Gå til innhold

mammatilmichelle


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den Thursday, January 14, 2016 at 21.36, Tjoppa skrev:

Er det en opperasjon i skrittet det er snakk om da eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat den operasjonen synes jeg det er tøft av henne å snakke høyt om. Er nok flere som har vært igjennom det samme som synes det er flaut. Det er jo ikke en rent kosmetisk operasjon heller. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden ryddet for debatt om privatpersoner og spekulasjoner, samt svar til dette

Nordvesta, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De må nok fortelle om hele livet sitt offentlig for å få klikk og penger i kassa. Men for til hvilken pris? Selge sjela si for å bli toppblogger...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger ikke Anna, ei heller denne tråden. Men siden den nå lå på topp i dette forumet leste jeg de 2 siste sidene med innlegg her. Så kommentaren min er preget av det.

Jeg synes hun er tøff og modig som legger ut et innlegg om en slik operasjon. Spesielt når hun er såpass ung. Hun forteller om en lidelse som ingen snakker så høyt om, og som ofte kan føles skambelagt. Synes hun er tøff som står fram, hun setter fokus på noen av de mindre glamorøse sidene ved å få barn (som kanskje får de yngre leserne til å tenke seg om en gang eller tre?) og det at hun står frem får kanskje flere til å oppsøke hjelp eller føle seg mindre alene når man ser at det er flere som har det sånn (til og med hun som er så ung og flott og fin).

Om det genererer klikk på bloggen får så være, akkurat her synes jeg informasjonen som formidles er viktigere.

Det er jo heller ikke et sponset innlegg, med mindre det viser seg i etterkant at hun har fått betalt for å skrive det. Noe jeg tviler sterkt på, da dette er "skjult kvinneting som det ikke snakkes så høyt om" og såvidt jeg vet ikke har "høy status" innenfor medisin.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg klarer ikke å ta det siste innlegget hennes seriøst pga alle de tullete skrivefeilene. Sorry AR:blomst:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så forferdelig smålig av meg å irritere meg over det, jeg vet det, men hun skal være norges største blogger, å da gidder hun ikke bruke stavekontroll engang? Opprasjon, skule det osv. Å som den over meg sier, det blir vanskelig å ta alvorlig. Å var det nødvendig å ta med det siste? I forhold til debatten var det ikke det. Bare det at hun selv innrømmer det med silikonen holder, noe hun kom mye bedre ut av en mange andre, jeg skjønner greia med 19 åring med ammepupper, det er helt innafor. Men det med å utlevere seg sånn med så forferdelige private ting, til hvilken pris? Vet hun har skrevet om det før, men nå blir det dratt frem igjen til overflaten. Nei, jeg vet ikke, blir ikke enig med meg selv egentlig om hva jeg syns om det. Syns det er bra folk er åpne, så slikt ikke er tabu, men den dama der...jeg greier ikke ta henne så alvorlig, alt virker mer og mer som ett rop om oppmerksomhet, selv om jeg ikke vil tro at noen vil bruke noe slikt for oppmerksomhet. Da  begynner jeg å miste troen på menneskeheten. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Venka skrev:

Det er så forferdelig smålig av meg å irritere meg over det, jeg vet det, men hun skal være norges største blogger, å da gidder hun ikke bruke stavekontroll engang? Opprasjon, skule det osv. Å som den over meg sier, det blir vanskelig å ta alvorlig. Å var det nødvendig å ta med det siste? I forhold til debatten var det ikke det. Bare det at hun selv innrømmer det med silikonen holder, noe hun kom mye bedre ut av en mange andre, jeg skjønner greia med 19 åring med ammepupper, det er helt innafor. Men det med å utlevere seg sånn med så forferdelige private ting, til hvilken pris? Vet hun har skrevet om det før, men nå blir det dratt frem igjen til overflaten. Nei, jeg vet ikke, blir ikke enig med meg selv egentlig om hva jeg syns om det. Syns det er bra folk er åpne, så slikt ikke er tabu, men den dama der...jeg greier ikke ta henne så alvorlig, alt virker mer og mer som ett rop om oppmerksomhet, selv om jeg ikke vil tro at noen vil bruke noe slikt for oppmerksomhet. Da  begynner jeg å miste troen på menneskeheten

