Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hadde det ikke bare vært bedre å ignorere meldingene du fikk og eventuelt rapportere de for reklame?

Nå fremstår du bare som en som liker å skape drama rundt seg.

Jeg sier at jeg er lei uthenging av meg.... her inne på forumet....

Jeg blir uthengt. Og det ser ut til at folk har en tendens til å elske å skape drama rundt meg her inne! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest New_Girl
Skrevet

Jeg sier at jeg er lei uthenging av meg.... her inne på forumet....

Jeg blir uthengt. Og det ser ut til at folk har en tendens til å elske å skape drama rundt meg her inne! :)

I akkurat denne tråden var det du som begynte å nevne navn. Om du ikke liker drama kunne du bare ha rapportert innlegg du syns gikk for langt og trekke deg ut av diskusjonen.

• Liker 5
Skrevet (endret)

I akkurat denne tråden var det du som begynte å nevne navn. Om du ikke liker drama kunne du bare ha rapportert innlegg du syns gikk for langt og trekke deg ut av diskusjonen.

Det kunne dere som uthenger meg som syk gjøre også. Dere kunne rappotert meg for lenge siden og fått meg kastet ut herfra hvis dere mener jeg oppfører meg sykt. Det er personhets og gå å skrive på masse tråder at jeg er ei syk person. Det er personangrep og uglestempling!. ONDSKAPSFULLT! Dere bør rappotere meg dersom jeg oppfører meg sykt. Istedet for å skrive om det. Nettinettet var en av de som skrev om at jeg var det åpent på forum og ba meg også inne på forum om å gå inn på tjenesten hennes. Hun kunne holdt seg til å skrive det i meldinger til meg.

Herretter så ber jeg dem som mener jeg er syk om å skrive det på privat melding til meg istedet for å skrive det her inne på åpent :).Eller så får dere rappotere meg som ond og syk person å prøve å få meg kastet ut herfra.

Jeg skal stoppe å nevne brukeren Nettinettet... Men hun har nevnt meg så mange ganger åpentlyst. og skrevet så syk jeg er osv.... , derfor så trodde jeg at jeg kunne fritt diskutere henne tilbake. Det var noen som ba om brukernavnet. Jeg vurderte å ikke gi det for å verne henne. Men greit: jeg skal ikke nevne nettinettet mer så lenge hun la vær å sykeliggjøre meg offentlig :)

Endret av Meline37
Gjest New_Girl
Skrevet

Det kunne dere som uthenger meg som syk gjøre også. Dere kunne rappotert meg for lenge siden og fått meg kastet ut herfra hvis dere mener jeg oppfører meg sykt.

Dere? Jeg har ikke sagt noe om din helsetilstand. Har sett brukernavnet ditt før, men er vel bare i denne tråden jeg har lagt merke til deg, så har ikke hatt noen grunn til å rapportere.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

ONDSKAPSFULLT!

Ja, selvfølgelig. :rolleyes:

Når det gjelder deg så er det det. Rene :engel: selv du.

:klaske:

Anonymous poster hash: b3390...bcf

• Liker 3
Skrevet

Dere? Jeg har ikke sagt noe om din helsetilstand. Har sett brukernavnet ditt før, men er vel bare i denne tråden jeg har lagt merke til deg, så har ikke hatt noen grunn til å rapportere.

Ja, men nettinettet , og andre har vært etter meg helt fra starten, og prøvd å sykeliggjøre meg til å være en skikkelig syk person. Hvis de mente jeg er, så bør de heller ta kontakt med meg på melding, istedet for å skrive slikt offentlig. Eller så bør de rappotere meg og forsøke å få meg utestengt.

Det er du vel enig i. Enig?

Jeg beklager hvis jeg oppfattes som om jeg prøvde å svartmale nettinettet. Men jeg trodde jeg hadde full rett til å fortelle åpent hva jeg synes, og trodde om hennes oppførsel siden hun lå ut om min på diverse tråder.

Jeg tror at nettinettet ikke prøvde å svindle meg. Men jeg føler at hun kunne latt vær å prøve å offentliggjøre meg som syk på offentlige tråder. Det er ikke kjekt å få brukeren sin hengt ut slik.

Hvem er ikke enig i det? Greit: jeg var direkte med henne i denne tråden... Men det er jo andre med meg også :) Men vi må slutte med det, og heller ta det opp på private beskjeder, mener jeg. For ellers virker det ondsindig ut!. Å bli sykeliggjort offentlig kan virke fryktelig vondt ut!

