Gå til innhold

malicious' fikk 2 blå raskere enn tenkt!


malicious

Anbefalte innlegg

Jeg stemmer for GoT ;)

Hvor mye betalte du for 30 klipp? Jeg kunne sikkert ha godt av noe sånt, dørstokkmila er så lang! :sukk:

Da er det vedtatt! GoT it is! 30 klipp var på kampanje, så det ble rundt 15.000 eller noe sånt. Nedbetalt på 6 mnd. Ble tight budsjett de månedene, skal sies. Men igjen, angrer ikke et sekund. Hadde jo aldri trent i hele mitt liv før første PT-time. Faktisk så mente fastlegen min at hun aldri hadde kjent så dårlige muskler som jeg hadde. Jente 25 år, vanlig BMI, men null muskler - der hadde du meg, liksom! :laugh:

Prøverdeeets:

- litt mindre ømme nipples. Litt vonde på undersiden. Murringer i magen og litt utflod. Just another day NOT being pregnant ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor er du hen i syklusen nå da?

Fikk positiv EL-test torsdag forrige uke, så da var vel EL på fredag-ish. Så ca. 5 DPO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter hos frisøren og har litt farge i etterveksten. Skal klippe og tynne ut håret litt også. Har ekstremt mye hår, tjukt som bare det!

På jobb i dag har jeg hatt medarbeidersamtale. Fått masse ros fra sjefen min og har fått delegert mer arbeid og ansvar - det liker jeg!

Etter jeg er ferdig her så skal jeg hjem og lage taco med typen! Så skal vi se Fargo. Wii!

Snart helg! Bør kanskje vaske bunadsskjorta i dag?! Hva skal dere på 17. Mai?

Merker litt ubehag i magen og nyrene i dag. Litt ømt liksom. Men det som er deilig denne mnd er at jeg ikke jager symptomer. Tenker at jeg ikke er gravid, rett og slett! Men skal teste 22. Mai, på bursdagen min. Hadde vært kul bursdagsgave til meg selv :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med medarbeider samtalen! Alltid koselig med fin tilbakemelding :biggrin:

Jeg og samboeren skal bare ned i byen litt, kikke og spise ute. Hva skal dere? Jeg prøvde bunaden istad og den passer ikke over puppene mine! De blir helt klemt i hjel, herregud :(

Jaja, får enten få mamma til å sy en ny eller må nesten håpe på at de blir mindre :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig med medarbeider samtalen! Alltid koselig med fin tilbakemelding :biggrin:

Jeg og samboeren skal bare ned i byen litt, kikke og spise ute. Hva skal dere? Jeg prøvde bunaden istad og den passer ikke over puppene mine! De blir helt klemt i hjel, herregud :(

Jaja, får enten få mamma til å sy en ny eller må nesten håpe på at de blir mindre :ler:

Haha! Den kan vel sys ut? Min har ikke blitt gjort noe med siden konfirmasjon, så jeg tviholder på den og nekter og sy den ut! Mulig jeg må, fordi den strammer jo rundt brystet så der kan jeg ikke akkurat slanke meg.

Aner ikke hva vi skal ennå. Var i Oslo i fjor, men det blir for mye mas. Har blitt invitert til champis-frokost over alt, men akkurat nå frister det å ta det med ro :)

Typens bror har dama på besök, hun er fra sør-amerika, så hun ville at jeg skulle ha på meg bunaden. Hun har invitert venninene sine, og de ville veldig gjerne bli tatt bilde av siden av ei jente i bunad. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig helg! Må henge opp bunadsskjorta og sjekke sølvet. Snakk om å være sent ute! Er nok 7 dpo i dag.. En uke igjen så tester jeg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 9 dpo i dag, med litt milde magesmerter og noe brun-ish utflod. Stikker litt og murrer litt, men gidder ikke en gang håpe at jeg er gravid. Slipper da å bli skuffa? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har IKM ca. 24 mai. I følge kroppen føles det ut som den kommer i morgen. Jeg tok en test i dag tidlig for morroskyld, den var blendahvit. Føler ikke sjansene er så store for graviditet gitt, så legger fra meg tanken og venter på TR. :)

Mulig sjansene er der, men håper ikke noe. Ville nok ha følt meg annerledes, if so.

Håper alle har en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry for ekle detaljer.. Dette er skikkelig mensvondt uten å ha det mens. Som om hele livmora har vridd seg rundt. Nå er den sånn kremgul-farget og det gjør skikkelig vondt i skjeden.. Jeg lurer på om dette kanskje er en betennelse? Vanligvis tar jeg gjerne en sånn tube med Lactal for å skape balanse i skjeden iforhold til PH-verdi, men nå er jeg tom :( Må en tur på apoteket i morgen og skaffe flere. Puppene er også vonde, så her kan TR komme litt tidlig syns jeg.

Har nå lest om hvordan man regner DPO. Mange mente at man regner positiv EL test - negativ dagen etterpå - DPO etter den igjen. Så i følge den så er jeg ca. 10 dager i dag. IKM om 5 dager da. Please kom litt før. Orker ikke mer vondt assa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usja, det hørtes ikke noe godt ut! :( Trenger ikke nødvendigvis være betennelse heller, men bare ubalanse i skjeden! Så er nok greit å komme seg på apoteket og prøve ut iallefall. Så får du bestille legetime hvis det ikke blir bedre! :klem:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føles som det verste er over nå. Tar likevel en tur på apoteket. Det er greit å ha noe i bakhånd. Syns også det er veldig greit at jeg ikke avlyste timen min hos gynekolog i midten av juni. Kanskje greit å få sjekket ting der, at alt er i orden :)

Merker jeg er skikkelig glad denne uka. Kanskje det muligens har noe med at jeg har bursdag om 2 dager? Who knows! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der kom TR! Perfekt bursdagsgave til meg selv. Jaja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer med dagen, Malicious! :blomst::skya: Håper du koser deg masse i dag!

Dumme tr!! BURN IN HELL :kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gratulasjoner! Det ble sol, kake flere ganger i løpet av dagen og gaver :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...