Gå til innhold

malicious' fikk 2 blå raskere enn tenkt!


malicious

Anbefalte innlegg

Da har jeg fått pakken min fra Ebay med EL-tester og det glidemiddelet. Spørsmålet mitt blir da; NÅR tar man EL-testene? og hva ser jeg etter? Har ikke åpnet de ennå, for jeg vil liksom ikke vise disse til kjæresten :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har jeg fått pakken min fra Ebay med EL-tester og det glidemiddelet. Spørsmålet mitt blir da; NÅR tar man EL-testene? og hva ser jeg etter? Har ikke åpnet de ennå, for jeg vil liksom ikke vise disse til kjæresten :P

Syns det er lurt å ta dem i syklus dag 10 og hver dag fram til positiv test. Det har jeg tenkt å gjøre ihvertfall og her blir streken litt sterkere for hver dag :) Er på dag 12 nå og begynte på dag 10.

Og så er det best å ta dem mellom 11 på morran til 15 på ettermiddagen hvis jeg har forstått riktig :)

Endret av Skyblue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har tid til å ta en slik test midt på dagen? :ler: Jeg kan jo ikke styre med dette på jobb? haha! Jeg har syklus på ca. 31 dager, så da bør jeg vel starte testingen på dag 11 -12 ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har tid til å ta en slik test midt på dagen? :ler: Jeg kan jo ikke styre med dette på jobb? haha! Jeg har syklus på ca. 31 dager, så da bør jeg vel starte testingen på dag 11 -12 ?

Rekker du ikke 5 minutter på dass? :P Ta med deg en plastkopp og en eltest! Simple as that!

Greia er at du kanskje plutselig har tidligere el enn antatt osv. Jeg tester så tidlig fordi jeg ikke er 100% kjent med syklusen min og dette er pp1.. Jeg har også syklus på ca 31 dager, men starter likevel tidlig. Men dag 11-12 går sikkert helt fint det å! Bare jeg som liker å være litt på vakt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rekker du ikke 5 minutter på dass? :P Ta med deg en plastkopp og en eltest! Simple as that!

Greia er at du kanskje plutselig har tidligere el enn antatt osv. Jeg tester så tidlig fordi jeg ikke er 100% kjent med syklusen min og dette er pp1.. Jeg har også syklus på ca 31 dager, men starter likevel tidlig. Men dag 11-12 går sikkert helt fint det å! Bare jeg som liker å være litt på vakt :jepp:

Fikk tid til å lese litt i brosjyren som fulgte med. Der stod det at så lenge du testet på samme tidspunkt hver dag, så kunne du gjerne teste fra 11 - 20 på kvelden. Jeg testet i går ettermiddag og da ble det antydninger til strek nr. 2, så jeg tester nok igjen i morgen kveld.

Ellers lurer jeg rett og slett på om man kan være allergisk mot sperm? Evt. at kroppen min på tilpasse seg det? Noen som har vært borte i det? Når han kommer inni meg, så føler jeg meg dårlig utover dagen. På samme måte som jeg var for 2 uker siden, da jeg var hos legen. Øm i livmor, sliten av pusten osv. Mulig det er psykisk? :laugh: Den svir liksom ikke inni meg, og jeg får ikke utslett eller noe.. Når jeg tenker meg om, så kan det være at det gikk litt hardt for seg, for det kom litt friskt blod på papiret etterpå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tid til å lese litt i brosjyren som fulgte med. Der stod det at så lenge du testet på samme tidspunkt hver dag, så kunne du gjerne teste fra 11 - 20 på kvelden. Jeg testet i går ettermiddag og da ble det antydninger til strek nr. 2, så jeg tester nok igjen i morgen kveld.

Ellers lurer jeg rett og slett på om man kan være allergisk mot sperm? Evt. at kroppen min på tilpasse seg det? Noen som har vært borte i det? Når han kommer inni meg, så føler jeg meg dårlig utover dagen. På samme måte som jeg var for 2 uker siden, da jeg var hos legen. Øm i livmor, sliten av pusten osv. Mulig det er psykisk? :laugh: Den svir liksom ikke inni meg, og jeg får ikke utslett eller noe.. Når jeg tenker meg om, så kan det være at det gikk litt hardt for seg, for det kom litt friskt blod på papiret etterpå..

Ja. Jeg pleier å teste på morran og på kvelden. Men dropper testing i kveld.

