Meline37 Skrevet 17. mars 2014 #41 Skrevet 17. mars 2014 Bra du sier fra! Jeg har luktet lunta en stund, men dette er verre enn jeg trodde. Anonymous poster hash: 45be1...86a jeg har funnet ut at jeg er for lite direkte med at jeg prøver å verne andre fra trøbbel .. Så jeg har vernet nettinettet etter min mening. Hun kan få si at hun er seriøs, men jeg følte at dette var forsøk på å svindle meg for penger i en usikker fase i mitt liv. Mulig jeg tar feil, men hun lovet meg ikke gratis rådgivning, det var kun muligheter for det.... Og det sto at jeg måtte betale for å delta på kursene.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #42 Skrevet 17. mars 2014 jeg har funnet ut at jeg er for lite direkte med at jeg prøver å verne andre fra trøbbel .. Så jeg har vernet nettinettet etter min mening. Hun kan få si at hun er seriøs, men jeg følte at dette var forsøk på å svindle meg for penger i en usikker fase i mitt liv. Mulig jeg tar feil, men hun lovet meg ikke gratis rådgivning, det var kun muligheter for det.... Og det sto at jeg måtte betale for å delta på kursene. Det er å utnytte folk i en sårbar situasjon! Slike skal ikke vernes, men rapportes. Anonymous poster hash: 45be1...86a 2
Meline37 Skrevet 17. mars 2014 #43 Skrevet 17. mars 2014 (endret) Jeg er jo sånn at jeg prøver å beskytte andres følelser med å ikke være direkte. Det har jeg skrevet en del om. Men ser at det er jo nødvendig å ikke beskytte alltid. Svindelforsøk er alvorlig. Men nå vet jeg ikke hva nettinettets firma ville... Det er ikke sikkert det var dårlig mening i det, men jeg mistenker henne for svindel og jeg følte hun prøvde å presse meg. Les i tråden hvor sint hun blir...se hvor aggresiv etter hun kan være... Vær obs ihvertfall... Jeg vet ikke om jeg har rett men magefølelsen sa at det var ille Endret 17. mars 2014 av Meline37 1
Meline37 Skrevet 17. mars 2014 #44 Skrevet 17. mars 2014 (endret) http://datinghjelp.noAnonymous poster hash: 9ae5c...bc6 linken er endret. Det var ikke slik den så ut. Fysøren!!!!! Nei den så helt anderledes ut... Masse betalings summer og paymenter for å komme inn......PASS OPP ikke meld dere på noe dere må gi visakortnummeret osv på......!!! Endret 17. mars 2014 av Meline37
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #45 Skrevet 17. mars 2014 enig , jeg kan ikke være for snill for det har jeg vært for mye, og det tjener faktisk ingen. Nettinettet heter brukeren.... Hun er aktiv her inne og ble sint som anonym oppe i denne tråd.... Jeg er ikke henne, jeg er bare møkk lei deg og alle ...........-innleggene dine her. Hun gadd å prøve å hjelpe deg, og jeg tror ikke noe på at hun er så dum at hun prøvde å svindle deg (!)Anonymous poster hash: 41fe3...dc2 5
Meline37 Skrevet 17. mars 2014 #46 Skrevet 17. mars 2014 Jeg er ikke henne, jeg er bare møkk lei deg og alle ...........-innleggene dine her. Hun gadd å prøve å hjelpe deg, og jeg tror ikke noe på at hun er så dum at hun prøvde å svindle deg (!)Anonymous poster hash: 41fe3...dc2 det kan ikke jeg stole på. Men jeg har sagt at jeg skulle rapportert linken uansett. Jeg har merket at en vinner ikke på å beskytte folk, og en bør av og til si ifra om alvorlige ting som dette kunne være! Jeg sier bare at jeg er sterkt skeptisk til brukeren nettinettets firma. Skal finne logg på meldingene og rapportere de. 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #47 Skrevet 17. mars 2014 det kan ikke jeg stole på. Men jeg har sagt at jeg skulle rapportert linken uansett. Jeg har merket at en vinner ikke på å beskytte folk, og en bør av og til si ifra om alvorlige ting som dette kunne være! Jeg sier bare at jeg er sterkt skeptisk til brukeren nettinettets firma. Skal finne logg på meldingene og rapportere de. Nei, man vinner ikke alltid på å beskytte folk. Kjempebra at du rapporterer det! Anonymous poster hash: 45be1...86a 1
Meline37 Skrevet 17. mars 2014 #48 Skrevet 17. mars 2014 Men jeg sier bare skepsisen til firmaet Hennes og ikke at dette er et forsøk på svindling. Kan godt være at hun er proff, men er hun det så bør hun vise at hun er det . Men anbefaler dere til å ikke stole på slike firmaer på nettet. Er mye svindel ute å går. Mottar en haug med svindeltilbud på min mail fra andre firmaer... Mye rart.. 1
