AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #161 Skrevet 18. mars 2014 Så PT'er skal holde seg unna tråder som har med trening å gjøre, fordi de kan blande jobb og bruker? Og de må ikke gi råd om trening på PM? Anonymous poster hash: e4a05...2e4 Det er ikke meg du siterer, men jeg vil svare likevel. Nei, det skal de selvsagt ikke. Det er naturlig og logisk at man deltar i tråder der man har noe å komme med. Derimot bør man være veldig sikker på at man har oversikt over det man prater om, når man kommer med bastante råd og tips, og særlig når man titullerer seg selv som autoritet. Jeg er for eksempel pedagog, men bruker det aldri som retorisk triks i pedagogikkrelevante debatter for å tilegne meg legitimitet. Kunnskapen jeg eventuelt har på området får stå for seg selv, uten at jeg begynner å dra frem alskens formaliteter. Det er også en grunn til at psykologer, sykepleiere og andre helsearbeidere ikke får signere med jobbtittel på helseforumet. Det er for å unngå at folk blander faglige råd med tullingsvar på et nettforum. Anonymous poster hash: ed18c...d25 6
Meline37 Skrevet 18. mars 2014 #162 Skrevet 18. mars 2014 Så PT'er skal holde seg unna tråder som har med trening å gjøre, fordi de kan blande jobb og bruker? Og de må ikke gi råd om trening på PM? Anonymous poster hash: e4a05...2e4 Jeg vet ikke hvor en skal reklamere for slike virksomheter, men nettinettet får ta støyten selv med at vi skrev om dette i dag her inne, og si til seg selv at det var gjerne en dum ide å sende det til en ny bruker på forumet. Jeg kom ikke inn her for å se etter slike kurs. Hvis jeg skulle ha sett etter slike kurs så hadde jeg søkt andre steder. Men uansett så beklager jeg på det sterkeste til nettinettet hvis hun mente det av gode hensikter.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #163 Skrevet 18. mars 2014 Ja faktisk. Nå må du ikke ignorere det beviset som finnes over her, nemlig at nettinettet aktivt har framlagt et tilbud om et kurs hos henne. Uansett hvor enkelte av dere her kverulerer, er dette imot KG's regler og veldig uprofft for enhver som driver et firma. Anonymous poster hash: 8379b...24f Jeg tror det var ment i beste mening og for å være snill, ikke for å tjene penger. Det var tross alt pr PM. Jeg reagerer mer på måten det ble satt pris på av den som fikk tilbudet. Anonymous poster hash: e4a05...2e4 6
Meline37 Skrevet 18. mars 2014 #164 Skrevet 18. mars 2014 Ja faktisk. Nå må du ikke ignorere det beviset som finnes over her, nemlig at nettinettet aktivt har framlagt et tilbud om et kurs hos henne. Uansett hvor enkelte av dere her kverulerer, er dette imot KG's regler og veldig uprofft for enhver som driver et firma. Anonymous poster hash: 8379b...24f Men nettinettet kan ha ment det med gode hensikter. Det kan hun. Hun ga meg koden, der tok jeg feil som sagt... Men.... det er uproff måte å ta opp et problem på. Hvis nettinettet følte at jeg slet hardt, så er det mer profft å ikke nevne kurset, men sende melding å skrive om problemet. Jeg er enig i det du skriver her... Nettinettet gikk gjerne over KGs regler. Jeg sto ihvertfall med pinnsvinpiggene ute .... uansett....
