AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #61 Skrevet 17. mars 2014 jeg slenger ikke drit. Sier bare en mening, basert på meldinger jeg har fått av nettinettet. Når noen spør hvem som drev firmaet som jeg ble kontakter av her inne, så ville jeg være ærlig nå, og sa nettinettet. Kan godt være hun er seriøs sa jeg, men jeg mistenker at det ikke er. Har ikke kritisert henne for annet enn at utifra måten hun prater på til meg... Jeg oppfatter henne som frekk. Unnskyld nettinettet for at jeg oppfatter deg slik, og jeg skal kutte å nevne brukernavnet ditt mer i denne tråden. Men sier bare at jeg er kritisk til firmatjenesten din. Mine ord. Andre får se om de stoler på ditt firma. Jeg gjør ikke. Ja, hun er frekk og pågående. Lite proft. All saklig kritikk avfeies med jantelovkortet. Anonymous poster hash: 45be1...86a 2
Gjest Faerunpedia Skrevet 17. mars 2014 #62 Skrevet 17. mars 2014 jeg slenger ikke drit. Sier bare en mening, basert på meldinger jeg har fått av nettinettet. Når noen spør hvem som drev firmaet som jeg ble kontakter av her inne, så ville jeg være ærlig nå, og sa nettinettet. Kan godt være hun er seriøs sa jeg, men jeg mistenker at det ikke er. Har ikke kritisert henne for annet enn at utifra måten hun prater på til meg... Jeg oppfatter henne som frekk. Unnskyld nettinettet for at jeg oppfatter deg slik, og jeg skal kutte å nevne brukernavnet ditt mer i denne tråden. Men sier bare at jeg er kritisk til firmatjenesten din. Mine ord. Andre får se om de stoler på ditt firma. Jeg gjør ikke.Jo, du og et par ABer slenger faktisk dritt.
Pixxie Skrevet 17. mars 2014 #63 Skrevet 17. mars 2014 For en ufordragelig måte å henge ut en annen bruker på. Du virker utrolig umoden og ikke minst så spyr jeg av at du spiller offerrollen så hinsides! At du ikke forstod hvordan du skulle logge deg på uten å måtte betale er for det første flaut, og for den andre så er det tydelig at det ikke hjelper med noen som helst råd når du oppfører deg på denne måten. 9
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #64 Skrevet 17. mars 2014 Jo, du og et par ABer slenger faktisk dritt. Når ble det å si sannheten det samme som å slenge dritt? Usaklig er du. Anonymous poster hash: 8379b...24f 3
Gjest Faerunpedia Skrevet 17. mars 2014 #65 Skrevet 17. mars 2014 Når ble det å si sannheten det samme som å slenge dritt? Usaklig er du.Anonymous poster hash: 8379b...24f Sannheten? Jeg tror ikke på denne historien i det hele tatt.
