Gå til innhold

malicious' fikk 2 blå raskere enn tenkt!


malicious

Anbefalte innlegg

Hæ? Har ikke dere prøvd i 2 mnd? :klo:

Jo, men vi har hatt kondomene i bakhånd hvis det skulle bli noen kalde føtter. Har blitt det et par ganger for oss begge, og nå var det altså tomt. Vi tar mer "sjansen" fremover å være kaniner. Jeg lever litt i en boble om at mitt barn skal bli laget av lyst og ikke eggløsningspress :P Vanskelig å forklare - jeg skjønner det ikke helt selv. Vi har ikke snakket om å prøve aktivt, men han syns det har vært synd at jeg ikke har blitt gravid disse to månedene. Merker jeg ble litt forvirra nå.. Haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo, men vi har hatt kondomene i bakhånd hvis det skulle bli noen kalde føtter. Har blitt det et par ganger for oss begge, og nå var det altså tomt. Vi tar mer "sjansen" fremover å være kaniner. Jeg lever litt i en boble om at mitt barn skal bli laget av lyst og ikke eggløsningspress :P Vanskelig å forklare - jeg skjønner det ikke helt selv. Vi har ikke snakket om å prøve aktivt, men han syns det har vært synd at jeg ikke har blitt gravid disse to månedene. Merker jeg ble litt forvirra nå.. Haha.

Hehehee, men da er vi to! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som han begynner å bli ganske klar nå da. Ting kan virke litt skummelt og uvirkelig med det samme, men så venner man seg til tanken og da kan det nesten ikke skje fort nok :fnise: Kansje derfor han har gått fra til tider kalde føtter og kondombruk til å synes det er synd det ikke har klaffet?

Lykke til med den kommende el (helt uten gummi) i hvertfall! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som han begynner å bli ganske klar nå da. Ting kan virke litt skummelt og uvirkelig med det samme, men så venner man seg til tanken og da kan det nesten ikke skje fort nok :fnise: Kansje derfor han har gått fra til tider kalde føtter og kondombruk til å synes det er synd det ikke har klaffet?

Lykke til med den kommende el (helt uten gummi) i hvertfall! :lur:

Ja, hadde jo vært knall - samtidig som det er dritskummelt! Håper denne perioden her da. EL om et par dager og har lagt inn en aksje i allefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er altfor tynn tror jeg. men er jo veldig sterk i midten da. kanskje i kveld :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kun testet siden forrige syklus og da én gang pr dag, kanskje jeg får ta en i kveld, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det silent treatment som gjelder. Null blowjobs eller å være grei fremover!!!! :frustrert::frustrert::frustrert::frustrert::frustrert::frustrert::murvegg::murvegg::murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mildt sagt en liten uplanlagt krangel. Jeg kom hjem fra jobb og hintet frempå at jeg hadde lyst til litt sengekos. Han sier da at han ikke vil ta sjansen på at det blir baby, så da blir det kondomer. Da ble jeg skikkelig irritert fordi han for noen dager siden sa vi hadde slutta med disse. Så kom det en litt dårlig dag for han og han er tilbake til usikkerheten. Forstår at han kanskje har en litt tung dag, men vi diskuterte / krangla en liten stund. Jeg blir jo i overkant dramatisk og avslutta krangel med å si "nei nå kan du gå, nå orker jeg ikke se på deg". Etter å ha vært stille en halvtimes tid (jeg klarer jo aldri å være sur på det trynet der lengre enn 30 minutter) så ble vi venner igjen. Long story short.. Sex ble det. Fordi jeg så så lei meg ut, sa han. Vel, det er jeg jo, når jeg blir avvist annenhver gang vi har sex!

ARG! Nå håper jeg det ikke blir noe baby :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke helt hva jeg føler om det som skjedde i går. Hadde vært typisk om det satt en spire i dette med et så dårlig utgangspunkt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hva jeg føler om det som skjedde i går. Hadde vært typisk om det satt en spire i dette med et så dårlig utgangspunkt :(

Duu!! Hvis det sitter denne mnd, så trenger det ikke å være dårlig?? Da ER det allerede gjort og da tror jeg det blir lettere for han å godta at det blir bebis på dere. For dere kan jo ikke ha ubeskyttet sex den ene dagen og beskyttet den andre fordi han ombestemte seg.. og så viser det seg at det allerede har klaffet og da er det dårlig? Neinei, det ordner seg nok skal du se! Man kan få litt sånn "OJ vi prøver visst å lage baby" og blir helt skremt av det noen ganger og da vil man absolutt ikke prøve likevel.. men så går det av seg. Kranling blir det naturligvis, spesielt fordi vi jenter blir jo så forferdelig skuffet når mennene ombestemmer seg.

