AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #221 Skrevet 18. mars 2014 Sorry, men denne passer bare så bra her: http://alphabetapie.com/wp-content/uploads/2013/06/keep-calm-and-dont-be-such-a-drama-queen.png Anonymous poster hash: b3390...bcf 5
Thorn Skrevet 18. mars 2014 #222 Skrevet 18. mars 2014 trykk liker de som har sett meg bli offentliggjort av mennesker som syk her på forumet. Jeg driter i å diskutere dette. Jeg kan gå tilbake i historikken senere når jeg er på dataen, og legge ut offentliggjøringen av meg som syk gal person. Jeg er for snill og finner meg ofte i for mye. Heretter blir slikt rapportert. Tror veldig mange bruker her inne, meg medregnet, har fått diverse diagnoser slengt etter oss i diskusjonens hete. Men du henger ut Nettinettet ved nick, først for noe som ikke stemmer, og deretter for noe annet, helt urelatert, når det viser seg at du dreit på draget i anklagene dine. Det fremstår som en ren svertekampanje frem til du har backet opp anklagene dine. 7
Meline37 Skrevet 18. mars 2014 #223 Skrevet 18. mars 2014 Godt å høre at det ikke bare er meg som har blitt hengt ut med diverse ubehagelige feile diagnoser. Jeg sier at nettinettet er velkommen til å si unnskyld, og jeg beklager følsomheten min og unnskylder mitt sinne i denne tråden. Men er lett å misforstå hverandre.
Meline37 Skrevet 18. mars 2014 #224 Skrevet 18. mars 2014 Jeg har prøvd å forklare, men nå later mange som å surr i sine egne hoder, og ikke høre etter.
Gjest Svampebob1 Skrevet 18. mars 2014 #225 Skrevet 18. mars 2014 (endret) Er det ikke på tide at administratorene tar ansvar her? Opprinnelig handlet tråden om daterådgivning og en bruker som er skeptisk til dette, visstnok som følge av regelbrudd her inne. Hva er hensikten med å fortsette? Nettinettet har alt avgjort før Meline kom med tråden at hun ønsker å trekke seg ut i fra forumet. Jeg foreslår at dere prøver å holde det saklig her, fremfor å diskutere hvem som er syk eller ikke. Det ville vært til fordel for alle. Ingenting av dette er med på å bidra til noe positivt for noen, etter det jeg kan se. Endret 18. mars 2014 av Svampebob1 7
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #226 Skrevet 18. mars 2014 Så rapporter henne til kg da hvis dette hisser deg så mye opp, istedet for å lage en mobbetråd. Tror neppe det er evt brudd på kgs regler som driver dere. Men kjære deg, selvfølgelig er det blitt rapportert, og ikke bare av meg. Det er ingen her som lager en mobbetråd. Skal ikke brukere kunne ta opp slike ting uten at du tror at dette er mobbing? Hysj hysj og helst på PM slik at den som bryter reglene kan fortsette som om ingenting er hendt? Jotakk. Anonymous poster hash: 8379b...24f 3
Pixxie Skrevet 18. mars 2014 #227 Skrevet 18. mars 2014 Trykk liker?? Hvor gammel er du egentlig? Jeg er også ny her, og jeg har ikke blitt kalt syk enda…Du tror ikke det har noe med måten du fremstiller deg selv på? 8
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #228 Skrevet 18. mars 2014 Trykk liker?? Hvor gammel er du egentlig? Jeg er også ny her, og jeg har ikke blitt kalt syk enda…Du tror ikke det har noe med måten du fremstiller deg selv på? Jeg tror hun er over 35 år... Og du taler for døve ører, bare å gi opp. Nettinettet var smart, hun gikk ut av tråden. Det er noe som heter å stoppe mens leken er god. De aller fleste har lært seg det, men så er det noen som ikke stopper- regner med mer gneldring og remjing. Anonymous poster hash: b3390...bcf 6
Neket Skrevet 18. mars 2014 #229 Skrevet 18. mars 2014 Når man legger ut problemstillinger her, må man regne med å få svar man ikke hadde fått høre om man hadde tatt det opp med venner/familie, eller som man faktisk ikke VIL høre. Melina37 fremstår som ikke spesielt intelligent i denne tråden også, og jeg synes det er rart den har fått stå såpass lenge!? 4
Scoop Skrevet 18. mars 2014 #230 Skrevet 18. mars 2014 Jeg blir uthengt. Og det ser ut til at folk har en tendens til å elske å skape drama rundt meg her inne! Sikker på at det ikke er du som liker å skape drama rundt deg selv? Tråden handlet jo opprinnelig om daterådgivning, men nå har det gått over til at du gjentar til det kjedsommelige at du blir hengt ut og sykeliggjort? Hva har det med saken å gjøre? 5
Meline37 Skrevet 18. mars 2014 #232 Skrevet 18. mars 2014 Er det noen som ser min side og forklaring? Jeg har prøvd å forklare.
Scoop Skrevet 18. mars 2014 #233 Skrevet 18. mars 2014 Kan du kanskje gi noen eksempler på innlegg der du blir hengt ut og sykeliggjort? Det blir litt lettere å sette seg inn i situasjonen da. 3
MissStiles Skrevet 18. mars 2014 #234 Skrevet 18. mars 2014 Tråden er stengt pga personangrep, avsporinger, persondebatt og reklame. MissStiles, mod 1
Fremhevede innlegg