Gå til innhold

mammatilmichelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest ISeeYouCreep

Jeg fatter ikke hva hun tenker med! 3 barn med 3 fedre, i et såpass nytt forhold når hun nettopp har gått ut på bloggen å proklamert sin kjærlighet for en annen mann, som det ble slutt med. For så å flytte til det store utlandet, flytte hjem fordi hun ikke klarer å gjøre noe som helst på egenhånd.. Og nå gravid med et tredjebarn. 

Hun har ikke utdanning, er ikke 20 år en gang. Fatter ikke hva hun tenker med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Sjay skrev:

Hva er Jodel??

En app der folk innenfor en radius av 5 km kan melde med hverandre anonymt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange har tenkt tanken, men jeg ble satt ut nå!! :hakeslepp:

Jeg tenker hovedsakelig 3 ting:

1) Har hun seriøst ikke brukt prevensjon?!

2) Ble hun gravid midt oppi trekantdramaet ifjor eller rett etterpå...? Hun burde vel helst ikke gå ut offentlig eller si noe til barna før hun er 3 måneder på vei.

3) Nå er hun ikke merkevaren, men mamma igjen, så derfor plattform bytte?

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Cerx skrev:

En app der folk innenfor en radius av 5 km kan melde med hverandre anonymt.

Og det koker der fordi de vil si stygge ting om henne anonymt..?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Sjay skrev:

Og det koker der fordi de vil si stygge ting om henne anonymt..?

Det har vært noen få stygge kommentarer, men det blir fort downvota og forsvinner. Majoriteten er bare sjokka (eller "sjokka") og synes det er smått håpløst.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommentarfeltet på instagram tar også av.

Alle som kommer med kritiske kommentarer får virkelig gjennomgå. 

For det er jo så hyggelig at de nå blir foreldre til 3, for det er visst de som er der i det daglige som er pappa...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Sjay skrev:

2) Ble hun gravid midt oppi trekantdramaet ifjor eller rett etterpå...? Hun burde vel helst ikke gå ut offentlig eller si noe til barna før hun er 3 måneder på vei.

Nummer 2 er et meget godt poeng... Når ble det egentlig slutt med hollenderen for siste gang? 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Trengerhjelpnå skrev:

Og nå venter hun på nr 3.. tre barn med 3 forskjellige fedre og hu er såvidt fylt 20 år

Holy fuck. Får helt vondt jeg. Får i alle fall håpe forholdet varer selv om jeg har mine tvil. Jeg er litt måløs nå. Så ikke helt den komme

Endret av LeilaS
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsåvidt, så har vel Anna uttalt noe i denne duren: at hun bare synes det er fint å få unnagjort barna nå, for da kan hun ta igjen ungdomsåra sine når de er blitt voksne :fnise: Blir nok kjempekult å feste med barna og deres venner, mens hennes venninner er hjemme med barn og familie :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Sjay skrev:

Hun var vel bare 5-6 uker på vei da Michelle på 3 (?) sa i en video at hun skulle bli storesøster... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Ultiva skrev:

Nummer 2 er et meget godt poeng... Når ble det egentlig slutt med hollenderen for siste gang? 

Leitet gjennom arkivet nå. 
Hun flyttet fra Kypros 11. desember, det er nesten nøyaktig 3 måneder siden nå.

7. desember skrev hun innlegget "10 negative grunner til å ta tilbake eksen".
4. desember skrev hun innlegget "I f*cked up" der hun sier hun "køddet opp forholdet" med pappaen til William.

Endret av Sjay
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, doktorproktor skrev:

Hun var vel bare 5-6 uker på vei da Michelle på 3 (?) sa i en video at hun skulle bli storesøster... 

