ikke har opplevd det (mtp hennes egen barndom som i følge henne selv ikke var så enkel)? 

Det begynte med en 14-åring mange ble imponert over fordi hun virket mer rolig og ansvarlig enn mange andre stereotypiske unge mødre. Den gang ei... 

På tide de her menneskene forstår at de her unge tenåringsmødrene er likens alle som en. 

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uansett hva jeg synes om dette... 

For en skjønn video :) skikkelig koselig! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Splitterpine
6 minutter siden, NorthDakota skrev:

Syntes det er veldig synd at ting skal gå så fort. Er redd dette ender med  brudd også. Forholdet er veldig nytt så det har ikke de beste forutsetningene.

Borsett ifra det er Jan en bra fyr. Han har gått igjennom mye for den familien og dette har han selv valgt. Tror det kommer til å gå bra denne gangen, han virker som en god far.

Håper det går bra ja. Men mitt inntrykk er at han virker mer som en god storebror som passer på sin uansvarlige lillesøster, enn en kjæreste. Dessverre! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Jeg skal ikke kommenter selve saken (jeg tror ikke jeg finner ord nok heller), men lurer veldig på hvorfor det er den gamle bloggen som brukes for å slippe denne massivt oppmersomhetsskapende nyheten. Skal hun forlate UI? Hun har jo uttrykt misnøye med plattformbyttet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, CecilieX skrev:

Jeg skal ikke kommenter selve saken (jeg tror ikke jeg finner ord nok heller), men lurer veldig på hvorfor det er den gamle bloggen som brukes for å slippe denne massivt oppmersomhetsskapende nyheten. Skal hun forlate UI? Hun har jo uttrykt misnøye med plattformbyttet.

Det ser nesten sånn ut. I og med at hun skriver link på videoen 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Storekommode skrev:

Kan ikke noen legge ut screenshot da? :)

Er bare en video, ikke noe tekst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Kristanna skrev:

Er bare en video, ikke noe tekst.

 

4 minutter siden, Storekommode skrev:

Kan ikke noen legge ut screenshot da? :)

Den skal ligge på YouTube også :)

 

 

Endret av strawberryjaw
La ved link
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
3 minutter siden, neiognei skrev:

Blogg.no sier hun er tilbake hos dem, så.

Så da er vi tilbake til klikkjakt og behovet for høye lesertall, altså. Starter med et smell.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ms. Daisy

Wow ro dere ned damer!!! Greit at man ikke er enig i hvordan AR og samboeren gjør ting, men hold dere saklige da for Guds skyld. Var mye stygt her inne nå. Gremmes. 

For å si det sånn jeg er enig i at her går det rasende fort. Skulle heller ha brukt tiden på de to barna som er der - de er begge unge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ms. Daisy skrev:

Wow ro dere ned damer!!! Greit at man ikke er enig i hvordan AR og samboeren gjør ting, men hold dere saklige da for Guds skyld. Var mye stygt her inne nå. Gremmes. 

For å si det sånn jeg er enig i at her går det rasende fort. Skulle heller ha brukt tiden på de to barna som er der - de er begge unge.

Hva eksagt er det stygge da, Ms. Daisy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AR blir i det minste et godt eksempel på hvor galt det kan gå for unge uten prevensjon. Altså.. Å få det tredje barnet, med den tredje fyren i en alder av nitten, med ustabil inntekt, uten videregående utdanning, i nedgangstider - Det er lurt det!

Endret av thorax
  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...