Jump to content
AnonymBruker

mammatilmichelle

Recommended Posts

Sjay
5 minutter siden, doktorproktor skrev:

Hun var vel bare 5-6 uker på vei da Michelle på 3 (?) sa i en video at hun skulle bli storesøster... 

Det vet jeg ingenting om, men i såfall tenker jeg det er uansvarlig å involvere datteren så tidlig siden ting kan skje fram til 3 måneder...

Fortsetter under...

Miranda16

Dette er jo bare rene spekulasjoner. Hvorfor lage noe står sak om rykter?

Guest Kariannne
2 timer siden, Frøken fjong skrev:

Det som gjør dette kontroversielt, er at Anna Rasmussen lever av å eksponere barna sine på nett. Det vil si, hun tjener masse penger på å legge ut bilder av sine søte små. Nok en baby, betyr mer oppmerksomhet, større lesertall - og mer penger. Barna er hennes "salgsobjekt", og et strategisk valg når hun ikke har annet livsgrunnlag. Personlig synes jeg ikke det er greit. De har ikke samtykket til å være levebrød for sin PR-kåte mor..

Der traff du spikeren på hodet. Blir kvalm av den ekstreme måten hun utleverer sine barn på for å tjene på det selv. 

Guest Haaploes
23 minutter siden, Sjay skrev:

Det vet jeg ingenting om, men i såfall tenker jeg det er uansvarlig å involvere datteren så tidlig siden ting kan skje fram til 3 måneder...

Nja, det kommer vel an på. Har en venninne som ble tilnærmet komatøs med det samme graviditetstesten ble positiv, i tillegg hadde hun helt vill morgenkvalme. For at fireåringen ikke skulle bli bekymret for mamma som var syk valgte de å fortelle at han skulle bli storebror, men at det foreløpig bare var greit å snakke om hjemme. De neste ukene snakket han stolt om at mamma hadde en hemmelighet i magen han ikke fikk snakke om enda, det tok de heldigvis med et smil :fnise:

Guest Atp

Jeg synes denne saken har tatt HELT av. Hun skal ha barn ,men voksne mennesker (de fleste er voksne) sitter og skriver bare nedlatende ting om henne.

Jeg tror faktisk barna til Anna har det bra. Og det vil neste også få.

Hvorfor skriver vi så mye hets her inne og for ikke å snakke om på facebokk. Trodde vi skulle lære barna våre hvordan vi IKKE oppfører oss på nett.

Men dette er hets og mobbing på høyt nivå.

Tenk dere om..hvordan tror folk anna synes det er å lese alt dette om seg selv?

Edited by Atp

Guest Ms. Daisy
1 minutt siden, Atp skrev:

Jeg synes denne saken har tatt HELT av. Hun skal ha barn men voksne mennesker (de fleste er voksne) sitter og skriver bare nedlatende ting om henne.

Jeg tror faktisk barna til Anna har det bra. Og det vil neste også få.

Hvorfor skriver vi så mye hets her inne og for ikke å snakke om på facebokk. Trodde vi skulle lære barna våre hvordan vi IKKE oppfører oss på nett.

Men dette er hets og mobbing på høyt nivå.

Tenk dere om..hvordan tror folk anna synes det er å lese alt dette om seg selv?

Vedder på at  nå kommer det opp. Jammen hun har selv valgt å være en offentlig person.......
Virker som det er greit da å spekulere og dømme nord og ned med en gang de blogger. Jøjemeg det er mange som sitter i glasshus her inne det er jeg sikker på. 

Annonse

Guest Atp
Et øyeblikk siden, Ms. Daisy skrev:

Vedder på at  nå kommer det opp. Jammen hun har selv valgt å være en offentlig person.......
Virker som det er greit da å spekulere og dømme nord og ned med en gang de blogger. Jøjemeg det er mange som sitter i glasshus her inne det er jeg sikker på. 

Ja hun er en offentlig person,men fortjener hun all denne hets? Er det noen her inne som leste brevet som hun fra fau ga ut til alle foreldre på en skole i oslo? Om hvordan vi voksne ikke skal oppføre oss på sosiale medier.

Jeg blir sint,skuffet og lei meg når jeg leser alt dette som blir skrevet

Guest Ms. Daisy
Et øyeblikk siden, Atp skrev:

Ja hun er en offentlig person,men fortjener hun all denne hets? Er det noen her inne som leste brevet som hun fra fau ga ut til alle foreldre på en skole i oslo? Om hvordan vi voksne ikke skal oppføre oss på sosiale medier.

Jeg er helt enig med deg. Må bare få det frem. Jeg gremmes av å lese alt det som er skrevet nå de siste timene etter at hun slapp nyheten. At mine barn snart er gamle nok til å vanke på det sosiale nettverk skremmer meg når jeg ser hva som blir skrevet her inne. 

Gjesten29

Da får vi ønske de kommende foreldrene all lykke med familieforøkelse:baby:

Det som teller er at man er lykkelig i sitt liv, ikke det alle mener,og ikke mener i en verden full av fordommer.

Alice123
2 timer siden, nyher skrev:

(......)

Hva hadde hun vært uten barna? 

Antageligvis en helt anonym jente som gledet seg til russetiden og bodde med moren sin i Stavangerområdet.

BeverTramp

Selv om magen ofte kommer fortere med nummer 2 og 3, så ser det ut til at hun er et stykke på vei.

screenshot bilde

Guest agnesb

Jeg tenker egentlig at det er koselig...
Hun har jo sagt hun vil ha flere barn. Og at det skulle bli med 3 forskjellige fedre ville det blitt uansett, på en måte. Ellers måtte hun jo gått ilbake igjen til han «siste». Eller første..

