AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #121 Skrevet 29. april 2014 så andre skal bestemme over noens kropp da? Da kommer kvinner til å dø av at de i desperasjon gjør det selv. Er det bedre mener du? At en kvinne skal blø ihjel? Dem kan heller føde og så adoptere Anonymous poster hash: 8d718...358 2
Gjest BettyBoop Skrevet 29. april 2014 #122 Skrevet 29. april 2014 Dem kan heller føde og så adoptere Anonymous poster hash: 8d718...358 er det bedre at et barn blir boende på barnehjem? Er ikke sikkert det blir adoptert vekk med en gang 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #123 Skrevet 29. april 2014 er det bedre at et barn blir boende på barnehjem? Er ikke sikkert det blir adoptert vekk med en gang Bedre å leve enn dø Anonymous poster hash: 8d718...358 2
Gjest BettyBoop Skrevet 29. april 2014 #124 Skrevet 29. april 2014 (endret) Bedre å leve enn dø Anonymous poster hash: 8d718...358 det kommer an på hvordan livet er det.. Og abort er ikke at fosteret dør men at man avbryter at livet skal starte Endret 29. april 2014 av BettyBoop 4
Gjest Winza Skrevet 29. april 2014 #125 Skrevet 29. april 2014 det kommer an på hvordan livet er det.. Og abort er ikke at fosteret dør men at man avbryter at livet skal starte Akkurat
Gjest BettyBoop Skrevet 29. april 2014 #128 Skrevet 29. april 2014 Akkurat Ja. og derfor er det ikke mord. Er som å si at det er mord å ta angrepillen
Gjest Winza Skrevet 29. april 2014 #129 Skrevet 29. april 2014 Ja. og derfor er det ikke mord. Er som å si at det er mord å ta angrepillen Det er det
Gjest BettyBoop Skrevet 29. april 2014 #130 Skrevet 29. april 2014 Det er det er det mord å ta angrepillen?....
Doroline Skrevet 29. april 2014 #131 Skrevet 29. april 2014 Blir litt pussa over at noen omtaler fostre i uke 11-12 som celleklumper, amøber. De har faktisk armer og bein, føtter og hender som kan klappe. De kan stupe kråke. Kan ikke sammenlignes med cottage cheese eller innvoller. Hjertet slår jo. Men mord er det ikke, men å ta et liv ER det. Jeg synes at det er en tendens til at folk lukker øynene og nekter å innse at det faktisk er et lite liv. Bruken av abort som prevensjon er skremmende. Og jeg synes at argumentet å "skåne barnet mot å bli født og dermed dømt til et dårlig liv" -pågrunn av mors livssituasjon egentlig sier mye om moren. Jeg håper at om man hypotetisk ikke hadde hatt muligheten til abort ville man endret på sin livssituasjon ved eventuell uplanlagt graviditet. De færreste egner seg ikke til å bli mor. De fleste gjør alt for barna sine. Det økonomiske ordner seg som oftest i Norge og blir man uplanlagt gravid er det mulig å legge til rette for barnet! Jeg er ikke imot selvbestemt abort, men en endring i holdningene til å velge abort! 1
Gjest BettyBoop Skrevet 29. april 2014 #132 Skrevet 29. april 2014 Blir litt pussa over at noen omtaler fostre i uke 11-12 som celleklumper, amøber. De har faktisk armer og bein, føtter og hender som kan klappe. De kan stupe kråke. Kan ikke sammenlignes med cottage cheese eller innvoller. Hjertet slår jo. Men mord er det ikke, men å ta et liv ER det. Jeg synes at det er en tendens til at folk lukker øynene og nekter å innse at det faktisk er et lite liv. Bruken av abort som prevensjon er skremmende. Og jeg synes at argumentet å "skåne barnet mot å bli født og dermed dømt til et dårlig liv" -pågrunn av mors livssituasjon egentlig sier mye om moren. Jeg håper at om man hypotetisk ikke hadde hatt muligheten til abort ville man endret på sin livssituasjon ved eventuell uplanlagt graviditet. De færreste egner seg ikke til å bli mor. De fleste gjør alt for barna sine. Det økonomiske ordner seg som oftest i Norge og blir man uplanlagt gravid er det mulig å legge til rette for barnet! Jeg er ikke imot selvbestemt abort, men en endring i holdningene til å velge abort! er ingen som har forsvart abort som prevansjonsmiddel. og de fleste tar da abort før det har gått så langt som 12 uker
Gjest Winza Skrevet 29. april 2014 #133 Skrevet 29. april 2014 er det mord å ta angrepillen?.... Det har du allerede spurt om...
Gjest BettyBoop Skrevet 29. april 2014 #134 Skrevet 29. april 2014 Det har du allerede spurt om... Ja jeg måtte bare bekrefte at du faktisk mente det du svarte. Tydelig at du ikke vet hvordan befruktning skjer om du tror angrepillen er drap. Angrepillen stopper befruktningen fra å starte 1
Gjest Winza Skrevet 29. april 2014 #135 Skrevet 29. april 2014 Ja jeg måtte bare bekrefte at du faktisk mente det du svarte. Tydelig at du ikke vet hvordan befruktning skjer om du tror angrepillen er drap. Angrepillen stopper befruktningen fra å starte Troller du? Jeg er ab btw 1
Gjest BettyBoop Skrevet 29. april 2014 #136 Skrevet 29. april 2014 Troller du? Jeg er ab btw Altså egget er jo befruktet, men det er jo ikke noe liv som kan starte inni der før egget har festet seg i livmorslimhinnen, det er det angrepillen gjør. Det hindrer egget i å gjøre dette. Det er derfor det skal tas senest før det har gått 72 timer
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #137 Skrevet 29. april 2014 Hvis provosert abort er mord, bør alle som spontanaborter etterforskes med tanke på uaktsomt drap. Da blir nok verden et fint sted å leve.Anonymous poster hash: 58b24...fc6 3
Gjest Winza Skrevet 29. april 2014 #138 Skrevet 29. april 2014 Altså egget er jo befruktet, men det er jo ikke noe liv som kan starte inni der før egget har festet seg i livmorslimhinnen, det er det angrepillen gjør. Det hindrer egget i å gjøre dette. Det er derfor det skal tas senest før det har gått 72 timer Du svarte ikke om du troller 1
Gjest BettyBoop Skrevet 29. april 2014 #139 Skrevet 29. april 2014 Du svarte ikke om du troller Jeg lurer mer på om du troller
Gjest Winza Skrevet 29. april 2014 #140 Skrevet 29. april 2014 Jeg lurer mer på om du troller Du unngår spørsmålet mitt så det bekrefter mistanken om at du troller 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå