Gå til innhold

mammatilmichelle


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jan er elendig på slike stunt. Han tror han er en så god skriver, men innleggene hans er latterlig dårlig.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns innlegget til Jan var litt dobbeltmoralsk. Anna har jo vært frekk mot en del av leserne sine også, skuffer fans og blokkerer alle som bare sier noe som kan minne om kritikk.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden ryddet for spekulasjoner, kommentarer om kropp og bilde fra bloggen. Minner om den nye regelen:

Sitat

 

Du kan ikke poste innlegg som inneholder:

*Kommentarer om navngitte enkeltpersoners kropp. Brukerne kan fortsatt legge ut bilder av seg og sin egen kropp, og diskutere rundt dette, men Kvinneguiden ønsker ikke å åpne for debatter om kroppen til mennesker som ikke eksplisitt har bedt om denne typen tilbakemelding selv.»

 

Nordvesta, mod.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det nyeste blogginnlegget, som er en hyllest til Jan på bursdagen hans, skriver hun at forholdet deres startet på Kypros i september.
Men hun var da sammen med pappan til William etter det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest morhjertegod
4 minutter siden, FruRosa skrev:

I det nyeste blogginnlegget, som er en hyllest til Jan på bursdagen hans, skriver hun at forholdet deres startet på Kypros i september.
Men hun var da sammen med pappan til William etter det?

Hun testet vel ut ting med Jan,de gikk til mer en venner, men så klarte hun ikke glemme eksen. Hun hadde et innlegg der hun forsvarte hvorfor hun ville prøve en siste gang med pappaen til sønnen og at hun valgt han fremfor Jan. Dette funket ikke, så da ble hun sammen med Jan, tror det var noe slikt, klarer ikke helt henge med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joppe
Den 9.3.2016 at 13.34, FruRosa skrev:

I det nyeste blogginnlegget, som er en hyllest til Jan på bursdagen hans, skriver hun at forholdet deres startet på Kypros i september.
Men hun var da sammen med pappan til William etter det?

Haha...ja, forstå det den som vil/kan. Trist for Jan å måtte spise smuler etter Hollenderen. Selv kan jeg ikke fatte det. Virker som hun hadde Jan på gress, mens hun fant utav det med eksen....

Innlegg ryddet for spekulasjon

Nordvesta, mod.

Endret av Nordvesta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gidde å spekulere på nett? Lurer på om alle hadde vært like rappkjefta om de ble konfrontert. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Snøfall skrev:

Hvorfor gidde å spekulere på nett? Lurer på om alle hadde vært like rappkjefta om de ble konfrontert. 

Ja. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joppe

Da er det flott at det finnes folk som tar Anna i forsvar og fremstår som "perfekt" utad. Vet ikke hva som er best og verst.

Jeg hadde ikke hatt problem med en konfrontasjon. Står for alt jeg skriver!

Innlegg ryddet for sitat som inneholdt brukerdebatt

Nordvesta, mod.

Endret av Nordvesta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Varma
Den 9. mars 2016 at 13.41, morhjertegod skrev:

Hun testet vel ut ting med Jan,de gikk til mer en venner, men så klarte hun ikke glemme eksen. Hun hadde et innlegg der hun forsvarte hvorfor hun ville prøve en siste gang med pappaen til sønnen og at hun valgt han fremfor Jan. Dette funket ikke, så da ble hun sammen med Jan, tror det var noe slikt, klarer ikke helt henge med.

Kjærlighet er komplisert, også når man er voksen. Håper for Jan sin del at de venter noen år med å få barn sammen. Kanskje det hadde vært ok å ha  utdanning og jobb først ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Joppe skrev:

Da er det flott at det finnes folk som tar Anna i forsvar og fremstår som "perfekt" utad. Vet ikke hva som er best og verst.

Jeg hadde ikke hatt problem med en konfrontasjon. Står for alt jeg skriver!

 

Hva mener du med "fremstår som "perfekt" utad"? Har du vanskeligheter med å forstå at noen faktisk kan stå for å ikke like drittslenging? :) 

 

Bra at du står for alt du skriver. Skulle ønske folk likevel kunne holde absolutt alt de står for og som går ut over andre for seg selv.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Snøfall skrev:

 

Hva mener du med "fremstår som "perfekt" utad"? Har du vanskeligheter med å forstå at noen faktisk kan stå for å ikke like drittslenging? :) 

 

Bra at du står for alt du skriver. Skulle ønske folk likevel kunne holde absolutt alt de står for og som går ut over andre for seg selv.  

