Jump to content
AnonymBruker

mammatilmichelle

Recommended Posts

neiognei
12 minutter siden, Atp skrev:

Søppel var det noen her inne som sa,men det ble heldigvis slettet. Fitte var det noen på Facebook som sa.

ja da,alle for ha sin mening,men vi får jo ikke gjort noe med at hun har 3 barn med 3 forskjellige. Jeg har flere venner som har 2 og 3 barn med 2-3 forskjellige menn. Men Anna er en "offentlig" person og da blir det skreket opp.

men vi blir nok aldri enig og kan like gjerne. Gi oss med diskusjonen

Blir ærlig talt satt ut over at voksne mennesker kan sitte og bagatellisere at ei jente på 19 år (!!!) venter sitt tredje barn. Kaller henne verken søppel eller fi**e, men dette er ingenting å sammenligne med f.eks en voksen person som har tre barn med tre forskjellige. 

Ønsker henne all lykke, men synes det er triste greier.

Fortsetter under...

scrabble

ser at side2 skriver "vi gratulerer"

men det er ikke så lenge siden Anna hadde et innlegg om nettopp baby med Jan. Det kan ikke være mer enn noen uker? Og da hadde bestemt seg for å vente noen år. 

Jeg tipper Anna har fått verdens beste inngang tilbake til blogg.no og viser bilde av en pusekatt ....

Snøfall
Den 11.3.2016 at 12.21, stjernefrukt skrev:

Hva vil de ha da, disse bloggerne, om ikke omtale på nett som igjen genererer klikk? Jeg nekter å tro at de forventer å ligge på toppen av blogglistene på grunn av lesere som er stumme av beundring over alt de gjør, spiser, kler seg i og kjøper til hjemmet sitt. Alt man gjør får konsekvenser. Vil man utlevere seg på nett blir man diskutert på nett, på godt og vondt.

Det er dette de lever av - vil de ikke ha det lenger er det en enkel løsning. Stenge bloggen og få seg en annen jobb...

Ser jo her bare det siste døgnet at mange er enig med deg. Man er visst fritt villt når man først er åpen om noe som helst.

Fine samfunnet  <3

stjernefrukt
1 time siden, Snøfall skrev:

Ser jo her bare det siste døgnet at mange er enig med deg. Man er visst fritt villt når man først er åpen om noe som helst.

Fine samfunnet  <3

Jeg er uenig med veldig mange som har uttalt seg det siste døgnet jeg. Mange har en ordbruk som er helt forkastelig - men jeg er ikke enig i at det er her inne det foregår. Joda, noen har vært raske på avtrekkeren og slengt ut kallenavn som ikke er fine, men de blir moderert bort og jeg synes man står igjen med en grei diskusjon. Noen av kommentarene jeg har sett skjermbilde av fra f.eks. Facebook synes jeg er forferdelige - men de skal ikke debattantene på kvinneguiden klandres for.

Ellers vil jeg bare gjenta meg selv - hvis man ikke vil være i søkelyset finnes det en utrolig enkel oppskrift på å slippe det; slutt å utlever deg selv. 

"Fine samfunnet" som gjør jenter så usikre at de må ha bekreftelse fra fremmede på alt de gjør, og deler livet sitt i alle kanaler de finner. Anna kunne fint trukket seg tilbake hun, og levd i ro og mak med sin familie.

Miranda16

Nå har Seher bekreftet at hun er gravid, og da må det vel være sant?:fnise: Skjønner ærlig talt hvorfor hun har så hastverk med å få et barn til, den siste er vel knapt et år?

Guest Ms. Daisy
10 timer siden, Ms.Sommerfugl skrev:

Men tildeler du ikke meninger til folk de i utgangspunktet bør stå for selv? Jeg mener, du tenker ikke nevneverdig over at hun får barn med flere forskjellige menn, men det er folk som stusser ved det. Gjerne gi eksempler på alt det forferdelige du har lest her i dag. Noe av det kan være litt hardt, og ufortjent, men jeg ville ikke kalt det hets.

Å kalle folk for søppel og fitte er det ingen som har gjort i denne tråden såvidt jeg har sett? Jeg er fullstendig enig i at det er utrolig feigt og kalle et annet menneske de tingene, men dét er hets. Kritikk er noe helt annet.

Jeg ble oppdratt til og være diplomatisk, og en god person. Allikevel ser jeg forskjellen på kritikk som kan oppfattes som hardt, og nettmobbing. Kritikk er noe man kan ta til ettertanke, og netthets og mobbing er uakseptabelt. Men så var det jo det å faktisk skjønne forskjellen. Noen, som f.eks AR, kan oppfatte konstruktiv kritikk som netthets. Du kan også oppfatte kritikk som netthets, men det betyr ikke at det er det.

Du har retten til dine meninger, og da syns hvertfall jeg at alle andre har rett til sine.

Jo noen kalte henne hvittsøppel. Det ble fjerna. Var så vemmelig at jeg gremmes. 

Annonse

Tonio

Hun har postet ett innlegg nå, med bekreftelse og at det var planlagt graviditet. Og at hun er over 12 uker på vei. 

Orly

Det står at hun er godt over 12 uker på vei , så hun kan sa ha blitt gravid både i nov og des.

Edited by Orly

Miah
59 minutter siden, Tonio skrev:

Hun har postet ett innlegg nå, med bekreftelse og at det var planlagt graviditet. Og at hun er over 12 uker på vei. 

Planlagt gravid med en som hun har vært kjæreste med i noen måneder...? Jeg vil at dette skal gå bra, men hadde det ikke vært så mye bedre å vente litt lengre? Om det ikke gjør det blir hun jo som 19-åring sittende igjen alene med 3 barn under 6 år. 

Miah
59 minutter siden, Tonio skrev:

Planlagt gravid med en som hun har vært kjæreste med i noen måneder...? Jeg vil at dette skal gå bra, men hadde det ikke vært så mye bedre å vente litt lengre? Om det ikke gjør det blir hun jo som 19-åring sittende igjen alene med 3 barn under 6 år. 

Ella Grisella

Herregud, hun ble gravid midt opp i dramaet med Mathijs og Jan... :ohmy:

Uskyldenselv

De har jo SÅ god tid!! Om graviditeten er planlagt, så må de jo ha begynt å planlegge barnet før de ble sammen? Synes det virker merkelig..

Annonse

Valetta
1 time siden, Miah skrev:

De kan jo såvidt ha blitt sammen da. Et par uker kanskje?

Guest Joppe

For noen tar det gjerne måneder og år å planlegge når de skal ha barn sammen. For andre tar det 20 min :hakeslepp:

neiognei

Det er vel en måte å gjenvinne litt ansikt på. Å si at dette var planlagt.  Hvem planlegger barn når man har vært sammen i type to uker? 

Guest Sobril
45 minutter siden, neiognei skrev:

Hvem planlegger barn når man har vært sammen i type to uker? 

Store barn?

mellimassi
4 minutter siden, frk91 skrev:

Greit nok at de siste sidene i denne tråden har vært litt usaklige, men man må få lov til å bli sjokkert når en 19-åring er gravid med sitt tredje barn, og attpåtil med en tredje far.

Har hun ikke samme far til de to første? Mener jeg leste det.

RompeRusk
8 minutter siden, mellimassi skrev:

Har hun ikke samme far til de to første? Mener jeg leste det.

Nei, alle barna har hver sin 

Guest
This topic is now closed to further replies.

Artikler fra forsiden

• Create New...