Meline37 Skrevet 18. mars 2014 #165 Skrevet 18. mars 2014 (endret) Jeg tror det var ment i beste mening og for å være snill, ikke for å tjene penger. Det var tross alt pr PM. Jeg reagerer mer på måten det ble satt pris på av den som fikk tilbudet. Anonymous poster hash: e4a05...2e4 Om du mener at jeg var dum som ikke satte pris på tilbudet...? Så mener jeg at jeg ble heller skeptisk.... Det er noen tilbud man tar til seg som mistenksomme, og merkelige... Jeg så på det som svindelforsøk... pga kurs ble nevnt.... Det er akkurat slik jeg gjør når jeg er redd for å bli utnyttet av en mann..... jeg står med piggene ute, for jeg har opplevd å følt meg lurt mange ganger før Men er enig nå i at det kan ha vært ment godt!!!!!!!. Men jeg håper jeg aldri får den typen tilbud igjen. Hvis noen tror jeg sliter med noe, så blir jeg heller glad for alle andre ord enn kurs. Men nettinettet skrev mye bra ellers. Men hun overdramatiserte en del også, og lagde litt store poenger av unødvendige ting. Men ...kan godt være at hun mente alt godt. Men hun viste det ikke på den rette måten, etter mitt syn. Nettinettet kan ha missforstått... Kanskje hun tror at det er lovlig og rett å utdele slike kurstråder til en ny bruker her inne. Jeg står ihvertfall ærlig frem, og sier sannhetene om om hvordan jeg opplevde dette, og at jeg har funnet nøkkelen. Hun har sendt meg den, noe jeg overså. Men ... Nettinettet: ikke send meg reklame for kurset ditt herretter Jeg er tydeligvis ikke den rette å sende slikt til. Men bedre å få noen gode varme ord i stedet Og du sendte masse av dem også, og de takker jeg for! Men husk dere: det er mange som mener ting godt men viser det på helt feil måte. Endret 18. mars 2014 av Meline37 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #166 Skrevet 18. mars 2014 Men nettinettet kan ha ment det med gode hensikter. Det kan hun. Hun ga meg koden, der tok jeg feil som sagt... Men.... det er uproff måte å ta opp et problem på. Hvis nettinettet følte at jeg slet hardt, så er det mer profft å ikke nevne kurset, men sende melding å skrive om problemet. Jeg er enig i det du skriver her... Nettinettet gikk gjerne over KGs regler. Jeg sto ihvertfall med pinnsvinpiggene ute .... uansett.... Det gjorde hun jo i den meldingen du viste om det den anonyme hadde sagt. Burde hun ikke mast om kurset der og, hvis det var det som var viktig for henne? Anonymous poster hash: e4a05...2e4 5
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #167 Skrevet 18. mars 2014 Om du mener at jeg var dum som ikke satte pris på tilbudet...? Så mener jeg at jeg ble heller skeptisk.... Det er noen tilbud man tar til seg som mistenksomme, og merkelige... Jeg så på det som svindelforsøk... pga kurs ble nevnt.... Det er akkurat slik jeg gjør når jeg er redd for å bli utnyttet av en mann..... jeg står med piggene ute, for jeg har opplevd å følt meg lurt mange ganger før Men er enig nå i at det kan ha vært ment godt!!!!!!!. Men jeg håper jeg aldri får den typen tilbud igjen. Hvis noen tror jeg sliter med noe, så blir jeg heller glad for alle andre ord enn kurs. Men nettinettet skrev mye bra ellers. Men hun overdramatiserte en del også, og lagde litt store poenger av unødvendige ting. Men ...kan godt være at hun mente alt godt. Men hun viste det ikke på den rette måten, etter mitt syn. Nettinettet kan ha missforstått... Kanskje hun tror at det er lovlig og rett å utdele slike kurstråder til en ny bruker her inne. Jeg står ihvertfall ærlig frem, og sier sannhetene om om hvordan jeg opplevde dette, og at jeg har funnet nøkkelen. Hun har sendt meg den, noe jeg overså. Men ... Nettinettet: ikke send meg reklame for kurset ditt herretter Jeg er tydeligvis ikke den rette å sende slikt til. Men bedre å få noen gode varme ord i stedet Og du sendte masse av dem også, og de takker jeg for! Tror ikke du ser snurten til Nettinettet noe mer her inne. Hun blir nok utestengt pga kurset hun tilbydde deg. Anonymous poster hash: e4a05...2e4 2