Hehe, må være forsiktige da ;) Trodde ikke det gikk an å være allergisk mot sperm? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, med kroppen min så er jeg jaggu ikke forundret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var jeg vitne til noe av det søteste jeg ever har sett! Gikk hjemover fra jobb og en dame går bak meg, plutselig roper hun på jenta 100m frem i gata. Mulig hun var 3-4 år. Så skriker hun "MAMMA!!!!" mens hun løper mot oss.. Stopper, slenger ut slengkyss og løper mot henne igjen "MAMMAEN MIN!!!!" Herregud jeg trodde jeg skulle begynne å grine. Så jeg fortalte jo typen dette da jeg kom hjem. Ikke en eneste respons en gang. :frustrert:

Merker akkurat nå at han er litt mindre favoritt enn ellers.. Kunne jo ha kommentert på det, da!

Tok EL-test i dag; blendahvit - dag 12. Har syklus på ca. 31 dager, så har litt til å gå på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var jeg vitne til noe av det søteste jeg ever har sett! Gikk hjemover fra jobb og en dame går bak meg, plutselig roper hun på jenta 100m frem i gata. Mulig hun var 3-4 år. Så skriker hun "MAMMA!!!!" mens hun løper mot oss.. Stopper, slenger ut slengkyss og løper mot henne igjen "MAMMAEN MIN!!!!" Herregud jeg trodde jeg skulle begynne å grine. Så jeg fortalte jo typen dette da jeg kom hjem. Ikke en eneste respons en gang. :frustrert:

Merker akkurat nå at han er litt mindre favoritt enn ellers.. Kunne jo ha kommentert på det, da!

Tok EL-test i dag; blendahvit - dag 12. Har syklus på ca. 31 dager, så har litt til å gå på :)

Åååååh.. :rodmer:

Tror nok vi må lære oss at de fleste mannfolk ikke legger merke til eller gjør noe stort ut av slike ting som vi gjør :fnise: Jeg har begynt å innse det nå, så nå blir jeg dødsforelsket hver gang han sier no så 'lite' som f.eks : ,,Tenk om det ligger en baby i magen din, nå!" eller ,,Jeg er jævlig keen på baby i løpet av året jeg". Jaah.. skikkelig romantisk den siste der altså :fnise: men, jeg smelter like mye for det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah! Denne dagen i dag har vært utrolig bra! Jeg har hatt masse energi selv etter å ha trent med PT i dag. Jeg har fått servert middag hjemme og er deilig og sliten i kroppen. Maks lykke :) Akkurat nå venter jeg på å kunne gå på do. Tenkte og ta en EL-test. Lurer på om jeg er på dag 13 i dag, men lurer jo litt på om det er vits i å teste så tidlig? Har ikke så mye erfaring med dette, så tar gjerne råd fra andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I did it! Litt nærmere enn dag 10. Antydninger til svaaaak stripe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er testene mine så langt! Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Assa. Jeg trodde ikke det gikk an å bli så støl???!! Rumpa, lår, armene, jeg kan jo virkelig ikke bevege meg i det hele tatt! Jeg trente i går, med PT og ble skikkelig kjørt.. Dag nummer 2 skal være verst innenfor stølheten, så jeg håper jeg ikke har El i morgen, for jeg tror ikke jeg orker å ha sex hvor jeg selv må delta aktivt i bevegelsene. Hahaa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Assa. Jeg trodde ikke det gikk an å bli så støl???!! Rumpa, lår, armene, jeg kan jo virkelig ikke bevege meg i det hele tatt! Jeg trente i går, med PT og ble skikkelig kjørt.. Dag nummer 2 skal være verst innenfor stølheten, så jeg håper jeg ikke har El i morgen, for jeg tror ikke jeg orker å ha sex hvor jeg selv må delta aktivt i bevegelsene. Hahaa.

Du får ligge der å bare ta i mot :danse::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått positiv EL-test! wæææ! Det betyr at den kommer mellom 12 - 72 timer og at jeg bør teste frem til jeg får en negativ?

Da blir det sengekos i kveld, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått positiv EL-test! wæææ! Det betyr at den kommer mellom 12 - 72 timer og at jeg bør teste frem til jeg får en negativ?

Da blir det sengekos i kveld, da!

Jepp, så bare kooooose dere masse i dag og i morra ihvertfall!! Og gjerne i ovremorra å, vet jo aldri hvor lang tid det tar for egget å slippe vett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk plutselig litt noia! Det kan skje at keg blir gravid faktisk!! :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...