Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hvis jeg fikk det gratis , så bør jeg få logge meg inn uten at det står at det koster penger hehe. Ikke mening å kritisere den som drev det, men jeg sier bare at en kan være kritisk og redd for å bli lurt når en er på nettet :). Det kan være at du er seriøs i det du driver, men forstå at jeg er kritisk. Og forstå at jeg tror ikke på fasiter. Du verden så sint du ble fordi jeg er kritisk!

Endret av Meline37
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

jeg fikk tilbud om slik daterådgivning her inne. Ble sjokket da jeg så priser på 4500 osv for forskjellige småkurs haha måtte le. Nei jeg tror ikke på de.

Hvem tilbydde dette? Du burde rapportere det til KG.

Anonymous poster hash: 8379b...24f

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hvem tilbydde dette? Du burde rapportere det til KG. Anonymous poster hash: 8379b...24f

jeg har ingen ønsker om å gjøre det vanskelig for den som ga meg dette tilbudet. Vedkommende prøvde utifra hvordan jeg tolker det mulig å utnytte min sårbarhet. For vedkommende ba meg trykke på en paymentlink der jeg måtte betale tusenvis av penger for å få rådgivning i kjærligheten. Jeg mente det var svindelforsøk og tok avstand. Vedkommende ble sint i denne tråden fordi jeg ikke stoler på kurset. Og vedkommende skrev ikke at det var gratis men at jeg kanskje kunne få det gratis. Men linken viste noe annet. Logg deg på skrev vedkommende. Jeg gjorde det ikke siden det sto : betal 4500 \ kroner. Vedkommende har vært mye etter meg på forumet og presset på..... Ta kurset osv sier vedkommende. Vedkommende blir rasende og sint hvis jeg motstår det. Vedkommende tåler ingen kritikk. Jeg sier at jeg er kritisk, og det kan godt være vedkommende er seriøs, men jeg stoler ikke på det kurset,og det bør vedkommende forstå uten å bli forbanna. Sjefen på min jobb er seriøs og hadde tålt kritikk for sitt firma om han fikk. Han hadde aldri blitt sint, men han hadde svart hyggelig. Det er profosjonellt. Dette var uproffosjonellt

Endret av Meline37
  • Liker 2
Gjest Lincoln
Skrevet

liker råd men ikke av folk som tar betalt for det. Det mener jeg blir feil.

Så du mener psykologer f.eks. er bare lurendreiere.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

jeg har ingen ønsker om å gjøre det vanskelig for den som ga meg dette tilbudet. Vedkommende prøvde utifra hvordan jeg tolker det mulig å utnytte min sårbarhet. For vedkommende ba meg trykke på en paymentlink der jeg måtte betale tusenvis av penger for å få rådgivning i kjærligheten. Jeg mente det var svindelforsøk og tok avstand. Vedkommende ble sint i denne tråden fordi jeg ikke stoler på kurset. Og vedkommende skrev ikke at det var gratis men at jeg kanskje kunne få det gratis. Men linken viste noe annet. Logg deg på skrev vedkommende. Jeg gjorde det ikke siden det sto : betal 4500 \ kroner.

OMFG!!

Anonymous poster hash: 45be1...86a

• Liker 3
Skrevet (endret)

Hvem tilbydde dette? Du burde rapportere det til KG. Anonymous poster hash: 8379b...24f

det var brukeren: nettinettet som tilbydde dette. Sier dette fordi det er rett å si det. Jeg bør ikke skjule sånnt. Vedkommende får prøve å vise seriøsitet hvis hun er.