Meline37 Skrevet 17. mars 2014 #49 Skrevet 17. mars 2014 (endret) Nå er nettinettet her: hun får prøve å overbevise oss linken du ga meg var full av betalingsopplysninger og ikke som oppe nettinettet! Endret 17. mars 2014 av Meline37 1
Gjest Genic Skrevet 17. mars 2014 #50 Skrevet 17. mars 2014 Nå er nettinettet her: hun får prøve å overbevise oss Hun kommer sikkert ikke til å si noen ting. 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #51 Skrevet 17. mars 2014 Hun kommer sikkert ikke til å si noen ting. Joda det vil hun. Anonymous poster hash: 8379b...24f 2
Meline37 Skrevet 17. mars 2014 #52 Skrevet 17. mars 2014 (endret) Hun kommer sikkert ikke til å si noen ting. jeg har blitt forsøkt svindlet av en annen for mange år siden på nettet. Jeg rapporterte dette og vedkommende ble bannet på den kanalen. Fikk beskjed om at det var beklagelig svindelforsøk, derfor reagerer jeg nå igjen sterkt på at nettinettet ga meg en helt annen type link enn oppe på siden her. Jeg skal se når jeg er på dataen hva jeg finner. Nå er jeg via mobilen. Men ber alle være forsiktige nå, pga mistanken min. Så skal vi se om nettinettet klarer å overbevise oss til å tro at dette er feil. Jeg skal samle opp alt jeg finner som hun sendte så fort jeg er på datamaskinen min. Men nettinettet: dette er ikke for å svartmale deg. Dette er for å forsikre at du er rederlig. Dette hadde sjefen på min jobb taklet fint, om det var mot hans firma for han vet han er rederlig. Endret 17. mars 2014 av Meline37 1
Nettinettet Skrevet 17. mars 2014 #53 Skrevet 17. mars 2014 (endret) Jeg takket for meg i går i en annen tråd her fordi jeg er lei av å bli tatt for å skulle utnytte mennesker til egen vinning ved å være her inne. Men nå ble jeg tipset om denne tråden og jeg føler faktisk at jeg må fortelle min side av denne saken. I januar startet jeg et online kurs for kvinner som sliter med å finne kjærligheten eller komme seg videre fra tidligere forhold. Det handler mye om selvfølelse, kommunikasjon i en datingfase osv. Ingen her inne har fått vite om dette kurset fordi det ville vært markedsføring, men jeg har invitert et par styk som har kontaktet meg via PM for råd, til å ta dette kurset GRATIS! Dette fordi det var første gang jeg skulle ha det og jeg trengte tilbakemeldinger på innholdet. Kurset hadde da en pris på 3499 og det stod oppgitt hvis man gikk inn på www.kurs.livsendringskurs.no for å ta kurset. Men de som fikk ta det gratis fikk en kode av meg som de kunne legge inn i brukerpanelet sitt etter innlogging og da fikk de kurset gratis. En måned ca etter at kurset hadde startet skrev Meline en haug med tråder her inne om hvordan hun slet med det ene og det andre. Jeg tok kontakt med henne og spurte om hun hadde lyst til å ta en titt på kurset mitt og se om hun kanskje kunne finne noe nyttig der. Selvfølgelig gratis, og jeg sendte henne koden og forklarte henne hvordan hun skulle legge dette inn. Hun takket og bukket og registrerte seg aldri og jeg hørte aldri noe mer, utenom at hun fortsatte å syte og klage her inne og ikke endre noe som helst. Hadde vel en diskusjon til med henne hvor jeg nevnte dette med kurset hun hadde fått gratis som hun aldri tok, og da ble det bare kjeft og få så jeg sluttet å bry meg. Men dette synes jeg virkelig var dårlig gjort av deg Meline! Jeg er faktisk skikkelig sjokkert over hvordan du juger og langer ut om meg på lik linje med svindlere. Jopbben min er noe jeg bruker mye tid og energi på og jeg jobber hardt med å ha et godt rykte og fornøyde kunder. Jeg bryr meg sjeldent om at folk mener ditt og datt, men dette ble jeg faktisk skikkelig lei meg over. Håper du en dag innser hvordan du oppfører deg mot andre mennesker og virkelig gjør noe med deg selv. Dette er IKKE greit! Endret 17. mars 2014 av Nettinettet 14
Gjest Faerunpedia Skrevet 17. mars 2014 #54 Skrevet 17. mars 2014 Hva er greia med å slenge dritt om brukere her?