Det jeg synes er synd, slik jeg oppfatter det, er at hun skal tilbake til blogg.no, og DEt er det første som legges ut.. Det blir så innmari klikkbait mtp å bytte plattform igjen. For annarasmussen.no har jo vært helt tafatt og heller ikke lønnet på samme måten(?) correct me if i´m wrong...
HUN påstår og mener sikkert oppriktig at det ikke stemmer... men det er en sånn ting hun bare MÅ tenke på! Det blir så dumt og hun ber jo om å få hets for det.

Men ja.. jeg håper virkelig det holder denne gangen. Jan virker jo som en ålreit fyr. 
Lett å si de burde ventet, kost seg litt selv, blitt godt kjent osv. Det hadde sikkert vært lurt. Men men, bra vi alle ikke kan være A4 og gjøre som «alle» mener er best. Vi får bare vente og se hvordan det går. Jeg håper virkelig for BARNA at dette holder, er stabilt og at hun legger dette PR livet litt til side. 
AR er vel av typen som gjør stikk motsatt av det alle «anbefaler» kun for å motbevise. 
Lykke til med familie, nytt hus og kjærligheten. Jeg har troen jeg bare hun holder hodet med og lar blogg være blogg. 
Hun er jo egentlig en oppegående, sterk jente.. som bare har fått litt mye pr og»berømmelse» i sitt korte liv.

Edited by agnesb

EllaSays

3 barn med 3 ulike fedre når man er 20 år. Jeg fatter og begriper ikke hva hun tenker på? En ting er ordnede forhold, en annen tinger stabilitet i livet, følelsesmessig osv. Det er virkelig ikke slik at den eneste måten man kan vise kjærlighet og hengivenhet på er å få et barn sammen. Jeg er rett og slett rystet, hun virker fryktelig umoden.

Kommentaren min er basert på dette innlegget: http://mammatilmichelle.blogg.no/1457864403_vr_lille_hemmelighet.html

Annonse

Guest Atp
51 minutter siden, Ms. Daisy skrev:

Jeg er helt enig med deg. Må bare få det frem. Jeg gremmes av å lese alt det som er skrevet nå de siste timene etter at hun slapp nyheten. At mine barn snart er gamle nok til å vanke på det sosiale nettverk skremmer meg når jeg ser hva som blir skrevet her inne. 

Mine 2 er så gamle at de er pp sosiale netverk,men vet de har samme oppfatning som meg om at slik prater man ikke om andre mmennesker.

Og skulle jeg høre de være misfornøyd med noen på skolen/klassen så setter jeg meg ned med de,og forklarer ting. 

Titan

Jaja, det er deres valg. Jeg så den videoen da, synes den var skikkelig søt. Fin måte å annonsere en liten minstemann.

Lurvetjofsa

Jeg tenker igrunnen bare: Hva blir det neste? Eller, når kommer fjerdemann?

Dorey
24 minutter siden, Lurvetjofsa skrev:

Edited by Dorey
*sletter*

frykteligfrustrert

Vil anbefale dette innlegget http://www.smabarnsforeldre.no/plutselig-hadde-vi-alle-fasiten-noen-ord-til-anna-rasmussen/. Jeg blir sjokkert over enkelte kommentarer her. Jeg er ganske enig i at det neppe er særlig smart med tanke på alder, og hvor kort tid de har sammen. Men om Anna får 3 barn med 3 ulike menn, so be. Det er uansett hennes valg. Dette forumet er virkelig et stygt sted innimellom.

Miah
7 timer siden, urenluren skrev:

Det er i det minste med kjæresten denne gangen, og økonomien er ihvertfall ikke noe å klage på. Bloggere tjener jo helt rått. Og siden hun kan jobbe(blogge) hjemmefra vil hun ha mye til til barna sine. 3 tette er ikke noe uvanlig fenomen.  Jeg tror dette kommer til å gå greit. 

Problemet er jo den dagen hun ikke lenger kan blogge. Hun kan ikke blogge f.eks. om sin datter når hun er 14 - 16 år. En dag må det ta slutt. Hva skal hun da jobbe med? Håper virkelig hun sparer mesteparten av de pengene hun tjener nå. 

Ms.Sommerfugl
2 timer siden, Atp skrev:

Er du sint fordi folk lurer på hva i pokker denne dama driver med når hun eksponerer barna som hun gjør? Er du skuffet fordi folk syns det er rart å få 3 barn med 3 forskjellige menn før hun er 20 år gammel? Blir du lei deg når folk er oppgitt over clickbaits? 

Ja, hun er en offentlig person. Nei, hun valgte ikke å få slemme kommentarer. Dog ser jeg ikke helt logikken bak "stakkars meg"-oppførselen, når vedkommende så til de grader legger opp til det. Er man i søkelyset, så kommer mange ting frem - negativt og positivt. Personlig syns jeg Anna virker som ei søt jente, men hun tar av og til rare valg.

Offentlige personer blir diskutert, enten du vil det eller ei. Jeg syns det er fælt hvis folk er slemme, for ingen fortjener drittslenging, men jeg mener... hva tror du sladderblader er til for? Hvorfor er befolkningen så sinnssykt opphengt i kjendiser? 

Jeg syns det er trist at Anna får så mye "hat", men seriøst... hun er ikke dum. Hun skjønte nok like godt som deg og meg at dette ville skape mye uro, nettopp fordi folk er interessert i å vite hva en "offentlig" person gjør.

Guest
This topic is now closed to further replies.

Artikler fra forsiden

• Create New...