jabx Skrevet 8. juni 2014 #221 Skrevet 8. juni 2014 Ser det er folk som sier dem ville tatt abort om fosteret ble stadfestet med downs. Det er mord og dere som gjør slik burde skamme dere! Det er ikke mord. Skammen her tilhører nok deg, ekstremist. 3
jabx Skrevet 8. juni 2014 #222 Skrevet 8. juni 2014 Altså mord og abort er det samme. Forskjellen er bare når det skjer. "Et ufødt barn ble abortert" betyr det samme som "Et ufødt barn ble myrdet" "En gammel mann ble myrdet" betyr det samme som "En gammel mann ble abortert" Et mord er på en måte det samme som en sen abort. Nei, abort og mord er per definisjon to forskjellige ting. Abort er å avbryte et svangerskap. En eldre mann er ikke en del av et svangerskap. Her ser vi altså hvor totalt blåste abortmostandere er. De vet ikke engang hva de snakker om. 6
Yme Skrevet 9. juni 2014 #223 Skrevet 9. juni 2014 Ok, så hvilken dyreart hører organismen til hvis det ikke er et menneske da? Hvis man har deformert kuk er man forsatt et menneske per din definisjon? Dette har vi vært gjennom her allerede... Seden og eggene våre tilhører også vår art, og de kan like fullt bli mennesker, men de er ikke mennesker enda. Den deformerte kuken din, skal du få lov til å ha i fred. 4
sebastianen Skrevet 10. juni 2014 #224 Skrevet 10. juni 2014 (endret) Ser det er folk som sier dem ville tatt abort om fosteret ble stadfestet med downs. Det er mord og dere som gjør slik burde skamme dere!Anonymous poster hash: 8d718...358 Tull og tøys....slutt å kalle folk mordere Endret 10. juni 2014 av sebastianen 4
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #225 Skrevet 16. juli 2014 nei, det er mer en nok mennesker her på jorda, og jeg mener det er bedre for en gravid, ung jente å ta abort enn å ødelegge framtiden hennes fordi hun lå med en dude uten å ta pillen Den var stygg, fleste barn blir til uten at de var planlagt, jeg var ikke planlagt, og sikkert mange store mennesker som heller ikke var planlagt Abort er fosterdrap. Et foster har unikt DNA og tihører dyrearten 'homo sapiens'. /tråd!!!1111 Vas... Anonymous poster hash: 8d718...358
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #226 Skrevet 16. juli 2014 Tull og tøys....slutt å kalle folk mordere Nei, abort er mord, at folk ikke ser det er et problem... Det er ikke mord. Skammen her tilhører nok deg, ekstremist. Nei jeg er rasjonell og tenker klart, de som tar abort er bare ondskapsfulle Anonymous poster hash: 8d718...358
Yme Skrevet 16. juli 2014 #227 Skrevet 16. juli 2014 Nei jeg er rasjonell og tenker klart, de som tar abort er bare ondskapsfulle Anonymous poster hash: 8d718...358 Det er ingen ting rasjonelt i å kalle folk mordere, om de må ta abort... Det er ofte sånn at det ikke er noe de ønsker å gjøre selv en gang, men at det er den eneste løsningen i en stor, kompleks situasjon. Det du gjør er å dømme folk, helt uten å ha et snev av innsikt i personens liv... Det er ikke et snev av rasjonell tanke der. 1
sebastianen Skrevet 16. juli 2014 #228 Skrevet 16. juli 2014 Nei, abort er mord, at folk ikke ser det er et problem... Nei jeg er rasjonell og tenker klart, de som tar abort er bare ondskapsfulle Anonymous poster hash: 8d718...358 Rasjonell ja.... Suuure.... Hvilken bibelcamp er best forresten ? 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #229 Skrevet 16. juli 2014 Rasjonell ja.... Suuure.... Hvilken bibelcamp er best forresten ? Den uten bieber hehe Det er ingen ting rasjonelt i å kalle folk mordere, om de må ta abort... Det er ofte sånn at det ikke er noe de ønsker å gjøre selv en gang, men at det er den eneste løsningen i en stor, kompleks situasjon. Det du gjør er å dømme folk, helt uten å ha et snev av innsikt i personens liv... Det er ikke et snev av rasjonell tanke der. Det er faktum ihvertfall, å ta abort er egoimiske, det er bare slut Anonymous poster hash: 8d718...358
sebastianen Skrevet 16. juli 2014 #230 Skrevet 16. juli 2014 Den uten bieber hehe Det er faktum ihvertfall, å ta abort er egoimiske, det er bare slut Anonymous poster hash: 8d718...358 Hæ ?
