Gå til innhold

mammatilmichelle


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest ISeeYouCreep

Anbefaler bloglovin, ser da de første avsnittene. Ser jeg "Sponset" eller "vinn ditt og datt" så ignorerer jeg innleggene. 
Men pass opp for klikk-feller 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun skjønte at fraværet ble lagt merke til da kjente spurte hva som skjedde...Nei for det kunne hun ikke ha forutsett :rolleyes:  

Hadde hun ikke spekulert i lesertall hadde det tatt 5 minutter å skrive "mye som skjer, tar en pause og er tilbake 1. Mars'...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så en gammel episode av unge mødre en dag, og der er hun og Jan i Oslo fordi de skal starte klesmerke. Hva skjedde med det?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Marthos skrev:

Hun har planlagt innlegg frem til desember 2016 og skal være den samme bloggeren vi kjenner fra mammatilmichelle

 Hørt det før.... 😏😏😏😴

Hun har jo snakket om alle disse 500 backup-innleggene hun har liggende, som hun angivelig har skrevet og planlangt på nattestid når barna sover, slik at hun slipper å ta så mye av tiden sammen med barna til blogging, i perioder når det er hektisk.
Come on, hun kunne glatt lagt inn noe auto-poster om noe sesongbasert svada eller annet fra den endeløse bunken med idéer hun påstår hun har nå mens hun var borte. 
Hun har ikke klart å blogge, men klart å planlegge innlegg for resten av året?? Kjøper det ikke litt engang!
Isåfall en ubrukelig prioritering, da det sier seg selv at bloggen vil "selge seg selv" mens "Bloggerne" ruller og går på skjermen i nærmeste framtid. Hun kunne heller planlagt resten av året når den perioden kommer.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen gjengi de siste innleggene, så jeg slipper å gi klikk? Hvorfor har hun vært borte?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest blåbærpike
11 timer siden, Marthos skrev:

Hun har planlagt innlegg frem til desember 2016 og skal være den samme bloggeren vi kjenner fra mammatilmichelle 🙈

Nå tror jeg Anna har glemt at noe av poenget med plattformskiftet var at hun ikke skulle være mammatilmichelle lengre, men Anna Rasmussen :fnise: I følge henne selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Mildemoses skrev:

Kan noen gjengi de siste innleggene, så jeg slipper å gi klikk? Hvorfor har hun vært borte?

1. Det har ikke gått som hun hadde tenkt med plattformskiftet

2. Hun har vært mye syk

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 29 February 2016 at 3.05, Xstrella skrev:

I følge reklamen til bloggerene så blir hun dumpet av faren til William. Hun gråt på tv og sa han ikke brydde seg. Dette er blitt vist på tv og er ikke spekulasjon. Så det kan ikke være lett. Hun ønsket oppriktig å være sammen med barnefaren til W.

Synes det var så åpenlyst at hun ble dumpet av ham, men kunne jo ikke nevne det her tidligere da det ville bitt slettet som "spekulasjoner". 

Er derfor veldig skeptisk til dette forholdet med Jan da han plutselig ble bra nok etter at hun ble dumpet av M. 

 

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AR advarer mot sterkt innlegg på bloggen i dag på snap. Kan noen legge inn link til printscreen av innlegget når det kommer. Nekter å gå inn på bloggen :fnise:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

Og dermed tronet hun første plassen på blogglisten igjen. Skremmende hvor lite som skal til. Jeg lurer stadig vekk på hvor enkle folk er 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjels ord= skjellsord. Omg, den som går over teksten din AR, gjør en ekstremt dårlig jobb. 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Sobril skrev:

Og dermed tronet hun første plassen på blogglisten igjen. Skremmende hvor lite som skal til. Jeg lurer stadig vekk på hvor enkle folk er 😕

Hun kjører konkurranser på facebooksiden og ber folk besøke bloggen for å se hvem som vant... derfor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 31. januar 2016 at 16.26, Birdo skrev:

Okei, skjønner bare ikke hvorfor du da klikket deg inn på bloggen om du leste at hun ikke ville komme med flere opplysninger. 

Men altså den andre operasjonen hun snakker om, der høres det jo ut som om det slett ikke var kosmetisk, og da har jo det ingenting med den debatten som pågår. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, det har ingenting med debatten å gjøre. Jeg liker at hun står frem med slik, men hun skriver altså så dårlig at jeg faktisk ikke klarer å lese det. Hva pokker er et kytt?? Kutt? Kjøtt? 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, karamariell skrev:

kytt, depat (altså, kom igjen), opperasjon, ødla....

Dysleksi er greit det, kan ikke klandre henne for å ha det, men det er f*en meg uholdbart at så mange mennesker gidder å lese en blogg som er SÅ full av feil og dialektord (i tillegg til 90% svada)

Endret av Yaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...