Nettinettet Skrevet 17. mars 2014 #66 Skrevet 17. mars 2014 Det er ikke til å komme bort ifra at du aldri burde delt ut noe "gratis" over PM her på kvinneguiden. du driver business og da er det visse regler å forholde seg til. Proffe folk gjør ikke slikt som du har gjort. Anonymous poster hash: 8379b...24f Det var faktisk ikke slik at jeg kontaktet folk for å gi det gratis annet enn til Meline.. de andre som ble med på kurset hadde selv kontaktet meg for hjelp noen måneder før og når jeg skulle ha kurset fikk de mulighet til å være med. Og med Meline er jeg også rimelig sikker på at jeg ikke tilbydde henne å ta kuret før vi hadde snakket en del sammen via PM.. Noe offer prøver jeg absolutt ikke å fremstå som, men når man gir av seg selv og prøver å hjelpe og får dette igjen flere måneder etterpå så må man få lov til å bli skuffa.. og selvfølgelig er det viktig for meg at jeg som rådgiver ikke blir tatt for å ville svindle! 7
Meline37 Skrevet 17. mars 2014 #67 Skrevet 17. mars 2014 Tro på den de som vil. Jeg skal på dataen så fort jeg har tilgang å finne meldingene nettinettet;) 1
Meline37 Skrevet 17. mars 2014 #68 Skrevet 17. mars 2014 (endret) De som vil er selvsagt velkommen til å tro på nettinettets kurs. Men jeg sier at jeg stoler ikke på Hennes kurs! Det er mulig noen som tror du driver seriøst nettinettet, men jeg skrev bare det du sa til meg, og du maste fryktelig på meg om at jeg måtte ta det . Kanskje du glemte å gi meg koden bare? Eller at meldingen med koden forsvant i intet , hvem vet? Jeg stoler bare ikke på deg nettinettet. Og det må jeg få rett til å si. Endret 17. mars 2014 av Meline37
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #69 Skrevet 17. mars 2014 Det var faktisk ikke slik at jeg kontaktet folk for å gi det gratis annet enn til Meline.. de andre som ble med på kurset hadde selv kontaktet meg for hjelp noen måneder før og når jeg skulle ha kurset fikk de mulighet til å være med. Og med Meline er jeg også rimelig sikker på at jeg ikke tilbydde henne å ta kuret før vi hadde snakket en del sammen via PM.. Noe offer prøver jeg absolutt ikke å fremstå som, men når man gir av seg selv og prøver å hjelpe og får dette igjen flere måneder etterpå så må man få lov til å bli skuffa.. og selvfølgelig er det viktig for meg at jeg som rådgiver ikke blir tatt for å ville svindle! Bare det at du driv med reklamering her på kg sier alt... Anonymous poster hash: 8379b...24f 5
Gjest Linneah2013 Skrevet 17. mars 2014 #70 Skrevet 17. mars 2014 Jeg synes det er stygt gjort å slenge dritt om andre brukere på et åpent forum. Spesielt når en ikke vet, men bare tror. Hva en er villig til å betale for er da frivillig.
Pixxie Skrevet 17. mars 2014 #71 Skrevet 17. mars 2014 Var gjerne et skrivekurs hun sendte deg en link til...må ikke bli så voldsomt fornærma da! 1
Nettinettet Skrevet 17. mars 2014 #72 Skrevet 17. mars 2014 Jeg ser nå at jeg hadde sendt mail til henne med direkte informasjon om kurset, og etter det hadde vi noen samtaler hvor hun var takknemlig for råd og delte en del av sin historie. Dette legger jeg selvfølgelig ikke ut da jeg har taushetsplikt i jobben min og når jeg snakker fortrolig med noen så holder jeg det for meg selv. Her er mailen jeg sendte til henne: Nettinettet Fast inventar Medlem 4 159 innlegg Ble med 25. sep. 12 4 advarselspoeng Kjønn: Kvinne Sendt 23 januar 2014 - 08:53 Heisann. Jeg forstår at du ikke har det helt greit pga disse dårlige erfaringene dine, og jeg tenkte kanskje jeg kunne prøve å få deg til å føle deg litt bedre.. skape noen nye følelser i deg og kanskje hjelpe deg endre de tingene som ikke fungerer? Jeg driver for tiden et kurs som heter AGAPI kurs som er for kvinner som sliter med kjærlgihetslivet. Vi startet for 3 uker siden, men det er et selvstudie og du kan hive deg på hvis du vil. Kurset koster egentlig 3499,- men jeg har en stipend ordning som gjør at jeg kan gi studieplasser til en del