Gå til innhold

malicious' fikk 2 blå raskere enn tenkt!


malicious

Anbefalte innlegg

Ja herlig Vær altså!!

Har faktisk spilt slåball med mor, far, bror og samboer haha. Ikke ofte vi gjør det (aldri) så det var moro.og ikke minst slitsomt! Snart blir det grillings ;-) gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Good Day!

Sittet 4 timer i sola og lest bok, herlig herlig! Hjulpet mamma med dessert og venter på andebryst til middag. Er dessverre sikker på at mensen er på vei. Er en sånn spesiell følelse, et par dager i forveien. Krysser fingrene for ikke, men prøver å tenke at jeg ikke skal bli skuffet når den kommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæle måne, sola er digg i dag! Har unnagjort en skogstur og lest ferdig boka mi i sola. Ansiktet er fregnet opp og litt rødt :P

Ingen tegn på TR, bare smerter og faktisk hvit utflod. (Sorry for detaljer!) skal få i meg litt middag så setter jeg meg på toget inn mot Oslo igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hæle måne? Erru fra Østold du å? :fnise:

Haha, nei, men hadde en kollega som sa det hele tiden, ble til at vi andre adopterte det litt også. Hihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en helg hos mine foreldre kom jeg hjem til nystrøken og vasket leilighet! Snakk om luksus :) Beste kjæresten asså <3 I morgen venter jobb igjen. litt deilig også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, nei, men hadde en kollega som sa det hele tiden, ble til at vi andre adopterte det litt også. Hihi!

Aah, okei!:-p
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æææ, tilbake på jobb! Var lys våken av meg selv kvart over seks i dag, var dog litt hardt å stå opp og merker nå at jeg gjeeeerne ville hatt litt mer fri asså!

Fremdeles ikke noe TR her. Er på dag 30, så burde ha kommet.. Tror jeg? Får sånne tak i magen spesielt når jeg legger meg på kvelden og våkner. Skikkelig mensvondt, men så gir det seg? Burde hatt litt starthjelp, tror jeg. Lol. Tok test midt på dagen i går og den var negativ. Nå skal jeg slappe av mer i allefall :)

Når er det garantert at testen er riktig da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æææ, tilbake på jobb! Var lys våken av meg selv kvart over seks i dag, var dog litt hardt å stå opp og merker nå at jeg gjeeeerne ville hatt litt mer fri asså!

Fremdeles ikke noe TR her. Er på dag 30, så burde ha kommet.. Tror jeg? Får sånne tak i magen spesielt når jeg legger meg på kvelden og våkner. Skikkelig mensvondt, men så gir det seg? Burde hatt litt starthjelp, tror jeg. Lol. Tok test midt på dagen i går og den var negativ. Nå skal jeg slappe av mer i allefall :)

Når er det garantert at testen er riktig da?

SKal jeg komme bort med et par startkabler? :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SKal jeg komme bort med et par startkabler? :laugh:

Haha, ja takk! Sett det rett i nyrene, helst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja takk! Sett det rett i nyrene, helst!

Nyrene? ærre ikke livmora du skL ha fart på, da? :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nyrene? ærre ikke livmora du skL ha fart på, da? :fnise:

Hehe! Jo men tenk om livmora tar kvelden? Best og ta det i et organ som er i nærheten? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Jo men tenk om livmora tar kvelden? Best og ta det i et organ som er i nærheten? :P

Eggstokkene da! Så får vi litt fart på egga dine :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eggstokkene da! Så får vi litt fart på egga dine :fnise:

Good one! Lets do it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Good one! Lets do it!

Døh, gidder du å lese siste spørsmålet i dagboka mi? Hvis du har et normalt væskeinntak vel og merke :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Døh, gidder du å lese siste spørsmålet i dagboka mi? Hvis du har et normalt væskeinntak vel og merke :fnise:

Done :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I ettermiddag har jeg vært skikkelig dårlig. Vært sliten i dag, men det er jo første dag etter ferien, veldig vanlig. Rundt klokka to begynte jeg å bli varm og fryse om hverandre. Deretter ble jeg svimmel, svett og kvalm. Har vondt øverst i ryggen, rundt nyrene, tror jeg selv. Det dunker inni der, på en måte. Var nede ibyen etter jobb og var skikkelig fraværende, merka jeg. Det føltes som at ANYDAY så ville jeg bare falle om. Vi gikk på butikken på vei hjem og den veien har aldri vært så lang før... Har merket noe av dette før. Føler ikke jeg drikker lite heller, men det er mulig jeg gjør det? Bah! Syns litt synd på meg selv nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I ettermiddag har jeg vært skikkelig dårlig. Vært sliten i dag, men det er jo første dag etter ferien, veldig vanlig. Rundt klokka to begynte jeg å bli varm og fryse om hverandre. Deretter ble jeg svimmel, svett og kvalm. Har vondt øverst i ryggen, rundt nyrene, tror jeg selv. Det dunker inni der, på en måte. Var nede ibyen etter jobb og var skikkelig fraværende, merka jeg. Det føltes som at ANYDAY så ville jeg bare falle om. Vi gikk på butikken på vei hjem og den veien har aldri vært så lang før... Har merket noe av dette før. Føler ikke jeg drikker lite heller, men det er mulig jeg gjør det? Bah! Syns litt synd på meg selv nå :P

:gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...