Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så du er av den oppfatningen at jeg er en av Nettinetts alteregoer? Kvinne, du er virkelig på viddene. Bare fordi jeg tar en person i forsvar skal det tilsvare at jeg er en av hennes "andre" profiler?

Med andre ord kontakter hun veldig mange brukere på innboks for å tilby dette kurset? I det tilfellet er saken litt annerledes mtp at det ikke var gjort som en vennetjeneste men heller for å få dere til å investere tiden deres i kurset. Vil likevel tro at flere har tatt imot tilbudet og fått mye ut av det hvis det er tilfellet. Tilbake til TS: Selv om hennes kurs ikke nødvendigvis er det som helt fenger deg, er det nok fortsatt en god idè å melde seg inn på noe lignende eller et støtteforum for å lufte og stille litt bedre på markedet hvis det er et problem for deg.

Jeg har ikke fått kurstilbud i innboks da jeg er anonym.

Anonymous poster hash: 45be1...86a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

enig dette var forbudt. Hun sitter sikkert å griner nå. Men jeg må si : jeg vil ikke lage bråk for henne.... Men tror dette faktisk var ulovlig svindelforsøk. Føler på meg det, men mulig jeg tar grundig feil. Sier bare min skepsis. Det er som en tigger med børse som sier: jeg gir deg et gratis instrument om du blir med inn i leiligheten min... Stoler vi på tiggeren?

Svindelforsøk? Svindel er blant annet definert som: "Skaffe seg selv eller andre en uberettiget vinning ved å lure eller forlede noen til å foreta en handling slik at de påføres et tap". Hvor lå du an til å bli påført et tap? Ja, hun ville rekruttere deg som en pilotkunde - gratis. Du ville fått sett tjenesten for så å danne deg et inntrykk om dette var noe du syntes rettferdiggjorde betaling/kjøp. Jeg ser ikke noe som helst til svindel. Ta deg sammen, du driter deg ut.

Endret av Uheldigtype
  • Liker 11
Skrevet

Vær obs: hun har mulig flere profiler ute nå for å overbevise oss. Ikke la dere lure av noen nettfirmaer dere får dårlig feeling av. Vær skeptisk nå.

Mon tro om du kan være hu der som anklager Sandnes DPS i ulike tråder?

Jeg er vertfall ikke en av hennes andre profiler, har helt på egenhånd funnet ut at du er helt på tryne!

• Liker 8
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Vær obs: hun har mulig flere profiler ute nå for å overbevise oss. Ikke la dere lure av noen nettfirmaer dere får dårlig feeling av. Vær skeptisk nå.

Herregud, du er jo totalt forvirret.
AnonymBruker
Skrevet

ikke stol på han!!!!!!!!! Han er mulig nettinettet selv. Bruk magefølelsen!

Det finnes sikkert flere som er enig med nettinettet. Trenger ikke bety at hun har opprettet flere brukere.

• Liker 6
Skrevet

Er det lov å spørre om du er helt god? Sånn, helt seriøst liksom?Anonymous poster hash: 5fbe1...5c4

jeg er et snillt og godt menneske ja. Og jeg pleier alltid å beskytte andre , men har nå bestemt meg for å være mer direkte i enkelte tilfeller.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes ikke om å få slike tilbud på meldinger her inne. Og hun pushet og maste, men hvis noen liker sånnt så værsågod.;):)

Skrevet

jeg er et snillt og godt menneske ja. Og jeg pleier alltid å beskytte andre , men har nå bestemt meg for å være mer direkte i enkelte tilfeller.

Hahah, wrong answer. Ler meg skvett av innleggene dine. Du er ikke et hekkans offer, ta deg ei pære!

• Liker 7
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Jeg synes ikke om å få slike tilbud på meldinger her inne. Og hun pushet og maste, men hvis noen liker sånnt så værsågod.;):)

Tror du bør vurdere å bytte medikamenter..
Skrevet

Det finnes sikkert flere som er enig med nettinettet. Trenger ikke bety at hun har opprettet flere brukere. Anonymous poster hash: 45be1...86a

helt greit, men hadde jeg vært henne nå så hadde jeg nok opprettet flere brukere ;)
AnonymBruker
Skrevet

Ja, men da rapporterer du og legger ved bevis hvis det er slik du sier her. God natt. :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hahah, wrong answer. Ler meg skvett av innleggene dine. Du er ikke et hekkans offer, ta deg ei pære!

Så sympatisk du er...

AnonymBruker
Skrevet

Hun sitter sikkert å griner nå. Men jeg må si : jeg vil ikke lage bråk for henne....

