Gå til innhold

Er abort mord?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser det er folk som sier dem ville tatt abort om fosteret ble stadfestet med downs. Det er mord og dere som gjør slik burde skamme dere!

Anonymous poster hash: 8d718...358

Nå har jeg kun lest dette innlegget og ingen av de 157 andre.. Spørsmålet hadde du i tittelen, innlegget er kun kjefting og påstand.

Jeg er ikke motstander av abort. Men å bruke abort som prevensjonsmiddel er jeg i mot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er mord

Har du et argument, eller gjentar du bare at det er mord hele tiden? Isåfall har du ikke særlig å komme med.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mord

Slående argument, du! Du veit ikke hva ordet betyr, enkelt og greit.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Har du et argument, eller gjentar du bare at det er mord hele tiden? Isåfall har du ikke særlig å komme med.

Slående argument, du! Du veit ikke hva ordet betyr, enkelt og greit.

Herregud det er mord
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud det er mord

Ok, du bare gjentar samme ord ja. Er jo null poeng å diskutere mot en vegg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tris

Generelt syns jeg ikke at abort er mord. Det kommer veldig an på omstendighetene og hvem som utfører inngrepet. Det går ikke an å stille et slikt spørsmål og forvente å få et ja/nei svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud det er mord

I går klippet jeg hekken i hagen, ikkk jeg er en hekke morder..

I dag spiste jeg egg på skiven, men du ville muligens sagt at jeg myrdet en kylling.

Og når menn runker så myrder de kanskje da også? Sæd og nytt liv blir spilt til jorden, det er ikke mye ærefrykt i slikt, så det er best vi får de arrestert for mord sant?

Jeg lurer på om folk som tenker slik kan bli litt små nevrotiske til slutt..

Abort er ikke mord Sid, lovverket er uenig med deg, tusenvis av demonstranter i 8 mars tog er uenig med deg, de aller fleste leger og sykehus personell er uenig med deg, dommere er uenig med deg, sunn fornuft er rett og slett uenig med deg.

Men for all del, om noen absolutt skal mene at jorden er flat så skal de jo få lov til det, men du har få og ingen argumentasjon på din mening om dette. Det er kanskje ikke så rart da at du ikke blir tatt med det største alvor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Ok, du bare gjentar samme ord ja. Er jo null poeng å diskutere mot en vegg.

Så ikke diskuter med en vegg da...

I går klippet jeg hekken i hagen, ikkk jeg er en hekke morder..

I dag spiste jeg egg på skiven, men du ville muligens sagt at jeg myrdet en kylling.

Og når menn runker så myrder de kanskje da også? Sæd og nytt liv blir spilt til jorden, det er ikke mye ærefrykt i slikt, så det er best vi får de arrestert for mord sant?

Jeg lurer på om folk som tenker slik kan bli litt små nevrotiske til slutt..

Abort er ikke mord Sid, lovverket er uenig med deg, tusenvis av demonstranter i 8 mars tog er uenig med deg, de aller fleste leger og sykehus personell er uenig med deg, dommere er uenig med deg, sunn fornuft er rett og slett uenig med deg.

Men for all del, om noen absolutt skal mene at jorden er flat så skal de jo få lov til det, men du har få og ingen argumentasjon på din mening om dette. Det er kanskje ikke så rart da at du ikke blir tatt med det største alvor.

Du igjen...
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ikke diskuter med en vegg da...Du igjen...

Nei, det gir meg nada null niks å diskutere med noen som ikke har noe å komme med, så du får kose deg som den veggen du er. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ønske at i stedet for å dømme andre så burde man hellere tenke at man ikke trenger mer enn å følge med på seg selv.

Er det rart det er krig i verden?



Anonymous poster hash: 80f73...84b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ikke diskuter med en vegg da...Du igjen...

Nå men har du ikke en bedre velkomst til meg enn dette? Skuffende. .

Men så var det dette med argumentasjonen da, den var jo ikke helt til stede i dette innlegget heller nei, det var derimot faktisk ikke sjokkerende, du er ikke så god på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Nå men har du ikke en bedre velkomst til meg enn dette? Skuffende. .

Men så var det dette med argumentasjonen da, den var jo ikke helt til stede i dette innlegget heller nei, det var derimot faktisk ikke sjokkerende, du er ikke så god på det.

Du har allerede sagt flere ganger abort ikke er mord. Jeg er uenig

Nei, det gir meg nada null niks å diskutere med noen som ikke har noe å komme med, så du får kose deg som den veggen du er. ;)

Jeg er ikke en vegg du er
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns ikke abort er mord.

Så om jeg skyter noen og de før er det ikke mord?

Anonymous poster hash: 8d718...358

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som dette er blitt en "jo-nei-jo-nei-jo-nei" diskusjon. På tide å komme med nye gode argumenter eller avslutte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så om jeg skyter noen og de før er det ikke mord?

Anonymous poster hash: 8d718...358

Hvis du skyter en person, og du gjør det med vilje, er du en morder. Dette gjelder alle personer som er født, men ikke noe annet... Man myrder ikke et foster, man myrder ikke en gris, og man myrder ikke et tre.

Du har allerede sagt flere ganger abort ikke er mord. Jeg er uenigJeg er ikke en vegg du er

Men du har ikke evnen til å argumentere. Det eneste du gjør er å gjenta det du syns, uten å forklare hvorfor du syns det, i tillegg til at du ikke veit hva ordet "mord" faktisk betyr. Ordet brukes utelukkende når det kommer til drapet av mennesker som er født... Man dreper et foster, men man myrder det ikke.

Endret av Yme
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er uenigJeg er ikke en vegg du er

Det eneste du gjør er å gjenta et ord uten å komme med noen argument til hvorfor. Da er det ikke noe vits i å diskutere noe med deg. Det blir som sagt, det samme som å diskutere mot en vegg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har allerede sagt flere ganger abort ikke er mord. Jeg er uenigJeg er ikke en vegg du er

Jeg tror ikke du er rette karen til å komme med hvem som snakker om igjen om en ting. Du gjentar deg igjen og igjen og igjen tråden gjennom over 9 sider uten å komme med begrunnelser eller argumenter.. Så her tror jeg du bør feie litt for egen dør Sid

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest constance90

Så om jeg skyter noen og de før er det ikke mord?

Anonymous poster hash: 8d718...358

Jeg ser ikke på et foster som et liv, som et menneske. Å skyte en person som er født og derfor et menneske er da et mord.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

Joa det er et slags mord, men det er faktisk argumenter for og imot abort. Blir en kvinne voldtatt, så kan abort forsvares. Også hvis jenta er så ung at hun ikke kan føde barnet. Derimot godt voksne mennesker som har sex for kos uten beskyttelse, som tar abort bør skamme seg. ! fordi helsevesenet må prioritere dem. Et helsevesen som har viktigere oppgaver å utføre. Det koster også mye penger. Bruk kondom og spar samfunnet for ressurser og penger. Du har jo han gutten som ikke fikk medisin mot kreft pga økonomi.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/helse-og-medisin/kjell-faar-ikke-dyr-kreftmedisin-ble-helt-tomt-i-hodet/a/10101349/

Sosialisme dreier seg om at man prioriterer de svakeste i samfunnet. Ansvarsløse kåtinger bør ikke prioriteres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...