Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I de aller fleste trådene hun har vært har hun hintet til både kursene sine og nettsiden. Hun har rent ned andre brukere med sine synspunkter som ofte har vært langt utenfor hva ts i disse trådene har spurt om. Fremstår hun i virkeligheten som hun gjør her, vil jeg tro at det er et fåtall som får noe særlig utbytte av hennes "hjelp". Jeg gjentar, hun driver et firma, og å oppsøke mulige klienter her på kg er særdeles uprofft!

Anonymous poster hash: 8379b...24f

Amen.

Anonymous poster hash: 45be1...86a

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror du bør vurdere å bytte medikamenter..

Så jævlig stygt sagt.

• Liker 1
Skrevet

I de aller fleste trådene hun har vært har hun hintet til både kursene sine og nettsiden. Hun har rent ned andre brukere med sine synspunkter som ofte har vært langt utenfor hva ts i disse trådene har spurt om. Fremstår hun i virkeligheten som hun gjør her, vil jeg tro at det er et fåtall som får noe særlig utbytte av hennes "hjelp". Jeg gjentar, hun driver et firma, og å oppsøke mulige klienter her på kg er særdeles uprofft!

Nå får du gi deg.. kan det ikke tenkes at jeg bare hadde lyst til å bidra litt der jeg kunne? Tror du det verste om alle mennesker du møter eller bare om meg? Jaja, jeg har iallefall fått mange hyggelige tilbakemeldinger her inne og de setter jeg pris på og tar med meg videre. :)

Og det viktigste jeg har lært er hvor viktig det er å bruke energien sin på ting som gir positiv energi tilbake. KG er desverre ikke en slik plass. Her er negative mennesker i flertall og det beste de vet er å skape negative følelser i andre.. Jo verre andre har det, jo bedre føler de seg selv..

Gi dere selv litt kjærlighet! Dere trenger det!! :D

• Liker 4
Skrevet

Dere får velge hvem dere tror på, meg eller nettinettet, men i kveld var jeg svært åpen og ærlig uten å bry meg om jeg såret nettinettets måte å drive på å prøve å kapre folk her inn på sin virksomhet.

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor i all verden skal hun opprette falske brukere? For å få de til å støtte seg mot... deg? Dette er ikke negativ PR engang, det lureste hun gjorde var å forlate tråden og la deg drite deg ut på egenhånd. Alt i forhold blir positivt. Har hun manglet plasser på piloten sin, så er de nok neppe ledige i morgen for å si det sånn. Jeg har ikke sett deg på KG før, men etter denne tråden er det rimelig klart at du trenger en annen type hjelp enn på datingområdet.

AMEN!

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Bitch, please!

Anonymous poster hash: b3390...bcf

• Liker 4
Skrevet (endret)

Nettinettet: beklager, men jeg tror jeg ødela det beste business stedet ditt nå! ;-) Du går inn på dette forum for å få de med deg på din business, tenker jeg. Var feigt å forlate forumet pga jeg tok dette med i samtalen om slike tjenester.

Jeg forlot forumet i går jeg, det var kun fordi jeg ble tipset om denne tråden jeg gikk inn igjen. Og du har nok ikke ødelagt noe som helst for meg! :) Den du ødelegger for er deg selv.. :)

Men jeg ønsker deg faktisk lykke til, og jeg har fortsatt troen på deg på tross av. Ta kontakt med noen profesjonelle og få det bra med deg selv.. alle fortjener det!

Lykke til! :)

Endret av Nettinettet
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Nå får du gi deg.. kan det ikke tenkes at jeg bare hadde lyst til å bidra litt der jeg kunne? Tror du det verste om alle mennesker du møter eller bare om meg? Jaja, jeg har iallefall fått mange hyggelige tilbakemeldinger her inne og de setter jeg pris på og tar med meg videre. :)

Og det viktigste jeg har lært er hvor viktig det er å bruke energien sin på ting som gir positiv energi tilbake. KG er desverre ikke en slik plass. Her er negative mennesker i flertall og det beste de vet er å skape negative følelser i andre.. Jo verre andre har det, jo bedre føler de seg selv..

Det er merkelig som du ignorerer et av forumets regler? Egenreklame er forbudt, og du driver et firma!

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Der har vi det igjen. "Jeg vil bare godt, du tenker det verste." Du er en sånn ultrapositivitetstyrann som er rett og slett bikker over tilå være en pain inn the ass.