Nå begynner det å bli nok, ok? Det der er lavmål, men jeg forventet faktisk ikke noe annet fra deg. Du henger ut brukere her og så spiller du på din stakkarslige offerrolle. Latterlig. Jeg skjønner faktisk godt at mannen din gikk fra deg sånn som du oppfører deg mot andre mennesker. Du er faen meg ikke riktig god i hodet.

Anonymous poster hash: b3390...bcf

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Med andre ord kontakter hun veldig mange brukere på innboks for å tilby dette kurset? I det tilfellet er saken litt annerledes mtp at det ikke var gjort som en vennetjeneste men heller for å få dere til å investere tiden deres i kurset. Vil likevel tro at flere har tatt imot tilbudet og fått mye ut av det hvis det er tilfellet. Tilbake til TS: Selv om hennes kurs ikke nødvendigvis er det som helt fenger deg, er det nok fortsatt en god idè å melde seg inn på noe lignende eller et støtteforum for å lufte og stille litt bedre på markedet hvis det er et problem for deg.

I de aller fleste trådene hun har vært har hun hintet til både kursene sine og nettsiden. Hun har rent ned andre brukere med sine synspunkter som ofte har vært langt utenfor hva ts i disse trådene har spurt om. Fremstår hun i virkeligheten som hun gjør her, vil jeg tro at det er et fåtall som får noe særlig utbytte av hennes "hjelp". Jeg gjentar, hun driver et firma, og å oppsøke mulige klienter her på kg er særdeles uprofft!

Anonymous poster hash: 8379b...24f

• Liker 3
Skrevet

Svindelforsøk? Svindel er blant annet definert som: "Skaffe seg selv eller andre en uberettiget vinning ved å lure eller forlede noen til å foreta en handling slik at de påføres et tap". Hvor lå du an til å bli påført et tap? Ja, hun ville rekruttere deg som en pilotkunde - gratis. Du ville fått sett tjenesten for så å danne deg et inntrykk om dette var noe du syntes rettferdiggjorde betaling/kjøp. Jeg ser ikke noe som helst til svindel. Ta deg sammen, du driter deg ut.

På det første, og eneste kurset (det ble endret i ettertid pga tilbakemeldinger og nytt konsept) så hadde jeg 6 stipend tilgjenngelig. Det var firmaer som hadde betalt meg studieplassen slik at jeg kunne gi dem til kvinner som ikke hadde råd til å ta det selv, men som hadde bruk for det. Jeg hadde en slik igjen og derfor kontaktet jeg Meline, da hun sårt så ut til å trenge det etter haugevis med tråder her inne om ditt og datt..

Jeg har aldri kontaktet noen andre med slik mail og jeg kontaktet aldri henne igjen angående kurset, jeg lurte bare på hvorfor hun ikke tok det når hun sleit så fælt. :)

Og nåååå fortsetter jeg jobbet med det nye AGAPI konseptet mitt og kose meg videre utenfor KG sine vegger.. hoi hvor det går! :D

Ha en fin natt :)

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Nå begynner det å bli nok, ok? Det der er lavmål, men jeg forventet faktisk ikke noe annet fra deg. Du henger ut brukere her og så spiller du på din stakkarslige offerrolle. Latterlig. Jeg skjønner faktisk godt at mannen din gikk fra deg sånn som du oppfører deg mot andre mennesker. Du er faen meg ikke riktig god i hodet.

Anonymous poster hash: b3390...bcf

Det var da fælt så sinte vi var da.

• Liker 1
Skrevet

helt greit, men hadde jeg vært henne nå så hadde jeg nok opprettet flere brukere ;)

Så fordi du, med dine forvridde tanker, hadde gjort det så betyr det at hun også gjør det? Setter deg selv i et lite flatterende lys må jeg si..

• Liker 8
Skrevet

Så sympatisk du er...

Ja stakkars jente har jo blitt utsatt for grusomme ting!!

Skrevet

Nettinettet: beklager, men jeg tror jeg ødela det beste business stedet ditt nå! ;-) Du går inn på dette forum for å få de med deg på din business, tenker jeg. Var feigt å forlate forumet pga jeg tok dette med i samtalen om slike tjenester.

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor i all verden skal hun opprette falske brukere? For å få de til å støtte seg mot... deg? Dette er ikke negativ PR engang, det lureste hun gjorde var å forlate tråden og la deg drite deg ut på egenhånd. Alt i forhold blir positivt. Har hun manglet plasser på piloten sin, så er de nok neppe ledige i morgen for å si det sånn. Jeg har ikke sett deg på KG før, men etter denne tråden er det rimelig klart at du trenger en annen type hjelp enn på datingområdet.

• Liker 9
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...