Gå til innhold

A4-livet er komplett! -Livet som tobarnsmor


Teriyaki

Anbefalte innlegg

Phu, da har jeg fått ryddet ned det meste av O sine leker. Så og si alt har jo vært oppe, på et rom ved siden av stuen, noe som resulterer i leker over heeele stua! ;) Så nå har jeg tatt veldig mye ned på rommet hans, også har jeg latt litt være igjen. :) Han er så stor nå at han kan leke nede på rommet sitt hvis han vil ha noe av det som ikke står oppe, plus at da kan vi rullere litt på hva som er oppe i stedet for at alt skal ligge like tilgjengelig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For en god og enkel middag vi hadde i dag. :P Skjærte opp to ferdigstekte laksefileter fra i går, kokte talgitelle, brokkoli og gulrøtter og lagde en fløtesaus med chili, sitronpepper og en liten klatt sweet chilisaus. O spiste to porsjoner! :P Føltes godt og økonomisk å bruke rester fra gårdagen i dagens middag. :P

Nå er R i Oslo, og dette er siste runde han er bortreist!! ENDELIG går det mot slutten! :) I morgen skal O sove hos mamma og stefar, rett og slett fordi O maste hull i hodet på oss alle forrige helg fordi han så gjerne ville sove hos dem, så da får han det denne helgen. :)

Endret av Teriyaki
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så godt at det er siste helga på lenge du må være alene! Og litt godt å få barnevakt også, sikkert, i alle fall når det er O selv som vil det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så godt at det er siste helga på lenge du må være alene! Og litt godt å få barnevakt også, sikkert, i alle fall når det er O selv som vil det. :)

Veldig godt ja! :) Jeg er generelt sett ganske glad i å ha barnevakt av og til, men nå var han jo hos svigermor forrige helg da, så er jo ikke så vanlig at han er borte en natt to helger på rad. Uansett blir det nok bare godt. :) Skal ta meg en kveldstur i morgen etter å ha slappet av litt på sofaen. Det er sånt som jeg savner i hverdagen, men som jeg nedprioriterer da jeg føler jeg må velge tidlig seng og søvn framfor tur på kveld. :)

R kommer hjem lørdags kveld denne gangen, så litt helg får vi sammen også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woho, 25 uker! :) En liten milepæl å nå! Nå er neste milepæl 28 uker. Da er det jo både det å komme i tredje og siste trimester, OG 3D UL på en og samme dag! :) Gleder meg så til å dra til Trondheim! Det kostet det samme for enkelt eller dobbeltrom, så da valgte jeg dobbeltrom slik at venninna mi også kan sove der. Blir kjempekoselig tror jeg. :)

Tre uker er egentlig dritlenge til!! *furte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, hurra for endelig 25 uker :danse:

Tenker det blir veldig bra med den turen, selv om det er "dritlenge" til :fnise: Du har jo bare mer tid å glede deg på :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååh, hurra for endelig 25 uker :danse:

Tenker det blir veldig bra med den turen, selv om det er "dritlenge" til :fnise: Du har jo bare mer tid å glede deg på :nigo:

Haha, mer tid å glede meg til ja. Det er jo en positiv måte å se det på! :nigo: Jeg er mer sånn..Ja, det er dritlenge til! :ler:

Men tre uker går jo sånn høvelig fort, så plutselig er det dagen før avreise. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 25 uker :strix: det er jo en milepæl ja! Min neste er 20 uker! Gleder meg til å være halveis!:)

Blir nok kjempefint med Trondheim helg!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 25 uker :strix: det er jo en milepæl ja! Min neste er 20 uker! Gleder meg til å være halveis! :)

Blir nok kjempefint med Trondheim helg! :)

Ja, absolutt en milepæl! Og baby er faktisk 800 gram nå! :hakeslepp: Synes det er like rart å tenke på som sist gang! Halvveis er en flott milepæl ja! :)

Gleder meg veldig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, mer tid å glede meg til ja. Det er jo en positiv måte å se det på! :nigo: Jeg er mer sånn..Ja, det er dritlenge til! :ler:

Men tre uker går jo sånn høvelig fort, så plutselig er det dagen før avreise. :)

Jeg må jo prøve å være LITT positiv iblant :fnise: Jeg syns det var evig lenge til jeg skulle på 3D også, men nå skal jeg i morra jooo :hakeslepp:

