Gå til innhold

malicious' fikk 2 blå raskere enn tenkt!


malicious

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Våkna halv fem av fuglene og sovna ikke før en time senere. Så sykt vondt i kroppen. Feber, kvalm, vondt i hodet... Slitsomt å puste! Snart så jeg begynner å Google alle symptomene mine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen litt bedre, men er slitsomt å puste litt. Slapp i kroppen osv. Verste av alt er at jeg er så sykt om i livmor-området. Kraftige smerter der hvis jeg plutselig legger meg over på siden. Ellers kommer det mensmurringer som går over fort. Venter på mens rundt disse dager, men ingen tegn ennå, og er ikke gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oog btw god bedring! :blomst:

Mulig en vanncyste som har sprukket, men er i allefall ikke gravid :) resten av prøvene får jeg svar på om en ukes tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig en vanncyste som har sprukket, men er i allefall ikke gravid :) resten av prøvene får jeg svar på om en ukes tid :)

:klem:
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hohoi, for en dag! Tror jeg må begynne å skrive litt mer utfyllende innlegg så det blir litt underholdende å lese her :)

Formen er heldigvis mye bedre og jeg kom meg på jobb i dag. Det vil si, en halv arbeidsdag. Skulle innom legen først. Da jeg kom inn til legen, som forøvrig var verdens hyggeligste (vikar for min fastlege) sjekket hun nyrene og klemte litt på magen min. Mulig det er det som gjorde susen for meg, for livmora mi har vært så himla øm siden eggløsning at det har vært vondt i ligge, stå og sitte. Haha, mens nå har det roet seg og ser ut som TR er på vei. Hun konkluderte vel med at det kunne ha vært en vanncyste, men at det er bra jeg skal til sjekk hos gynekolog om 2 mnd. Vanskelig å si eksakt, men at PMS er plagsomt for meg, er ingen hemmelighet :laugh:

Hun tok en urinprøve og blodprøve. Jeg skulle sitte å vente og hvis det var noe på prøvene så skulle hun kalle meg inn igjen, hvis ikke kunne jeg gå. Tiden gikk jo og jeg satt der og ventet.. Det tok så lang tid at jeg måtte spørre om det var lenge igjen. Og fikk svar fra resepsjonisten "neida, legen tar deg inn igjen straks." EH WHAT! Er det noe galt med prøvene? ER jeg GRAVID???? Shit, alle de tankene som gikk igjennom hodet mitt. Så for meg hvordan jeg skulle fortelle typen det, og sjefen min, og hele familien, og hva vi måtte huske å kjøpe til barnet vårt. Haha, snakk om å tenke langt frem i tid.

Så når jeg kom inn, så sa hun at testen var negativ (som jeg egentlig trodde, men fornektet det litt), men at de fant lite protein i urinen, så de ville ta en blodprøve til.. Jeg har verdens minste blodårerer, så hun stakk meg to ganger før hun fikk blod. Jeg hater virkelig å bli stukket, da jeg ble stukket mye som barn av inkompetente folk, som aldri traff riktig. Bah.

Da jeg kom hjem etter jobb så spurte typen om hvordan det gikk. Så jeg fortalte det hun hadde sagt, og at jeg ikke var gravid. Så så han på meg og sa

"Hva føler du om det?" -

"tja, vet ikke helt. Hadde jo vært hyggelig, men vi er jo ikke helt der ennå."

"Hva mener du?"

"Ja, vi bor jo her i kjelleren til dine foreldre, og du er student. Vi har jo ingenting på stell akkurat nå"

Også sier han...

"Jo, men det er det man har 9 mnd på å fikse da. Vi hadde jo fått god tid på å forberede oss. Jeg tror det hadde gått bra, jeg."

Jeg fikk nesten litt hakeslep. Jeg har sagt de eksakte ordene i 2 år nå og fått et vanskelig surtryne tilbake, men den siste tiden har han faktisk endret mening og brukt MINE ord. Helt fantastisk :danse::rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man får jo litt hakeslepp når mannen plutselig sier det du har sagt hele tiden! :biggrin: Da er det vel bare å fortsette prøvingen? ;) Fikk du svar på blodprøven med en gang? Eller venter du på svar enda? Hehe, mange spm... :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, man får jo litt hakeslepp når mannen plutselig sier det du har sagt hele tiden! :biggrin: Da er det vel bare å fortsette prøvingen? ;) Fikk du svar på blodprøven med en gang? Eller venter du på svar enda? Hehe, mange spm... :plystre:

Ja, blir jo å fortsette da :)

Prøven blir sendt til lab, så kan ta en ukes tid. Tester for stoffskifte, vitaminmangler osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag møtte jeg herlige venninner for middag. Vi møtes en gang i mnd fast og det ble øl, vin og cava! Fordelen med og ikke være gravid asså :) Håper dere alle har hatt en fin uke og gleder dere med herlig helg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper alle har hatt en fin helg! Jammen må jeg si at TR har vært sur når hu kom på besøk! Makan til vondt! Knaska piller i ett sett og hatt sykt vondt i hodet.. Æææ! Fortsatt noen dager igjen, men føler virkelig at kroppen ikke var riktig i balanse .. Menn er så heldige som slipper alt dette ;)

Neste mnd blir det så klart baby (kryssetr fingrene) hihi!

Har dere hatt en fin helg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei!

Jeg og mannen har kommet med en utrolig god løsning i forhold til husarbeid. Så, på mandag ble vi enige om at hvis han skiftet på senga og vasket badet, så skulle han få en blowjob. Hahaha, DEN ideen likte han! For min del helt fantastisk og slippe disse tingene ... :)

Noen av dere som selger tjenester på den måten? haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg kunne selge husarbeidet på den måten! :fnise: Uheldigvis har jeg større sexlyst enn mannen, så her er det vel egentlig han som kan selge sånt... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Seriøst? Får han ikke ellers? Her TILBYR jeg han blowjob uten at han må gjøre noe. Jeg kan finne på å bare dra av buksa hans hvis jeg får lyst til å blowwe han litt kremt! :fnise: Og han har aldri hatt noe imot det.. noen ganger kan han bare spørre meg "Kan jeg få litt bj?" Så spretter jeg fram! Haha. Er det bare jeg som er glad i det? :icon_lol:

Men det med husarbeid, så tar jeg mest. Han jobber fulltid og jeg bare vikariat. Så jeg er mye mer hjemme enn det han er. Derfor blir det at jeg tar mesteparten. Men hender selvfølgelig at han hjelper til noen ganger. Feks å re opp senga eller ta oppvasken. Eller gå tur med hundene. Mest i helgene får jeg hjelp da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, joda, han får ellers også! Men nå får han litt flere ;) Han er motivert for husarbeid (noe jeg vanligvis må mase på) da han vet han får litt belønning etterpå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...