Gå til innhold

En midtsommernatts drøm...


Martha Stewart

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, ja, da er det nok en venninne som jeg allerede vet ikke kan komme på vennefesten vår. Og det er allerede før vi sender ut innbydelsene. Tenkte jeg skulle sjekke hos litt flere før vi evt tok avgjørelsen om å avlyse den festen, så jeg ringte til henne og spurte om de hadde lagt planer for sommeren. Da sa hun som sant var at de faktisk hadde tenkt å dra utenlands på ferie i den perioden. Og når var festen vår igjen? Jeg hadde jo opplyst henne muntlig om den datoen for lenge siden da... :-?

Så vi har nok tatt en endelig avgjørelse nå om å droppe vennefesten helt, tror ikke vi kommer til å ombestemme oss heller. Trenger å vite hva jeg skal forholde meg til fremover og det ser jo ut til at mesteparten av de nærmeste venninnene mine ikke kan komme. Oh well, jeg får heller legge sjelen min i de planene som vil bli noe av, dvs middag og kaffe med de nærmeste på selve dagen. Og så drar vi vel tidligere på bryllupsreise da - juhuu! :briller:

Er nesten enda mer glad nå for at vi ikke prioriterte et stort bryllup... For jeg bare vet med meg selv at jeg ihvertfall ikke ville klart å la være å bli skuffet hvis så mange ikke kunne komme på en fest vi ville brukt mer penger og mer krefter på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist å høre...

Selv om du skriver at du er lettet, synes jeg det er trist når man må avlyse ting fordi venner ikke prioriterer en.. :roll:

Men nå trenger du hvertfall ikke bruke mer energi på en fest hvor få kan komme.

Håper det går bra med deg og at du ser frem til bryllupet og bryllupsreisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner deg godt, The Bride. :klem: Men så får dere heller kose dere ekstra med det dere skal ha, og se det positive i det, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselige hilsner alle sammen! :-)

Ja, gleder meg virkelig til bryllupet! Og ser det positive i at det blir færre ting som skal ordnes og dermed mindre stress... Skal legge sjelen min i planleggingen av de gjenværende detaljene fremover. Har kjøpt billett til bryllupsshowet som er i regi av Glasmagasinet på søndag. Blir gøy å få inspirasjon der!

Ellers fikk jeg siste utgaven av Martha Stewart Weddings i posten i dag, sendt fra USA av min kjære venninne. Mange flotte ideer, ikke minst til ting man kan ordne selv.

Gikk forresten forbi Pascal i dag og drømte meg bort blant kakene i vinduet der... Vi regner med å ha en bryllupskake med sjokolademousse. Men tror jeg bare ha en liten kake med bringebærmousse i tillegg! :sikle:

* 24 uker igjen *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sikle: Pascal... mmmmmmm

Kakene derfra er nesten grunn nok til å velte mine danske bryllupsplaner... skal innom å høre med ham om han vet om noe lignende i Danmark...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sikle: Pascal... mmmmmmm

Kakene derfra er nesten grunn nok til å velte mine danske bryllupsplaner... skal innom å høre med ham om han vet om noe lignende i Danmark...

Men bryllup i Danmark blir nok fantastisk uansett - og danskene kan jo lage gode kaker de også! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja, Pascal er en drøm!!!

Den bringebærmoussen er jo bare nyyyydelig! :wink:

Jeg har en drøm om en litt annerledes bryllupskake, men får jeg ikke realisert det, så er Pascal desidert min favoritt!!!

Tiden flyr...24 uker går fort unna, så det er bare godt at listen over gjøremål blir mindre kan jeg tenke! Men den er sannelig verdifull denne tiden i forkant av et bryllup - er jo mye av sjarmen og moroa å skulle planlegge... :-) Jeg synes det er så koselig å pusle jeg! Kommer nesten til å bli litt rart når man ikke lenger har noe bryllup å planlegge - men guri så herlig det skal blir å gifte seg med drømmeprinsen! :oops: :sjarmor: :-) :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei og god morgen!

I selskapet til svigers i går ble vi servert to NYDELIGE kaker. En med sjokoladebunn og hvit sjokolademousse på toppen. Den andre er en av svigermors beste og består av browniesbunn, bringebærfromage (fromage er bedre enn mpusse fordi det er luftigere og har de boblene i seg), og gelelokk. Yummy!

Ser ellers at du har kommet kjempe langt C. Blir litt misunnelig :oops: . Ikke bra.

