Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Sosialisme dreier seg om at man prioriterer de svakeste i samfunnet. Ansvarsløse kåtinger bør ikke prioriteres.

Ansvarsløse mennesker burde jo ikke ha barn heller, egentlig.

Endret av Yme
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Winza
Skrevet

Hvis du skyter en person, og du gjør det med vilje, er du en morder. Dette gjelder alle personer som er født, men ikke noe annet... Man myrder ikke et foster, man myrder ikke en gris, og man myrder ikke et tre.

Men du har ikke evnen til å argumentere. Det eneste du gjør er å gjenta det du syns, uten å forklare hvorfor du syns det, i tillegg til at du ikke veit hva ordet "mord" faktisk betyr. Ordet brukes utelukkende når det kommer til drapet av mennesker som er født... Man dreper et foster, men man myrder det ikke.

Det eneste du gjør er å gjenta et ord uten å komme med noen argument til hvorfor. Da er det ikke noe vits i å diskutere noe med deg. Det blir som sagt, det samme som å diskutere mot en vegg.

Jeg gjentar meg ikke selv. Jeg har en mening

AnonymBruker
Skrevet

Ser det er folk som sier dem ville tatt abort om fosteret ble stadfestet med downs. Det er mord og dere som gjør slik burde skamme dere!

Anonymous poster hash: 8d718...358 Si

Sitat fra Wikipedia: "I tillegg til det karakteristiske utseende har mange med Downs syndrom medfødte hjertefeil (flere typer; kan som regel opereres). En del har dessuten misdannelser i mage-tarmkanalen. Hyppigheten av leukemi og infeksjoner er økt. Personene har tendens til luftveisinfeksjoner, ofte med nedsatt hørsel som følge. Hypotyreose (lavt stoffskifte) kommer iblant snikende, og det er vanskelig å oppdage."

Jeg er kanskje et kaldt og grusomt menneske for å si dette, derav AB. Men hvorfor skal man oppmuntres til å bringe genetisk misdannede mennesker til verden?

Anonymous poster hash: 7cb5b...f66

AnonymBruker
Skrevet

Sitat fra Wikipedia: "I tillegg til det karakteristiske utseende har mange med Downs syndrom medfødte hjertefeil (flere typer; kan som regel opereres). En del har dessuten misdannelser i mage-tarmkanalen. Hyppigheten av leukemi og infeksjoner er økt. Personene har tendens til luftveisinfeksjoner, ofte med nedsatt hørsel som følge. Hypotyreose (lavt stoffskifte) kommer iblant snikende, og det er vanskelig å oppdage."

Jeg er kanskje et kaldt og grusomt menneske for å si dette, derav AB. Men hvorfor skal man oppmuntres til å bringe genetisk misdannede mennesker til verden?

Anonymous poster hash: 7cb5b...f66

Alle har rett til å leve

Anonymous poster hash: 8d718...358

• Liker 1
Skrevet (endret)

Å skrive det samme om og om igjen, i kortfattede setninger, og gjerne uten noen form for argumentasjon, er veldig godt innenfor definisjonen på å gjenta seg selv.

Alle har rett til å leve

Anonymous poster hash: 8d718...358

Det er ikke en rett å leve... Vi har heldigvis hatt så flaks at vi er født i den delen av verden vi er født i, og det kan gi folk en illusjon om at det finnes noe så merkelig som en rett til å leve, men det er ikke noe mer enn en illusjon.

Endret av Yme
  • Liker 2
Gjest Winza
Skrevet

Å skrive det samme om og om igjen, i kortfattede setninger, og gjerne uten noen form for argumentasjon, er veldig godt innenfor definisjonen på å gjenta seg selv.

Det er ikke en rett å leve... Vi har heldigvis hatt så flaks at vi er født i den delen av verden vi er født i, og det kan gi folk en illusjon om at det finnes noe så merkelig som en rett til å leve, men det er ikke noe mer enn en illusjon.

Alle har rett til å leve, slutt å tull, du sier så mye dumt...

• Liker 1
Gjest Cartman
Skrevet

Ansvarsløse mennesker burde jo ikke ha barn heller, egentlig.

Joa hvorfor ikke. Barna må ta mer ansvar og blir mer selvstendige. Det er både fordeler og ulemper med ansvarsløse foreldre på den ene siden og strukturerte foreldre på den andre.

