Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Ja, jeg tipper du fikk det ekstra travelt med andre ting nå. ;)

Anonymous poster hash: 45be1...86a

Jeg regner med at hun har bedre ting å ta seg til enn å henge i denne tråden ja.
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Beklager nettinettet, og jeg sier bare at du trenger ikke trekke deg for det er mulig jeg som er dusten, ikke deg. Jeg bare sier hvordan jeg opplevde reklameringen. Ikke annet. Noen vil jo si at de tror du mente det godt. Og at det er meg som kritiserer det uten grunn nok,til det. Beklager hvis jeg kritiserer deg basert på skepsisen min.

Ikke unnskyld deg Meline, det er riktig å være skeptisk til slikt som dette

Anonymous poster hash: 8379b...24f

• Liker 5
Skrevet

Og med det takker jeg for meg! Jeg har uansett ikke tid til å være her inne så mye mer (som dere som venter på svar på PM sikkert har lagt merke til) hehe..

Jeg har fått stort utbytte av å lytte til ting dere sliter med og også dele egne tanker, og håper alle finner det dere leter etter.. Jeg anbefaler Tinder men det vet dere, og utenom det så anbefaler jeg virkeligheten! DEN er fin den!! :D

Ha mot, ta sjanser og gå på noen smeller.. til slutt så sitter'n!! :D

Lykke til!! :D

Selv vært innenfor det feltet du er på nå, Nettinett. Ønsker deg masse lykke til, det var et fint tilbud du kom med og det er leit vedkommende ikke tok det i bruk når det virker som hun sårt kunne trengt det :)

• Liker 9
Skrevet

Du driter deg ut fullstendig Nettinettet. Anonymous poster hash: 8379b...24f

du trenger ikke å stikke! Hvis du føler det er meg som er drittsekk så bli! Jeg står bare for det jeg var skepsis til. Lov å være skeptisk.

AnonymBruker
Skrevet

Selv vært innenfor det feltet du er på nå, Nettinett. Ønsker deg masse lykke til, det var et fint tilbud du kom med og det er leit vedkommende ikke tok det i bruk når det virker som hun sårt kunne trengt det :)

Saken er at dette er kvinneguiden, og da hører ikke et sånt tilbud hjemme.

• Liker 4
Skrevet

Ikke unnskyld deg Meline, det er riktig å være skeptisk til slikt som dette Anonymous poster hash: 8379b...24f

takk til de som forstår meg og min skeptisk. Sa ikke dette for å svartmale nettinettet. Jeg sa det fordi jeg opplevde dette som merkelig måte å være på.... Merkelige tilbud. Hun maste på meg om dette i mange meldinger både åpent på forum og i boksen...

Skrevet

Saken er at dette er kvinneguiden, og da hører ikke et sånt tilbud hjemme. Anonymous poster hash: 8379b...24f

helt enig, derfor ble jeg sjokket. Jeg var ny bruker her da det skjedde...

• Liker 1
Skrevet

Saken er at dette er kvinneguiden, og da hører ikke et sånt tilbud hjemme.

Slik jeg har forstått det var det et gratis tilbud i innboks som pilotkunde? Begge parter får det de vil ut av det kostnadsfritt. Hadde hatt forståelse for det hvis hun begynte å reklamere på selve forumet, men en uskyldig melding for å hjelpe og kanskje få noe ut av det selv høres da logisk ut? Hvor kommer skepsisen fra? Hvis kurset var gratis så hadde hun virkelig ingenting å tape.

• Liker 9
Skrevet

Nettinettet kom med en innrømmelse at hun prøvde å få meg med på et kurs som hun pleide å ta betaling for oppe.... Dette viser at hun prøvde å pushe meg inn i et eller annet. Mener at slikt opererer en ikke på forum.

Skrevet

Slik jeg har forstått det var det et gratis tilbud i innboks som pilotkunde? Begge parter får det de vil ut av det kostnadsfritt. Hadde hatt forståelse for det hvis hun begynte å reklamere på selve forumet, men en uskyldig melding for å hjelpe og kanskje få noe ut av det selv høres da logisk ut? Hvor kommer skepsisen fra? Hvis kurset var gratis så hadde hun virkelig ingenting å tape.

advarsel : nettinettet kan ha flere brukere her inne, obs obs
AnonymBruker
Skrevet

Det hjelper ikke hvor gratis det er når vedkommende driver et firma. Og her på kg er det forbudt for firma å utnytte brukere.

