Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Var det egentlig så ille at hun var ærlig om hva hun drev med når hun fikk spørsmål om det? Når en Advokat får spørsmål om hva han jobber med og han sier Advokat, er det ille? Jeg tror du er kritisk fordi Daterådgiver yrke har en tittel hvem som helst kan påta seg. Det er ikke noe utdannelse man må ha for å kunne bevise at man er verdig tittelen sin. Hvis man ikke kan det så bør man holde kjeft og ikke tro man kan mer enn andre. Ja, jeg forstår skepsisen, men jeg har lest mye av det hun har skrevet i blogger, magasiner og jeg har sett henne på TV og er imponert over kunnskapen hun har. At hun gadd å bruke tid her inne det forstod jeg aldri.

Anonymous poster hash: 49f13...0d5

hehe jeg er ikke noe imponert. Men hun reklamerte firmaet sitt selv. Jeg ba ikke om det. Jeg er uenig i masse av det nettinettet står for av rådgivning her inne. Og hun er ingen god konfliktløser som dere ser hehe. Men jeg tror at hun kan ha ment alt godt, men hun gjorde det bare på en feil måte. Nettinettet har feil som alle andre. Hun er som alle andre, men å drive reklame ble bare feil.

Videoannonse
Annonse
Gjest rådyr
Skrevet

Enig med Rumperusket. Mulig du ikke trenger hjelp av Nettinettet, men du trenger virkelig hjelp av noen...

• Liker 10
Skrevet

Enig med Rumperusket. Mulig du ikke trenger hjelp av Nettinettet, men du trenger virkelig hjelp av noen...

sier du det til meg? Jeg klarer meg selv, takk! Dere kjenner meg ikke :)
Gjest Lincoln
Skrevet (endret)

sier du det til meg? Jeg klarer meg selv, takk! Dere kjenner meg ikke :)

Kanskje du da kan slutte med eviglange trådene dine der du ber folk analysere hver minste lille tanke du har.

Endret av Lincoln
  • Liker 10
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Ja faktisk. Nå må du ikke ignorere det beviset som finnes over her, nemlig at nettinettet aktivt har framlagt et tilbud om et kurs hos henne. Uansett hvor enkelte av dere her kverulerer, er dette imot KG's regler og veldig uprofft for enhver som driver et firma.

Anonymous poster hash: 8379b...24f

Så rapporter henne til kg da hvis dette hisser deg så mye opp, istedet for å lage en mobbetråd. Tror neppe det er evt brudd på kgs regler som driver dere.
Skrevet (endret)

Rapporter meg til kg hvis dere skal mobbe meg ut på linjene.

Det er ikke brudd på regler av å diskutere et firma her inne som reklamerer seg selv.

Endret av Meline37
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke brudd på regler av å diskutere et firma her inne som reklamerer seg selv.

Nei, det er ikke det. Det er på tide at dette kommer opp for hun har holdt på sånn så lenge hun har vært på KG. Hun er singel og sliter med datingen selv så råd fra henne hadde jeg tatt med en stor klype salt.

Anonymous poster hash: aeaff...78a

• Liker 4
Skrevet

Signerer denne.

Hittil har du bare fremstått som en slitsom og ustabil kvinne her inne på KG, men nå har du vist at du også er direkte ondskapsfull.

Ser at du fryder deg over at Nettinettet sikkert gråter nå. Jeg håper virkelig at du skaffer deg hjelp.

• Liker 10
Skrevet (endret)

Og med det takker jeg for meg! Jeg har uansett ikke tid til å være her inne så mye mer (som dere som venter på svar på PM sikkert har lagt merke til) hehe..

Jeg har fått stort utbytte av å lytte til ting dere sliter med og også dele egne tanker, og håper alle finner det dere leter etter.. Jeg anbefaler Tinder men det vet dere, og utenom det så anbefaler jeg virkeligheten! DEN er fin den!! :D

Ha mot, ta sjanser og gå på noen smeller.. til slutt så sitter'n!! :D

Lykke til!! :D

Det var veldig synd :(

Jeg satt ihvertfall pris på rådene dine her på KG.