Endret av Meline37
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

jeg har ingen ønsker om å gjøre det vanskelig for den som ga meg dette tilbudet. Vedkommende prøvde utifra hvordan jeg tolker det mulig å utnytte min sårbarhet. For vedkommende ba meg trykke på en paymentlink der jeg måtte betale tusenvis av penger for å få rådgivning i kjærligheten. Jeg mente det var svindelforsøk og tok avstand. Vedkommende ble sint i denne tråden fordi jeg ikke stoler på kurset. Og vedkommende skrev ikke at det var gratis men at jeg kanskje kunne få det gratis. Men linken viste noe annet. Logg deg på skrev vedkommende. Jeg gjorde det ikke siden det sto : betal 4500 \ kroner. Vedkommende har vært mye etter meg på forumet og presset på..... Ta kurset osv sier vedkommende. Vedkommende blir rasende og sint hvis jeg motstår det. Vedkommende tåler ingen kritikk. Jeg sier at jeg er kritisk, og det kan godt være vedkommende er seriøs, men jeg stoler ikke på det kurset,og det bør vedkommende forstå uten å bli forbanna. Sjefen på min jobb er seriøs og hadde tålt kritikk for sitt firma om han fikk. Han hadde aldri blitt sint, men han hadde svart hyggelig. Det er profosjonellt. Dette var uproffosjonellt

Svindelforsøk skal rapporteres slik at KG kan stenge ute denne brukeren. Du tjener ingenting på å være snill med slike folk!.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

det var brukeren: nettinettet som tilbydde dette.

Så rapporter dette til KG slik at de kan stenge brukeren ute.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

det var brukeren: nettinettet som tilbydde dette.

Du skrev jo akkurat at du ikke ville henge ut personen. Uansett har jeg vært inne på hjemmesiden hennes og det er hverken innlogging eller noe om betaling. Du kan ringe et nummer hvis du vil eller kjøpe en bok.

Anonymous poster hash: 9ae5c...bc6

• Liker 1
Skrevet

Svindelforsøk skal rapporteres slik at KG kan stenge ute denne brukeren. Du tjener ingenting på å være snill med slike folk!. Anonymous poster hash: 8379b...24f

enig , jeg kan ikke være for snill for det har jeg vært for mye, og det tjener faktisk ingen. Nettinettet heter brukeren.... Hun er aktiv her inne og ble sint som anonym oppe i denne tråd....
AnonymBruker
Skrevet

Du skrev jo akkurat at du ikke ville henge ut personen. Uansett har jeg vært inne på hjemmesiden hennes og det er hverken innlogging eller noe om betaling. Du kan ringe et nummer hvis du vil eller kjøpe en bok.

Hun tar betalt for rådgiving. Det er ingen hemmelighet akkurat.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det stemmer at brukeren har sendt deg dette, meline, så har jeg mistet alle smuler av respekt jeg hadde igjen for vedkommende. Fy faen.

Anonymous poster hash: ed18c...d25
  • Liker 7
Skrevet

Du skrev jo akkurat at du ikke ville henge ut personen. Uansett har jeg vært inne på hjemmesiden hennes og det er hverken innlogging eller noe om betaling. Du kan ringe et nummer hvis du vil eller kjøpe en bok. Anonymous poster hash: 9ae5c...bc6

siden er nok rettet opp i... Har du fikset den? Jeg måtte betale 4500 for å logge inn... Jeg vil ikke ha med det firmaet Hennes å gjøre.
AnonymBruker
Skrevet

enig , jeg kan ikke være for snill for det har jeg vært for mye, og det tjener faktisk ingen. Nettinettet heter brukeren.... Hun er aktiv her inne og ble sint som anonym oppe i denne tråd....

Seriøst? Jeg er ikke nettinettet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bra du sier fra! Jeg har luktet lunta en stund, men dette er verre enn jeg trodde.

• Liker 3
Skrevet

Hvilken hjemmeside er det?

Skrevet

Hvis det stemmer at brukeren har sendt deg dette, meline, så har jeg mistet alle smuler av respekt jeg hadde igjen for vedkommende. Fy faen. Anonymous poster hash: ed18c...d25

jeg har vært imot nettinettets måte å være etter meg på her inne lenge. Jeg prøver å lære meg å være mer åpen og direkte nå. Derfor er jeg mer rett frem med synet mitt nå. Ville beskytte henne for jeg trodde hun slet men nå sier jeg det. Rett å si hva jeg følte rett ut. Og hva som skjedde. Hun kan være seriøs men jeg ser på henne som en useriøs person som jeg desvereevikke stoler på! Hun har vært etter meg på uproff måte.
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bra du sier fra! Jeg har luktet lunta en stund, men dette er verre enn jeg trodde.

Jeg også. Ble utrolig lei av de rådene hun dukket opp med i enhver tråd her.

• Liker 4
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...