Gå til innhold

mammatilmichelle


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da får vi ønske de kommende foreldrene all lykke med familieforøkelse:baby:

 

Det som teller er at man er lykkelig i sitt liv, ikke det alle mener,og ikke mener i en verden full av fordommer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, nyher skrev:

(......)

Hva hadde hun vært uten barna? 

Antageligvis en helt anonym jente som gledet seg til russetiden og bodde med moren sin i Stavangerområdet.

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest agnesb

Jeg tenker egentlig at det er koselig...
Hun har jo sagt hun vil ha flere barn. Og at det skulle bli med 3 forskjellige fedre ville det blitt uansett, på en måte. Ellers måtte hun jo gått ilbake igjen til han «siste». Eller første..

Det jeg synes er synd, slik jeg oppfatter det, er at hun skal tilbake til blogg.no, og DEt er det første som legges ut.. Det blir så innmari klikkbait mtp å bytte plattform igjen. For annarasmussen.no har jo vært helt tafatt og heller ikke lønnet på samme måten(?) correct me if i´m wrong...
HUN påstår og mener sikkert oppriktig at det ikke stemmer... men det er en sånn ting hun bare MÅ tenke på! Det blir så dumt og hun ber jo om å få hets for det.

Men ja.. jeg håper virkelig det holder denne gangen. Jan virker jo som en ålreit fyr. 
Lett å si de burde ventet, kost seg litt selv, blitt godt kjent osv. Det hadde sikkert vært lurt. Men men, bra vi alle ikke kan være A4 og gjøre som «alle» mener er best. Vi får bare vente og se hvordan det går. Jeg håper virkelig for BARNA at dette holder, er stabilt og at hun legger dette PR livet litt til side. 
AR er vel av typen som gjør stikk motsatt av det alle «anbefaler» kun for å motbevise. 
Lykke til med familie, nytt hus og kjærligheten. Jeg har troen jeg bare hun holder hodet med og lar blogg være blogg. 
Hun er jo egentlig en oppegående, sterk jente.. som bare har fått litt mye pr og»berømmelse» i sitt korte liv.

Endret av agnesb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 barn med 3 ulike fedre når man er 20 år. Jeg fatter og begriper ikke hva hun tenker på? En ting er ordnede forhold, en annen tinger stabilitet i livet, følelsesmessig osv. Det er virkelig ikke slik at den eneste måten man kan vise kjærlighet og hengivenhet på er å få et barn sammen. Jeg er rett og slett rystet, hun virker fryktelig umoden.

Kommentaren min er basert på dette innlegget: http://mammatilmichelle.blogg.no/1457864403_vr_lille_hemmelighet.html
 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Ms. Daisy skrev:

Jeg er helt enig med deg. Må bare få det frem. Jeg gremmes av å lese alt det som er skrevet nå de siste timene etter at hun slapp nyheten. At mine barn snart er gamle nok til å vanke på det sosiale nettverk skremmer meg når jeg ser hva som blir skrevet her inne. 

Mine 2 er så gamle at de er pp sosiale netverk,men vet de har samme oppfatning som meg om at slik prater man ikke om andre mmennesker.

Og skulle jeg høre de være misfornøyd med noen på skolen/klassen så setter jeg meg ned med de,og forklarer ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaja, det er deres valg. Jeg så den videoen da, synes den var skikkelig søt. Fin måte å annonsere en liten minstemann.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, urenluren skrev:

Det er i det minste med kjæresten denne gangen, og økonomien er ihvertfall ikke noe å klage på. Bloggere tjener jo helt rått. Og siden hun kan jobbe(blogge) hjemmefra vil hun ha mye til til barna sine. 3 tette er ikke noe uvanlig fenomen.  Jeg tror dette kommer til å gå greit. 

Problemet er jo den dagen hun ikke lenger kan blogge. Hun kan ikke blogge f.eks. om sin datter når hun er 14 - 16 år. En dag må det ta slutt. Hva skal hun da jobbe med? Håper virkelig hun sparer mesteparten av de pengene hun tjener nå. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Atp skrev:

Ja hun er en offentlig person,men fortjener hun all denne hets? Er det noen her inne som leste brevet som hun fra fau ga ut til alle foreldre på en skole i oslo? Om hvordan vi voksne ikke skal oppføre oss på sosiale medier.

Jeg blir sint,skuffet og lei meg når jeg leser alt dette som blir skrevet

Er du sint fordi folk lurer på hva i pokker denne dama driver med når hun eksponerer barna som hun gjør? Er du skuffet fordi folk syns det er rart å få 3 barn med 3 forskjellige menn før hun er 20 år gammel? Blir du lei deg når folk er oppgitt over clickbaits? 