Håper du kommer tilbake på et senere tidspunkt.

Lykke til videre :)

Endret av Sandie
  • Liker 5
Skrevet

Jeg fryder meg ikke over det med nettinettet. Jeg tror hun har det bra. Nå får dere slutte. Jeg var ny på forumet og følte meg sykeliggjort med en gang. Og alle bør forstå at folk kan reagere ulikt på å bli tilsendt en slik rådgivningslink på nettet. Jeg har sagt at etter å ha sett nærmere på det så kan det ha vært av gode hensikter. Men tror jeg gjør lurt å holde kjeft på slike forum, for her blir jeg betraktet som syk og ond. Jeg har lov å fortelle at jeg likte ikke firma linken.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Nei, det er ikke det. Det er på tide at dette kommer opp for hun har holdt på sånn så lenge hun har vært på KG. Hun er singel og sliter med datingen selv så råd fra henne hadde jeg tatt med en stor klype salt. Anonymous poster hash: aeaff...78a

enig!

En lege jeg gikk til engang anng ufrivillig barnløshet, anbefalte meg å ikke bruke nett forum å diskutere på. Han sa at han hørte mange brukte det. Og det kan ha tilbakeskritt og negative konsekvenser, sa han. For mange kan sykeliggjøre deg, og gi deg diagnoser du ikke har. Og dette er legens vurdering, ikke forumets. Der sitter det mange som surrer i sin egen verden sa han. Og det fører ikke alltid godt med seg. Her får jeg urettmessige ord på meg som syk og ond. Og jeg har sagt at det kan være nettinettet mente dette av de beste hensikter , så stopp å si at jeg prøver å være ond mot henne. Det vil jeg for all del ikke. Det er virksomheten Hennes jeg er imot, ikke nettinettet :)

Endret av Meline37
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mente ikke å gjøre det for å svartmale, men jeg ble kritisk siden hun reklamerte kurset slik... og nevnte kurset på den måten.....når jeg var ny på forumet som sagt....

Vææær så snill..du gjorde ikke dette for å svartmale? :P Selvfølgelig gjorde du det! Det ser vi jo av innleggene dine. Du er hånlig og du ler av og til og bruker blunkesmileys.

Oki, hun brøt reglene, men du er faen ikke det døtt bedre. Stakkars de folkene som er i klørne dine.

"Ny på forumet"? Mange som er nye på forumet som ikke er så kørka i huet som deg tydeligvis. Men altså, som man reder så ligger man- jeg ser ikke frem til ørten nye tråder laget av deg der du klager over at du ikke får den og den mannen etc. :P

Anonymous poster hash: b3390...bcf

• Liker 7
Gjest Lincoln
Skrevet

enig!

En lege jeg gikk til engang anng ufrivillig barnløshet, anbefalte meg å ikke bruke nett forum å diskutere på.

Så hvorfor gjør du det?

• Liker 5
Skrevet (endret)

Vææær så snill..du gjorde ikke dette for å svartmale? :P Selvfølgelig gjorde du det! Det ser vi jo av innleggene dine. Du er hånlig og du ler av og til og bruker blunkesmileys.

Oki, hun brøt reglene, men du er faen ikke det døtt bedre. Stakkars de folkene som er i klørne dine.

"Ny på forumet"? Mange som er nye på forumet som ikke er så kørka i huet som deg tydeligvis. Men altså, som man reder så ligger man- jeg ser ikke frem til ørten nye tråder laget av deg der du klager over at du ikke får den og den mannen etc. :P

Jeg blir svartmalt, og dermed så fortjener faktisk folk som prøver å uthenge meg her inne litt tilbake..Dere går å prøver å sykeliggjøre meg her inne! .Det er som legen min sa: Man blir dårlig av å være på et forum der folk lager diagnoser til folk, og angriper og hetser folk for å ha værre diagnoser eller diagnoser de gjerne ikke har :) Mange på forum har problemer, og sitter her å prøver å sykeliggjøre andre. Men jeg var ikke ute etter annet enn å få nettinettet til å forstå at hun får slutte å sykeliggjøre folk og sende flere slike innbydelser på meldingsboksen til folk. Det er ikke derfor de er her!