Meline37 Skrevet 18. mars 2014 #168 Skrevet 18. mars 2014 (endret) Tror ikke du ser snurten til Nettinettet noe mer her inne. Hun blir nok utestengt pga kurset hun tilbydde deg. Anonymous poster hash: e4a05...2e4 Tror du det? Ikke meningen å nevne hennes brukernavn. Men jeg måtte, pga noen ba om det... og jeg følte at jeg måtte få frem hva som egentlig hadde skjedd slik at ingen andre skulle føle seg lurt her inne.... Hun drev også et firma, og er på et slikt type forum og gir linker til et kurs som koster penger... selv om hun gir nøkkel for at jeg kan få det gratis ( som kanskje funker?) , så virker det så rart ut.... Jeg vet at hun kan ha ment dette av gode hensikter, og ikke med mening om svindel, men..... jeg mener at dette ikke var måten å hjelpe meg på. Kurset burde ikke vært nevnt. Hun kunne sendt varme ord og omtanke hvis hun følte jeg slet. Men hun pisket opp situasjonen... jeg hadde det ikke så ille som hun ville ha det til. Kun litt bortskjemt datingproblemer hehe. Men Kg får finne ut av om dette var tillatt eller ikke. De får se gjennom trådene, der hun er veldig ute etter å finne problemer hos meg, som hun pisker opp til værre enn de er, .. Husk: jeg var ny bruker..... så hun visste ikke hvordan ståa var da hun tok kontakt.... Og på et "diskusjonsforum" så må hun bare godta å bli nevnt når hun driver et firma som hun selv reklamerte på forumet. Endret 18. mars 2014 av Meline37
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #169 Skrevet 18. mars 2014 Tror du det? Ikke meningen å nevne hennes brukernavn. Men jeg måtte, pga noen ba om det... og jeg følte at jeg måtte få frem hva som egentlig hadde skjedd slik at ingen andre skulle føle seg lurt her inne.... Jeg vet at hun kan ha ment dette av gode hensikter, og ikke med mening om svindel, men..... jeg mener at dette ikke var måten å hjelpe meg på. Kurset burde ikke vært nevnt. Hun kunne sendt varme ord og omtanke hvis hun følte jeg slet. Men hun pisket opp situasjonen... jeg hadde det ikke så ille som hun ville ha det til. Kun litt bortskjemt datingproblemer hehe. Men Kg får finne ut av om dette var tillatt eller ikke. De får se gjennom trådene, der hun er veldig ute etter å finne problemer hos meg, som hun pisker opp til værre enn de er, .. Husk: jeg var ny bruker..... så hun visste ikke hvordan ståa var da hun tok kontakt.... Hun har gått over streken og det var riktig av deg å fortelle det uansett hva hennes intensjon var. Takk for at du gjorde dette. Anonymous poster hash: 45be1...86a 2
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #170 Skrevet 18. mars 2014 Hun har gått over streken og det var riktig av deg å fortelle det uansett hva hennes intensjon var. Takk for at du gjorde dette. Anonymous poster hash: 45be1...86a Hun har tillagt meg egenskaper og holdninger jeg egentlig ikke har. Passer seg ikke når man skriver som dateekspert. Anonymous poster hash: 45be1...86a 1
Meline37 Skrevet 18. mars 2014 #171 Skrevet 18. mars 2014 Hun har tillagt meg egenskaper og holdninger jeg egentlig ikke har. Passer seg ikke når man skriver som dateekspert.Anonymous poster hash: 45be1...86a Samme her Har opplevd det samme..... Så jeg føler ikke at hun er særlig proff ihvertfall! hehe
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #172 Skrevet 18. mars 2014 Hun har tillagt meg egenskaper og holdninger jeg egentlig ikke har. Passer seg ikke når man skriver som dateekspert.Anonymous poster hash: 45be1...86a Så bra du er kvitt henne, så slipper du å tenke over hvordan du uttrykker deg. Anonymous poster hash: e4a05...2e4 4
Meline37 Skrevet 18. mars 2014 #173 Skrevet 18. mars 2014 (endret) Har KG kastet nettinettet ut eller? Jeg lurer egentlig på hva hun tenkte på og drev med.... Om navnet hun oppga var fake.... Men uansett..... så kan hun ha ment alt godt.... I kveld var jeg rett frem, og dette kommer til å fortsette, for jeg har ingenting å tape for å stå for det jeg mener. Og dette har jeg lært etter å ha vært på forumet. En skal få være sær. En skal få være den en er! Det er ingen fasit : . Men skjønner godt hvorfor menn kan ha vært skeptisk til nettinettet... Jeg er jo skeptisk til måten hun er på, hvorfor skal ikke de være det og? hehe Hun har mye å lære hun også, tiltross for at hun driver et profft???? daterådgivningskurs Endret 18. mars 2014 av Meline37
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #174 Skrevet 18. mars 2014 Hun har gått over streken og det var riktig av deg å fortelle det uansett hva hennes intensjon var. Takk for at du gjorde dette. Anonymous poster hash: 45be1...86a Ja og det var så bra at du tok tak i dette med en gang og ikke noen måneder senere. Eller at du ikke gjorde det bare for å få oppmerksomhet. Anonymous poster hash: e4a05...2e4 4
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #175 Skrevet 18. mars 2014 Ja og det var så bra at du tok tak i dette med en gang og ikke noen måneder senere. Eller at du ikke gjorde det bare for å få oppmerksomhet. Anonymous poster hash: e4a05...2e4 Jeg for min del driter i om Meline gjorde dette for å se enhjørninger fly i formasjoner over Mjøsa, så lenge utfallet er at "daterådgiveren" får sanksjoner for oppførselen sin på dette forumet. En oppførsel som er både kritikkverdig, veldig uprofesjonell og som har fått pågå alt for lenge. Anonymous poster hash: ed18c...d25 5
