Gå til innhold

malicious' fikk 2 blå raskere enn tenkt!

malicious

Anbefalte innlegg

Hei!

Bursdag vel overstått og har klart å bli 26 år! Dagen starter kake på senga, laget av typen :)
Deretter med styrtregn mens jeg gikk til bussen uten paraply. Haha, jeg lo og løp! Dagen gikk videre med deilig lunsj på jobb, etterfulgt av kake. Da jeg kom hjem ble det en øl i sola, samt taco til middag og mer kake.

Fikk jo tidenes mest skuffende bursdagsgave for min egen del. Nemlig grusomme og bitre TR. Trodde virkelig det skulle klaffe denne mnd, da jeg traff og fant eggløsning også. But no :) Ikke denne gangen!

Har på en måte slått meg litt til ro med at det kan ta tid, men at det mest sannsynlig skjer i løpet av dette året da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sommer91

Hei.

Håper det klaffer for deg i neste mnd! :)

Jeg er helt ny på forumet og det blir spennende å følge med på hvordan det går med deg fremover (Y)

Hvor lenge har du/dere prøvd å bli gravid? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger igjen litt babystøv til deg her jeg, Malicious! :strix: Du får ta vare på det til EL, men husk at det må humpes i tillegg! :sengekos:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Håper det klaffer for deg i neste mnd! :)

Jeg er helt ny på forumet og det blir spennende å følge med på hvordan det går med deg fremover (Y)

Hvor lenge har du/dere prøvd å bli gravid? :)

Hei!

Prøvd lenge? Absolutt ikke, men jeg trodde det skulle gå fort, nå som vi ikke brukte prevensjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske sikker på at du er gravid innen høst jeg :kristin:

Jeg legger igjen litt babystøv til deg her jeg, Malicious! :strix: Du får ta vare på det til EL, men husk at det må humpes i tillegg! :sengekos:;)

Åh, takk fininger! Gode ord setter jeg pris på! :hug:

Og du da Nautika :gravid: hihihi :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sommer91

Tok siste minipille 16. Mai :)

Så har vært uten i to uker snart. Har ikke fått mensen enda etter jeg sluttet, så får se hva som skjer :) tror det er rundt 4 uker siden jeg hadde mensen da jeg tok pilla.

Ja, det er vel veldig individuelt d der :) plutselig skjer d ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok siste minipille 16. Mai :)

Så har vært uten i to uker snart. Har ikke fått mensen enda etter jeg sluttet, så får se hva som skjer :) tror det er rundt 4 uker siden jeg hadde mensen da jeg tok pilla.

Ja, det er vel veldig individuelt d der :) plutselig skjer d ;)

Håper det ikke tar så lang tid for deg å få normal syklus igjen da :) Tok litt tid for meg etter pillen, men tror det er veldig vanlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo: Hei! Titter innom og lurer på åssen det går :) Hvor langt i syklusen er du nå a? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo: Hei! Titter innom og lurer på åssen det går :) Hvor langt i syklusen er du nå a? :)

Er på dag 9 i dag, så ca 1 uke til EL! Har fri i dag, så skal straks ut i sola med boka mi :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen har bursdag på søndag og jeg tenkte å bake denne: http://www.detsoteliv.no/oppskrift/gulrotkake-i-langpanne

Har laget den før og den er helt super!! nam nam! Tror jeg lager den i morgen, for da slipper jeg å stå inne og bake hele søndagen på selve dagen hans.

Har i dag ligget store deler av dagen ute i sola med krimboka mi! Leser Journal 64 av Jussi Adler-Olsen - er helt hekta ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmm, gulerotkake! :)

Å, jeg har også ligget ute og lest krim i dag! Skikkelig deilig :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmm, gulerotkake! :)

Å, jeg har også ligget ute og lest krim i dag! Skikkelig deilig :biggrin:

Hva leser du? Herligheten for et vær vi har nå! Superdeilig og ikke altfor varmt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leser Politi av Nesbø :)

Ja, det er akkurat passe! Takler ikke sånn supervarmt vær :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser Politi av Nesbø :)

Ja, det er akkurat passe! Takler ikke sånn supervarmt vær :P

Ja - den er bra! Den er nok topp 3 av Nesbø for min del :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på dag 11 nå. Lurer på om jeg skal begynne å teste for EL i morgen. Har syklus på ca 31 dager. På hvilken dag starter dere å teste for EL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er på dag 11 nå. Lurer på om jeg skal begynne å teste for EL i morgen. Har syklus på ca 31 dager. På hvilken dag starter dere å teste for EL?

Jeg starter å teste to ganger om dagen på dag 10. Viser seg å være veldig lurt her for er vist store variasjoner. Er på dag 12 nå og begynte å få el-smerter i går. Sist syklus fikk jeg det rundt dag 17 og før der igjen enda senere.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en EL-test i kveld og den var svak strek, så da tenker jeg at det er om noen dager. Jeg er på dag 13 nå. I forrige syklus hadde jeg sterk positiv på dag. 15. Merker også at det skjer ting i kroppen og at jeg er sur. Egentlig så føler jeg at jeg så god kontroll på el-tester og kroppen min at jeg ikke trenger de, men tror jeg tar for å bli helt sikker. Mulig det blir noen aksjer i kveld om typen bare kunne legge seg til min tid og ikke til "jeg-leser-til-eksamen-og-legger-meg-sent"-tiden!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stod å bretta klær i går og så bort på kjæresten og sa "Du skal ikke bestille oppe noen flere kondomer da, du er tom" - så ser han på meg og sier "Trodde vi hadde slutta med sånt jeg?" Ser litt lurt på han og sier at "Jo, men det er jo greit å ha i bakhånd". Fikk dermed beskjed om at DET tar vi som det kommer!

Så.. Antar at vi faktisk er ferdig med kondom her i gården? :danse:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...