Gå til innhold

Anbefalinger: Koreasminke


Gjest Cevita

Anbefalte innlegg

Hvorfor skal du ha kilder? Altså hva er det du vil ha kilder for? Vedkommende som skrev posten du opprinnelig siterte skrev egentlig bare at ved dyretesting lider dyr, og det gjør de jo? Han/hun sa ingenting om at Sør-Korea er verre enn mange merker her i Vesten?

Anonymous poster hash: c5a9d...9d7

Jeg vet at de lider dyr, men jeg oppfattet det som at land i asia gjør det mye verre enn vesten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner at jeg begynner å bli skikkelig lei av denne koreansk kosmetikk-gruppen. Nå ner admin alle medlemmer om å melde seg ut fra og ikke bli medlem i noen andre kk-grupper, og i tillegg klarte hun ene å si at hun var den første som begynte med å vaske ansiktet med en mikrofiberklut for nesten et år siden og at alle tips om det senere derfor har kommet fra henne/gruppen.

Altså...

Synes ikke det er noe særlig diskusjon om produkter der heller, føler jeg kun ser Soda Pore-rensen, Wonder Pore-toneren, spørsmål om hva de faktisk har bestilt og spørsmål om hva de har fått som samples.

Noen her som henger på /r/asianbeauty på reddit? Føler det er mye bedre diskusjoner der :)

Anonymous poster hash: 702df...2b6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo prøve å legge en link til hit da, bare for morro skyld :P Vise at denne tråden var opprettet før gruppa deres? (Hvis den var det da?) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på hvordan kk gruppa kan overleve jeg. Admin der er helt syke, og det virker som folk forguder de. I natt har visst noen slettet filene der inne og. Haha

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvordan kk gruppa kan overleve jeg. Admin der er helt syke, og det virker som folk forguder de. I natt har visst noen slettet filene der inne og. Haha

Ja, og tror de har fått slettemani, for jeg er slettet og blokkert. Og jeg har bidratt der inne, så synes det er dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og tror de har fått slettemani, for jeg er slettet og blokkert. Og jeg har bidratt der inne, så synes det er dårlig.

Du er ikke den eneste. Jeg har også blitt blokkert, helt ut av det blå.. Har vært veldig aktiv der, og hjulpet mange, så tåpelig at de bare har blokkert meg uten grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har blitt slettet, har dere vært uenige med admin tidligere på gruppen om noe? Altså eksplisitt gitt uttrykk for det? Jeg har vært ganske uenige med dem mange ganger, og fått advarsler (kjeft) på melding, men er er fortsatt medlem.

Anonymous poster hash: c5a9d...9d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så vidt startet med å prøve ut koreansk kosmetikk. Men det går tregt for det er jo så ufattelig mye å prøve ut! Vet ikke helt hvor jeg skal starte. 

 

Men har prøvd Lioele Dolish CC cream og er ekstremt fornøyd med den. Har tenkt å kjøpe meg den selv nå. Fikk låne av ei venninne :) 

Den glir inn i min farge, holder seg lenge og er perfekt for min tørre hud. Jeg sliter med tørr hud, og med den følelse det mykt og herlig! 

Lukter svakt solkrem i det du tar det på, men går fort bort. Jeg sliter med sterke lukter, og denne reagerer jeg ikke på i det hele tatt.

 

Har bestilt med Etude House Wonder Pore Freshner i sample størrelse. Vet ikke helt om den gjør det den skal, men får fjernet siste rest av smuss, fett og sminke. Så skal kjøpe meg stor flasken nå så fort jeg får penger. Etter at jeg begynte med denne så trenger jeg ikke fuktighetskrem lengre! Jeg slet med ekstrem tørr hud som ble sår og øm etter dusjing. Nå er problemet så å si borte, så lenge jeg bruker denne en gang i blant. 

 

Har prøvde Benton Snail Bee High Content Steam Cream i noen få dager nå. Vanskelig å si om den funker eller ikke, siden jeg sliter ikke så mye med tørr hud lengre på grunn av wonder pore.

