Gå til innhold

malicious' fikk 2 blå raskere enn tenkt!


malicious

Anbefalte innlegg

Fikk plutselig litt noia! Det kan skje at keg blir gravid faktisk!! :O

Ikke sant! hehe. Tenker sånn jeg å :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil noen hjelpe meg å tolke disse? Hilsen Newbie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye: Sniker meg inn her jeg ;)

Jeg er ingen ekspert på EL-tester, men var test-streken på testen nr 2 fra venstre sterkere enn kontrollstreken da du tok den? I så fall vil jeg tippe du har hatt EL i dag. Tror EL-test blir positiv ca 24 timer før du har EL :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye: Sniker meg inn her jeg ;)

Jeg er ingen ekspert på EL-tester, men var test-streken på testen nr 2 fra venstre sterkere enn kontrollstreken da du tok den? I så fall vil jeg tippe du har hatt EL i dag. Tror EL-test blir positiv ca 24 timer før du har EL :)

Koselig! Velkommen! :)

Ja, i går så den ganske lik ut som denne her, som jeg fant på nett. Rød i kanten på teststreken, sterkere enn kontrollstreken.

15453d1380314417-strong-positive-ovulati

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tenkte kanskje det, ettersom den ikke viste noe særlig i dag. Tror uansett at dette var vår eneste sjanse denne mnd, ettersom typen fikk kalde føtter og nå vil hoppe av i svingen :sinna:

Hadde oss i går kveld, så sjansen er jo der, men likevel.. :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvaa? Hvorfor??? mannfolk altså.. Det er good sjanse hbis du har el idag og dere fikk gjort noe i går da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvaa? Hvorfor??? mannfolk altså.. Det er good sjanse hbis du har el idag og dere fikk gjort noe i går da:-)

Blir aldri klok! 2 dager på rad fikk vel tankeboksen i gang da, med "sannsynlighet" og sjanser og alt han snakket om. Blir litt lei meg, men forstår han. Skal absolutt ikke presse noe på han. Tror ikke dagen var riktig for han, for å si det sånn. Vel, noen hundre millioner aksjer ble lagt inn i går, så får vi se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir aldri klok! 2 dager på rad fikk vel tankeboksen i gang da, med "sannsynlighet" og sjanser og alt han snakket om. Blir litt lei meg, men forstår han. Skal absolutt ikke presse noe på han. Tror ikke dagen var riktig for han, for å si det sånn. Vel, noen hundre millioner aksjer ble lagt inn i går, så får vi se :)

Uff, skjønner at du blir lei deg. Min var jo ekstremt frem og tilbake i førsten, men ser heldigvis ut som han er over det nå :) Han sier iallefall ingenting :P Får håpe det klaffet igår :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt når mannfolka blir sånn altså. Var sånn her også men nå er det nesten litt motsatt. Altså jeg vil fortsatt ha barn men har i det siste tenkt litt på at det kanskje passer bedre å få sommerbarn med tanke på at jeg har tenkt å studere til høsten. Man får for eksempel foreldrestipend etter endt utdanning og da ser jeg for meg at det blir lettere sånn sett. Men klaffet det denne mnd så er det bare helt fantastisk så klart! Hvis ikke, mulig vi tar det litt rolig i juni og juli og kjører for fullt igjen i august. :-)

Men nå må mannen din ombestemme seg igjen da!! Dere har i hvertfall aksjene fra i går, så det burde holde! Krysser fingre for deg <3 skriver på mobilen så dårlig m skriving her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter ❤️

Ble litt kos dagen før EL og i går på selve EL. Han ombestemte seg :) testet nå og hadde negativ EL, så da var den nok i går :) krysser fingrene!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ombestemte han seg enda en gang? Så han er med igjen?

Vi prøver ikke aktivt, han er mer sånn "skjer det så skjer det" :) det høres litt mindre skummelt ut på den måten, har jeg forstått. :)

I natt sov jeg 10timer! Måtte ta en allergipille etter å ha vært i hagen i går og ble så trøtt! Sovna vel kvart over ni eller noe :P

Gjett hvem sine nipler som er vonde?! Løp til bussen nå og når de knissa mot tøyet så var det så sykt ømt! Måtte holde på de mens jeg løp. Haha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å.. I dag stapper jeg trynet mitt med så altfor mye mat! Jeg har greit hangover fra den allergipillen i går og klarer nesten ikke holde meg våken på jobb! I dag er jeg 3 DPO og teller ned mot testing, som er OM HUNDRE ÅR! Evt. rundt bursdagen min 22/05 :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å.. I dag stapper jeg trynet mitt med så altfor mye mat! Jeg har greit hangover fra den allergipillen i går og klarer nesten ikke holde meg våken på jobb! I dag er jeg 3 DPO og teller ned mot testing, som er OM HUNDRE ÅR! Evt. rundt bursdagen min 22/05 :) :)

Har også ikm 22.05 og er 4 dpo i dag. Men tenkte å teste meg på 17. mai for å se om jeg kan ta meg en drink eller to. Men har på følelsen av at den vil vise negativ fordi 10 dpo er litt tidlig, og da tørr jeg fortsatt ikke å ta meg en drink eller to... i tilfelle den skulle være positiv dagen etterpå liksom :P

Men det er ikke lenge til 22. da! Bare 10 dager! Går FORT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er jo helt merkelig at etter hver syklus så tenker jeg "NÅ klaffet det!" Forrige mnd var jeg bombesikker fordi jeg følte og tenkte på graviditet og symptomer hele mnd og tror nå jeg lurte meg selv inn i den fella. Det skal jeg ikke denne måneden. IKM er rundt 23-24 og har planer om å teste på bursdagen min 22 mai.

Nå føler jeg litt murring, vonde nipples og vonde pupper uten at de er hovne, på en måte? For og ikke snakke om trøtt. Om det ikke er klaff nå heller, så skal jeg hver eneste dag notere ned hvordan kroppen føles, bare så jeg kan se tilbake på det og se "NEI, du har faktisk vonde nipples før mens også!!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn tenkte jeg også å gjøre! Så kan man bare lese tilbake og bare "åja.. pleier visst å få det." osv. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg endelig fått trent igjen. Har kun ett klipp igjen på PT-pakka mi, så det betyr at jeg har brukt 29 klipp! Tiden har gått så fort. Kan absolutt anbefales. Sitter nå i sofaen nydusjet etter trening, fått servert middag, og mannen han .. ja har fått en BJ. Fryd i heimen kan du si! :fnise:

I kveld skal vi vel enten se Game of Thrones eller Fargo, må bare bestemme meg for hvilken serie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer for GoT ;)

Hvor mye betalte du for 30 klipp? Jeg kunne sikkert ha godt av noe sånt, dørstokkmila er så lang! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...