Gå til innhold

malicious' fikk 2 blå raskere enn tenkt!


malicious

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Han sier jo selv at han er åpen for at det skal skje. Og det er en laaaang vei vi har kommet med nettopp det, så jeg er jo glad også :)

I dag er det party i livmor! Føler jeg har hatt sånn for et par mnd siden da alt bare var ømt mellom EL og IKM. Mulig det er rusk i den ene egglederen? Skal uansett til gynekolog 16 juni, så da får vi se :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, jeg er direkte uvel! Har smerter i livmorsområdet og er varm og kvalm. Bah! Blir mest sur, fordi jeg ikke tror jeg er fruktbar i det hele tatt :( Vil legge meg i fosterstilling å sove! Ca. 4-5 dager DPO.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egget fester seg jo ca. på dag 6 da. Kanskje det er det du begynner å kjenne?? :biggrin: *frøkenoptimist*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egget fester seg jo ca. på dag 6 da. Kanskje det er det du begynner å kjenne?? :biggrin: *frøkenoptimist*

HIhi takk! Jeg selv er ikke spesielt optimistisk. Bedre å bli positivt overrasket bruker jeg å si. Haha :) Hva med deg? Hvor er du i løypa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HIhi takk! Jeg selv er ikke spesielt optimistisk. Bedre å bli positivt overrasket bruker jeg å si. Haha :) Hva med deg? Hvor er du i løypa?

Det er sant! Pleier å være litt sånn selv, men nå gruer jeg m3g til å teste for jeg har for første gang en god følelse så jeg kommer til å bli driiitskuffa hvis den blir negativ :( Er ca. 5 dpo idag så vi ligger likt :biggrin:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en dag! Jeez opp og ned med disse hormonene. Føles ut som puppene mine skal sprenge, eller er det BH som er for tight? :ler: Forrige mnd hadde jeg skikke såre nipples, så det er greit å slippe det nå. Ellers har jeg jo fått kviser som ligger så langt ned i huden at de sikkert er en utvekst fra selve skjelettet mitt..

Derimot har jeg fremdeles vondt der nede, men er mindre kvalm i allefall. Mulig jeg må lure mannen til å servere middag til meg, fordi jeg er så puslete. Kunne jo kanskje tenke seg at jeg var gravid? Men jeg håper ikke noe :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer med mine nipples? De har plutselig blitt gule i tuppen og det kommer væske?! Omg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk hatt det på den ene nippelen en stund, men ikke på den andre. Aldri forundret over kroppen! Har hatt smerter og vært øm i livmorsområdet hele denne uka. En uke til Ikm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hørt om det før, men håper det er et godt tegn frem mot ikm ;)

Er jo lov å håpe :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen er borte i dag, så er hjemme alene. Burde egentlig nyte det, men akkurat nå føler jeg meg litt ensom. Droppet til og med bursdagsfeiring av ei venninne i dag, fordi de skulle på byen. Jeg er ikke komfortabel med å drikke nå, og jeg vet jeg ikke slipper unna spørsmålene om jeg hadde tatt alkoholfritt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen er borte i dag, så er hjemme alene. Burde egentlig nyte det, men akkurat nå føler jeg meg litt ensom. Droppet til og med bursdagsfeiring av ei venninne i dag, fordi de skulle på byen. Jeg er ikke komfortabel med å drikke nå, og jeg vet jeg ikke slipper unna spørsmålene om jeg hadde tatt alkoholfritt :(

Det gjorde jeg også på fredag. Droppet jentetur til byen fordi spørsmål om alkoholfritt er så jævlig irriterende, og jeg er så irritabel akkurat nå at jeg hadde ikke greid å holde meg. Skal i bryllup neste helg, og jeg skal drikke alkoholfritt. Prøver egentlig å holde meg mest mulig unna alkohol i tilfelle, selvom jeg er 99% sikker på at det ikke skjer NOEN ting der inne nå. Bedre føre var.

Håper i hvert fall at du får en fin søndag :blomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Håper du også får det! Jeg har sol og hage, og mannen har kommet hjem etter 19 timer gåing i marka (Marka24).

Symptomer nå:

Ømme pupper (vanlig)

Føler meg ikke spesielt gravid (har aldri vært, men ser for meg følelsen :ler:)

Skal til gyn i morgen. Er vel i overkant pessimistisk, men jeg tror noe er galt der nede. Kan umulig være så vondt å ha EL. Kanskje noe er tett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da er GYN-undersøkelsen over. Legen jeg var hos er helt fantastisk! Anbefales å gå til Spesialistsenteret Pilestredet i Oslo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du noen svar hos gyn? :)

Egentlig litt skuffa ettersom jeg måtte vente 3 mnd på timen. Men en god ting er jo at alt så normalt ut :) Livmor var normal, samt begge eggstokkene, ene var litt større enn den andre. Hun konkluderte med at mine PMS-relaterte problemer er i progesteron-perioden. Enkelte reagerer litt på det, mente hun, så jeg burde teste ut B12 og kutte ned på salt og sukker.

Hun kunne dog ikke se om jeg var gravid, men det var som forventet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig litt skuffa ettersom jeg måtte vente 3 mnd på timen. Men en god ting er jo at alt så normalt ut :) Livmor var normal, samt begge eggstokkene, ene var litt større enn den andre. Hun konkluderte med at mine PMS-relaterte problemer er i progesteron-perioden. Enkelte reagerer litt på det, mente hun, så jeg burde teste ut B12 og kutte ned på salt og sukker.

Hun kunne dog ikke se om jeg var gravid, men det var som forventet :)

Så bra at alt så normalt ut :) satser på at de rådene hjelper. Men det er ikke sikkert du trenger dem, hvis du er gravid nå ;) Det vel ikke lenge til du kan begynne å teste? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...