Gå til innhold

Er abort mord?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Se episoda selv så skjønner du... Det er jo det samme på engelsk Ikke du heller, det går jo ikke an å diskutere med deg. la oss bare avlsutte her før vi begge dummer oss ut... Anonymous poster hash: 8d718...358

Skulle jeg se på en F klasse tv serie for å forstå språk ..... Tror ikke det nei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle jeg se på en F klasse tv serie for å forstå språk ..... Tror ikke det nei.

Det er ikke en f serien men a serie, bare du som har sett så mye amerikansk møl du ikke klarer å forstå ekte norsk kvalitet...

Anonymous poster hash: 8d718...358

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du faktisk skrevet noe som var relatert til diskusjonen, hadde du sett at jeg helt fint kan diskutere med folk. Jeg har skrevet en del innlegg her hvor jeg forklarer meg veldig bra, og svarer med videre argumenter til folk som siterer meg, så jeg er ikke i noe fare for å dumme meg ut her.

Om abort er mord eller ikke, kommer an på hvor man setter grensa på når fosteret har blitt et individ. Noen setter den på unnfangelsen, mens andre setter den mye nærmere fødselen. Min mening, og det jeg argumenterer for, er at abort er mord hvis det gjennomføres når fosteret er så langt på vei at det er i stand til å leve uavhengig av morens kropp... Her i landet har man ikke lov til å ta abort når fosteret er så utviklet, dermed anser ikke jeg abort som mord eller drap.

"Det går ikke an å diskutere med deg" er noe som kommer fra folk som ikke greier å argumentere for sin sak, og tror at debatter handler om å vinne. Jeg argumenterer helt fint, og skriver relativt lange innlegg hvor jeg forklarer, og argumenterer for mitt synspunkt. Du kommer utelukkende med korte påstander, innlegg som har lite sammenheng med det folk skriver til deg og det du tidligere har skrevet, og veldig simple hersketeknikker hvor du rett og slett bare sier "ikke du heller, tenk!". Du har nok allerede dumma deg ut, dessverre.

*Facepalm*

Anonymous poster hash: 8d718...358

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Facepalm*

Anonymous poster hash: 8d718...358

..noe som er et norsk ord og som betyr sånn ca skatteoppgjør?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det er et norsk ord som betyr skatteoppgjør. Jeg så det på mot i brøstet.

Nei det gjorde du ikke, ordet facepalm ble ikke brukt på den tiden

Anonymous poster hash: 8d718...358

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det gjorde du ikke, ordet facepalm ble ikke brukt på den tiden

Anonymous poster hash: 8d718...358

Der tok du meg! Man greier ikke lure en luring, skjønner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der tok du meg! Man greier ikke lure en luring, skjønner jeg.

Uansett tilbake til topic, jeg syns abort er mord

Anonymous poster hash: 8d718...358

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det gjorde du ikke, ordet facepalm ble ikke brukt på den tiden

Anonymous poster hash: 8d718...358

Joda. På mot i brøstet ble det brukt.

Du må se alle episodene på nytt! (Mohaha)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda. På mot i brøstet ble det brukt.

Du må se alle episodene på nytt! (Mohaha)

Mot i brøstet er kjedelig så gidder ikke å se...

Anonymous poster hash: 8d718...358

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er folk som sier dem ville tatt abort om fosteret ble stadfestet med downs. Det er mord og dere som gjør slik burde skamme dere!

Anonymous poster hash: 8d718...358

Nei abort er ikke mord og ja jeg hadde tatt abort fortere enn svint om jeg var gravid med en barn med downs...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett tilbake til topic, jeg syns abort er mord

Anonymous poster hash: 8d718...358

Å det hadde vi ikke fått med oss.....
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Snuppi

Uansett tilbake til topic, jeg syns abort er mord

Anonymous poster hash: 8d718...358

Drap/mord er ifølge straffeloven det å med vilje ta et annet menneskes liv, eller på annen måte stå direkte ansvarlig for andres død.

Abort er en avbrytelse av svangerskapet. Man skiller mellom spontanabort, også kalt naturlig abort, hvor organismen frastøter fosteret og på den måten avbryter svangerskapet, og fremprovosert abort, hvor man avbryter svangerskapet ved hjelp av legemidler eller kirurgiske inngrep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei abort er ikke mord og ja jeg hadde tatt abort fortere enn svint om jeg var gravid med en barn med downs...

Så ondskapsfult...

Man kan leve et godt liv med downs, se på tangerudbakken

Å det hadde vi ikke fått med oss.....

*Facepalm*

Anonymous poster hash: 8d718...358

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis abort er mord så er det mord å drepe maur også.



Anonymous poster hash: 87a4c...f93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ondskapsfult... Man kan leve et godt liv med downs, se på tangerudbakken *Facepalm* Anonymous poster hash: 8d718...358

Du baserer virkelig livet ditt på tv serier ..... Hva med å ta en tur ut i verden å besøke er virkelig familie med et funksjonshemmet barn ? Der kunne en virkelig gjøre mer. Hvorfor må alle familier med funksjonshemmede barn finne ut av alle støtteordningene selv ? Har de ikke nok å gjøre ? Og hvorfor blir foreldre som har slitt seg ut plutselig sluppet som en varm potet i det øyeblikk barnet fyller 18 ? Dette er folk som kanskje har et gigantisk hull i sin cv, men når barnet er " voksent" er de ikke lenger til nytte, og for dem alene finnes ingenting.

Endret av sebastianen
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du baserer virkelig livet ditt på tv serier ..... Hva med å ta en tur ut i verden å besøke er virkelig familie med et funksjonshemmet barn ? Der kunne en virkelig gjøre mer. Hvorfor må alle familier med funksjonshemmede barn finne ut av alle støtteordningene selv ? Har de ikke nok å gjøre ? Og hvorfor blir foreldre som har slitt seg ut plutselig sluppet som en varm potet i det øyeblikk barnet fyller 18 ? Dette er folk som kanskje har et gigantisk hull i sin cv, men når barnet er " voksent" er de ikke lenger til nytte, og for dem alene finnes ingenting.

Det er ikke en tv serien men en dokumentar, det er ekte ikke skuespill...

Jeg vet om folk med downs som har et bra liv

Who cares?

Du tydeligvis

Anonymous poster hash: 8d718...358

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...