Gå til innhold

malicious' fikk 2 blå raskere enn tenkt!


malicious

Anbefalte innlegg

Ikke tenk sånn, selvom det er vanskelig! Er jo så vanlig med smpblødninger når man er gravid. Er like mange som blør som det er de som ikke blør!:) Å så lenge det ikke er snakk om store blødninger og smerter tror jeg du kan ta det med ro :klemmer:

Takk søte! Ja, jeg vet.. Bare så vanskelig å være positiv når alt er nytt og usikkert. Håper du har rett :klem:

Hilsen hormonell jente 26!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk søte! Ja, jeg vet.. Bare så vanskelig å være positiv når alt er nytt og usikkert. Håper du har rett :klem:

Hilsen hormonell jente 26!

Tenk på de som går gjennom et helt svangerskap uten å vite at de er gravide, for de blør jo!! :biggrin:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk på de som går gjennom et helt svangerskap uten å vite at de er gravide, for de blør jo!! :biggrin:

Haha, jo, du sier noe der .. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare slapp av :) så lenge det ikke kommer mye eller smerter så er det ingenting å bekymre seg for (jaja, jeg vet: lettere sagt enn gjort).

Hvor langt på vei er du nå? (Er på mobil og får ikke sett tickeren) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare slapp av :) så lenge det ikke kommer mye eller smerter så er det ingenting å bekymre seg for (jaja, jeg vet: lettere sagt enn gjort).

Hvor langt på vei er du nå? (Er på mobil og får ikke sett tickeren) :)

tickern var helt på jordet og gjorde meg forvirra, så tok den vekk :)

Komisk nok var jeg på toalettet på jobb og oppdaget blodet. Ble så kvalm og lei meg, prøvde å skjule det for kollegaer. Satte meg ved pulten min igjen og fikk push varsel fra en gravid-app "Gratulerer! I dag er du 5 uker på vei!" Satt bare og titta stygt på telefonen en stund og tenkte "fuck you!" :fnise:

Så ja, 5 uker i dag :) Om alt går som det skal.. Har ikke blødd siden.. Og det så ut som det er mer.. (sorry for detaljer) slim med litt blod i, enn bare blod. Håper det er et godt tegn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når får du svar på HCG-prøven? Håper du slipper å vente like lenge som meg! (ikke for ¨å skremme deg). Jeg var ferdig med å blø da jeg fikk brevet i posten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når får du svar på HCG-prøven? Håper du slipper å vente like lenge som meg! (ikke for ¨å skremme deg). Jeg var ferdig med å blø da jeg fikk brevet i posten...

Jeg kan ringe inn i morgen å spørre, ellers mandag. Evig lang helg!

Er vel en bra ting at det ikke har fortsatt å blø? Vi velger å tro det :)

Tok det lang tid for deg å få svar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ringe inn i morgen å spørre, ellers mandag. Evig lang helg!

Er vel en bra ting at det ikke har fortsatt å blø? Vi velger å tro det :)

Tok det lang tid for deg å få svar?

Jeg blødde hver dag etter første blødning, så er veldig positivt at du ikke har blødd mer! :Nikke: Tok vel omtrent to uker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste arbeidsdag før 3 uker ferie! Herlighet som jeg gleder meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HCG-prøven har fordoblet seg!! Nå er den på 1200 :danse::fnise::laugh:

Fremdeles litt usikker, siden jeg blør bittelitt nå også.. men får håpe det er i orden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moren min blødde litt gjennom hele svangerskapet med meg! Og her sitter jeg, så det går nok bra ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moren min blødde litt gjennom hele svangerskapet med meg! Og her sitter jeg, så det går nok bra ❤️

Betryggende å høre :-) <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5+2 i dag :)

Reiser på ferie på mandag. Noe spesielt jeg bør tenke på å ha med meg som gravid? Kommer ikke på annet enn knekkebrød og vitaminene mine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folat? Hvis du skal fly bør du visstnok ha på støttestrømper, for det er visst mye større fare for blodpropp som gravid enn ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med spiremor. Gå på apoteket og kjøp støttestrømper. Mener de har egne "flystrømper" som ikke er like stramme som de til daglig bruk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tar gravidvitaminer, så det er Folat i. Er det virkelig nødvendig med støttestrømper i uke 5?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet jeg ikke. Men hvis du skal fly så ville jeg nok gjort det uansett, heller enn å ta sjansen på noe annet ;) Er jo faktisk anbefalt å bruke det på flyreiser utenfor svangerskap også. Men de er ikke spesielt dyre og er faktisk ganske behagelig å ha på seg for man slipper å hovne opp så lett osv :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir virkelig psykisk matt av dette her.. Går rundt med masse håp som blir knust hver gang jeg oppdager noe i trusa. Det har ikke vært mye, men det har vært litt hver eneste dag. Brunt. Prøver jo å tenke at det er normalt, men alt føles så usikkert. Reiser på ferie i morgen også.. Ettersom jeg ikke får målt hcg på turen, kan man bruke G-test som indikator? Gå ut fra at hvis den er sterk, så er ting bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velger å tro at så lenge den er sånn, så er det bra? Hvor fort synker hcg?

Endret av malicious
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...