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #231 Skrevet 16. juli 2014 Hæ ? Bibel rimer på bieber så jeg benyttet sjansen til å ta en spøk, klarte ikke å la være Anonymous poster hash: 8d718...358
Lutetium 71 Skrevet 16. juli 2014 #232 Skrevet 16. juli 2014 Ser det er folk som sier dem ville tatt abort om fosteret ble stadfestet med downs. Det er mord og dere som gjør slik burde skamme dere! Anonymous poster hash: 8d718...358 Du startet med et spørsmål, og avslutter med en konklusjon. Hva er dette for en diskusjon? 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #233 Skrevet 16. juli 2014 Du startet med et spørsmål, og avslutter med en konklusjon. Hva er dette for en diskusjon? Kommentaren er over 3 måneder gammel... Anonymous poster hash: 8d718...358
Lutetium 71 Skrevet 16. juli 2014 #234 Skrevet 16. juli 2014 Kommentaren er over 3 måneder gammel... Anonymous poster hash: 8d718...358 Jeg ble dradd inn av nyere kommentarer.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #235 Skrevet 16. juli 2014 Jeg ble dradd inn av nyere kommentarer. Ok men jeg mener fortsatt det samme og det vil jeg alltid gjøre Anonymous poster hash: 8d718...358
Lutetium 71 Skrevet 16. juli 2014 #236 Skrevet 16. juli 2014 Ok men jeg mener fortsatt det samme og det vil jeg alltid gjøre Anonymous poster hash: 8d718...358 Meningene dine er en ting, det jeg ble mest facinert av var at du tilsynelatende åpner for en diskusjon med den tittelen, og deretter slår fast at "slik er det bare, basta". Velvel, det ligger jo på skråblikk, så.. 2
Yme Skrevet 16. juli 2014 #237 Skrevet 16. juli 2014 (endret) Det er faktum ihvertfall, å ta abort er egoimiske, det er bare slut Anonymous poster hash: 8d718...358 "Egoimiske" og "slut" er ikke ord, så jeg forstår ikke hva du mener her... Hvis "egoimiske" skal være "egoisme", tar du fortsatt feil, i og med at de fleste aborter blir tatt selv om personen egentlig ikke ønsker det, noe som igjen viser at dette bare er dømmende, siden du har null innsikt i situasjonen du snakker om, og dermed på ingen måter uttaler deg rasjonelt. Endret 16. juli 2014 av Yme 5
Gjest SoccerPlayer Skrevet 16. juli 2014 #238 Skrevet 16. juli 2014 Abort er ikke mord. Men det er ikke greit å ta abort bare for de ikke vil ha en unge med downs. Må ha en bedre grunn til å ta abort enn det. Ja det er mye arbeid med de, men de har da like mye rett til å leve de som andre barn? Så lenge det er din unge så elsker du jo ungen av hele ditt hjerte om ungen er syk, har handicap, har downs, eller er helt "normal". Jeg hadde vertfall elsket ungen min uansett, og gjør alt for at h*n skulle ha det bra. Mye arbeid eller ikke. Det viktigeste og som gjør at vi får fred i sjela er å vite at ungene våre har det godt
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #240 Skrevet 16. juli 2014 Meningene dine er en ting, det jeg ble mest facinert av var at du tilsynelatende åpner for en diskusjon med den tittelen, og deretter slår fast at "slik er det bare, basta". Velvel, det ligger jo på skråblikk, så.. Ja "Egoimiske" og "slut" er ikke ord, så jeg forstår ikke hva du mener her... Hvis "egoimiske" skal være "egoisme", tar du fortsatt feil, i og med at de fleste aborter blir tatt selv om personen egentlig ikke ønsker det, noe som igjen viser at dette bare er dømmende, siden du har null innsikt i situasjonen du snakker om, og dermed på ingen måter uttaler deg rasjonelt. Jeg mente egoisme, facepalm... Slut er et ord, man bruker det visst noen er slurvete, så det på hos martin. Jeg har allerede sagt jeg er rasjonel så er ingen poeng i å si jeg ikke er... Anonymous poster hash: 8d718...358
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå