Gå til innhold

A4-livet er komplett! -Livet som tobarnsmor


Teriyaki

Anbefalte innlegg

Fiiin dag! :) Om enn litt slitsom, men definitivt ukas mest innholdsrike dag hittil. :P

Først var jeg på svangerskapskontroll, og der var i grunn alt i skjønneste orden. :) Liker legen min veldig godt. :jepp: Deretter dro jeg til byen for å møte Kisskissbangbang, og ENDELIG fikk jeg smakt på frozen yoghurt fra den nye selvbetjente frozenyoghurt-kafeen. Åh, det var godt! :) Kunne spist enda mer. :P Vi hadde det veldig trivelig, og etter det hadde jeg noen erneder som måtte gjøres før jeg hentet O. Etter middag i dag dro vi på besøk til et vennepar hvor vi ble helt til det var tid for kveldsmat, bading og legging. :)

Nå sitter jeg og spiser klementin nr to og skal i grunn bare slappe av resten av kvelden. :jepp: Slik jeg gjør alle kvelder. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er på klementin nummer .... sju? Åtte? MMMNAM!!! :nigo: (Men nå har jeg litt vondt i magen, tydelig at toleransen ikke er helt som i fjor! :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på klementin nummer .... sju? Åtte? MMMNAM!!! :nigo: (Men nå har jeg litt vondt i magen, tydelig at toleransen ikke er helt som i fjor! :ler: )

Skjønner jo det at du glatt slår meg ned i støvlene når det kommer til antall klementiner :fnise: Kunne nok helt fint spist mer enn to, men da får jeg jo halsbrann :fnise: Og ja, vondt i magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay, okay, HVOR har dere funnet fine og gode klementiner? :jolie:

De jeg har sett på Rema har vært skikkelig flekkete og ser ekle ut på utsida :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klementiner er risikosport for tiden. Noen kan være kjempegode, og andre er det nesten så jeg spyr etter første biten :P Litt risikabelt å bruke for å døyve kvalmen merker jeg :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er awesome på å finne de gode! :nigo: derfor funker det ikke å sende R :P Jeg kjøper kun på REMA da. På Coop og faktisk Eurospar også så var de ikke like gode enda.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken rema? :fnise:

Tverlandet :P Jeg bor på landet vet du :fnise:

At de er litt flekkete på utsiden har ikke nødvendigvis noe å si på smaken da. Størrelse, konsistens og tykkelse på skallet er viktigere :jepp:

Endret av Teriyaki
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også en mester å finne de gode! Mannen er ikke ... hadde et par surkjerringøyeblikk i fjor pga at han hadde kjøpt stygge klementiner :sjenert::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj -.- Jeg var faktisk på den remaen i går :P ... Makan til umotiverte ansatte tror jeg du skal lete lenge etter :dry: Hvertfall han ene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også en mester å finne de gode! Mannen er ikke ... hadde et par surkjerringøyeblikk i fjor pga at han hadde kjøpt stygge klementiner :sjenert::ler:

Haha, har hatt en sånn jeg også, i tillegg til at R har nektet å kjøpe for meg fordi "det blir jo feil uansett. Æ tørr ikke!" :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj -.- Jeg var faktisk på den remaen i går :P ... Makan til umotiverte ansatte tror jeg du skal lete lenge etter :dry: Hvertfall han ene :P

Haha, tror de er litt lei av å jobbe der, de ungguttene. Hun blonde jenta også. :P Skjønner det godt jeg da. Jeg var dritt lei av å sitte i kassen selv om jeg hovedsaklig jobbet i ferskvaren. Men jeg klarte nå å smile og være hyggelig fordiom. :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 uker! Bare en uke til tredje trimester, Trondheim og 3D UL!! Yey :)

Det stod på ukesoppdateringen at man kunne høre hjertelyden med stetoskop nå, så da måtte jeg jo prøve. Fant den ikke, men hørte noen av bevegelsene. Artig. Skal prøve regelmessig resten av svangerskapet. Kult å høre hjertelyden helt uten noen form for stråling. :)

I dag er bhg stengt, så jeg og O skal kose oss. Vi skal på flymuseum sammen med O sin gudmor og hennes unger. :) Blir stas med en kosedag :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bare så dere vet det de klementinene i sånn trekasse som er på tilbud hos ICA denne uka. De var dritgode, søte og saftige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 27 uker!! :strix:

Her blir det handel av klementiner i dag, var hos et vennepar i går og de som de hadde var sååå gode!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...