Gå til innhold

mammatilmichelle


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men for å få tankene bort fra den kjedelige avsporingen

Kom ikke som et sjokk at hun var gravid... eller at hun skulle bli gravid i nærmeste fremtid. Så flere her inne som spekulerte i det. Jeg synes bare det er rart hvordan valget om å få et barn til kan tas så lett på. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Reza08
Et øyeblikk siden, Ulzzang skrev:

Men for å få tankene bort fra den kjedelige avsporingen

Kom ikke som et sjokk at hun var gravid... eller at hun skulle bli gravid i nærmeste fremtid. Så flere her inne som spekulerte i det. Jeg synes bare det er rart hvordan valget om å få et barn til kan tas så lett på. 

Virker som hun tror at alt er så jævlig enkelt. Hva er greia?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Ulzzang skrev:

Men for å få tankene bort fra den kjedelige avsporingen

Kom ikke som et sjokk at hun var gravid... eller at hun skulle bli gravid i nærmeste fremtid. Så flere her inne som spekulerte i det. Jeg synes bare det er rart hvordan valget om å få et barn til kan tas så lett på. 

Dette synes jeg også er merkelig. Hvorfor ønsker de ikke å vente? Være sammen noen år og bli mer etablert sammen? Spesielt med tanke på at hun har blitt uplanlagt gravid før? Jan virker som en skikkelig bra fyr, som stiller opp. Om de hadde venta noen år så hadde han jo ikke gått noe sted. Det virker som han virkelig vil dette, han vil være sammen med Anna, og være stepappa for barna. Men for alt vi vet så kan jo dette være planlagt fra begges side. Det blir nok uansett koselig for dem alle. Men jeg hadde håpa på at hun hadde ventet med nr 3 til mer var på plass for henne. 

Endret av Treningsjunkie1
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner egentlig ikke at dette er en så stor tragedie. Ja greit, jenta er ung.. men vi kan da ikke leve A4 livet hele gjengen? Hun tar sine livsvalg, på lik linje med alle oss andre. Så lenge hun er lykkelig, familien har det godt og ingen er skadelidende så ser jeg ærlig talt ikke problemet.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i det minste med kjæresten denne gangen, og økonomien er ihvertfall ikke noe å klage på. Bloggere tjener jo helt rått. Og siden hun kan jobbe(blogge) hjemmefra vil hun ha mye til til barna sine. 3 tette er ikke noe uvanlig fenomen.  Jeg tror dette kommer til å gå greit. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, Jessica! skrev:

Jeg skjønner egentlig ikke at dette er en så stor tragedie. Ja greit, jenta er ung.. men vi kan da ikke leve A4 livet hele gjengen? Hun tar sine livsvalg, på lik linje med alle oss andre. Så lenge hun er lykkelig, familien har det godt og ingen er skadelidende så ser jeg ærlig talt ikke problemet.

Mange velger nok å se på det slik fordi det er så fjernt fra deres egne liv. Men her jeg bor, så er det tilfeller av folk som har fått både 1,2,3, og fire barn før de er 22. Det ville ikke vært forenlig med mine mål i mitt liv, men jeg ser ikke ned på andre mennesker som velger å få barn tidlig. Jeg tror nok Jan er in it for The long run. Og det er jo veldig positivt med tanke på tidligere graviditeter. Allikevel mener jeg de burde ha venta til de er mer etablert sammen. De har kjent hverandre lenge, men det er jo noe helt annet å leve sammen. Og spesielt med tanke på trekant dramaet i høst. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, O.G. skrev:

På tide de her menneskene forstår at de her unge tenåringsmødrene er likens alle som en. 