Jeg tror ingen er 100% klare for barn, spesielt noen menn blir ALDRI klare for barn. Men de vil jo ha for det, man bare kommer aldri til det punktet hvor man føler seg skikkelig trygg på at man vil ha barn.

Ikke tenk at det er dårlig hvis du blir gravid nå. Dere har jo prøvd, så dere begge har jo vært med på å lage dette barnet hvis det er noe :) Håper det ordner seg straks for dere!

Her i hus har jeg ikke valg, da blant annet økonomi skranter skikkelig nå, så ingen av oss (speiselt ikke han) tørr å ta sjansen på å lage barn FØR økonomien er i orden. Altså, inntekt får vi osv, men dukket nylig opp en svær uforventet utgift som vi prøver å få kvitt fortere enn fortest, og det er visst ikke lett. Og da passer det liksom dårlig å prøve å få barn også,føltes liksom så feil.

Så om dere sliter med noe, som for eksempel økonomien, så kan jeg forstå hvorfor mannen din blir litt skremt av hele babytanken. Menn og dårlig økonomi går sjeldent bra sammen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duu!! Hvis det sitter denne mnd, så trenger det ikke å være dårlig?? Da ER det allerede gjort og da tror jeg det blir lettere for han å godta at det blir bebis på dere. For dere kan jo ikke ha ubeskyttet sex den ene dagen og beskyttet den andre fordi han ombestemte seg.. og så viser det seg at det allerede har klaffet og da er det dårlig? Neinei, det ordner seg nok skal du se! Man kan få litt sånn "OJ vi prøver visst å lage baby" og blir helt skremt av det noen ganger og da vil man absolutt ikke prøve likevel.. men så går det av seg. Kranling blir det naturligvis, spesielt fordi vi jenter blir jo så forferdelig skuffet når mennene ombestemmer seg.

Jeg tror ingen er 100% klare for barn, spesielt noen menn blir ALDRI klare for barn. Men de vil jo ha for det, man bare kommer aldri til det punktet hvor man føler seg skikkelig trygg på at man vil ha barn.

Ikke tenk at det er dårlig hvis du blir gravid nå. Dere har jo prøvd, så dere begge har jo vært med på å lage dette barnet hvis det er noe :) Håper det ordner seg straks for dere!

Her i hus har jeg ikke valg, da blant annet økonomi skranter skikkelig nå, så ingen av oss (speiselt ikke han) tørr å ta sjansen på å lage barn FØR økonomien er i orden. Altså, inntekt får vi osv, men dukket nylig opp en svær uforventet utgift som vi prøver å få kvitt fortere enn fortest, og det er visst ikke lett. Og da passer det liksom dårlig å prøve å få barn også,føltes liksom så feil.

Så om dere sliter med noe, som for eksempel økonomien, så kan jeg forstå hvorfor mannen din blir litt skremt av hele babytanken. Menn og dårlig økonomi går sjeldent bra sammen ;)

Takk for gode ord <3

Ingenting hos oss som tilsier at det skulle være vanskelig økonomisk, selv om han er student og holder på sitt nest siste år. Folk har fått barn i studietiden før uten at det har gått helt galt, så det hadde ordnet seg uansett :)

Vi har snakket litt sammen på Skype nå, ettersom jeg er på jobb.. Føles litt bedre, men er litt trist likevel. Føler hver gang at jeg lurer han, selv om han sier han er med på det av fri vilje. Om det blir bebis av denne gangen, så var det ment to be, og da løser vi det. Om ikke, så er det også greit. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror jeg er 1 DPO i dag. Hodepine (dumme vær) og litt ømme pupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg? :klemmer: har du og maliciousmannen fått snakket noe mer om prøvingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg? :klemmer: har du og maliciousmannen fått snakket noe mer om prøvingen?

Ja, vi snakket litt i går kveld. Jeg sa til han at om han var usikker og ble redd for å ha ubeskyttet sex, så burde vi la være. Men han sa da "Jeg er vanligvis veldig åpen for det, men kanskje ikke hele tiden"

Føler jeg ikke trenger å stresse noe mer. Så tror vi tar det litt som det kommer fremover :) Viktigste er at vi er på samme side, og at ingen lurer hverandre! Skaper bare dårlig stemning :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig at det er så mye frem og tilbake da... Antakelig hadde han vent seg til tanken hvis du hadde blitt gravid, men det er fort å få kalde føtter når man begir seg ut på noe ukjent...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...