Nettinettet Skrevet 17. mars 2014 #55 Skrevet 17. mars 2014 (endret) jeg har blitt forsøkt svindlet av en annen for mange år siden på nettet. Jeg rapporterte dette og vedkommende ble bannet på den kanalen. Fikk beskjed om at det var beklagelig svindelforsøk, derfor reagerer jeg nå igjen sterkt på at nettinettet ga meg en helt annen type link enn oppe på siden her. Jeg skal se når jeg er på dataen hva jeg finner. Nå er jeg via mobilen. Men ber alle være forsiktige nå, pga mistanken min. Så skal vi se om nettinettet klarer å overbevise oss til å tro at dette er feil. Jeg skal samle opp alt jeg finner som hun sendte så fort jeg er på datamaskinen min. Men nettinettet: dette er ikke for å svartmale deg. Dette er for å forsikre at du er rederlig. Dette hadde sjefen på min jobb taklet fint, om det var mot hans firma for han vet han er rederlig. Selvfølgelig er det for å svartmale meg! Svartmale meg og skape oppmerksomhet rundt deg selv! Fysjamei for et fælt menneske du er! Og takk for meg! Endret 17. mars 2014 av Nettinettet 6
Meline37 Skrevet 17. mars 2014 #56 Skrevet 17. mars 2014 Er andre brukere fått tilbud om nettinettets daterådgivningstjeneste , og benyttet den feks eller ikke benyttet den?
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #57 Skrevet 17. mars 2014 Jeg takket for meg i går i en annen tråd her fordi jeg er lei av å bli tatt for å skulle utnytte mennesker til egen vinning ved å være her inne. Men nå ble jeg tipset om denne tråden og jeg føler faktisk at jeg må fortelle min side av denne saken. I januar startet jeg et online kurs for kvinner som sliter med å finne kjærligheten eller komme seg videre fra tidligere forhold. Det handler mye om selvfølelse, kommunikasjon i en datingfase osv. Ingen her inne har fått vite om dette kurset fordi det ville vært markedsføring, men jeg har invitert et par styk som har kontaktet meg via PM for råd, til å ta dette kurset GRATIS! Dette fordi det var første gang jeg skulle ha det og jeg trengte tilbakemeldinger på innholdet. Kurset hadde da en pris på 3499 og det stod oppgitt hvis man gikk inn på www.kurs.livsendringskurs.no for å ta kurset. Men de som fikk ta det gratis fikk en kode av meg som de kunne legge inn i brukerpanelet sitt etter innlogging og da fikk de kurset gratis. En måned ca etter at kurset hadde startet skrev Meline en haug med tråder her inne om hvordan hun slet med det ene og det andre. Jeg tok kontakt med henne og spurte om hun hadde lyst til å ta en titt på kurset mitt og se om hun kanskje kunne finne noe nyttig der. Selvfølgelig gratis, og jeg sendte henne koden og forklarte henne hvordan hun skulle legge dette inn. Hun takket og bukket og registrerte seg aldri og jeg hørte aldri noe mer, utenom at hun fortsatte å syte og klage her inne og ikke endre noe som helst. Hadde vel en diskusjon til med henne hvor jeg nevnte dette med kurset hun hadde fått gratis som hun aldri tok, og da ble det bare kjeft og få så jeg sluttet å bry meg. Men dette synes jeg virkelig var dårlig gjort av deg Meline! Dette er noe jeg bruke mye tid og energi på og jeg jobbet hardt med å ha et godt rykte om jobben min og rådgivningen min. Håper du en dag innser hvordan du oppfører deg mot andre mennesker og virkelig gjør noe med deg selv. Dette er IKKE greit! Spill offerrollen når ingenting annet funker lenger. Anonymous poster hash: 45be1...86a 3
