Gå til innhold

malicious' fikk 2 blå raskere enn tenkt!


malicious

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har på følelsen at TR er rett rundt hjørnet nå. Er vel egentlig greit, for da kan jeg drikke på ferien sammen med svigers :) Ville vært vanskelig å slippe unna den når vi skal på ferie sammen i 14 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ingenting.. Plutselig fikk jeg litt sånn EL-aktig slim? ca. 12 DPO! Hææææ! Mens murring og slim, forstår iiingen ting jeg nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå MÅ mannen komme hjem snart, jeg holder på å sprekke!

Tatt på urin nå, tissa sist for 3-4 timer siden.. IKM ca. 20 - 22.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer! Den er positiv den! Tenkte på det når du la ut om symptomer med menssmerter og slim ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, da var vi to :P

Glemte å si gratulerer jeg :O
Ble så glad på dine vegne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit banditt, dette kom brått på! Venter på at kjæresten skal komme hjem... Nå ble plutselig verden annerledes! Skal ta en digital om noen dager, men tester på morgenurin i morgen, for sure.

Tok test, så litt på deg, den så rar ut, tok en dusj, sjekka testen, RETT PÅ KG. hahaha!

OMG

:danse::fnise::jolie::grine::sjokkert::plystre::ler::bond:;):rodmer: <- Mine følelser akkurat nå!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i sjokktilstand den første dagen jeg også :klemmer: Håper samboeren din snart kommer hjem, så du får luftet det til han. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Nå er det bare å venne seg til tanken og krysse fingre for at dere blir foreldre på vårparten neste år ;)

Endret av Nautika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk! Føles uvirkelig, så det blir det nok noen dager til.. Mulig uker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hææææ??? Grattis så mye!! Wow, frysninger her jeg sitter! hehe. Så glad på dine vegne!!!! :laugh::danse::blomst::bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hææææ??? Grattis så mye!! Wow, frysninger her jeg sitter! hehe. Så glad på dine vegne!!!! :laugh::danse::blomst::bolledeig:

Jeg sier hæ sjøl asså!! Takk :-)

Ikke helt gått opp for meg. Testa seff igjen nå, drukket masse vann, men kunne ikke dy meg!

Kommer aldri til å få sove i natt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER ❤️❤️❤️

Gratulerer så mye, det er jo helt fantastisk! :bolledeig:

Tusen takk begge to! Jeg er i sjokktilstand. Har bare drømt om KG og babyer i natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...