 

Har tenkt å prøve ut Benton Snail Bee High Content Essence og Benton BHA Skin Toner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte et spørsmål og var litt kritisk til svaret jeg fikk. Fikk kjeft og ble blokkert. Ingen advarsel først.

Anonymous poster hash: 3783a...a7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er ikke den eneste. Jeg har også blitt blokkert, helt ut av det blå.. Har vært veldig aktiv der, og hjulpet mange, så tåpelig at de bare har blokkert meg uten grunn.

Hadde spurt om forklaring. Det ser jo ut som de følte for å "ta igjen" med sletting og blokkering på grunn av "raidet" i natt...

Anonymous poster hash: c84b3...9a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært inne å sett på kk-gruppa nå, og har fått med meg at de har blitt angrepet i løpet av natta. En ting jeg riktignok ikke skjønner er hvorfor det skal hjelpe på angrepet at folk melder seg ut av andre koreagrupper, og bare er medlem i kk-gruppa :klo:

 

Så flere kommentarer ala dette: VAR medlem på den andre gruppen også. Slettet meg..

 

 

Vurderte å spørre om det på noen av de som har skrevet det i kommentarfeltet på facebok, men turte ikke :P:sjenert: Ikke det at det virker som såå stort tap å bli blokkert, men :P 

 

Men litt sånn tilbake til saken også (siden jeg i et tidligere innlegg her klaget over for mye kk-gruppeprat og for lite kk-sminkeprat her :ler: ) har dere noen selgere av kk-sminke på ebay som dere anbefaler? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har blitt slettet, har dere vært uenige med admin tidligere på gruppen om noe? Altså eksplisitt gitt uttrykk for det? Jeg har vært ganske uenige med dem mange ganger, og fått advarsler (kjeft) på melding, men er er fortsatt medlem.

Anonymous poster hash: c5a9d...9d7

Jeg har ikke vært uenig med noen der. Jeg har egentlig vært litt passiv i det siste, så de har ingen grunn til å slette meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan ikke dere ta diskusjonen om FB-gruppa et annet sted. Det er faktisk noen som går hit for å lese om andres anbefalinger på produkter og ikke prat om Nord-Korea-gruppen.



Anonymous poster hash: a2a3f...62c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

snip

 

Har bestilt med Etude House Wonder Pore Freshner i sample størrelse. Vet ikke helt om den gjør det den skal, men får fjernet siste rest av smuss, fett og sminke. Så skal kjøpe meg stor flasken nå så fort jeg får penger. Etter at jeg begynte med denne så trenger jeg ikke fuktighetskrem lengre! Jeg slet med ekstrem tørr hud som ble sår og øm etter dusjing. Nå er problemet så å si borte, så lenge jeg bruker denne en gang i blant. 

 

 

 

Har også Etude House Wonder pore freshner, den fungerer greit for meg, men jeg  smøre meg i ansiktet etterpå, fordi det blir så tørt - likevel blir jeg superduper oljete i huden i løpet av dagen (pudderet begynner å minke, så kanskje det er grunnen?  :fnise: ) Men den fjerner jo resten av sminken og smusset som er der. Er bare morsomt å se hvordan en med ekstrem tørr hud ikke behøver å smøre seg, mens en med kombi må. 

 

-

 

Har prøvd å bruke Label Young Shocking Cream Pore i en liten stund nå, merker ikke forbedring på porene, men sminken holder seg dagen lang, men ansiktet begynner å føles litt.. skittent? (Sminket meg ved 08.00 tiden i dag, ikke freshet opp) Gel lignende konsistens og egentlig veldig behagelig på huden. 

 

Bestilte Mizon Snail Recovery cream/gel 28.august, den dumpet ned i postkassen i dag (estimated delivery var 08.oktober!) Gleder meg til å se hvordan den fungerer. 

 

Ellers venter jeg på: 

 

Etude House - Dear girls oil control pact 

 

Kan forresten nevne, jeg liker kun ting i gruppa, skriver aldri eller kommenterer noe som helst. Jeg er ikke blitt blokkert :) 

Endret av dillyduzit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også Etude House Wonder pore freshner, den fungerer greit for meg, men jeg  smøre meg i ansiktet etterpå, fordi det blir så tørt - likevel blir jeg superduper oljete i huden i løpet av dagen (pudderet begynner å minke, så kanskje det er grunnen?  :fnise: ) Men den fjerner jo resten av sminken og smusset som er der. Er bare morsomt å se hvordan en med ekstrem tørr hud ikke behøver å smøre seg, mens en med kombi må. 