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #58 Skrevet 17. mars 2014 Jeg takket for meg i går i en annen tråd her fordi jeg er lei av å bli tatt for å skulle utnytte mennesker til egen vinning ved å være her inne. Men nå ble jeg tipset om denne tråden og jeg føler faktisk at jeg må fortelle min side av denne saken. I januar startet jeg et online kurs for kvinner som sliter med å finne kjærligheten eller komme seg videre fra tidligere forhold. Det handler mye om selvfølelse, kommunikasjon i en datingfase osv. Ingen her inne har fått vite om dette kurset fordi det ville vært markedsføring, men jeg har invitert et par styk som har kontaktet meg via PM for råd, til å ta dette kurset GRATIS! Dette fordi det var første gang jeg skulle ha det og jeg trengte tilbakemeldinger på innholdet. Kurset hadde da en pris på 3499 og det stod oppgitt hvis man gikk inn på www.kurs.livsendringskurs.no for å ta kurset. Men de som fikk ta det gratis fikk en kode av meg som de kunne legge inn i brukerpanelet sitt etter innlogging og da fikk de kurset gratis. En måned ca etter at kurset hadde startet skrev Meline en haug med tråder her inne om hvordan hun slet med det ene og det andre. Jeg tok kontakt med henne og spurte om hun hadde lyst til å ta en titt på kurset mitt og se om hun kanskje kunne finne noe nyttig der. Selvfølgelig gratis, og jeg sendte henne koden og forklarte henne hvordan hun skulle legge dette inn. Hun takket og bukket og registrerte seg aldri og jeg hørte aldri noe mer, utenom at hun fortsatte å syte og klage her inne og ikke endre noe som helst. Hadde vel en diskusjon til med henne hvor jeg nevnte dette med kurset hun hadde fått gratis som hun aldri tok, og da ble det bare kjeft og få så jeg sluttet å bry meg. Men dette synes jeg virkelig var dårlig gjort av deg Meline! Dette er noe jeg bruke mye tid og energi på og jeg jobbet hardt med å ha et godt rykte om jobben min og rådgivningen min. Håper du en dag innser hvordan du oppfører deg mot andre mennesker og virkelig gjør noe med deg selv. Dette er IKKE greit! Det er ikke til å komme bort ifra at du aldri burde delt ut noe "gratis" over PM her på kvinneguiden. du driver business og da er det visse regler å forholde seg til. Proffe folk gjør ikke slikt som du har gjort. Anonymous poster hash: 8379b...24f 5
Meline37 Skrevet 17. mars 2014 #59 Skrevet 17. mars 2014 Hun kommer sikkert ikke til å si noen ting. jeg slenger ikke drit. Sier bare en mening, basert på meldinger jeg har fått av nettinettet. Når noen spør hvem som drev firmaet som jeg ble kontakter av her inne, så ville jeg være ærlig nå, og sa nettinettet. Kan godt være hun er seriøs sa jeg, men jeg mistenker at det ikke er. Har ikke kritisert henne for annet enn at utifra måten hun prater på til meg... Jeg oppfatter henne som frekk. Unnskyld nettinettet for at jeg oppfatter deg slik, og jeg skal kutte å nevne brukernavnet ditt mer i denne tråden. Men sier bare at jeg er kritisk til firmatjenesten din. Mine ord. Andre får se om de stoler på ditt firma. Jeg gjør ikke.
Meline37 Skrevet 17. mars 2014 #60 Skrevet 17. mars 2014 (endret) Nettinettet driver business på dette forum! Helt klart. Du sier jeg fikk en kode nettinettet for å få den gratis, det stemmer ikke. Du ba meg logge meg inn, og der sto det : betal 3500 for å komme inn? Endret 17. mars 2014 av Meline37 1
Fremhevede innlegg