kvinner gratis når behovet er stort. Registrer deg på kurs.livsendringskurs.no og trykk på nøkkelen som er der inne og legg inn kode: cfbddac40a86f261394d15daf0044386 Når du da trykker på "mine kurs" så vil du få opp de kursene som er åpnet hittil. Du starter på topp og jobber deg gjennom et og et. Ved besvarelsen må du både legge inn svar og legge ved en fil, for at det skal godkjennes, så hvis du bruker selve svaret for å sende kan du bare legge ved et bilde eller noe slik at svaret godkjennes. Ellers er det bare å bruke forumet der inne, eller meg på [email protected] som sparringspartner underveis. Jeg kan også hjelpe deg med nettdatingprofilen din (velge ut tekst, bilder osv) hvis du ønsker det. Du har iallefall muligheten, så er det opp til deg om du vil gripe den! 5
Meline37 Skrevet 17. mars 2014 #73 Skrevet 17. mars 2014 Beklager nettinettet. Men måtte bare si at det var du som drev kursene jeg var skepsis til. Sier ikke at det er noe galt i de. Men sier at jeg reagerer på din måte å reklamere kurset på. Og koden...fikk jeg aldri, men sier ikke at du prøvde å lure meg men at jeg ikke kan vite . Noen her inne tror på deg nettinettet. Og det er bra for firmaet ditt. Men vi er også noen som er usikre eller noen som ikke klarer å stole på dette. 1
Pixxie Skrevet 17. mars 2014 #74 Skrevet 17. mars 2014 Beklager nettinettet. Men måtte bare si at det var du som drev kursene jeg var skepsis til. Sier ikke at det er noe galt i de. Men sier at jeg reagerer på din måte å reklamere kurset på. Og koden...fikk jeg aldri, men sier ikke at du prøvde å lure meg men at jeg ikke kan vite . Noen her inne tror på deg nettinettet. Og det er bra for firmaet ditt. Men vi er også noen som er usikre eller noen som ikke klarer å stole på dette. Vi har jo sett meldingen du fikk, MED kode? Comebacket ditt er ønsket! 6
Meline37 Skrevet 17. mars 2014 #75 Skrevet 17. mars 2014 Var gjerne et skrivekurs hun sendte deg en link til...må ikke bli så voldsomt fornærma da! ja du sendte flere mailer nettinettet , ikke bare en.... 1
Nettinettet Skrevet 17. mars 2014 #76 Skrevet 17. mars 2014 Og med det takker jeg for meg! Jeg har uansett ikke tid til å være her inne så mye mer (som dere som venter på svar på PM sikkert har lagt merke til) hehe.. Jeg har fått stort utbytte av å lytte til ting dere sliter med og også dele egne tanker, og håper alle finner det dere leter etter.. Jeg anbefaler Tinder men det vet dere, og utenom det så anbefaler jeg virkeligheten! DEN er fin den!! :D Ha mot, ta sjanser og gå på noen smeller.. til slutt så sitter'n!! :D Lykke til!! :D 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #77 Skrevet 17. mars 2014 Du driter deg ut fullstendig Nettinettet. Anonymous poster hash: 8379b...24f 5
Pixxie Skrevet 17. mars 2014 #78 Skrevet 17. mars 2014 ja du sendte flere mailer nettinettet , ikke bare en.... ?
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #79 Skrevet 17. mars 2014 Og med det takker jeg for meg! Jeg har uansett ikke tid til å være her inne så mye mer (som dere som venter på svar på PM sikkert har lagt merke til) hehe.. Jeg har fått stort utbytte av å lytte til ting dere sliter med og også dele egne tanker, og håper alle finner det dere leter etter.. Jeg anbefaler Tinder men det vet dere, og utenom det så anbefaler jeg virkeligheten! DEN er fin den!! :D Ha mot, ta sjanser og gå på noen smeller.. til slutt så sitter'n!! :D Lykke til!! :D Ja, jeg tipper du fikk det ekstra travelt med andre ting nå. Anonymous poster hash: 45be1...86a 1
Meline37 Skrevet 17. mars 2014 #80 Skrevet 17. mars 2014 Beklager nettinettet, og jeg sier bare at du trenger ikke trekke deg for det er mulig jeg som er dusten, ikke deg. Jeg bare sier hvordan jeg opplevde reklameringen. Ikke annet. Noen vil jo si at de tror du mente det godt. Og at det er meg som kritiserer det uten grunn nok,til det. Beklager hvis jeg kritiserer deg basert på skepsisen min. 1
Fremhevede innlegg