Skrevet (endret)

Ja, selvfølgelig. :rolleyes:

Når det gjelder deg så er det det. Rene :engel: selv du.

:klaske:

hallo, dette var barnslig skrevet.... Ikke voksent. Nå sier jeg : skjerpings! Jeg har blitt forsøkt sykeliggjort helt fra jeg kom inn her, uten at jeg gikk til personangrep tilbake.

Dere må forstå at det er ikke kjekt. Men heldigvis så står jeg ikke frem med fullt navn her inne. Det hadde vært grusomt! Men allikevel så blir jeg ikke akkurat oppkvikket av sykeliggjøringen., men jeg ignorerer den. Jeg vet at det er mange med problemer her inne som skriver.

Endret av Meline37
AnonymBruker
Skrevet

Det Nettinettet gjorde var i grunn feil mtp. reglene, men nesten garantert godt ment.

Hun burde bare forstått at man ikke kan tilby slike ting til folk som tilsynelatende er ustabile, da risikerer man slike ting som dette. Å rapportere for reklame eller å svare et enkelt "nei takk, ikke interessert" er den normale reaksjonen for de aller fleste, ikke å jatte litt med for siden å henge ut personen som svindler og gud vet hva...

Anonymous poster hash: 4753c...a43

• Liker 11
Gjest Genic
Skrevet

Det er personangrep og uglestempling!

Morsomt ord!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

hallo, dette var barnslig skrevet.... Ikke voksent. Nå sier jeg : skjerpings! Jeg har blitt forsøkt sykeliggjort helt fra jeg kom inn her, uten at jeg gikk til personangrep tilbake.

Dere må forstå at det er ikke kjekt. Men heldigvis så står jeg ikke frem med fullt navn her inne. Det hadde vært grusomt! Men allikevel så blir jeg ikke akkurat oppkvikket av sykeliggjøringen., men jeg ignorerer den. Jeg vet at det er mange med problemer her inne som skriver.

Å jaaa! :) Selvfølgelig er det bare DU som kan si at dette er barnslig og at JEG bør skjerpe meg. Men du selv har fremstått som barnslig og har fått ørten innlegg her inne som sier at du burde skjerpe deg selv- det har du ikke tatt til deg. Men det skal altså JEG gjøre. :P

Latterlig. :)

• Liker 3
Skrevet (endret)

Det Nettinettet gjorde var i grunn feil mtp. reglene, men nesten garantert godt ment.

Hun burde bare forstått at man ikke kan tilby slike ting til folk som tilsynelatende er ustabile, da risikerer man slike ting som dette. Å rapportere for reklame eller å svare et enkelt "nei takk, ikke interessert" er den normale reaksjonen for de aller fleste, ikke å jatte litt med for siden å henge ut personen som svindler og gud vet hva...

Anonymous poster hash: 4753c...a43

Nå sier jeg det igjen: tilsynelatende er ustabile:. hinter du mot meg? Det er ondsindig! Sutt med det offentlig! Ta kontakt med meg på privat melding hvis dere skal snakke om tilsynelatende ustabile mennesker som meg liksom... okey? hehe

Endret av Meline37
Skrevet (endret)

Å jaaa! :) Selvfølgelig er det bare DU som kan si at dette er barnslig og at JEG bør skjerpe meg. Men du selv har fremstått som barnslig og har fått ørten innlegg her inne som sier at du burde skjerpe deg selv- det har du ikke tatt til deg. Men det skal altså JEG gjøre. :P

Latterlig. :)

Rappoter meg hvis dere mener jeg gjør noe galt. Stopp å sykeliggjøre meg! jeg er rask på tastaturet og skriver ekstremt raskt i hurtighet. Jeg elsker å diskutere og filosofere. Hvis noen er ute etter å ta meg for det, eller ta meg for at jeg skriver for masse, så får dere vennligst rappotere meg, istedet for å ta dette offentlig :) Jeg har fått høre dette fra dag 1 her inne :). Det er sikkert noen som kan si seg enig med at dette er dumt å gjøre mot meg også. Det vet jeg :) . Her blir det sånn mobbekrok.... Flere som tydeligvis godkjenner nettinettet bedre enn meg tiltross for at jeg har blitt uthengt offentlig av henne, og nå diverse andre. Men.... jeg må være ærlig å si: dette gidder jeg ike å diskutere mer. Uthenger noen meg mer her nå, så blir de rappotert. Jeg har forløbig ikke rappotert nettinettet, av den grunn av at jeg ønsker henne godt, og at jeg ønsker at vi slutter av denne konflikten mellom meg og henne på forumet.