 

(klipp)

Ble sjokkert over det selv. Kjøpte den for å få fjernet smuss og dritt i huden. Men av en eller annen merkelig grunn så har huden min blitt mindre tørr. Bruker ikke fuktighetskrem lengre. Brukte cosmica sin.

Det er ikke til å ta feil av. Før var huden ekstremt stram, rødt og flasset nå til de grader. Men nå er det ikke tørt. Det er ikke silkemykt heller, det gjør benton produktet jeg nevnte, så kommer til å forsette med kombinasjonen av disse to. For wonder pore er super til å få fjernet den siste resten av fett, skitt og sminke  :laugh:

 

Det står på nett at den skal minske porene, men vet ikke helt om jeg har sett noen forskjell der. 

Det skal være to typer 7 in 1 og 10 in 1 eller noe, de byttet ut den gamle med den nye. Og den gamle funket på porene, den nye gjør ikke det. I følge folk på youtube. 

Men synlige porer er ikke et problem for meg, ikke noe jeg tenker stort over. Kunne jo ha hatt mindre synlige porer, men vil ikke si det er et problem  :fnise:

 

Nå er jeg på leting etter en ansikts skrub, for å fjerne skitt og døde hudceller, og noe som fjerner rødhet og små kviser. 

Skal prøve ut Benton serien, har lest mye om den og folk skryter den opp til skyene. Den serien skal være kjempe bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble sjokkert over det selv. Kjøpte den for å få fjernet smuss og dritt i huden. Men av en eller annen merkelig grunn så har huden min blitt mindre tørr. Bruker ikke fuktighetskrem lengre. Brukte cosmica sin.

Det er ikke til å ta feil av. Før var huden ekstremt stram, rødt og flasset nå til de grader. Men nå er det ikke tørt. Det er ikke silkemykt heller, det gjør benton produktet jeg nevnte, så kommer til å forsette med kombinasjonen av disse to. For wonder pore er super til å få fjernet den siste resten av fett, skitt og sminke  :laugh:

 

Det står på nett at den skal minske porene, men vet ikke helt om jeg har sett noen forskjell der. 

Det skal være to typer 7 in 1 og 10 in 1 eller noe, de byttet ut den gamle med den nye. Og den gamle funket på porene, den nye gjør ikke det. I følge folk på youtube. 

Men synlige porer er ikke et problem for meg, ikke noe jeg tenker stort over. Kunne jo ha hatt mindre synlige porer, men vil ikke si det er et problem  :fnise:

 

Nå er jeg på leting etter en ansikts skrub, for å fjerne skitt og døde hudceller, og noe som fjerner rødhet og små kviser. 

Skal prøve ut Benton serien, har lest mye om den og folk skryter den opp til skyene. Den serien skal være kjempe bra. 

 

Jeg sjekket nå (tok en dusj og fjernet sminken, oh the irony fra min forrige post) og jeg har visst 10in1, men som du sier, porer er ikke mitt størte problem, heller at skitten forblir der. Nå er jeg veldig lat, men du har prøvd Benton produktet? Er det noe man kan bruke om man har kombihud eller tror du det blir veldig oljete? 

 

Wonder pore facial scrub 10in1 er fantastisk, får jo noe urenheter av den, men det er vel en god kombo av den og toneren som tar ut smusset (ikke fått noen store kviser) Huden føles så fresh ut etterpå (bruker den som regel i dusjen) og når jeg går over med toneren etterpå, er det svært lite på bomullspadden. Ser nå at jeg har beskrevet produktet helt motsatt når det kommer til rødhet og kviser, men jeg opplevde aldri å bli rød i ansiktet av den, kvisene var av type: "skitt skal ut, dette er egentlig ikke en kvise, jeg er borte om noen timer om du lar meg være i fred" Om det gir noe mening at all  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...