Ikke meg du skrev til her, men velger å svare likevel; 

Jeg har lest alt som står her av innlegg, og har tidligere vært ganske aktiv i å poste kommentarer på denne tråden om Anna. Her foregår det svært lite drittslenging.. Innleggene går for det meste i diskusjon rundt hennes bloggposter, og ja, rett og slett det livet hun velger å brette ut på sin egen blogg, og på TV-skjermen. Ikke alle forstår måten jenta velger å leve livet sitt på, og valgene hun tar, og det synes jeg vi skal fortsette å "få lov til" å gjøre. 

Hadde du lest nøye, hadde du funnet vel så mye positive ting som står om AR i tråden. Tror nok flertallet (om ikke alle) som skriver her, vil Anna og familien hennes, bare vel. Vanlig å ville diskutere rundt en person etter hvert som man fanger opp diverse ting i media.

Jeg synes Anna fremstår som en hyggelig, søt ung dame - sikkert en god datter, venninne, mor etc. Men hun fremstår samtidig som ei som kommer med umodne påstander og hun tar vaklete valg. Hun er bare et menneske, og ung er hun også! Jeg synes oppriktig synd i henne når hun møter motgang. Du vil kanskje stusse over det jeg skriver - men gud så kjedelig det hadde vært å diskutere, dersom alle var enige i alt?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, smartbimbo skrev:

Ikke meg du skrev til her, men velger å svare likevel; 

Jeg har lest alt som står her av innlegg, og har tidligere vært ganske aktiv i å poste kommentarer på denne tråden om Anna. Her foregår det svært lite drittslenging.. Innleggene går for det meste i diskusjon rundt hennes bloggposter, og ja, rett og slett det livet hun velger å brette ut på sin egen blogg, og på TV-skjermen. Ikke alle forstår måten jenta velger å leve livet sitt på, og valgene hun tar, og det synes jeg vi skal fortsette å "få lov til" å gjøre. 

Hadde du lest nøye, hadde du funnet vel så mye positive ting som står om AR i tråden. Tror nok flertallet (om ikke alle) som skriver her, vil Anna og familien hennes, bare vel. Vanlig å ville diskutere rundt en person etter hvert som man fanger opp diverse ting i media.

Jeg synes Anna fremstår som en hyggelig, søt ung dame - sikkert en god datter, venninne, mor etc. Men hun fremstår samtidig som ei som kommer med umodne påstander og hun tar vaklete valg. Hun er bare et menneske, og ung er hun også! Jeg synes oppriktig synd i henne når hun møter motgang. Du vil kanskje stusse over det jeg skriver - men gud så kjedelig det hadde vært å diskutere, dersom alle var enige i alt?

 

Diskuter et annets menneskes liv i vei, for all del. Synes likevel det er smålig og merkelig å gjøre dette på nett. 

Skriver dette én gang til: Skulle ønske folk likevel kunne holde absolutt alt de står for og som går ut over andre for seg selv.  

Et ikke en "blodfan" av noen spesifikk blogg eller bloggere, og ikke er jeg perfekt selv om jeg synes det er ekstremt sært å i det hele tatt opprette egne tråder om enkeltpersoner for å ha et eget sted å kritisere de på. (Ikke kom å si at det ikke er mye kritikk.) Det kommer frem så mange stygge holdninger hos mange som kommenterer at jeg blir oppriktig oppgitt over det. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Snøfall skrev:

 

Diskuter et annets menneskes liv i vei, for all del. Synes likevel det er smålig og merkelig å gjøre dette på nett. 

Skriver dette én gang til: Skulle ønske folk likevel kunne holde absolutt alt de står for og som går ut over andre for seg selv.  

Et ikke en "blodfan" av noen spesifikk blogg eller bloggere, og ikke er jeg perfekt selv om jeg synes det er ekstremt sært å i det hele tatt opprette egne tråder om enkeltpersoner for å ha et eget sted å kritisere de på. (Ikke kom å si at det ikke er mye kritikk.) Det kommer frem så mange stygge holdninger hos mange som kommenterer at jeg blir oppriktig oppgitt over det. 

Hva vil de ha da, disse bloggerne, om ikke omtale på nett som igjen genererer klikk? Jeg nekter å tro at de forventer å ligge på toppen av blogglistene på grunn av lesere som er stumme av beundring over alt de gjør, spiser, kler seg i og kjøper til hjemmet sitt. Alt man gjør får konsekvenser. Vil man utlevere seg på nett blir man diskutert på nett, på godt og vondt.

Det er dette de lever av - vil de ikke ha det lenger er det en enkel løsning. Stenge bloggen og få seg en annen jobb...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tråden ryddet for brukerdebatt og svar til dette

Nordvesta, mod.

Endret av Nordvesta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, silje1989 skrev:

Sjekk siste blogginnlegg.. Anna er gravid..

Står ingenting der nå... hva skrev hun?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må gå på den gamle bloggen, mammatilmichelle.blogg.no, der annonserer hun at hun er gravid.

Endret av aurinko
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...