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #176 Skrevet 18. mars 2014 Jeg for min del driter i om Meline gjorde dette for å se enhjørninger fly i formasjoner over Mjøsa, så lenge utfallet er at "daterådgiveren" får sanksjoner for oppførselen sin på dette forumet. En oppførsel som er både kritikkverdig, veldig uprofesjonell og som har fått pågå alt for lenge. Anonymous poster hash: ed18c...d25 Ja og så tar vi oss en fest for å feire at vi endelig er kvitt henne. Så vi kan fortsette å oppføre oss som idioter når vi dater, og lytte til råd fra hverandre og ikke forstå hvorfor vi fortsatt er single. Anonymous poster hash: e4a05...2e4 6
Meline37 Skrevet 18. mars 2014 #177 Skrevet 18. mars 2014 Jeg mente ikke å gjøre det for å svartmale, men jeg ble kritisk siden hun reklamerte kurset slik... og nevnte kurset på den måten.....når jeg var ny på forumet som sagt.... Men jeg tror faktisk at nettinettet er mer rederlig enn jeg trodde. Nå har jeg søkt mer på hennes navn osv.... Og det kan se ut som om dette er en ganske så pen og flott dame, som er ærlig med navnet sitt. Og hun er sikkert ærlig med bedriften sin og. Hun gjorde bare en feil: det var å reklamere kurset på den måten her inne. Dette kan ha vært gjort i beste mening, og jeg takker nettinettet for det. Men jeg tror at hvis nettinettet tenker seg om så forstår hun hvorfor jeg ble kritisk.... Det var fordi kurs ble nevnt. Hvis hun opplevde det samme bare motsatt kunne hun også ha stått i alarmberedskap .
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #178 Skrevet 18. mars 2014 Ja og så tar vi oss en fest for å feire at vi endelig er kvitt henne. Så vi kan fortsette å oppføre oss som idioter når vi dater, og lytte til råd fra hverandre og ikke forstå hvorfor vi fortsatt er single. Anonymous poster hash: e4a05...2e4 Hehe, at du ser denne rådgiveren som en problemløser med alle løsningene til mer eller mindre forvirrede sjeler på singelforumet, og at vi uten henne ikke klarer å gi hverandre råd og innspill på dating, får stå for din regning. Selv vet jeg om minst ti personer, og det er bare fritt fra hukommelsen, ikke inkludert ABere og enkeltinnlegg som jeg ofte ser, som jevnlig gir gode råd og innspill på singelliv og dating her på forumet. Felles for alle er at de ikke flotter seg med titler og fremhever egen jobb. Anonymous poster hash: ed18c...d25 5
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #179 Skrevet 18. mars 2014 Hehe, at du ser denne rådgiveren som en problemløser med alle løsningene til mer eller mindre forvirrede sjeler på singelforumet, og at vi uten henne ikke klarer å gi hverandre råd og innspill på dating, får stå for din regning. Selv vet jeg om minst ti personer, og det er bare fritt fra hukommelsen, ikke inkludert ABere og enkeltinnlegg som jeg ofte ser, som jevnlig gir gode råd og innspill på singelliv og dating her på forumet. Felles for alle er at de ikke flotter seg med titler og fremhever egen jobb. Anonymous poster hash: ed18c...d25 Anonymous poster hash: 49f13...0d5
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #180 Skrevet 18. mars 2014 Hehe, at du ser denne rådgiveren som en problemløser med alle løsningene til mer eller mindre forvirrede sjeler på singelforumet, og at vi uten henne ikke klarer å gi hverandre råd og innspill på dating, får stå for din regning. Selv vet jeg om minst ti personer, og det er bare fritt fra hukommelsen, ikke inkludert ABere og enkeltinnlegg som jeg ofte ser, som jevnlig gir gode råd og innspill på singelliv og dating her på forumet. Felles for alle er at de ikke flotter seg med titler og fremhever egen jobb. Anonymous poster hash: ed18c...d25 Var det egentlig så ille at hun var ærlig om hva hun drev med når hun fikk spørsmål om det? Når en Advokat får spørsmål om hva han jobber med og han sier Advokat, er det ille? Jeg tror du er kritisk fordi Daterådgiver yrke har en tittel hvem som helst kan påta seg. Det er ikke noe utdannelse man må ha for å kunne bevise at man er verdig tittelen sin. Hvis man ikke kan det så bør man holde kjeft og ikke tro man kan mer enn andre. Ja, jeg forstår skepsisen, men jeg har lest mye av det hun har skrevet i blogger, magasiner og jeg har sett henne på TV og er imponert over kunnskapen hun har. At hun gadd å bruke tid her inne det forstod jeg aldri. Anonymous poster hash: 49f13...0d5 3
Fremhevede innlegg