Du får hilse på meg om du ser noen som likner! På messen i morgen altså! Vi blir en liten gjeng...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiden flyr...24 uker går fort unna' date=' så det er bare godt at listen over gjøremål blir mindre kan jeg tenke! Men den er sannelig verdifull denne tiden i forkant av et bryllup - er jo mye av sjarmen og moroa å skulle planlegge... :-) Jeg synes det er så koselig å pusle jeg! Kommer nesten til å bli litt rart når man ikke lenger har noe bryllup å planlegge - men guri så herlig det skal blir å gifte seg med drømmeprinsen! :oops: :sjarmor: :-) :wink:[/quote']

Forventningene har jeg alltid syntes var halve moroa ja! :P

Og er nesten litt redd for at det skal bli et antiklimaks når jeg ikke skal planlegge bryllup lenger. For jeg elsker å planlegge ting! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen!

I selskapet til svigers i går ble vi servert to NYDELIGE kaker. En med sjokoladebunn og hvit sjokolademousse på toppen. Den andre er en av svigermors beste og består av browniesbunn, bringebærfromage (fromage er bedre enn mpusse fordi det er luftigere og har de boblene i seg), og gelelokk. Yummy!

Åå, den kaken høres god ut!! :sikle:

Er det mulighet for at jeg kan få oppskriften?? Sjokolade og bringebær er mine to favorittsmaker, gjerne i kombinasjon!

Du får hilse på meg om du ser noen som likner! På messen i morgen altså! Vi blir en liten gjeng...

Ja, jeg vet ihvertfall omtrent hvordan du ser ut, Hannemor! (Fra bilder altså) :wink:

Blir moro med bryllupsshow!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og er nesten litt redd for at det skal bli et antiklimaks når jeg ikke skal planlegge bryllup lenger. For jeg elsker å planlegge ting! :ler:

:ler: nå fikk jeg Monica i Friends-assosiasjoner :ler:

Sjokolade og bringebær er jo bare nyyyydelig sammen :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: nå fikk jeg Monica i Friends-assosiasjoner :ler:

:ler: Ja, skjønner hva du mener!

Kontrollfrik og planleggingsfrik. Skulle bare ønske at jeg var like ryddig i heimen som Monica... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er vel egentlig glad for at jeg er litt avslappet på ryddefronten. Man sliter jo bare seg selv ut + driver folk rundt seg til vanvidd... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

* 22 uker igjen *

Endelig fant jeg et bilde av slik jeg ser for meg at brudebuketten min skal være. Har tenkt i mange år at den skal bestå av hvite liljer og er nesten helt sikker nå på at den skal være rund... :rosasmil:

Ellers så var jeg jo på bryllupsmessen på Plaza forrige lørdag. Ble omtrent som forventet, dvs at jeg hadde ikke høye forventninger, ut fra det jeg hadde hørt om fjorårets messe... De kunne med fordel hatt flere relevante utstillere og showet var litt langdrygt. Men, men, var litt artig å gå sammen med to andre bryllupsinteresserte jenter! :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nydelige blomster :) Pass bare på at den ikke blir for stor og dominerende (det vil hvertfall ikke jeg ha). Men bildet var veldig fint,- blomstene var ikke for stramt bundet så det ut til! Da synes jeg det blir litt mer romantisk enn når de er bundet veldig hardt sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

Koselig dagbok du har!

Fin kjole, fin bukett, fint slør og fine sko!!! (har jeg glemt noe da?) Synes alt du har lagt ut bilde av var fint jeg... :ler:

Ser at det er lenge siden du fikk skoene dine, og har et spørsmål i den forbindelse (lurer på å kjøpe dem selv).

Er de gode å gå med?

Regner med at du har prøvebrukt dem noen ganger for å slippe gnagsår på den store dagen :wink:

Synes skoene ser så fine ut, men er litt bekymret for at helen skal være for langt under skoen om du skjønner hva jeg mener. Skal til Danmark i mars og hente "min" Lillykjole. Regner med at jeg kommer til å kjøpe sko samtidig, og vil være sikker på at jeg gjør et riktig valg :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Vigdis, takk for skryt! Har vært bittelitt usikker på kjolen innimellom, kanskje siden den er ganske ulik det meste som er på moten nå. Men det var jo også det jeg ville ha i utgangspunktet... :wink:

Det er jo så mange brudekjoler å velge mellom! Man blir påvirket og forvirret jo mer man ser.

Og ja - kan absolutt anbefale de skoene! Er gode å gå i, ikke for "bratte" hvis du skjønner. Jeg ville ikke ha for høy hæl, både fordi jeg vil ha en mest mulig naturlig gange opp kirkegulvet, og fordi jeg ikke vil bli for høy ift mannen min. Du finner disse skoene på Lilly's nettsider fremdeles. Hvilken brudekjole har du bestemt deg for? (Har ikke fått lest gjennom hele dagboken din ennå...) Så også at det ble nevnt noe om pene frimerker i dagboken din...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...