Ja, hun er en offentlig person. Nei, hun valgte ikke å få slemme kommentarer. Dog ser jeg ikke helt logikken bak "stakkars meg"-oppførselen, når vedkommende så til de grader legger opp til det. Er man i søkelyset, så kommer mange ting frem - negativt og positivt. Personlig syns jeg Anna virker som ei søt jente, men hun tar av og til rare valg.

Offentlige personer blir diskutert, enten du vil det eller ei. Jeg syns det er fælt hvis folk er slemme, for ingen fortjener drittslenging, men jeg mener... hva tror du sladderblader er til for? Hvorfor er befolkningen så sinnssykt opphengt i kjendiser? 

Jeg syns det er trist at Anna får så mye "hat", men seriøst... hun er ikke dum. Hun skjønte nok like godt som deg og meg at dette ville skape mye uro, nettopp fordi folk er interessert i å vite hva en "offentlig" person gjør.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt OT, men lurer oppriktig. Og ikke ment som kritikk til AR. Angående utdanning, å få seg generell studiekompetanse. Antar hun må vente ettersom barn nr 3 kommer, og blir mye å holde fingrene i fremover. Hvis hun velger å benytte seg av 23/5 regelen, så er et av kravene å ha minst 5 års praksis og/eller utdanning. Gjelder da blogging? Hun er vel ansatt hos blogg.no, så...? :klo:

En venninne av meg benytter seg av denne regelen og må dokumentere hvor hun har jobbet heltid i 5 år og det året hun studerte. Derfor lurer jeg på om blogging er godkjent som en heltidsjobb på lik linje med andre ting. 

https://utdanning.no/tema/nyttig_informasjon/235-regelen

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven døtte meg ut av vinduet!  :sjokk: 19 år og gravid med nr 3 med mann nr 3 er faen meg helt utrolig. Hun er jo nesten bare barnet selv. Vet hun ikke hva prevensjon er? Selvfølgelig kan man bli gravid på p-piller, men når det har skjedd to ganger før (om hun brukte p-piller) bør man slenge på en dong i tillegg. For all del, denne ungen kan være planlagt, men jeg har mine tvil. 

Jeg har aldri lest bloggen hennes, men snikleser litt i denne tråden og da får jeg jo med meg det meste, hehe. :P

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest incognita
7 timer siden, Hindenburg skrev:

Er ikke Anna sin skyld at hun har unormalt høy fruktbarhet :humpe:

Synes synd på de jentene som er så fruktbare at prevensjon er nytteløst. Stakkars da, kan ikke være så lett akkurat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Ms.Sommerfugl skrev:

Er du sint fordi folk lurer på hva i pokker denne dama driver med når hun eksponerer barna som hun gjør? Er du skuffet fordi folk syns det er rart å få 3 barn med 3 forskjellige menn før hun er 20 år gammel? Blir du lei deg når folk er oppgitt over clickbaits? 

Ja, hun er en offentlig person. Nei, hun valgte ikke å få slemme kommentarer. Dog ser jeg ikke helt logikken bak "stakkars meg"-oppførselen, når vedkommende så til de grader legger opp til det. Er man i søkelyset, så kommer mange ting frem - negativt og positivt. Personlig syns jeg Anna virker som ei søt jente, men hun tar av og til rare valg.

Offentlige personer blir diskutert, enten du vil det eller ei. Jeg syns det er fælt hvis folk er slemme, for ingen fortjener drittslenging, men jeg mener... hva tror du sladderblader er til for? Hvorfor er befolkningen så sinnssykt opphengt i kjendiser? 

Jeg syns det er trist at Anna får så mye "hat", men seriøst... hun er ikke dum. Hun skjønte nok like godt som deg og meg at dette ville skape mye uro, nettopp fordi folk er interessert i å vite hva en "offentlig" person gjør.