Hvorfor tar du alle under en kam? Kan ikke tenåringer være forskjellige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kariannne

Jeg er selv alene med ett barn og aldri verden om jeg hadde latt meg selv bli gravid med en "ny" kjøreste etter så kort tid, hvertfall ikke med ett tredje barn. Men tydelig folk har forskjellig standar for livet sitt, syntes bare det er synd i barna. Hun og Jan har ikke bodd sammen så lenge, hva om det ikke holder for de, skal hun da være alene med 3 barn? Er ikke det ganske egoistisk ovenfor de to hun har. Jeg syntes de William og Michelle trenger mammaen sin tilstedeværelse 100%. Og med så mye gutte drama hun har hatt (det er jo bare noen måneder siden hun var usikker på ett forhold med Jan og valgte pappaen til William, nå er hun liksom sikker på at Jan er en det passer å få barn med??? Hun er så ung, ta å vent litt, se ting an, ikke forhast deg sånn. Håper virkelig det varer denne gangen. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden ryddet for hets, spekulasjoner, debatt rom barna og andre privatpersoner, brukerdebatt og avsporinger, samt samtlige svar til dette

Nordvesta, mod.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna og Jan skal ha barn. Lurer på hvorfor hun valgte å publisere det på den gamle bloggen? Ikke nok lesertall på annarasmussen kanskje...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for spekulasjoner, hets, brukerdebatt og avsporing, samt samtlige svar til alt dette. Minner om retningslinjene og reglene. Og gjør særlig oppmerksom på regelen som sier: "Tråder kan i noen tilfeller bli stengt dersom moderator har ryddet for regelbrudd gjentatte ganger i løpet av kort tid. Dette vil bli vurdert fra gang til gang"

Nordvesta, mod.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Haaploes
29 minutter siden, htjskfld skrev:

Anna og Jan skal ha barn. Lurer på hvorfor hun valgte å publisere det på den gamle bloggen? Ikke nok lesertall på annarasmussen kanskje...

Elisabeth Norheim uttaler seg om det på "Stort og Smått om sosiale medier"-gruppen her.

Interessant dersom det viser seg at hun har rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, Haaploes skrev:

Elisabeth Norheim uttaler seg om det på "Stort og Smått om sosiale medier"-gruppen her.

Interessant dersom det viser seg at hun har rett.

Hun har byttet tilbake til gammel plattform. Så enkelt er det. Å anta at man blir gravid for å øke lesertall er helt absurd og noe alle her inne bør holde seg for god for.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Haaploes
1 minutt siden, Treningsjunkie1 skrev:

Hun har byttet tilbake til gammel plattform. Så enkelt er det. Å anta at man blir gravid for å øke lesertall er helt absurd og noe alle her inne bør holde seg for god for.

Hvor er det jeg har antatt noe slikt? Jeg håper da virkelig at Anna er gravid fordi hun og Jan er glade i hverandre og ønsker et barn sammen.

Jeg sikter til Elisabeth Norheims kommentar om omstendighetene rundt bruddet med UI. Å bryte en kontrakt er som regel ikke "så enkelt".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Haaploes skrev:

Hvor er det jeg har antatt noe slikt? Jeg håper da virkelig at Anna er gravid fordi hun og Jan er glade i hverandre og ønsker et barn sammen.

Jeg sikter til Elisabeth Norheims kommentar om omstendighetene rundt bruddet med UI. Å bryte en kontrakt er som regel ikke "så enkelt".

Med tanke på hvordan Elisabeth Norheim argumenterer og kommenterer andre ville jeg tatt all informasjon fra henne med en klype salt. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Haaploes
19 minutter siden, Haaploes skrev:

Elisabeth Norheim uttaler seg om det på "Stort og Smått om sosiale medier"-gruppen her.

Interessant dersom det viser seg at hun har rett.

 

Et øyeblikk siden, Treningsjunkie1 skrev:

Med tanke på hvordan Elisabeth Norheim argumenterer og kommenterer andre ville jeg tatt all informasjon fra henne med en klype salt. 

Og som du ser påstår jeg ikke at hun har rett, jeg sier at det er interessant dersom det viser seg at hun har rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...