NÅ SIER JEG DET IGJEN: , og slutt å si imot min uttalte MENING: Jeg mente ikke å være ond mot Nettinettet. Men jeg synes ikke noe om firmaet hennes!. Jeg har uttalt meg at jeg ønsker nettinettet alt det beste i livet, og håper at hun lykkes med kjærlighet, barn og alt hun måtte ønske seg, men jeg mener at hun bør drive med noe annet enn firmaet sitt. Min mening, ferdig med det ! :)

Endret av Meline37
Skrevet (endret)

Så hvorfor gjør du det?

Jeg gjør det fordi jeg liker å sitte å prate om forskjellige ting... Men jeg er faktisk veldig enig med legen min at det kan sykeliggjøre et menneske.... Å sitte her inne er farlig sa han. Man kan bli syk av å få sykdomsdiagnoser man ikke har. Man sykeliggjør hveandre uten grunnlag og kompetanse for det. Og enkelte tror at de virkelig er syke hvis noen sier det.... Forumer er farlig sa han. Er enig med han. Han har rett! Dere ser jo hvilke dommer jeg får åpentlyst på meg her inne. Får på meg diagnoser som en ondsinnet kvinne med onde hensikter, og fryktelig syk!. Disse diagnosene fikk jeg med en gang jeg kom inn her :). Men det gjelder å ta de med "en klype salt" og overse de onde uttalelsene deres :) Det fins heldigvis noen mennesker her inne, med gode uttalelser også, og de kan være veldig interessante å diskutere med :)

Og til informasjon til alle sammen: JEG HAR IKKE RAPPOTERT NETTINETTET!.

Så hvis dere tror jeg vil ha henne ut, så har jeg ikke rappotert henne. Det kan ha vært med god hensikt, selv om jeg tok dette som en tåpelig måte å sykeliggjøre meg på. :)

Endret av Meline37
Skrevet

Jeg gjør det fordi jeg liker å sitte å prate om forskjellige ting... Men jeg er faktisk veldig enig med legen min at det kan sykeliggjøre et menneske.... Å sitte her inne er farlig sa han. Man kan bli syk av å få sykdomsdiagnoser man ikke har. Man sykeliggjør hveandre uten grunnlag og kompetanse for det. Og enkelte tror at de virkelig er syke hvis noen sier det.... Forumer er farlig sa han. Er enig med han. Han har rett! Dere ser jo hvilke dommer jeg får åpentlyst på meg her inne. Får på meg diagnoser som en ondsinnet kvinne med onde hensikter, og fryktelig syk!. Disse diagnosene fikk jeg med en gang jeg kom inn her :). Men det gjelder å ta de med "en klype salt" og overse de onde uttalelsene deres :) Det fins heldigvis noen mennesker her inne, med gode uttalelser også, og de kan være veldig interessante å diskutere med :)

Du mistenker kanskje ikke at det kan være noe i det...?

• Liker 6
Skrevet (endret)

Du mistenker kanskje ikke at det kan være noe i det...?

nei :).

Jeg er altfor snill som menneske, og har blitt utnyttet masse for det!.Noe jeg har lært av. Så nå trøkker jeg det tilbake på de som prøver å enten sykeliggjøre meg eller utnytte meg ;)

Jeg vet godt hvem jeg er selv :)

Endret av Meline37
Gjest New_Girl
Skrevet

Hadde det ikke bare vært bedre å ignorere meldingene du fikk og eventuelt rapportere de for reklame?

Nå fremstår du bare som en som liker å skape drama rundt seg.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er altfor snill som menneske, og har blitt utnyttet masse for det!.

Snill? Lille vennen, når man er på nettet så ser folk på hvordan du skriver og oppfører deg. Og kjære deg, du oppfører deg så dårlig at det er ikke rart i at folk har begynt å mislike deg. :)

Det legen din burde ha gjort, var å FRARÅDE deg fra å gå på nettet i det hele tatt. Hvis du ikke tåler å bli snakket til på en annen måte enn det du tydelig er vant til, så er ikke nettet for deg. :)

• Liker 3
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...