Endret av Meline37
Skrevet

Herretter blir dem som uthenger meg som syk eler ond offentlig rappotert! .

• Liker 1
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Herretter blir dem som uthenger meg som syk eler ond offentlig rappotert! .

Offentlig rapportert?:) Kanskje du burde slutte å henge ut folk først?
Skrevet (endret)

Offentlig rapportert? :) Kanskje du burde slutte å henge ut folk først?

har du fått med deg at jeg har blitt hengt ut i andre tråder av nettinettet pluss diverse andre.... ? Jeg har sagt at fra dag 1 her inne så var nettinettet og diverse andre ute etter å offentliggjøre meg som skikkelig syk!. Det er to personer som jeg kommer på i farten som har oppført seg svært bra her inne. Det er faktisk to mannfolk: Svampebob og Steinar40, oppfører seg voksent og bra!. Men ser at det er en haug med folk her som prøver å mobbe, og svartmale. Stopp med det. Nå slutter jeg å diskutere dette, og forventer en pen unnskyldning fra nettinettet, og diverse andre her. Så får dere svartmale meg og slenge så mye sykt dritt dere vil videre nedover. Værsågod. Vis hvem dere er!

Dere får gå litt tilbake i historien bak dette..... Jeg ble svartmalt her inne offentlig i lang tid.... Og da dette firmaet kom opp, så blåste jeg litt over ende, for jeg var irritert over fremgangsmåter osv....

Jeg har fått private meldinger der folk sier at de føler at dette var veldig tåpelig av nettinettet og noen andre tilhengere av henne. .Men sier ikke mer om det. Skriv i vei. Sleng dritt i vei for dere som elsker det :). Jeg foreslår at hvis dere bare har vondt å si så får dere ta en oppvask på private meldinger istedet.

Endret av Meline37
Gjest Faerunpedia
Skrevet

har du fått med deg at jeg har blitt hengt ut i andre tråder av nettinettet pluss diverse andre.... ?

Nei, har bare fått med meg at hun har sendt deg et par hyggelige PMs som du valgte å offentliggjøre.
Skrevet (endret)

Nei, har bare fått med meg at hun har sendt deg et par hyggelige PMs som du valgte å offentliggjøre.

Da får dere gå i historien.... hun har hetset meg på offentlig og. Men det er ikke bare henne, det har flere gjort. Har noen sett at jeg har blitt offentlig gjort som et sykt menneske før her inne? Trykk liker de som har!

Endret av Meline37
  • Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner ikke dette, jeg. Hvorfor nevnte du ikke at Nettinettet hadde stemplet deg som syk og hengt deg ut før ETTER det viste seg at hun ikke hadde forsøkt å svindle deg, som du først hengte henne ut for (på feilaktig grunnlag)? Du fremstår dessverre ikke som så veldig troverdig eller sympatisk når du først henger henne ut med nick for noe som ikke stemmer, og deretter for noe som du ikke har backet opp mer enn du gjorde den første påstanden. Ser at det begynner å bli en del personangrep her, og det er selvfølgelig utrolig unødvendig, men akkurat i denne diskusjonen syns jeg faktisk du har vært med på å legge opp til det selv...

• Liker 10
Skrevet

Jeg skjønner ikke dette, jeg. Hvorfor nevnte du ikke at Nettinettet hadde stemplet deg som syk og hengt deg ut før ETTER det viste seg at hun ikke hadde forsøkt å svindle deg, som du først hengte henne ut for (på feilaktig grunnlag)? Du fremstår dessverre ikke som så veldig troverdig eller sympatisk når du først henger henne ut med nick for noe som ikke stemmer, og deretter for noe som du ikke har backet opp mer enn du gjorde den første påstanden. Ser at det begynner å bli en del personangrep her, og det er selvfølgelig utrolig unødvendig, men akkurat i denne diskusjonen syns jeg faktisk du har vært med på å legge opp til det selv...

trykk liker de som har sett meg bli offentliggjort av mennesker som syk her på forumet. Jeg driter i å diskutere dette. Jeg kan gå tilbake i historikken senere når jeg er på dataen, og legge ut offentliggjøringen av meg som syk gal person. Jeg er for snill og finner meg ofte i for mye. Heretter blir slikt rapportert.

Skrevet

Altså trykk liker her de som har sett at jeg er offentliggjort som et sykt menneske.

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...