Skrevet

Jeg blir oppgitt over deg, Sid.

• Liker 4
Skrevet (endret)

Ting er ikke nødvendigvis dumme bare fordi du ikke har evne til å forstå dem, Dr.Dyksileksi.

Joa hvorfor ikke. Barna må ta mer ansvar og blir mer selvstendige. Det er både fordeler og ulemper med ansvarsløse foreldre på den ene siden og strukturerte foreldre på den andre.

Jeg veit ikke helt hvor selvstendig man blir av å dø av sult i krybba si, mens mamma spiller world of warcraft. Det er nok av mennesker som absolutt ikke burde hatt barn under noen omstendigheter.

Endret av Yme
  • Liker 2
Gjest Winza
Skrevet

Jeg blir oppgitt over deg, Sid.

Jeg blir oppgitt av folk som tar abort. Håper reservasjonsretten blir innført så tenker folk seg om før det dreper fosteret...

Ting er ikke nødvendigvis dumme bare fordi du ikke har evne til å forstå dem, Dr.Dyksileksi.

Jeg veit ikke helt hvor selvstendig man blir av å dø av sult i krybba si, mens mamma spiller world of warcraft. Det er nok av mennesker som absolutt ikke burde hatt barn under noen omstendigheter.

Jeg forstår godt og er uenig. Og jeg har ikke dysleksi
Skrevet

Jeg blir oppgitt av folk som tar abort. Håper reservasjonsretten blir innført så tenker folk seg om før det dreper fosteret...Jeg forstår godt og er uenig. Og jeg har ikke dysleksi

Du er så dum, hvordan skal det gå med deg videre i livet?

• Liker 1
Gjest Winza
Skrevet

Du er så dum, hvordan skal det gå med deg videre i livet?

Å klapp igjen. Jeg tar ikke imot slike kommentarer fra folk som deg.,,
Skrevet (endret)

Jeg forstår godt og er uenig. Og jeg har ikke dysleksi

Okei, jeg trodde du hadde dysleksi, skjønner du, siden du ikke kan skrive, så jeg prøvde å vise deg hvor teit man framstår, når man skriver sånne korte meldinger, hvor man egentlig ikke gjør noe annet enn å slenge dritt.

Hvis du er uenig, kan du sikkert utdype litt? Fortell meg gjerne hvor retten til å leve er for de 18 år gamle guttene som sendes ut i krig, utelukkende fordi politikere i landene de kommer fra, tror at verden er et stort brettspill... Fortell meg hvor retten til å leve er for jenter som blir født i Kina, der de bare blir pakka inn i tepper, så de ikke skal røre seg så mye, og lagt inn på rom for å sulte... Eller hva med alle de menneskene som fortsatt bor i stammesamfunn? "Rett til å leve" er en idealistisk tanke vi i vestlige land kan kose oss med, men det er ikke sånn verden faktisk er, om man kan se litt lengre enn sin egen nese.

Endret av Yme
  • Liker 1
Skrevet

Å klapp igjen. Jeg tar ikke imot slike kommentarer fra folk som deg.,,

Du er så smålig og usaklig, jeg kan ikke få sagt det nok.

• Liker 4
Gjest Winza
Skrevet

Du er så smålig og usaklig, jeg kan ikke få sagt det nok.

så ikke vær her i tråden da
Skrevet

Håpløst.

• Liker 1
Skrevet

så ikke vær her i tråden da

Du har virkelig ikke noe å si du.

Gjest Winza
Skrevet

Kall meg håpløs. Abort er fortsatt mord og jeg endrer ikke mening

Skrevet

Kall meg håpløs. Abort er fortsatt mord og jeg endrer ikke mening

Jeg skal prøve å gjøre det litt enkelt for deg da... Kan du søke opp definisjonen på mord, og så forklare hvordan den støtter opp under din mening om at abort er mord? Hvis du gjør det, argumenterer du, og dermed deltar i en diskusjon, istedenfor å sitte der som en liten gutt som bare er sta, uten at han helt veit hvorfor han mener det han mener, og jeg regner med at det ikke er sånn du vil fremstå.

Gjest Winza
Skrevet

Denne diskusjonen går ingen plass. Vi begge gjentar hverandre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...