For meg må gjerne Anna få 5 barn med 5 forskjellige.. Det jeg er oppgitt over er all den hets og stygge kommentarer hun har fått på sosiale medier.

ja,offentlig personer blir diskutert. Men det er stor forskjell på sakelig,normal diskusjon og dette som jeg har lest i dag.

i sladrebladene som du sier,står det da ikke så mye dritt. Om hun har tatt ett rart valg ved å få nummer 3 så er ikke det vår sak.

i dag har jeg lest at folk har kalt henne "søppel,fitte,teit,dum,mindre smart" å dette er bare litt.

det er jammen ikke rart barn starter med å være ille på nett når vi voksne holder på som vi gjør. Ingen,absolutt ingen fortjener å høre alt dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Frøken fjong skrev:

Det som gjør dette kontroversielt, er at Anna Rasmussen lever av å eksponere barna sine på nett. Det vil si, hun tjener masse penger på å legge ut bilder av sine søte små. Nok en baby, betyr mer oppmerksomhet, større lesertall - og mer penger. Barna er hennes "salgsobjekt", og et strategisk valg når hun ikke har annet livsgrunnlag. Personlig synes jeg ikke det er greit. De har ikke samtykket til å være levebrød for sin PR-kåte mor..

Det er akkurat det jeg tenker også... UI-bloggen genererte vel ikke nok klikk, så da passet det perfekt å bli gravid igjen tenker jeg ;) 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

28 minutter siden, Atp skrev:

For meg må gjerne Anna få 5 barn med 5 forskjellige.. Det jeg er oppgitt over er all den hets og stygge kommentarer hun har fått på sosiale medier.

ja,offentlig personer blir diskutert. Men det er stor forskjell på sakelig,normal diskusjon og dette som jeg har lest i dag.

i sladrebladene som du sier,står det da ikke så mye dritt. Om hun har tatt ett rart valg ved å få nummer 3 så er ikke det vår sak.

i dag har jeg lest at folk har kalt henne "søppel,fitte,teit,dum,mindre smart" å dette er bare litt.

det er jammen ikke rart barn starter med å være ille på nett når vi voksne holder på som vi gjør. Ingen,absolutt ingen fortjener å høre alt dette. 

Ærlig talt så tror jeg at det er tenåringer som bruker flere av de ordene du henviser det. Synes du skal være forsiktig med å generalisere de som diskuterer i denne tråden. For det meste er de som er aktive saklige

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest agnesb

Dere negative LOOOOSERE her har vel fasiten på alt... Bra dere alle er så himla plettfrie! ❤️

Æsj & fysj hva VOKSNE folk klarer å lire av seg!!!! Skaff dere ett himla liv.

og NEI, jeg synes ikke 3 barn m 3 menn er det beste trekket! Men så fint for meg da, at det ikke er MEG det gjelder!! 

Endret av agnesb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, agnesb skrev:

Dere negative LOOOOSERE her har vel fasiten på alt... Bra dere alle er så himla plettfrie! ❤️

Æsj & fysj hva VOKSNE folkarer å lire av seg!!!! Skaff dere ett himla liv.

og NEI, jeg synes ikke 3 barn m 3 menn er det beste trekket! Men så fint for meg da, at det ikke er MEG det gjelder!! 

Det er vel ingen her som har påstått at de er plettfrie. Alle kan gjøre feil, men modne folk lærer av feilene sine. 

Nå er det godt mulig hun har gått på prevensjon alle 3 gangene (jeg leser ikke bloggen hennes, så jeg aner ikke) men jeg tviler i så fall sterkt på at prevensjonen har feilet ved alle anledningene. Når man blir gravid gang på gang med ulike fedre så burde man innse at det kanskje ikke er det smarteste trekket. Spesielt når den eneste karrieren man har klart å oppnå er å være blogger. Å blogge er ikke galt i og for seg, men tror hun virkelig hun kan leve av det resten av livet?

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ashanti
1 time siden, frksølekopp skrev:

Litt OT, men lurer oppriktig. Og ikke ment som kritikk til AR. Angående utdanning, å få seg generell studiekompetanse. Antar hun må vente ettersom barn nr 3 kommer, og blir mye å holde fingrene i fremover. Hvis hun velger å benytte seg av 23/5 regelen, så er et av kravene å ha minst 5 års praksis og/eller utdanning. Gjelder da blogging? Hun er vel ansatt hos blogg.no, så...? :klo:

En venninne av meg benytter seg av denne regelen og må dokumentere hvor hun har jobbet heltid i 5 år og det året hun studerte. Derfor lurer jeg på om blogging er godkjent som en heltidsjobb på lik linje med andre ting. 

https://utdanning.no/tema/nyttig_informasjon/235-regelen

Jeg har selv benyttet meg av 23/5, og da var omsorg for barn med på å dekke kravet. Jeg hadde en på 3 år når jeg søkte og da dekket det 3 år av de 5 årene. Står også om dette hos samordna opptak om du er interessert i å lese mer.

Edit: Jeg hadde riktignok jobbet fulltid som dekket nesten de 5 årene, men omsorg for barn dekker altså dette også..

Endret av ashanti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...