Da kan du kanskje lære deg og/å-reglene i samme slengen, når du først skal kritisere andre for å skrive dårlig

Endret av RompeRusk
  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, RompeRusk skrev:

Da kan du kanskje lære deg og/å-reglene i samme slengen, når du først skal kritisere andre for å skrive dårlig

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

Da kan du kanskje lære deg og/å-reglene i samme slengen, når du først skal kritisere andre for å skrive dårlig

Noted! Men jeg livnærer meg ikke med å skrive jeg da :) Derfor jeg poengterte det. 

 

Men ja, veldig enig med deg Valetta. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden ryddet for spekulasjoner og samtlige svar til dette. Minner om at det er ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum, eller spekulere rundt årsaks-sammenhenger man ikke kjenner, når dette vurderes å være til skade for den eller de omtalte partene.

Nordvesta, mod.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest morhjertegod
12 minutter siden, Miranda16 skrev:

Gjesteinnlegg fra Jan. Hva er poenget med å publisere det? 

Tror kanskje det er et forsøk å belyse leserne hennes om at ord sårer, at folk bør tenke seg om, at Anna faktisk blir såret av ting som folk skriver til henne. Jeg mener også at mennesker kunne tenkt seg om før man kaster seg over tastaturet. Nå aner jeg ikke hva som er blitt skrevet på fb til Anna her, men virker som det var stygt. Tror bare han er en kjæreste som forsvarer jenta si, og kanskje Anna ikke orker ta opp kampen mot nettrollene selv, uansett så kan jeg forstå Jan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes innlegget hennes om operasjon var utrolig sterkt og tøft av henne å komme ut med. Vi klager om hun bare skriver svada, men når hun tar opp noe tabubelagt og viktig - så er det også galt.

Det var et sterkt innlegg å lese, og jeg føler hun i det innlegget gjorde jobben sin "riktig".. Altså at hun tar opp noe som mange skammer seg over og ingen snakker høyt om og forteller at hun har gått gjennom det. Jeg tror ikke det var et innlegg kun for klikk for da tror jeg hun hadde brukt en usmakelig overskrift som "Jeg har operert meg nedentil" eller "Les om mine operasjoner" eller noe i den duren. Det var et sterkt innlegg, og det var bra at hun skrev det. Jeg tror det hjalp mange som er i samme situasjon.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ms. Daisy

Wow just wow når jeg lese de som kommenterer stavefeil når jenta legger ut et tema preget av alvor. Blir patetisk å henge seg opp i skrivefeil. Hun er ikke noe journalist....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegget hennes om operasjonene var veldig bra syns jeg. Jeg skjønner godt det er vanskelig å skrive om, og hvis noen bare tror det er for å sanke oppmerksomhet og sympati får de bare tro det, men jeg syns hun fortjener respekt. Hun er bare et menneske hun også.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 5.3.2016 at 20.53, morhjertegod skrev:

Tror kanskje det er et forsøk å belyse leserne hennes om at ord sårer, at folk bør tenke seg om, at Anna faktisk blir såret av ting som folk skriver til henne. Jeg mener også at mennesker kunne tenkt seg om før man kaster seg over tastaturet. Nå aner jeg ikke hva som er blitt skrevet på fb til Anna her, men virker som det var stygt. Tror bare han er en kjæreste som forsvarer jenta si, og kanskje Anna ikke orker ta opp kampen mot nettrollene selv, uansett så kan jeg forstå Jan.

Jo skjønner det, men er ikke noe fan av forsvarsinnlegg, stakkars-meg bloggerne kommer med av og til. Tror ikke de oppnår å få mer sympati fordet.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest morhjertegod
1 minutt siden, Miranda16 skrev:

Jo skjønner det, men er ikke noe fan av forsvarsinnlegg, stakkars-meg bloggerne kommer med av og til. Tror ikke de oppnår å få mer sympati fordet.

Enig, tror ikke det hjelper. Men et dårlig forsøk på å forsvare dama, klikk får det også, men tror tanken bak er god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...