• Liker 4
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Så jævlig stygt sagt.

Ja, jeg har senket meg ned på melines nivå, men etter de siste innleggene hennes synes jeg det var på sin plass.
Skrevet

Hvem tror på nettinettet? Hvem forstår meg? Bare si ifra . Driter i om mange sier imot. Jeg står for det jeg står for! Gidder ikke å jatte! ;-)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forlot forumet i går jeg, det var kun fordi jeg ble tipset om denne tråden jeg gikk inn igjen. Og du har nok ikke ødelagt noe som helst for meg! :) Den du ødelegger for er deg selv.. :)

Ja, du har sagt ha det noen ganger nå. *smilefjes smiljefjes smilefjas, jeg er kjempepositiv, og du er bare negativ smilefjes*

• Liker 3
Skrevet

Hvem tror på nettinettet? Hvem forstår meg? Bare si ifra . Driter i om mange sier imot. Jeg står for det jeg står for! Gidder ikke å jatte! ;-)

Vet ikke hvorfor, men jeg får det inntrykket av at dette er første gang du har "stått opp for deg selv", av den grunn setter jeg meg litt på sidelinjen og lar deg holde på, virker som du kan trenge en liten seier :)

• Liker 6
Skrevet

Kan du ikke vise meldingen uten koden da? Så er det gjerne noen som tror deg. At du er en idiot som prøver å fremstille deg som "god og snill" er vertfall jeg overbevist om! Er bare anonyme brukere som støtter deg btw, DET ER SIKKERT DU SOM POSTER SOM ANONYM!! Ikke tro på det folkens!!!!! (Selv om skriveferdigeheten dine som anonym gjør det tydelig at det ikke kan være deg)

• Liker 5
Skrevet

Jeg er på vei til dataen nå, så skal jeg se hva jeg finner ;)

Skrevet
Nettinettet

Fast inventar

• photo-64146.jpg?_r=1350942353
  • Medlem
  • bullet_black.pngbullet_black.pngbullet_black.pngbullet_black.pngbullet_black.pngbullet_black.pngbullet_black.pngbullet_black.png
  • 4 164 innlegg
  • Ble med 25. sep. 12
  • Kjønn: Kvinne

Sendt 25 januar 2014 - 16:11

Hei igjen kjære deg! Jeg vet så godt hvordan du har det, men jeg håper at kurset vil inspirere deg og motivere deg til å finne løsninger og se fremover.. :)

• Liker 1
Skrevet
Nettinettet

Fast inventar

• Medlem
  • bullet_black.pngbullet_black.pngbullet_black.pngbullet_black.pngbullet_black.pngbullet_black.pngbullet_black.pngbullet_black.png
  • 4 164 innlegg
  • Ble med 25. sep. 12

Sendt 10 februar 2014 - 22:17

Jeg håper du ikke tar dette ille opp, men jeg tenkte litt på det den anonyme brukeren sa i den ene tråden din, om at du virket til å være litt ustabil og hadde mange ting du måtte jobbe med. Jeg tenkte at den kunne være litt hard for deg, men samtidig så lurer jeg på om du har tenkt tanken selv?
  • Liker 1
Skrevet

Nettinettet

Fast inventar

• Medlem
  • 4 164 innlegg
  • Ble med 25. sep. 12

Sendt 10 februar 2014 - 22:17

Jeg håper du ikke tar dette ille opp, men jeg tenkte litt på det den anonyme brukeren sa i den ene tråden din, om at du virket til å være litt ustabil og hadde mange ting du måtte jobbe med. Jeg tenkte at den kunne være litt hard for deg, men samtidig så lurer jeg på om du har tenkt tanken selv?

Vel, hun tar ikke feil.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Vel, hun tar ikke feil.

Uansett om det stemmer eller ikke så er det upassende å reklamere for egen virksomhet på kg.

• Liker 3
Skrevet

Nettinettet: beklager, men jeg tror jeg ødela det beste business stedet ditt nå! ;-) Du går inn på dette forum for å få de med deg på din business, tenker jeg. Var feigt å forlate forumet pga jeg tok dette med i samtalen om slike tjenester.

Synes du går for langt når du anklager alle som støtter nettinettet til å være henne selv. Å være skeptisk er bare bra, men her går det litt over styr. Du begynte så fint med at du ikke ønsker å svartmale henne, men nå virker det som du går inn for akkurat det.

• Liker 6
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...