• Liker 4
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Nettinettet kom med en innrømmelse at hun prøvde å få meg med på et kurs som hun pleide å ta betaling for oppe.... Dette viser at hun prøvde å pushe meg inn i et eller annet. Mener at slikt opererer en ikke på forum.

Eh, hun tilbød deg et gratiskurs..
AnonymBruker
Skrevet

KG er ikke stedet å drive med slik formidling selv om det gis (mases om) som et frivillig tilbud. Hvis man aktivt søker etter kurs er det annerledes. Jeg har selv blitt irritert over nettinettets noen ganger invaderende og respektløse måte når jeg ikke har bedt om råd og får bare høre hvor negativ jeg er i stedet.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

....og med link til siden hennes om jeg vil lese noe hun har skrevet.

• Liker 1
Skrevet

Det hjelper ikke hvor gratis det er når vedkommende driver et firma. Og her på kg er det forbudt for firma å utnytte brukere. Anonymous poster hash: 8379b...24f

enig dette var forbudt. Hun sitter sikkert å griner nå. Men jeg må si : jeg vil ikke lage bråk for henne.... Men tror dette faktisk var ulovlig svindelforsøk. Føler på meg det, men mulig jeg tar grundig feil. Sier bare min skepsis. Det er som en tigger med børse som sier: jeg gir deg et gratis instrument om du blir med inn i leiligheten min... Stoler vi på tiggeren?
Skrevet

Så du er av den oppfatningen at jeg er en av Nettinetts alteregoer? Kvinne, du er virkelig på viddene. Bare fordi jeg tar en person i forsvar skal det tilsvare at jeg er en av hennes "andre" profiler?

KG er ikke stedet å drive med slik formidling selv om det gis (mases om) som et frivillig tilbud. Hvis man aktivt søker etter kurs er det annerledes. Jeg har selv blitt irritert over nettinettets noen ganger invaderende og respektløse måte når jeg ikke har bedt om råd og får bare høre hvor negativ jeg er i stedet.

Med andre ord kontakter hun veldig mange brukere på innboks for å tilby dette kurset? I det tilfellet er saken litt annerledes mtp at det ikke var gjort som en vennetjeneste men heller for å få dere til å investere tiden deres i kurset. Vil likevel tro at flere har tatt imot tilbudet og fått mye ut av det hvis det er tilfellet. Tilbake til TS: Selv om hennes kurs ikke nødvendigvis er det som helt fenger deg, er det nok fortsatt en god idè å melde seg inn på noe lignende eller et støtteforum for å lufte og stille litt bedre på markedet hvis det er et problem for deg.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

O m g !

Anonymous poster hash: 5fbe1...5c4

• Liker 5
Skrevet

Vær obs: hun har mulig flere profiler ute nå for å overbevise oss. Ikke la dere lure av noen nettfirmaer dere får dårlig feeling av. Vær skeptisk nå.

AnonymBruker
Skrevet

enig dette var forbudt. Hun sitter sikkert å griner nå. Men jeg må si : jeg vil ikke lage bråk for henne.... Men tror dette faktisk var ulovlig svindelforsøk. Føler på meg det, men mulig jeg tar grundig feil. Sier bare min skepsis. Det er som en tigger med børse som sier: jeg gir deg et gratis instrument om du blir med inn i leiligheten min... Stoler vi på tiggeren?

Er det lov å spørre om du er helt god? Sånn, helt seriøst liksom?

Anonymous poster hash: 5fbe1...5c4

• Liker 8
Skrevet

Så du er av den oppfatningen at jeg er en av Nettinetts alteregoer? Kvinne, du er virkelig på viddene. Bare fordi jeg tar en person i forsvar skal det tilsvare at jeg er en av hennes "andre" profiler?

Med andre ord kontakter hun veldig mange brukere på innboks for å tilby dette kurset? I det tilfellet er saken litt annerledes mtp at det ikke var gjort som en vennetjeneste men heller for å få dere til å investere tiden deres i kurset. Vil likevel tro at flere har tatt imot tilbudet og fått mye ut av det hvis det er tilfellet. Tilbake til TS: Selv om hennes kurs ikke nødvendigvis er det som helt fenger deg, er det nok fortsatt en god idè å melde seg inn på noe lignende eller et støtteforum for å lufte og stille litt bedre på markedet hvis det er et problem for deg.

ikke stol på han!!!!!!!!! Han er mulig nettinettet selv. Bruk magefølelsen!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...