Det vet jeg ingenting om, men i såfall tenker jeg det er uansvarlig å involvere datteren så tidlig siden ting kan skje fram til 3 måneder...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kariannne
2 timer siden, Frøken fjong skrev:

Det som gjør dette kontroversielt, er at Anna Rasmussen lever av å eksponere barna sine på nett. Det vil si, hun tjener masse penger på å legge ut bilder av sine søte små. Nok en baby, betyr mer oppmerksomhet, større lesertall - og mer penger. Barna er hennes "salgsobjekt", og et strategisk valg når hun ikke har annet livsgrunnlag. Personlig synes jeg ikke det er greit. De har ikke samtykket til å være levebrød for sin PR-kåte mor..

Der traff du spikeren på hodet. Blir kvalm av den ekstreme måten hun utleverer sine barn på for å tjene på det selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Haaploes
23 minutter siden, Sjay skrev:

Det vet jeg ingenting om, men i såfall tenker jeg det er uansvarlig å involvere datteren så tidlig siden ting kan skje fram til 3 måneder...

Nja, det kommer vel an på. Har en venninne som ble tilnærmet komatøs med det samme graviditetstesten ble positiv, i tillegg hadde hun helt vill morgenkvalme. For at fireåringen ikke skulle bli bekymret for mamma som var syk valgte de å fortelle at han skulle bli storebror, men at det foreløpig bare var greit å snakke om hjemme. De neste ukene snakket han stolt om at mamma hadde en hemmelighet i magen han ikke fikk snakke om enda, det tok de heldigvis med et smil :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes denne saken har tatt HELT av. Hun skal ha barn ,men voksne mennesker (de fleste er voksne) sitter og skriver bare nedlatende ting om henne.

Jeg tror faktisk barna til Anna har det bra. Og det vil neste også få.

Hvorfor skriver vi så mye hets her inne og for ikke å snakke om på facebokk. Trodde vi skulle lære barna våre hvordan vi IKKE oppfører oss på nett.

Men dette er hets og mobbing på høyt nivå.

Tenk dere om..hvordan tror folk anna synes det er å lese alt dette om seg selv?

Endret av Atp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Daisy
1 minutt siden, Atp skrev:

Jeg synes denne saken har tatt HELT av. Hun skal ha barn men voksne mennesker (de fleste er voksne) sitter og skriver bare nedlatende ting om henne.

Jeg tror faktisk barna til Anna har det bra. Og det vil neste også få.

Hvorfor skriver vi så mye hets her inne og for ikke å snakke om på facebokk. Trodde vi skulle lære barna våre hvordan vi IKKE oppfører oss på nett.

Men dette er hets og mobbing på høyt nivå.

Tenk dere om..hvordan tror folk anna synes det er å lese alt dette om seg selv?

Vedder på at  nå kommer det opp. Jammen hun har selv valgt å være en offentlig person.......
Virker som det er greit da å spekulere og dømme nord og ned med en gang de blogger. Jøjemeg det er mange som sitter i glasshus her inne det er jeg sikker på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Ms. Daisy skrev:

Vedder på at  nå kommer det opp. Jammen hun har selv valgt å være en offentlig person.......
Virker som det er greit da å spekulere og dømme nord og ned med en gang de blogger. Jøjemeg det er mange som sitter i glasshus her inne det er jeg sikker på. 

Ja hun er en offentlig person,men fortjener hun all denne hets? Er det noen her inne som leste brevet som hun fra fau ga ut til alle foreldre på en skole i oslo? Om hvordan vi voksne ikke skal oppføre oss på sosiale medier.

Jeg blir sint,skuffet og lei meg når jeg leser alt dette som blir skrevet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Daisy
Et øyeblikk siden, Atp skrev:

Ja hun er en offentlig person,men fortjener hun all denne hets? Er det noen her inne som leste brevet som hun fra fau ga ut til alle foreldre på en skole i oslo? Om hvordan vi voksne ikke skal oppføre oss på sosiale medier.

Jeg blir sint,skuffet og lei meg når jeg leser alt dette som blir skrevet

Jeg er helt enig med deg. Må bare få det frem. Jeg gremmes av å lese alt det som er skrevet nå de siste timene etter at hun slapp nyheten. At mine barn snart er gamle nok til å vanke på det sosiale nettverk skremmer meg når jeg ser hva som blir skrevet her inne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...