Gå til innhold

malicious' fikk 2 blå raskere enn tenkt!


malicious

Anbefalte innlegg

Slimhinnene er jo ekstra sårbare når du er gravid, så jeg tror du kan ta deg helt med ro :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slimhinnene er jo ekstra sårbare når du er gravid, så jeg tror du kan ta deg helt med ro :klem:

Jeg håper du har rett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går sikkert bra <3

Og kjenner meg igjen i det du sier med mat! Det går i ca. halve mikroposjoner med mat
her for tida :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går sikkert bra <3

Og kjenner meg igjen i det du sier med mat! Det går i ca. halve mikroposjoner med mat

her for tida :P

Hope so!

Får i hvertfall helt noia. Og nå kjenner jeg meg ikke gravid lengre liksom! :( Lurer på å ringe legen min i dag og få ta noen blodprøver denne uken. Reiser på ferie neste mandag og blir borte 2 uker, så er det vel greit å ta en titt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hcg-prøve i dag og igjen på torsdag for å se om det har steget eller sunket. Akkurat nå er jeg litt sur på typen, føler det er hans feil!

Men igjen, prøver å slå meg til ro med at skjebnen vil det den vil. Er det abort er ikke fosteret levedyktig :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at du får tatt prøver før du drar på ferie da :)
Håper virkelig at alt er i orden, og at hcg stiger slik det skal :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg også, men jeg forbereder meg på det verste. Skal sies at det kun var i går det kom litt på papiret. Ingenting i dag. Føles fremdeles som om det er noe i magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra det da :)
Er samme jeg pleier å tenke, at det er bedre å bli positivt overrasket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok fortsatt en liten spire som vokser der inne! Som Saraby sa så er jo slimhinnene ekstra sårbare nå, så det er nok bare det :D For å ikke bli mer stressa og bekymret, la vær å ha sex til du selv føler at det er trygt? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok fortsatt en liten spire som vokser der inne! Som Saraby sa så er jo slimhinnene ekstra sårbare nå, så det er nok bare det :D For å ikke bli mer stressa og bekymret, la vær å ha sex til du selv føler at det er trygt? ;)

Om den fremdeles er der, så blir det nok liiite sex fremover. ;)

Litt vanskelig at denne kom så brått på, hadde først blitt vant til tanken på at jeg er gravid i GÅR. Nå er det ikke like skummelt mer, som for 4-5 dager siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om den fremdeles er der, så blir det nok liiite sex fremover. ;)

Litt vanskelig at denne kom så brått på, hadde først blitt vant til tanken på at jeg er gravid i GÅR. Nå er det ikke like skummelt mer, som for 4-5 dager siden

Hehe bare å gi ham sex på andre måter så ordner det seg nok ;)

PS! har sendt deg pm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe bare å gi ham sex på andre måter så ordner det seg nok ;)

PS! har sendt deg pm.

Så den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer med appetitt? Har slitet meg gjennom denne arbeidsdagen, har fått i meg en brødskive bare. Kvalm deluxe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny hcg-prøve i morgen. Gruer meg til resultatet :( Håper det går bra med lille frøet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Siste prøve tatt nå. Forrige var på noe over 600, som ikke sier meg veldig mye. Får beskjed på mandag om den nye prøven. Alt tar så lang tiiiiid! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tenk sånn, selvom det er vanskelig! Er jo så vanlig med smpblødninger når man er gravid. Er like mange som blør som det er de som ikke blør!:) Å så lenge det ikke er snakk om store blødninger og smerter tror jeg du kan ta det med ro :klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...