Ja, absolutt en milepæl! Og baby er faktisk 800 gram nå! :hakeslepp: Synes det er like rart å tenke på som sist gang! Halvveis er en flott milepæl ja! :)

Gleder meg veldig. :)

Hehe, tenk, snart veier han like mye som en sukkerpakke :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må jo prøve å være LITT positiv iblant :fnise: Jeg syns det var evig lenge til jeg skulle på 3D også, men nå skal jeg i morra jooo :hakeslepp:

Hehe, tenk, snart veier han like mye som en sukkerpakke :nigo:

Heldige du som skal i morgen!! :)

Ja, er vel to uker til? Ved 26 uker var det 900 g i alle fall. Har ikke sett på hva det er ved 27 uker. :P

Btw. hvis du får vekstestimering på 3D-UL så ta det med en klype salt. Med O bommet de med 700 g! :ler: Han ble estimert til å veie under snittet, men endte opp med å veie over. :P

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldige du som skal i morgen!! :)

Ja, er vel to uker til? Ved 26 uker var det 900 g i alle fall. Har ikke sett på hva det er ved 27 uker. :P

Btw. hvis du får vekstestimering på 3D-UL så ta det med en klype salt. Med O bommet de med 700 g! :ler: Han ble estimert til å veie under snittet, men endte opp med å veie over. :P

Ifølge NHI skal de veie ca. 1,1 kg i uke 27 ja :nigo: Jeg måtte smuglese siden jeg er så opptatt i morra :fnise:

Haha, såpass? :P Hvilken uke var du på 3D med han igjen? Det er jo ikke akkurat småtterier å bomme med 700 gram heller :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge NHI skal de veie ca. 1,1 kg i uke 27 ja :nigo: Jeg måtte smuglese siden jeg er så opptatt i morra :fnise:

Haha, såpass? :P Hvilken uke var du på 3D med han igjen? Det er jo ikke akkurat småtterier å bomme med 700 gram heller :fnise:

Hehe, er lov å smuglese da ja :P

Jeg var 27+ noen dager. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tre uker går fort skal du se! :) Hvilket hotell skal du bo på? (Skal ikke komme og stalke deg, altså. :fnise: )

Og hurra for 25 uker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre uker går fort skal du se! :) Hvilket hotell skal du bo på? (Skal ikke komme og stalke deg, altså. :fnise: )

Og hurra for 25 uker!

Er du sikker på det? :nigo:

Jeg skal bo på Thon hotell Gildevangen. Usikker på hvor det er, vet bare at det er i nærheten av sentrum. :P Får sånn familierabatt, så betaler bare 600 kr for ei natt. :)

Hurra for 25 uker! :hoppe:

Juhu! :)

Da har jeg kommet hjem etter å ha vært noen timer hos mamma. :) Spiser Kvarg..Det var egentlig ganske godt. :) Litt tjukkere enn vanlig yoghurt, men ikke så tykk som Skyr. Skal lage meg pitapizza i kveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

BARE 15 uker og 3 dager til termin. Prøver å si til meg selv at det ikke er lenge! :ler:

:gravid:

Du skremmer vettet av meg, jeg er ikke klaaaaar :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skremmer vettet av meg, jeg er ikke klaaaaar :fnise:

Jeg er klar, men samtidig ikke! :P Har jo noen innkjøp som må gjøres, også vil jeg jo egentlig gjerne få diger preggomage, og jeg vil gå inn i ventemodus en periode før baby kommer. Likevel kjenner jeg at jeg er ganske utålmodig til tider. :P Tror nok det har litt med at jeg går så mye hjemme også da. Dagene blir jo litt lange. ;) Heldigvis mye som skjer nå i november, også er det jo advent og dermed mye som skjer i desember. Januar og februar derimot kommer nok til å bli to lange måneder. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 uker.. Wow.. Synes nettopp du fikk positiv test jeg :P Nå føler jeg at dagene og ukene flyr skikkelig.

Snart er det jo bursdag i hus også :danse: Snart 3 åring hos deg og 2 åring hos meg :)

Hva skal O få til bursdagen?

Du kan jo begynne på julegavene. Så får du noe å finne på :)

Hva slags innkjøp trenger du å gjøre til babyen? Føler selv at jeg er babyutstyrsjunkie med ørlittegrann selvkontroll. Kunne helst kjøpt ALT jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...