Gå til innhold

malicious' fikk 2 blå raskere enn tenkt!


malicious

Anbefalte innlegg

I dag tok jeg hjemmekontor. Det ble plutselig -litt- mye nytt å forholde seg til. Jeg prøver og ikke rushe fremover med ting nå, det er fremdeles VELDIG tidlig. I går svirra tankene noe sykt. Vi må jo nemlig flytte også, før et evt. barn, så i et øyeblikk følte jeg VELDIG for å begynne å pakke! :ler:

Dette er så sykt! Jeg trenger litt tid til å la det synke inn, tror jeg :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var innom apoteket for å kjøpe en digitaltest. Har planer om å ta den over helga. Men kommer til å strimmelteste som crazy til over IKM som er i morgen-ish (tror jeg). Jeg er født litt pessimist, så jeg trenger litt tid på slike ting. Haha.

Gikk også innom helsekost og spurte etter vitaminer. Dama der spurte "Hva slags" - merka jeg ble skikkelig varm og klarte å stamme frem.. "eh..sånne..for...de...som...er................. gravide...." Herregud, jeg må ha sett ut som den fjortisen som skulle kjøpe kondomer for første gang. Jeg snubla nå ut derfra og skjønte ikke helt hva som hadde skjedd.

Jeg endte i allefall med å kjøpe Bio-Folin. Får vel begynne å ta disse da, selv om jeg føler mens er rett rundt hjørnet. Er det meningen at det skal være SÅ vondt med murringer?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murringene er så vonde ja! :Nikke: Jeg har løpt noen ganger på do for å sjekke, og særlig når det har vært mye utflod :fnise: Hadde mest murringer i ryggen, og noen ganger måtte jeg be M om å massere meg, for det gjorde så vondt, verre enn vanlige menssmerter ;) Det har gått over nå da ;)

Haha! Kan ikke unngå å le litt av helsekost-historien din :fnise: Du vender deg vel fort til tanken, men akkurat det med graviditet vil man jo helst holde hemmelig i starten ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murringene er så vonde ja! :Nikke: Jeg har løpt noen ganger på do for å sjekke, og særlig når det har vært mye utflod :fnise: Hadde mest murringer i ryggen, og noen ganger måtte jeg be M om å massere meg, for det gjorde så vondt, verre enn vanlige menssmerter ;) Det har gått over nå da ;)

Haha! Kan ikke unngå å le litt av helsekost-historien din :fnise: Du vender deg vel fort til tanken, men akkurat det med graviditet vil man jo helst holde hemmelig i starten ;)

Haha, ja, det ble ganske komisk. Merker det er vanskelig å glede seg så tidlig. Og her sitter jeg, det har gått 24t og det føles likevel som en evighet. Utålmodig much? Må venne meg til det at dette vil taaaaa tiiiiid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tida går fortere etterhvert :klemmer: Hadde det sånn i begynnelsen jeg også, leste alt jeg kunne komme over på nett ;) Bestilte tidlig ultralyd til uke 12 da jeg var 3+4 eller 3+5, og 3+6 måtte jeg bestille legetime til uke 12 også :fnise:

Uke 6 fløy avgårde her i huset, og nå er det jo snart ferie og greier :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Såå fin test :biggrin:

Synes jeg også! hihi.. Litt skummelt likevel! Det er et lite frø i magen :rodmer:

Jeg merker allerede nå at det er litt rart. Hvis jeg hoster eller nyser, så kan jeg få SKIKKELIG strekk nederst i magen. Litt som om musklene der ikke fungerer. :laugh:

Hadde time med PT i går, var sykt deilig å få trent igjen. Må passe på nå så jeg ikke blir en elefant ( som typen allerede kaller meg på tøys! :glare: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, kjenner meg så igjen i det dere sier om murringer :P
Vet ikke hvor mange ganger jeg har gått en ekstra gang på do, fordi jeg er sikker på
at det er mensen :O

Men jeg har enda strekninger, og så mye at jeg begynner å lure på om det er to der xD

Er så gøøy at det har klaffet Malicious! :) Og det var jo nydelig strek på den testen der :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holy Cow!

Hjerteinfarkt her i gården. Jeg tok jo en test i dag tidlig også, så jeg gikk mot stuevinduet for å se på den, og la den selvsagt fra meg der. Har persiennene sånn ⅔ nede fordi vi får inn en del sol. Akkurat nå bor vi hos Svigers i egen leilighet i kjelleren, så vi har stuevinduer ut mot hagen. Tror du ikke svigermor skulle vaske vinduer i dag? Jeg mener.. Vi har vært sammen i 4 år, og de har hatt samme flekk på det ene vinduet i alle årene !! Så kommer hun utenfor vårt og hun MÅ ha sett testen som lå der planta i hvit vinduskarm! Jeg gikk ut etterpå og tittet ned. Jessda, supersynlig! :sjokkert::bond:

Kjæresten mente hun ikke kunne ha sett den, fordi hun alltid blir i et spesielt arbeidsmodus og er super konsentrert. Jeg vet ikke ass! Var ikke sånn hun skulle få vite det på denne måten, eller NÅ.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får prøve å hinte frempå om hun kan ha sett noe. Eller er hun sånn som kanskje kommer med hint om at hun vet noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får prøve å hinte frempå om hun kan ha sett noe. Eller er hun sånn som kanskje kommer med hint om at hun vet noe?

Haha, huff! Jeg vet ikke.. Hun blander seg aldri borte i folka ting, så vet ikke om jeg vil grave heller :)

Ah, en time på øyet var deilig nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, hun skjønner sikkert at dere ikke vil at folk skal vite noe dersom dere ikke forteller henne noe de nærmeste dagene. Så jeg tipper hun holder det for seg selv (evt forteller mannen) fram til dere offentliggjør det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi var oppe hos de i går kveld. Der poengterte hun at hun hadde vasket vinduer! Merkelig ting å nevne, hun som aldri skryter av noe. Etterpå spurte hun om jeg ville ha et glass vin. Sa ja i panikk og tvangsforet maliciousmannen. Tok det selv opptil munnen men drakk ikke. Fikk streng beskjed etterpå at fra nå av skal jeg si nei! Er enig i det, men nå føler jeg jo at hun allerede vet! Åh, hvorfor skal det være så vanskelig?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det skal ikke være enkelt! Du får late som ingenting fremover, så får hun tro det hun vil ;)

Moren min visste at min søster var gravid, pga hun var i så dårlig form. Jeg merket ikke noe til det, så mine gravidvibber er ikke helt på plass :fnise: Moren min holdt tett da, så vi fikk ikke vite det før søster ønsket å dele nyheten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med alkohol er faktisk skikkelig vanskelig. Her ble mrdior rimelig shaitings da vi var på grilling hos mamma da jeg var 4+2 bare ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med alkohol er faktisk skikkelig vanskelig. Her ble mrdior rimelig shaitings da vi var på grilling hos mamma da jeg var 4+2 bare ;)

Ja, det er så sykt vanskelig! Jeg hater jo å holde på denne hemmeligheten, faktisk, trodde det skulle være motsatt! Typen vil ikke få no mer drikke fra meg fremover. Må lære meg å si nei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...